14.3 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Localitzen en un habitatge d’Alacant una plantació ‘indoor’ de plantes de marihuana

 

La Policia Local d’Alacant i els bombers del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS), van localitzar una plantació ‘indoor’ de marihuana, amb 130 plantes en acudir a controlar dos fugides d’aigua amb risc, dins d’un habitatge situat en carrer Economista Germán Bernacer, i van aconseguir detindre al presumpte propietari, un home de 24 anys, per un delicte de tràfic de Drogues.

Segons fonts policials els fets van ocórrer la vesprada del 23 de juny, a les 17.20 hores, quan un veí va alertar a la central de Policia Local d’una important fugida d’aigua a l’interior d’un habitatge.

Immediatament una patrulla que realitzava labors de seguretat i es trobava patrullant en la zona es va desplaçar a l’habitatge, i es va entrevistar amb el denunciant que els va explicar que porten diversos dies amb una fugida d’aigua, alertant als agents que en aqueix pis no vivia ningú i està deshabitat.

La Policia comprova com efectivament hi ha diverses fugides d’aigua, i la filtració provenia d’un habitatge que es trobava tancada, per això i en observar risc en aqueix immoble i que l’aigua provenia de la cuina, van sol·licitar la presència dels Bombers del Servei de prevenció Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant SPEIS, per a poder accedir.

Els bombers del SPEIS van acudir amb dos dotacions i sis bombers al lloc de l’emergència, i van desplegar el vehicle escala fins al pis afectat per a accedir per la cistella en altura per a entrar fins a l’habitatge pel balcó, amb l’objectiu de detindre la fugida d’aigua i actuar en el tall d’aigua.

Els efectius del SPEIS accedeixen per una finestra oberta, i en poder entrar en l’habitatge observen olor de marihuana, i van localitzar una plantació ‘indoor’ amb 130 plantes dins d’un habitatge deshabitat resistències connectades, un equip d’aire condicionat i diversos focus.

Els bombers van controlar la fugida de l’aigua, i van inspeccionar l’habitatge i la instal·lació elèctrica per a assegurar que no existia risc.

Així mateix, mentre la Policia Local estava custodiant la plantació de marihuana es va personar en el domicili un jove, que va manifestar als agents que vivia en aqueix habitatge, i va reconéixer ser el propietari de la plantació de marihuana.

Per tals fets esta persona va ser detinguda per un presumpte delicte de tràfic de drogues, i se’l va informar dels motius de la seua detenció, així com dels drets que li assisteixen, i va ser traslladat a dependències policials.

Els agents de la Policia Local d’Alacant van procedir a confiscar la plantació, precintar i custodiar l’habitatge fins que es va fer càrrec de la mateixa el Cos de Policia Nacional.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.