Localitzen en un habitatge d’Alacant una plantació ‘indoor’ de plantes de marihuana

 

La Policia Local d’Alacant i els bombers del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS), van localitzar una plantació ‘indoor’ de marihuana, amb 130 plantes en acudir a controlar dos fugides d’aigua amb risc, dins d’un habitatge situat en carrer Economista Germán Bernacer, i van aconseguir detindre al presumpte propietari, un home de 24 anys, per un delicte de tràfic de Drogues.

Segons fonts policials els fets van ocórrer la vesprada del 23 de juny, a les 17.20 hores, quan un veí va alertar a la central de Policia Local d’una important fugida d’aigua a l’interior d’un habitatge.

Immediatament una patrulla que realitzava labors de seguretat i es trobava patrullant en la zona es va desplaçar a l’habitatge, i es va entrevistar amb el denunciant que els va explicar que porten diversos dies amb una fugida d’aigua, alertant als agents que en aqueix pis no vivia ningú i està deshabitat.

La Policia comprova com efectivament hi ha diverses fugides d’aigua, i la filtració provenia d’un habitatge que es trobava tancada, per això i en observar risc en aqueix immoble i que l’aigua provenia de la cuina, van sol·licitar la presència dels Bombers del Servei de prevenció Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant SPEIS, per a poder accedir.

Els bombers del SPEIS van acudir amb dos dotacions i sis bombers al lloc de l’emergència, i van desplegar el vehicle escala fins al pis afectat per a accedir per la cistella en altura per a entrar fins a l’habitatge pel balcó, amb l’objectiu de detindre la fugida d’aigua i actuar en el tall d’aigua.

Els efectius del SPEIS accedeixen per una finestra oberta, i en poder entrar en l’habitatge observen olor de marihuana, i van localitzar una plantació ‘indoor’ amb 130 plantes dins d’un habitatge deshabitat resistències connectades, un equip d’aire condicionat i diversos focus.

Els bombers van controlar la fugida de l’aigua, i van inspeccionar l’habitatge i la instal·lació elèctrica per a assegurar que no existia risc.

Així mateix, mentre la Policia Local estava custodiant la plantació de marihuana es va personar en el domicili un jove, que va manifestar als agents que vivia en aqueix habitatge, i va reconéixer ser el propietari de la plantació de marihuana.

Per tals fets esta persona va ser detinguda per un presumpte delicte de tràfic de drogues, i se’l va informar dels motius de la seua detenció, així com dels drets que li assisteixen, i va ser traslladat a dependències policials.

Els agents de la Policia Local d’Alacant van procedir a confiscar la plantació, precintar i custodiar l’habitatge fins que es va fer càrrec de la mateixa el Cos de Policia Nacional.

Últimes notícies

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.