Anuncios

La Guàrdia Civil intervé tres quilos d’haixix i deté dos persones a Sagunt

 

La Guàrdia Civil ha detingut dos persones al ser sorpreses amb tres quilos d’haixix. Aquesta actuació s’emmarca dins del dispositiu establert de forma permanent per a previndre i evitar el tràfic de drogues a la província de València. Els fets van ocórrer la passada matinada del 6 de desembre encara que la comandància ha informat ara. La Guàrdia Civil eixa matinada va intervindre 3 kilos d’haixix en l’interior d’un vehicle després de procedir a inspeccionar-lo. Segons ha informat l’institut armat, els presumptes autors van ser identificats mentre circulaven al voltant de les 2.00 hores de la matinada del passat 6 de desembre pel municipi de Sagunt. Els agents van detindre els dos homes en trobar aquesta substància en el vehicle. Els dos homes, de 25 i 30 anys, són de nacionalitats israeliana i italiana, i estan ara implicats en un delicte de tràfic de drogues. Els agents, a més de la incautació dels 3 kilos de droga, també van intervindre el vehicle que circulaven i 400 euros en metàl·lic. Les diligències han passat a disposició del Jutjat d’Instrucció número 2 de Sagunt. 

L’anterior actuació contra les drogues en esta ciutat del Camp de Morvedre, va ocórrer a penes una setmana abans, a finals de novembre. Diversos homes van ser detinguts el passat 28 de novembre per la Policia Nacional en el marc d’una operació contra el tràfic de drogues a la ciutat de Sagunt. Els sospitosos van ser arrestats en diferents punts de la ciutat després que els agents registraren diversos immobles la matinada del dimecres. Els registres es van dur a terme des de les 4.00 hores del matí aproximadament, fins a ja entrat el matí, després de diverses investigacions contra el contraban de substàncies estupefaents. Una d’aquestes intervencions va tindre lloc en l’avinguda Sants de la Pedra, en el nucli històric de la ciutat quan encara era de nit. Segons ha informat la Policia, se sospitava des de feia un temps que els detinguts venien diverses substàncies il·legals, des d’haixix fins a cocaïna. Fins al moment no han transcendit dades més concretes sobre l’operació, ja que el cas està baix secret de sumari. De moment es coneix que els detinguts són diversos veïns de Sagunt i que duien a terme presumptes activitats il·lícites amb el tràfic de substàncies estupefaents.

Anuncios

 

 

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.

Arranca el desembarcament dels passatgers espanyols del creuer Hondius després del brot de hantavirus

Comença el desembarcament dels 14 passatgers espanyols del creuer Hondius, afectat per un brot de hantavirus, que seran traslladats a Madrid per a passar la quarantena.

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.
Anuncios