La Guàrdia Civil rescata a un gos atrapat en una bassa en Crevillent

 

Este dijous, la Guàrdia Civil de Crevillent, en el Baix Vinalopó (Alacant), ha rebut un avís telefònic per a que es dirigiren fins a les proximitats del cementeri d’esta localitat, a on se li havia escapat el gos, de raça mestissa i grandària mitjana, mentres passejava amb ell i que havia caigut a una bassa de reg particular, d’uns 10 metres de profunditat. Afortunadament, estava buida.

 

La persona que ha donat l’avís estava molt angoixada perquè la seua mascota havia intentat eixir de la bassa en repetides ocasions, sense poder conseguir-ho, ja que s’esvarava amb les parets de l’embassament i es tornava a caure.

 

Els agents en servici de seguretat ciutadana de la Guàrdia Civil de Crevillent s’han desplaçat fins al lloc indicat. En arribar, han comprovat que es tractava d’un embassament, barrat en tot el seu perímetre, a on el gos hauria accedit per un buit en este clos.

 

Un dels agents ha baixat a la base de la bassa, lligat a un extrem d’una corda mentres el seu company la subjectava amb força l’altre extrem.

 

L’agent li ha donat aigua al gos, que es trobava molt nerviós, ja que la temperatura dins de la bassa era considerablement alta, com a conseqüència de la calor acumulada pel plàstic del mateix embassament. D’esta manera, ha conseguit guanyar-se la seua confiança i poder agarrar-lo i pujar amb ell els 10 metres de paret de l’embassament.

 

Este fet està tenint una gran repercussió en les xarxes socials, ja que ha sigut difós pel mateix propietari del gos, en agraïment a la ràpida i efectiva labor prestada per la Guàrdia Civil.

  

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Els bombers de Torrent i Catarroja rescaten al conductor d'un patinet elèctric que va quedar atrapat sota un cotxe després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.