Localitzen en un habitatge d’Alacant una plantació ‘indoor’ de plantes de marihuana

 

La Policia Local d’Alacant i els bombers del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS), van localitzar una plantació ‘indoor’ de marihuana, amb 130 plantes en acudir a controlar dos fugides d’aigua amb risc, dins d’un habitatge situat en carrer Economista Germán Bernacer, i van aconseguir detindre al presumpte propietari, un home de 24 anys, per un delicte de tràfic de Drogues.

Segons fonts policials els fets van ocórrer la vesprada del 23 de juny, a les 17.20 hores, quan un veí va alertar a la central de Policia Local d’una important fugida d’aigua a l’interior d’un habitatge.

Immediatament una patrulla que realitzava labors de seguretat i es trobava patrullant en la zona es va desplaçar a l’habitatge, i es va entrevistar amb el denunciant que els va explicar que porten diversos dies amb una fugida d’aigua, alertant als agents que en aqueix pis no vivia ningú i està deshabitat.

La Policia comprova com efectivament hi ha diverses fugides d’aigua, i la filtració provenia d’un habitatge que es trobava tancada, per això i en observar risc en aqueix immoble i que l’aigua provenia de la cuina, van sol·licitar la presència dels Bombers del Servei de prevenció Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant SPEIS, per a poder accedir.

Els bombers del SPEIS van acudir amb dos dotacions i sis bombers al lloc de l’emergència, i van desplegar el vehicle escala fins al pis afectat per a accedir per la cistella en altura per a entrar fins a l’habitatge pel balcó, amb l’objectiu de detindre la fugida d’aigua i actuar en el tall d’aigua.

Els efectius del SPEIS accedeixen per una finestra oberta, i en poder entrar en l’habitatge observen olor de marihuana, i van localitzar una plantació ‘indoor’ amb 130 plantes dins d’un habitatge deshabitat resistències connectades, un equip d’aire condicionat i diversos focus.

Els bombers van controlar la fugida de l’aigua, i van inspeccionar l’habitatge i la instal·lació elèctrica per a assegurar que no existia risc.

Així mateix, mentre la Policia Local estava custodiant la plantació de marihuana es va personar en el domicili un jove, que va manifestar als agents que vivia en aqueix habitatge, i va reconéixer ser el propietari de la plantació de marihuana.

Per tals fets esta persona va ser detinguda per un presumpte delicte de tràfic de drogues, i se’l va informar dels motius de la seua detenció, així com dels drets que li assisteixen, i va ser traslladat a dependències policials.

Els agents de la Policia Local d’Alacant van procedir a confiscar la plantació, precintar i custodiar l’habitatge fins que es va fer càrrec de la mateixa el Cos de Policia Nacional.

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU