La Guàrdia Civil intervé tres quilos d’haixix i deté dos persones a Sagunt

 

La Guàrdia Civil ha detingut dos persones al ser sorpreses amb tres quilos d’haixix. Aquesta actuació s’emmarca dins del dispositiu establert de forma permanent per a previndre i evitar el tràfic de drogues a la província de València. Els fets van ocórrer la passada matinada del 6 de desembre encara que la comandància ha informat ara. La Guàrdia Civil eixa matinada va intervindre 3 kilos d’haixix en l’interior d’un vehicle després de procedir a inspeccionar-lo. Segons ha informat l’institut armat, els presumptes autors van ser identificats mentre circulaven al voltant de les 2.00 hores de la matinada del passat 6 de desembre pel municipi de Sagunt. Els agents van detindre els dos homes en trobar aquesta substància en el vehicle. Els dos homes, de 25 i 30 anys, són de nacionalitats israeliana i italiana, i estan ara implicats en un delicte de tràfic de drogues. Els agents, a més de la incautació dels 3 kilos de droga, també van intervindre el vehicle que circulaven i 400 euros en metàl·lic. Les diligències han passat a disposició del Jutjat d’Instrucció número 2 de Sagunt. 

L’anterior actuació contra les drogues en esta ciutat del Camp de Morvedre, va ocórrer a penes una setmana abans, a finals de novembre. Diversos homes van ser detinguts el passat 28 de novembre per la Policia Nacional en el marc d’una operació contra el tràfic de drogues a la ciutat de Sagunt. Els sospitosos van ser arrestats en diferents punts de la ciutat després que els agents registraren diversos immobles la matinada del dimecres. Els registres es van dur a terme des de les 4.00 hores del matí aproximadament, fins a ja entrat el matí, després de diverses investigacions contra el contraban de substàncies estupefaents. Una d’aquestes intervencions va tindre lloc en l’avinguda Sants de la Pedra, en el nucli històric de la ciutat quan encara era de nit. Segons ha informat la Policia, se sospitava des de feia un temps que els detinguts venien diverses substàncies il·legals, des d’haixix fins a cocaïna. Fins al moment no han transcendit dades més concretes sobre l’operació, ja que el cas està baix secret de sumari. De moment es coneix que els detinguts són diversos veïns de Sagunt i que duien a terme presumptes activitats il·lícites amb el tràfic de substàncies estupefaents.

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 12 anys perd una falange en explotar un petard en una falla infantil de Torrent

Un xiquet de 12 anys ha perdut una falange i ha patit cremades i ferides en manipular un petard de gran calibre que no havia detonat durant la nit de la cremà infantil a Torrent.

Tres ferits per arma blanca a València en l’últim dia de Falles

La Policia Nacional investiga tres agressions amb arma blanca registrades en diferents barris de València durant l'últim dia de Falles, que es van saldar amb tres hòmens ferits.

Troben en el pantà de La Pedrera el cos de l’home desaparegut a Fortuna

La Guàrdia Civil localitza en el pantà de La Pedrera el cos sense vida d'un home de 47 anys desaparegut a Fortuna i manté oberta la investigació a l'espera de l'autòpsia.

València endurix la normativa i deixa quasi impossible obrir nous apartaments turístics

L'Ajuntament de València ultima una normativa que limita de forma molt estricta els apartaments turístics, amb topalls per barris i fortes condicions urbanístiques.

La Guàrdia Civil intenta identificar un cadàver trobat en un penya-segat al costat del cap de la Nau

La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per a identificar el cadàver trobat en un penya-segat pròxim al cap de la Nau, en el terme municipal de Xàbia.

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.