La Guàrdia Civil rescata a un gos atrapat en una bassa en Crevillent

 

Este dijous, la Guàrdia Civil de Crevillent, en el Baix Vinalopó (Alacant), ha rebut un avís telefònic per a que es dirigiren fins a les proximitats del cementeri d’esta localitat, a on se li havia escapat el gos, de raça mestissa i grandària mitjana, mentres passejava amb ell i que havia caigut a una bassa de reg particular, d’uns 10 metres de profunditat. Afortunadament, estava buida.

 

La persona que ha donat l’avís estava molt angoixada perquè la seua mascota havia intentat eixir de la bassa en repetides ocasions, sense poder conseguir-ho, ja que s’esvarava amb les parets de l’embassament i es tornava a caure.

 

Els agents en servici de seguretat ciutadana de la Guàrdia Civil de Crevillent s’han desplaçat fins al lloc indicat. En arribar, han comprovat que es tractava d’un embassament, barrat en tot el seu perímetre, a on el gos hauria accedit per un buit en este clos.

 

Un dels agents ha baixat a la base de la bassa, lligat a un extrem d’una corda mentres el seu company la subjectava amb força l’altre extrem.

 

L’agent li ha donat aigua al gos, que es trobava molt nerviós, ja que la temperatura dins de la bassa era considerablement alta, com a conseqüència de la calor acumulada pel plàstic del mateix embassament. D’esta manera, ha conseguit guanyar-se la seua confiança i poder agarrar-lo i pujar amb ell els 10 metres de paret de l’embassament.

 

Este fet està tenint una gran repercussió en les xarxes socials, ja que ha sigut difós pel mateix propietari del gos, en agraïment a la ràpida i efectiva labor prestada per la Guàrdia Civil.

  

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.

Cap de setmana de cels buidats i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana es presenta estable en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats, pujada de temperatures i vent fluix després de les ratxes fortes en el nord de Castelló.

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.