La Guàrdia Civil intervé tres quilos d’haixix i deté dos persones a Sagunt

 

La Guàrdia Civil ha detingut dos persones al ser sorpreses amb tres quilos d’haixix. Aquesta actuació s’emmarca dins del dispositiu establert de forma permanent per a previndre i evitar el tràfic de drogues a la província de València. Els fets van ocórrer la passada matinada del 6 de desembre encara que la comandància ha informat ara. La Guàrdia Civil eixa matinada va intervindre 3 kilos d’haixix en l’interior d’un vehicle després de procedir a inspeccionar-lo. Segons ha informat l’institut armat, els presumptes autors van ser identificats mentre circulaven al voltant de les 2.00 hores de la matinada del passat 6 de desembre pel municipi de Sagunt. Els agents van detindre els dos homes en trobar aquesta substància en el vehicle. Els dos homes, de 25 i 30 anys, són de nacionalitats israeliana i italiana, i estan ara implicats en un delicte de tràfic de drogues. Els agents, a més de la incautació dels 3 kilos de droga, també van intervindre el vehicle que circulaven i 400 euros en metàl·lic. Les diligències han passat a disposició del Jutjat d’Instrucció número 2 de Sagunt. 

L’anterior actuació contra les drogues en esta ciutat del Camp de Morvedre, va ocórrer a penes una setmana abans, a finals de novembre. Diversos homes van ser detinguts el passat 28 de novembre per la Policia Nacional en el marc d’una operació contra el tràfic de drogues a la ciutat de Sagunt. Els sospitosos van ser arrestats en diferents punts de la ciutat després que els agents registraren diversos immobles la matinada del dimecres. Els registres es van dur a terme des de les 4.00 hores del matí aproximadament, fins a ja entrat el matí, després de diverses investigacions contra el contraban de substàncies estupefaents. Una d’aquestes intervencions va tindre lloc en l’avinguda Sants de la Pedra, en el nucli històric de la ciutat quan encara era de nit. Segons ha informat la Policia, se sospitava des de feia un temps que els detinguts venien diverses substàncies il·legals, des d’haixix fins a cocaïna. Fins al moment no han transcendit dades més concretes sobre l’operació, ja que el cas està baix secret de sumari. De moment es coneix que els detinguts són diversos veïns de Sagunt i que duien a terme presumptes activitats il·lícites amb el tràfic de substàncies estupefaents.

 

 

 

 

Últimes notícies

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.

PP i Vox imposen en Les Corts el seu dictamen sobre la dana entre dures crítiques de l’oposició

PP i Vox acorden en Les Corts un dictamen de 126 pàgines sobre la dana de 2024 que responsabilitza a l'Estat i a la Generalitat, mentres l'oposició el qualifica d'ignomínia i el compara amb l'informe del metre de 2006.

València llança la campanya de l’Orgull 2026 amb el lema La meta que compartim

València presenta la campanya institucional de l'Orgull LGTBIQ+ 2026, centrada en l'esport i vinculada als XII Gai Games que se celebraran a la ciutat entre el 27 de juny i el 4 de juliol.

L’Enforne Alacant reforça el seu lateral dret amb el portugués Rafael Vasconcelos fins a 2028

L'Enforne Alacant incorpora a l'internacional portugués Rafael Vasconcelos, cedit pel Sporting de Portugal fins a 2028, per a reforçar el lateral dret i la primera línia.