La Guàrdia Civil salva a un home de ser atropellat per un tràiler en València

 

El passat 31 de juliol a les 05.10 hores, uns agents de seguretat ciutadana, pertanyents al Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Picassent, mentre realitzaven labors de prevenció de seguretat ciutadana, a l’altura del punt quilomètric 346,800 de l’autovia A-7, amb direcció a Tarragona-Algesires, van visualitzar a un ciutadà amb el seu turisme avariat.

 

Els agents es van detindre a auxiliar-ho i van prendre les mesures de seguretat pertinents, situant el vehicle oficial en el voral dret, en una zona visible i amb els prioritaris lluminoses enceses. A més d’utilitzar els jupetins reflectors i llanternes oficials.

 

Mentre els dos membres de la Guàrdia Civil es trobaven auxiliant al ciutadà, es van adonar que un tràiler es dirigia directes cap a ells. Els agents, sense perdre ni un instant, van avisar a l’auxiliat i tots van saltar per damunt de la barana cap a la cuneta, existint un vessant d’uns 15 metres per la qual van rodar. El camió articulat va col·lidir en primer lloc amb un lateral dret del vehicle oficial de la Guàrdia Civil i, a continuació, amb el turisme. 

 

Traslladats a diferents hospitals valencians

Els dos agents i el ciutadà, un home de 56 anys i de nacionalitat espanyola, van ser traslladats al Nou d’octubre i a l’Hospital General respectivament amb lesions lleus. El conductor del tràiler, un home de 41 anys i de nacionalitat espanyola, va eixir 
il·lés de l’accident. Després dels fets, es va entrevistar amb la Guàrdia Civil i els va fer saber que s’havia despistat en la carretera.

 

El punt quilomètric 346,800 de l’autovia A-7 amb direcció a Tarragona – Algesires, en el qual va ocórrer l’accident, és un tram de tres carrils per al seu sentit de la marxa, recte, sec i net i amb bona visibilitat. Aquesta zona pertany al terme municipal de Picassent. 

 

La Guàrdia Civil recomana la màxima precaució en circulació, sobretot en les carreteres principals i autovies. En situació d’avaria o accident, en la mesura del possible, els ocupants han d’esperar als serveis d’emergència a l’altre costat de la barana, d’aquesta manera, es correrà el menor risc possible. 

Últimes notícies

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.

Papi Robles recolza el retorn de Mónica Oltra i confia a recuperar l’alcaldia de València en 2027

La portaveu de Compromís a l'Ajuntament de València, Papi Robles, celebra el retorn de Mónica Oltra a la primera línia política i la veu com la millor opció per a recuperar l'alcaldia en 2027.

Diana Morant insistix en el rebuig a la guerra i acusa el PP d’alinear-se amb Trump i Netanyahu

Diana Morant defén el rebuig a la guerra i el respecte al dret internacional, vincula el conflicte a l'Iran amb un greu cost humà i critica al PP per la seua postura exterior i la seua gestió de les crisis.

Ruga i Wilhelm dominen la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali en la seua vintena edició

Fábio Ruga revalida triomf i Annemarie Wilhelm s'estrena com a campiona de la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali, en una edició amb 550 participants i domini estranger en l'elit.

Rovira reclama a Arcadi España un fons d’anivellament transitori per a la Comunitat Valenciana

Rovira exigix al nou ministre d'Hisenda, Arcadi España, un fons d'anivellament transitori i major sensibilitat amb l'infrafinançament de la Comunitat Valenciana.

Cristhian Mosquera entra en la història del futbol alacantí amb el seu debut amb Espanya

El central de l'Arsenal Cristhian Mosquera s'estrena amb la selecció espanyola absoluta davant Sèrbia i es convertix en el quinzé futbolista nascut a la província d'Alacant que vist la samarreta nacional.

El Vila-real s’acosta a la seua tercera temporada amb més de vint triomfs en Lliga

El Vila-real afronta el tram final de la temporada amb 18 triomfs després de 29 jornades i té a tir superar les vint victòries en Lliga per tercera vegada en la seua història.