La Guàrdia Civil resol una vintena de robatoris en vehicles a l’Horta Nord i deté a dos homes

Detenció de la Guàrdia Civil

Detenció de la Guàrdia Civil | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha esclarit una vintena de robatoris amb força a l’interior de vehicles que s’havien comès en la comarca valenciana de l’Horta de l’Horta Nord i ha detingut per aquests fets amb a dos homes. A més, un tercer ha quedat investigat. En el marc del Pla contra els robatoris en habitatge i vehicles, des del passat mes de febrer d’enguany, la Guàrdia Civil venia investigant diversos robatoris amb força ocorreguts en vehicles de la comarca de l’Horta Nord, on els autors accedien a l’interior forçant una de les finestretes. 

  

Per açò, es va iniciar l’operació ‘Interceptor’ per part de components de la Guàrdia Civil de Massamagrell, amb la finalitat de poder identificar, localitzar i detenir als responsables dels robatoris. Fruit de les perquisicions, es va poder comprovar que es tractava de tres persones, que cometien aquests robatoris a la nit en vehicles estacionats en la via pública i que no cridaren molt l’atenció. 

Últimes notícies

Lleones, el documental que visibilitza als menors hospitalitzats en soledat

Lleones arriba als cinemes per a mostrar la realitat dels menors sense tutela que passen llargues estades en hospitals sense companyia i la labor de la asociacion Mames en Accion.

Cap de setmana en la Comunitat Valenciana amb vent fort, ruixats i millora progressiva

El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb vent molt fort a l'interior de Castelló i ruixats en el sud, abans de donar pas a un ambient més estable amb núvols i clars.

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.