La Guàrdia Civil de Torrevieja rescata a una dona que s’havia quedat inconscient en sa casa

 

La Guàrdia Civil de Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant), ha rescatat a una dona, de 88 anys, que s’havia quedat inconscient en sa casa. Segons informa la Benemèrita en un comunicat, els fets s’han produït este divendres, quan una dona els ha avisat que un veí estava demanant ajuda en l’escala de l’edifici.

 

Ràpidament, els agents s’han traslladat fins al lloc dels fets, però no han pogut entrar en el pis perquè l’home de la víctima, a causa del nerviosisme, se li ha tancat la porta i s’ha deixat les claus dins de casa.

 

Per eixa raó, els agents no han dubtat ni un segon en intentar entrar a la casa pel balcó. Una volta dins, s’han trobat a la dona tirada en terra, inconscient i sense reacció a estímuls, encara que amb pols constant. 

 

Finalment, després d’obrir la porta des de dins, els sanitaris han pogut estabilitzar a la dona, que ha sigut traslladada fins a l’Hospital Universitari de Torrevieja per una possible hipoglucèmia severa

Últimes notícies

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.