La Guàrdia Civil intervé tres quilos d’haixix i deté dos persones a Sagunt

 

La Guàrdia Civil ha detingut dos persones al ser sorpreses amb tres quilos d’haixix. Aquesta actuació s’emmarca dins del dispositiu establert de forma permanent per a previndre i evitar el tràfic de drogues a la província de València. Els fets van ocórrer la passada matinada del 6 de desembre encara que la comandància ha informat ara. La Guàrdia Civil eixa matinada va intervindre 3 kilos d’haixix en l’interior d’un vehicle després de procedir a inspeccionar-lo. Segons ha informat l’institut armat, els presumptes autors van ser identificats mentre circulaven al voltant de les 2.00 hores de la matinada del passat 6 de desembre pel municipi de Sagunt. Els agents van detindre els dos homes en trobar aquesta substància en el vehicle. Els dos homes, de 25 i 30 anys, són de nacionalitats israeliana i italiana, i estan ara implicats en un delicte de tràfic de drogues. Els agents, a més de la incautació dels 3 kilos de droga, també van intervindre el vehicle que circulaven i 400 euros en metàl·lic. Les diligències han passat a disposició del Jutjat d’Instrucció número 2 de Sagunt. 

L’anterior actuació contra les drogues en esta ciutat del Camp de Morvedre, va ocórrer a penes una setmana abans, a finals de novembre. Diversos homes van ser detinguts el passat 28 de novembre per la Policia Nacional en el marc d’una operació contra el tràfic de drogues a la ciutat de Sagunt. Els sospitosos van ser arrestats en diferents punts de la ciutat després que els agents registraren diversos immobles la matinada del dimecres. Els registres es van dur a terme des de les 4.00 hores del matí aproximadament, fins a ja entrat el matí, després de diverses investigacions contra el contraban de substàncies estupefaents. Una d’aquestes intervencions va tindre lloc en l’avinguda Sants de la Pedra, en el nucli històric de la ciutat quan encara era de nit. Segons ha informat la Policia, se sospitava des de feia un temps que els detinguts venien diverses substàncies il·legals, des d’haixix fins a cocaïna. Fins al moment no han transcendit dades més concretes sobre l’operació, ja que el cas està baix secret de sumari. De moment es coneix que els detinguts són diversos veïns de Sagunt i que duien a terme presumptes activitats il·lícites amb el tràfic de substàncies estupefaents.

 

 

 

 

Anuncios

Últimes notícies

La Fiscalia demana 162 anys de presó a un acusat de gravar i difondre material pedòfil a Alacant

La Fiscalia sol·licita 162 anys de presó per a un home acusat de gravar a menors mitjançant videoconferència i compartir més de 2.000 arxius pedòfils en Internet.

CSIF exigix una rehabilitació urgent del CEIP Rosa Serrano de Paiporta per les humitats després de la dana

CSIF reclama a la Conselleria de Educacion i a l'Ajuntament de Paiporta una actuacion urgent i coordinada per a rehabilitar el CEIP Rosa Serrano, afectat per humitats i deterioració del forjat després de la dana d'octubre de 2024.

Les operacions immobiliàries cauen un 4,6% en la Comunitat Valenciana en l’inici de 2026

Les immobiliàries valencianes detecten una desacceleració del mercat de vivenda en la Comunitat, amb menys operacions i captacions, mentres el lloguer seguix molt tensionado i amb poca oferta.

Tres candidatures es disputen el Col·legi de Farmacèutics de València en les eleccions del diumenge

El Col·legi de Farmacèutics de València celebra este diumenge eleccions per a triar a la nova junta que succeirà a Jaime Giner, amb 5.155 col·legiats cridats a votar i tres candidatures en lliça.

Detingut a Alacant per fer-se passar per policia i parar cotxes per a tirar-se uns riures

Un home de 51 anys ha sigut detingut a Alacant acusat si es fes passar per policia per a detindre vehicles en la via pública amb l'excusa de tirar-se uns riures, utilitzant un cotxe amb rotatiu blau i peces amb emblemes policials.

La Policia incauta dos armes blanques en la perruqueria on va morir acoltellat un jove a València

La Policia Nacional investiga l'homicidi d'un jove de 25 anys acoltellat en una perruqueria de Russafa, on s'han confiscat dos armes blanques i seguix detingut un company com a principal sospitós.

La Comunitat Valenciana revalida el seu lideratge en banderes blaves amb 151 distintius

La Comunitat Valenciana torna a encapçalar el rànquing espanyol de banderes blaves amb 151 distintius, en un any en què Espanya reforça el seu primer lloc mundial en platges guardonades.

Detingut a València després d’atracar una farmàcia amb un ganivet i fugir a peu

La Policia Nacional deté a València a un home de 62 anys després d'atracar una farmàcia armat amb un ganivet i fugir a peu sense aconseguir emportar-se la recaptació.