La Guàrdia Civil resol una vintena de robatoris en vehicles a l’Horta Nord i deté a dos homes

Detenció de la Guàrdia Civil

Detenció de la Guàrdia Civil | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha esclarit una vintena de robatoris amb força a l’interior de vehicles que s’havien comès en la comarca valenciana de l’Horta de l’Horta Nord i ha detingut per aquests fets amb a dos homes. A més, un tercer ha quedat investigat. En el marc del Pla contra els robatoris en habitatge i vehicles, des del passat mes de febrer d’enguany, la Guàrdia Civil venia investigant diversos robatoris amb força ocorreguts en vehicles de la comarca de l’Horta Nord, on els autors accedien a l’interior forçant una de les finestretes. 

  

Per açò, es va iniciar l’operació ‘Interceptor’ per part de components de la Guàrdia Civil de Massamagrell, amb la finalitat de poder identificar, localitzar i detenir als responsables dels robatoris. Fruit de les perquisicions, es va poder comprovar que es tractava de tres persones, que cometien aquests robatoris a la nit en vehicles estacionats en la via pública i que no cridaren molt l’atenció. 

Últimes notícies

Les famílies afectades per l’incendi de Campanar tindran ajudes al lloguer fins a 2026

La Generalitat ha acordat ampliar a un tercer any, fins a finals de 2026, les ajudes al lloguer per a les persones propietàries que van perdre la seua vivenda habitual en l’incendi de Campanar. El nou decret preveu 550.000 euros addicionals i permetrà cobrir fins a dotze mensualitats més.

Cinema Jove obri la 41a edició amb la sàtira sueca ‘The Patron’ i una gala musical trilingüe

Cinema Jove inaugura este divendres la 41a edició amb una gala musical, participativa i trilingüe, seguida de l’estrena del thriller suec ‘The Patron’, una sàtira social sobre el món de l’art i les classes socials.

Dispositiu especial a València per la Nit de Sant Joan amb més de 300 agents i 65 sanitaris

València ha organitzat un ampli dispositiu per la Nit de Sant Joan amb més de 300 agents policials, 65 professionals sanitaris, punts violeta i un hospital de campanya a les platges del nord i del sud.

Estiu quasi ple als hotels valencians amb Benidorm fregant el ple tècnic

La Comunitat Valenciana ha encetat l estiu amb ocupacions hoteleres per damunt del 80 % de mitjana i Benidorm i València per damunt del 90 %, impulsades sobretot per la demanda internacional i les Hogueres de San Juan.

Picassent estrena el mural 50 de Dones de Ciència amb la neuropediatra Patricia Smeyers

El projecte Dones de Ciència arriba als 50 murals amb una obra al CEIP Sibil·la Mercer de Picassent dedicada a la neuropediatra valenciana Patricia Smeyers, especialista en epilèpsia infantil.

Tanquen temporalment al bany la platja de la Roda d’Altea per contaminació de residus

La platja de la Roda, a Altea, ha quedat tancada temporalment al bany per valors microbiològics per damunt dels màxims admesos en l’aigua.

Morant alerta que encara hi ha qui vol depredar la costa i posa en risc tota la ciutadania

La ministra Diana Morant defensa la proteccio de la costa valenciana i de lAlbufera, i critica les lleis que, segons ella, desprotegeixen aquest espai natural davant del canvi climatic.

Pablo Hernández vol que el Castellón torne a lluitar per l’ascens a Primera

L’entrenador del CD Castellón, renovat fins a 2029, es marca com a mínim tornar a jugar la promoció d’ascens a Primera Divisió i afrontar la nova temporada amb encara més il·lusió.