La Guàrdia Civil salva a un home de ser atropellat per un tràiler en València

 

El passat 31 de juliol a les 05.10 hores, uns agents de seguretat ciutadana, pertanyents al Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Picassent, mentre realitzaven labors de prevenció de seguretat ciutadana, a l’altura del punt quilomètric 346,800 de l’autovia A-7, amb direcció a Tarragona-Algesires, van visualitzar a un ciutadà amb el seu turisme avariat.

 

Els agents es van detindre a auxiliar-ho i van prendre les mesures de seguretat pertinents, situant el vehicle oficial en el voral dret, en una zona visible i amb els prioritaris lluminoses enceses. A més d’utilitzar els jupetins reflectors i llanternes oficials.

 

Mentre els dos membres de la Guàrdia Civil es trobaven auxiliant al ciutadà, es van adonar que un tràiler es dirigia directes cap a ells. Els agents, sense perdre ni un instant, van avisar a l’auxiliat i tots van saltar per damunt de la barana cap a la cuneta, existint un vessant d’uns 15 metres per la qual van rodar. El camió articulat va col·lidir en primer lloc amb un lateral dret del vehicle oficial de la Guàrdia Civil i, a continuació, amb el turisme. 

 

Traslladats a diferents hospitals valencians

Els dos agents i el ciutadà, un home de 56 anys i de nacionalitat espanyola, van ser traslladats al Nou d’octubre i a l’Hospital General respectivament amb lesions lleus. El conductor del tràiler, un home de 41 anys i de nacionalitat espanyola, va eixir 
il·lés de l’accident. Després dels fets, es va entrevistar amb la Guàrdia Civil i els va fer saber que s’havia despistat en la carretera.

 

El punt quilomètric 346,800 de l’autovia A-7 amb direcció a Tarragona – Algesires, en el qual va ocórrer l’accident, és un tram de tres carrils per al seu sentit de la marxa, recte, sec i net i amb bona visibilitat. Aquesta zona pertany al terme municipal de Picassent. 

 

La Guàrdia Civil recomana la màxima precaució en circulació, sobretot en les carreteres principals i autovies. En situació d’avaria o accident, en la mesura del possible, els ocupants han d’esperar als serveis d’emergència a l’altre costat de la barana, d’aquesta manera, es correrà el menor risc possible. 

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.