La Guàrdia Civil rescata a un gos atrapat en una bassa en Crevillent

 

Este dijous, la Guàrdia Civil de Crevillent, en el Baix Vinalopó (Alacant), ha rebut un avís telefònic per a que es dirigiren fins a les proximitats del cementeri d’esta localitat, a on se li havia escapat el gos, de raça mestissa i grandària mitjana, mentres passejava amb ell i que havia caigut a una bassa de reg particular, d’uns 10 metres de profunditat. Afortunadament, estava buida.

 

La persona que ha donat l’avís estava molt angoixada perquè la seua mascota havia intentat eixir de la bassa en repetides ocasions, sense poder conseguir-ho, ja que s’esvarava amb les parets de l’embassament i es tornava a caure.

 

Els agents en servici de seguretat ciutadana de la Guàrdia Civil de Crevillent s’han desplaçat fins al lloc indicat. En arribar, han comprovat que es tractava d’un embassament, barrat en tot el seu perímetre, a on el gos hauria accedit per un buit en este clos.

 

Un dels agents ha baixat a la base de la bassa, lligat a un extrem d’una corda mentres el seu company la subjectava amb força l’altre extrem.

 

L’agent li ha donat aigua al gos, que es trobava molt nerviós, ja que la temperatura dins de la bassa era considerablement alta, com a conseqüència de la calor acumulada pel plàstic del mateix embassament. D’esta manera, ha conseguit guanyar-se la seua confiança i poder agarrar-lo i pujar amb ell els 10 metres de paret de l’embassament.

 

Este fet està tenint una gran repercussió en les xarxes socials, ja que ha sigut difós pel mateix propietari del gos, en agraïment a la ràpida i efectiva labor prestada per la Guàrdia Civil.

  

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.