La Guàrdia Civil intervé 80 quilos d’haixix a Sagunt

 

Dins dels dispositius establerts de forma permanent, amb l’objecte d’evitar el tràfic de drogues a la província de València, en la matinada del passat dia 2 d’octubre, la Guàrdia Civil va intervenir 80 kg d’haixix, a l’interior d’un vehicle després de procedir a la inspecció.

  

Els presumptes autors van ser identificats mentre circulaven sobre la 1:30 hores de la matinada pel municipi de Sagunt, a la comarca de Camp de Morvedre.

 

A més s’ha intervingut dos vehicles, dos telèfons i diners en metàl·lic

  

Els agents de la Guàrdia Civil van procedir a la detenció de tres homes d’edats compreses entre els 33 i 50 anys, de nacionalitats espanyola i marroquina implicats en el delicte de tràfic de drogues, els agents a més de la confiscació de 80 quilos d’haixix, també van intervenir dos vehicles, dos telèfons, i 525 euros en metàl·lic. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 5 de Sagunt.

Desmantellades dos plantacions de marihuana a la Safor

 

Agents de la Policia Nacional han desmantellat dos plantacions de cultiu accelerat de marihuana en les localitats d’Almoines i Xeraco, ambdós municipis de la comarca de la Safor, i detingut als responsables de les mateixes com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública. En els dos registres s’han intervingut més de 46 quilos de marihuana, 380 euros, 20 focus, tres aires condicionats, dos filtres de carboni i un extractor.      

 

Els policies a més de les plantes de marihuana, quasi 15 quilos en un domicili i més de 31 quilos en l’altre, també van intervenir 20 focus, tres aires condicionats, dos filtres de carboni, un extractor i 380 euros.               

    

Finalment van ser detinguts dos homes de 47 i 51 anys d’origen espanyol com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública. Els detinguts, un d’ells amb antecedents policials, després de prendre’ls declaració han estat posats en llibertat, no sense abans ser advertits de l’obligació de comparèixer davant l’autoritat judicial quan per a això foren requerits.                     

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.