La Guàrdia Civil rescata a un gos atrapat en una bassa en Crevillent

 

Este dijous, la Guàrdia Civil de Crevillent, en el Baix Vinalopó (Alacant), ha rebut un avís telefònic per a que es dirigiren fins a les proximitats del cementeri d’esta localitat, a on se li havia escapat el gos, de raça mestissa i grandària mitjana, mentres passejava amb ell i que havia caigut a una bassa de reg particular, d’uns 10 metres de profunditat. Afortunadament, estava buida.

 

La persona que ha donat l’avís estava molt angoixada perquè la seua mascota havia intentat eixir de la bassa en repetides ocasions, sense poder conseguir-ho, ja que s’esvarava amb les parets de l’embassament i es tornava a caure.

 

Els agents en servici de seguretat ciutadana de la Guàrdia Civil de Crevillent s’han desplaçat fins al lloc indicat. En arribar, han comprovat que es tractava d’un embassament, barrat en tot el seu perímetre, a on el gos hauria accedit per un buit en este clos.

 

Un dels agents ha baixat a la base de la bassa, lligat a un extrem d’una corda mentres el seu company la subjectava amb força l’altre extrem.

 

L’agent li ha donat aigua al gos, que es trobava molt nerviós, ja que la temperatura dins de la bassa era considerablement alta, com a conseqüència de la calor acumulada pel plàstic del mateix embassament. D’esta manera, ha conseguit guanyar-se la seua confiança i poder agarrar-lo i pujar amb ell els 10 metres de paret de l’embassament.

 

Este fet està tenint una gran repercussió en les xarxes socials, ja que ha sigut difós pel mateix propietari del gos, en agraïment a la ràpida i efectiva labor prestada per la Guàrdia Civil.

  

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dones de l’aigua a València: guàrdies de 24 hores perquè no falte ni una gota el 8-M

Cinc treballadores de Global Omnium assumixen torns essencials durant el 8-M per a mantindre la xarxa sense corts. La seua labor reflectix l'avanç femení en àrees tècniques.

La UPV constata que la violència masclista en xarxes silencia a dones en política i repetix patrons

Dos estudis de la UPV analitzen milers de missatges en X dirigits a Ayuso, Montero i Meloni i conclouen que l'hostilitat de gènere és sistemàtica i amb impacte democràtic.

Pluges en la Comunitat Valenciana i ruixats amb tempesta en àrees de Castelló

Cels molt nuvolosos i precipitacions generalitzades este dissabte. A Castelló, els ruixats podran ser forts o persistents i amb tempesta en punts.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.