La Guàrdia Civil resol una vintena de robatoris en vehicles a l’Horta Nord i deté a dos homes

Detenció de la Guàrdia Civil

Detenció de la Guàrdia Civil | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha esclarit una vintena de robatoris amb força a l’interior de vehicles que s’havien comès en la comarca valenciana de l’Horta de l’Horta Nord i ha detingut per aquests fets amb a dos homes. A més, un tercer ha quedat investigat. En el marc del Pla contra els robatoris en habitatge i vehicles, des del passat mes de febrer d’enguany, la Guàrdia Civil venia investigant diversos robatoris amb força ocorreguts en vehicles de la comarca de l’Horta Nord, on els autors accedien a l’interior forçant una de les finestretes. 

  

Per açò, es va iniciar l’operació ‘Interceptor’ per part de components de la Guàrdia Civil de Massamagrell, amb la finalitat de poder identificar, localitzar i detenir als responsables dels robatoris. Fruit de les perquisicions, es va poder comprovar que es tractava de tres persones, que cometien aquests robatoris a la nit en vehicles estacionats en la via pública i que no cridaren molt l’atenció. 

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.