La Guàrdia Civil rescata a un gos atrapat en una bassa en Crevillent

 

Este dijous, la Guàrdia Civil de Crevillent, en el Baix Vinalopó (Alacant), ha rebut un avís telefònic per a que es dirigiren fins a les proximitats del cementeri d’esta localitat, a on se li havia escapat el gos, de raça mestissa i grandària mitjana, mentres passejava amb ell i que havia caigut a una bassa de reg particular, d’uns 10 metres de profunditat. Afortunadament, estava buida.

 

La persona que ha donat l’avís estava molt angoixada perquè la seua mascota havia intentat eixir de la bassa en repetides ocasions, sense poder conseguir-ho, ja que s’esvarava amb les parets de l’embassament i es tornava a caure.

 

Els agents en servici de seguretat ciutadana de la Guàrdia Civil de Crevillent s’han desplaçat fins al lloc indicat. En arribar, han comprovat que es tractava d’un embassament, barrat en tot el seu perímetre, a on el gos hauria accedit per un buit en este clos.

 

Un dels agents ha baixat a la base de la bassa, lligat a un extrem d’una corda mentres el seu company la subjectava amb força l’altre extrem.

 

L’agent li ha donat aigua al gos, que es trobava molt nerviós, ja que la temperatura dins de la bassa era considerablement alta, com a conseqüència de la calor acumulada pel plàstic del mateix embassament. D’esta manera, ha conseguit guanyar-se la seua confiança i poder agarrar-lo i pujar amb ell els 10 metres de paret de l’embassament.

 

Este fet està tenint una gran repercussió en les xarxes socials, ja que ha sigut difós pel mateix propietari del gos, en agraïment a la ràpida i efectiva labor prestada per la Guàrdia Civil.

  

 

 

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.