Localitzen en un habitatge d’Alacant una plantació ‘indoor’ de plantes de marihuana

 

La Policia Local d’Alacant i els bombers del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS), van localitzar una plantació ‘indoor’ de marihuana, amb 130 plantes en acudir a controlar dos fugides d’aigua amb risc, dins d’un habitatge situat en carrer Economista Germán Bernacer, i van aconseguir detindre al presumpte propietari, un home de 24 anys, per un delicte de tràfic de Drogues.

Segons fonts policials els fets van ocórrer la vesprada del 23 de juny, a les 17.20 hores, quan un veí va alertar a la central de Policia Local d’una important fugida d’aigua a l’interior d’un habitatge.

Immediatament una patrulla que realitzava labors de seguretat i es trobava patrullant en la zona es va desplaçar a l’habitatge, i es va entrevistar amb el denunciant que els va explicar que porten diversos dies amb una fugida d’aigua, alertant als agents que en aqueix pis no vivia ningú i està deshabitat.

La Policia comprova com efectivament hi ha diverses fugides d’aigua, i la filtració provenia d’un habitatge que es trobava tancada, per això i en observar risc en aqueix immoble i que l’aigua provenia de la cuina, van sol·licitar la presència dels Bombers del Servei de prevenció Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant SPEIS, per a poder accedir.

Els bombers del SPEIS van acudir amb dos dotacions i sis bombers al lloc de l’emergència, i van desplegar el vehicle escala fins al pis afectat per a accedir per la cistella en altura per a entrar fins a l’habitatge pel balcó, amb l’objectiu de detindre la fugida d’aigua i actuar en el tall d’aigua.

Els efectius del SPEIS accedeixen per una finestra oberta, i en poder entrar en l’habitatge observen olor de marihuana, i van localitzar una plantació ‘indoor’ amb 130 plantes dins d’un habitatge deshabitat resistències connectades, un equip d’aire condicionat i diversos focus.

Els bombers van controlar la fugida de l’aigua, i van inspeccionar l’habitatge i la instal·lació elèctrica per a assegurar que no existia risc.

Així mateix, mentre la Policia Local estava custodiant la plantació de marihuana es va personar en el domicili un jove, que va manifestar als agents que vivia en aqueix habitatge, i va reconéixer ser el propietari de la plantació de marihuana.

Per tals fets esta persona va ser detinguda per un presumpte delicte de tràfic de drogues, i se’l va informar dels motius de la seua detenció, així com dels drets que li assisteixen, i va ser traslladat a dependències policials.

Els agents de la Policia Local d’Alacant van procedir a confiscar la plantació, precintar i custodiar l’habitatge fins que es va fer càrrec de la mateixa el Cos de Policia Nacional.

Últimes notícies

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.

Setmana amb oratge estable i pujada de temperatures màximes a la Comunitat

L’inici de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb cels rasos o poc nuvolosos, temperatures màximes a l’alça i vent fluix variable que girarà a l’est i sud a partir del migdia.

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.