14 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

Localitzen en un habitatge d’Alacant una plantació ‘indoor’ de plantes de marihuana

 

La Policia Local d’Alacant i els bombers del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS), van localitzar una plantació ‘indoor’ de marihuana, amb 130 plantes en acudir a controlar dos fugides d’aigua amb risc, dins d’un habitatge situat en carrer Economista Germán Bernacer, i van aconseguir detindre al presumpte propietari, un home de 24 anys, per un delicte de tràfic de Drogues.

Segons fonts policials els fets van ocórrer la vesprada del 23 de juny, a les 17.20 hores, quan un veí va alertar a la central de Policia Local d’una important fugida d’aigua a l’interior d’un habitatge.

Immediatament una patrulla que realitzava labors de seguretat i es trobava patrullant en la zona es va desplaçar a l’habitatge, i es va entrevistar amb el denunciant que els va explicar que porten diversos dies amb una fugida d’aigua, alertant als agents que en aqueix pis no vivia ningú i està deshabitat.

La Policia comprova com efectivament hi ha diverses fugides d’aigua, i la filtració provenia d’un habitatge que es trobava tancada, per això i en observar risc en aqueix immoble i que l’aigua provenia de la cuina, van sol·licitar la presència dels Bombers del Servei de prevenció Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant SPEIS, per a poder accedir.

Els bombers del SPEIS van acudir amb dos dotacions i sis bombers al lloc de l’emergència, i van desplegar el vehicle escala fins al pis afectat per a accedir per la cistella en altura per a entrar fins a l’habitatge pel balcó, amb l’objectiu de detindre la fugida d’aigua i actuar en el tall d’aigua.

Els efectius del SPEIS accedeixen per una finestra oberta, i en poder entrar en l’habitatge observen olor de marihuana, i van localitzar una plantació ‘indoor’ amb 130 plantes dins d’un habitatge deshabitat resistències connectades, un equip d’aire condicionat i diversos focus.

Els bombers van controlar la fugida de l’aigua, i van inspeccionar l’habitatge i la instal·lació elèctrica per a assegurar que no existia risc.

Així mateix, mentre la Policia Local estava custodiant la plantació de marihuana es va personar en el domicili un jove, que va manifestar als agents que vivia en aqueix habitatge, i va reconéixer ser el propietari de la plantació de marihuana.

Per tals fets esta persona va ser detinguda per un presumpte delicte de tràfic de drogues, i se’l va informar dels motius de la seua detenció, així com dels drets que li assisteixen, i va ser traslladat a dependències policials.

Els agents de la Policia Local d’Alacant van procedir a confiscar la plantació, precintar i custodiar l’habitatge fins que es va fer càrrec de la mateixa el Cos de Policia Nacional.

Últimes notícies

Pérez Llorca pren este dimarts possessió com president de la Generalitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca pren possessió davant el ple de Les Corts després de la seua investidura amb els vots de PP i Vox. L'acte tanca el tràmit iniciat amb el seu nomenament en el BOE.

Pérez Llorca pren este dimarts possessió com president de la Generalitat Valenciana

Pérez Llorca pren possessió davant Les Corts com a nou president després de la seua investidura amb els vots de PP i Vox. Després de jurar el càrrec, presentarà el seu programa.

Desarticulada una banda que va robar més de 420.000 euros en bicicletes d’alta gamma en robatoris fulgurants

La Guàrdia Civil i la Policia Nacional detenen tres integrants relacionats amb 11 assalts en diversos punts del país

Els nous consellers juren el càrrec i Pérez Llorca fixa com a objectiu reforçar la confiança pública

El president apel·la a afiançar ponts institucionals, millorar la coordinació i estar 'més prop de la ciutadania' en l’inici del nou Consell

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets