15.7 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

La Guàrdia Civil salva a un home de ser atropellat per un tràiler en València

 

El passat 31 de juliol a les 05.10 hores, uns agents de seguretat ciutadana, pertanyents al Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Picassent, mentre realitzaven labors de prevenció de seguretat ciutadana, a l’altura del punt quilomètric 346,800 de l’autovia A-7, amb direcció a Tarragona-Algesires, van visualitzar a un ciutadà amb el seu turisme avariat.

 

Els agents es van detindre a auxiliar-ho i van prendre les mesures de seguretat pertinents, situant el vehicle oficial en el voral dret, en una zona visible i amb els prioritaris lluminoses enceses. A més d’utilitzar els jupetins reflectors i llanternes oficials.

 

Mentre els dos membres de la Guàrdia Civil es trobaven auxiliant al ciutadà, es van adonar que un tràiler es dirigia directes cap a ells. Els agents, sense perdre ni un instant, van avisar a l’auxiliat i tots van saltar per damunt de la barana cap a la cuneta, existint un vessant d’uns 15 metres per la qual van rodar. El camió articulat va col·lidir en primer lloc amb un lateral dret del vehicle oficial de la Guàrdia Civil i, a continuació, amb el turisme. 

 

Traslladats a diferents hospitals valencians

Els dos agents i el ciutadà, un home de 56 anys i de nacionalitat espanyola, van ser traslladats al Nou d’octubre i a l’Hospital General respectivament amb lesions lleus. El conductor del tràiler, un home de 41 anys i de nacionalitat espanyola, va eixir 
il·lés de l’accident. Després dels fets, es va entrevistar amb la Guàrdia Civil i els va fer saber que s’havia despistat en la carretera.

 

El punt quilomètric 346,800 de l’autovia A-7 amb direcció a Tarragona – Algesires, en el qual va ocórrer l’accident, és un tram de tres carrils per al seu sentit de la marxa, recte, sec i net i amb bona visibilitat. Aquesta zona pertany al terme municipal de Picassent. 

 

La Guàrdia Civil recomana la màxima precaució en circulació, sobretot en les carreteres principals i autovies. En situació d’avaria o accident, en la mesura del possible, els ocupants han d’esperar als serveis d’emergència a l’altre costat de la barana, d’aquesta manera, es correrà el menor risc possible. 

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.