La Guàrdia Civil intervé tres quilos d’haixix i deté dos persones a Sagunt

 

La Guàrdia Civil ha detingut dos persones al ser sorpreses amb tres quilos d’haixix. Aquesta actuació s’emmarca dins del dispositiu establert de forma permanent per a previndre i evitar el tràfic de drogues a la província de València. Els fets van ocórrer la passada matinada del 6 de desembre encara que la comandància ha informat ara. La Guàrdia Civil eixa matinada va intervindre 3 kilos d’haixix en l’interior d’un vehicle després de procedir a inspeccionar-lo. Segons ha informat l’institut armat, els presumptes autors van ser identificats mentre circulaven al voltant de les 2.00 hores de la matinada del passat 6 de desembre pel municipi de Sagunt. Els agents van detindre els dos homes en trobar aquesta substància en el vehicle. Els dos homes, de 25 i 30 anys, són de nacionalitats israeliana i italiana, i estan ara implicats en un delicte de tràfic de drogues. Els agents, a més de la incautació dels 3 kilos de droga, també van intervindre el vehicle que circulaven i 400 euros en metàl·lic. Les diligències han passat a disposició del Jutjat d’Instrucció número 2 de Sagunt. 

L’anterior actuació contra les drogues en esta ciutat del Camp de Morvedre, va ocórrer a penes una setmana abans, a finals de novembre. Diversos homes van ser detinguts el passat 28 de novembre per la Policia Nacional en el marc d’una operació contra el tràfic de drogues a la ciutat de Sagunt. Els sospitosos van ser arrestats en diferents punts de la ciutat després que els agents registraren diversos immobles la matinada del dimecres. Els registres es van dur a terme des de les 4.00 hores del matí aproximadament, fins a ja entrat el matí, després de diverses investigacions contra el contraban de substàncies estupefaents. Una d’aquestes intervencions va tindre lloc en l’avinguda Sants de la Pedra, en el nucli històric de la ciutat quan encara era de nit. Segons ha informat la Policia, se sospitava des de feia un temps que els detinguts venien diverses substàncies il·legals, des d’haixix fins a cocaïna. Fins al moment no han transcendit dades més concretes sobre l’operació, ja que el cas està baix secret de sumari. De moment es coneix que els detinguts són diversos veïns de Sagunt i que duien a terme presumptes activitats il·lícites amb el tràfic de substàncies estupefaents.

 

 

 

 

Últimes notícies

Pérez Llorca insta els sindicats docents a reprendre el diàleg en plena vaga

Juanfran Pérez Llorca anima als sindicats docents a tornar a la taula de negociació i defén que l'oferta de la Generalitat és la més ambiciosa, mentres l'oposició l'acusa de retallades en l'educació pública i de falta de diàleg real.

Investiguen a un home per provocar 24 incendis forestals en la Serra Grossa d’Alacant

La Guàrdia Civil investiga a un home de 41 anys per la seua presumpta relació amb almenys 24 incendis forestals intencionats en la Serra Grossa d'Alacant, un paratge pròxim a zones habitades.

Dani Parejo posa fi a la seua etapa al Vila-real després de sis temporades

Dani Parejo no seguirà al Vila-real després de sis temporades en les quals es va consolidar com a peça clau de l'equip. El club ha decidit no oferir-li la renovació i el migcampista s'acomiadarà de l'afició en La Ceràmica.

Sergio de Larrea, millor esportista absolut en els Premis Podi de Castella i Lleó

Sergio de Larrea, base del València Basket, és reconegut com a millor esportista absolut en els Premis Podi 2025 de Castella i Lleó, que distingixen també a jóvens promeses, entitats i tècnics.

El professorat en vaga exigix la dimissió de la consellera davant Les Corts Valencianes

El nové dia de vaga indefinida del professorat valencià reunix a centenars de docents davant Les Corts per a exigir millores en l'educació pública i la dimissió de la consellera d'Educació.

Jutgen a un home per agredir sexualment durant anys a la filla de la seua parella a Alacant

L'Audiència Provincial d'Alacant jutja este divendres a un home acusat d'anys d'abusos i agressions sexuals a la filla de la seua parella, presumptament iniciats quan la menor tenia set anys.

Sergio de Larrea, millor esportista absolut en els Premis Podi de Castella i Lleó

El base val·lisoletà del València Basket Sergio de Larrea rep el Premi Podi al millor esportista absolut de Castella i Lleó, que també reconeix a jóvens talents i entitats esportives de la comunitat.

La Generalitat reserva 3,5 milions per a organitzar les eleccions autonòmiques de 2027

La Generalitat eleva a 3,52 milions el sostre de gasto per a paperetes, sobres, impresos i gestió de l'escrutini de les eleccions autonòmiques i locals menors de 2027.