La Guàrdia Civil de Torrevieja rescata a una dona que s’havia quedat inconscient en sa casa

 

La Guàrdia Civil de Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant), ha rescatat a una dona, de 88 anys, que s’havia quedat inconscient en sa casa. Segons informa la Benemèrita en un comunicat, els fets s’han produït este divendres, quan una dona els ha avisat que un veí estava demanant ajuda en l’escala de l’edifici.

 

Ràpidament, els agents s’han traslladat fins al lloc dels fets, però no han pogut entrar en el pis perquè l’home de la víctima, a causa del nerviosisme, se li ha tancat la porta i s’ha deixat les claus dins de casa.

 

Per eixa raó, els agents no han dubtat ni un segon en intentar entrar a la casa pel balcó. Una volta dins, s’han trobat a la dona tirada en terra, inconscient i sense reacció a estímuls, encara que amb pols constant. 

 

Finalment, després d’obrir la porta des de dins, els sanitaris han pogut estabilitzar a la dona, que ha sigut traslladada fins a l’Hospital Universitari de Torrevieja per una possible hipoglucèmia severa

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.