La Guàrdia Civil salva a un home de ser atropellat per un tràiler en València

 

El passat 31 de juliol a les 05.10 hores, uns agents de seguretat ciutadana, pertanyents al Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Picassent, mentre realitzaven labors de prevenció de seguretat ciutadana, a l’altura del punt quilomètric 346,800 de l’autovia A-7, amb direcció a Tarragona-Algesires, van visualitzar a un ciutadà amb el seu turisme avariat.

 

Els agents es van detindre a auxiliar-ho i van prendre les mesures de seguretat pertinents, situant el vehicle oficial en el voral dret, en una zona visible i amb els prioritaris lluminoses enceses. A més d’utilitzar els jupetins reflectors i llanternes oficials.

 

Mentre els dos membres de la Guàrdia Civil es trobaven auxiliant al ciutadà, es van adonar que un tràiler es dirigia directes cap a ells. Els agents, sense perdre ni un instant, van avisar a l’auxiliat i tots van saltar per damunt de la barana cap a la cuneta, existint un vessant d’uns 15 metres per la qual van rodar. El camió articulat va col·lidir en primer lloc amb un lateral dret del vehicle oficial de la Guàrdia Civil i, a continuació, amb el turisme. 

 

Traslladats a diferents hospitals valencians

Els dos agents i el ciutadà, un home de 56 anys i de nacionalitat espanyola, van ser traslladats al Nou d’octubre i a l’Hospital General respectivament amb lesions lleus. El conductor del tràiler, un home de 41 anys i de nacionalitat espanyola, va eixir 
il·lés de l’accident. Després dels fets, es va entrevistar amb la Guàrdia Civil i els va fer saber que s’havia despistat en la carretera.

 

El punt quilomètric 346,800 de l’autovia A-7 amb direcció a Tarragona – Algesires, en el qual va ocórrer l’accident, és un tram de tres carrils per al seu sentit de la marxa, recte, sec i net i amb bona visibilitat. Aquesta zona pertany al terme municipal de Picassent. 

 

La Guàrdia Civil recomana la màxima precaució en circulació, sobretot en les carreteres principals i autovies. En situació d’avaria o accident, en la mesura del possible, els ocupants han d’esperar als serveis d’emergència a l’altre costat de la barana, d’aquesta manera, es correrà el menor risc possible. 

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.