12.2 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Apareix de nou l’helicòpter nocturn sense amo d’Almassora i es resol el misteri

 

Esta passada setmana, els veïns de la localitat d’Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), es van alarmar per la presència d’un helicòpter que sobrevolava a pocs metres d’altura les platges. 

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, la sorpresa va continuar quan en Orpesa, en la mateixa comarca, alertaren d’una situació pareguda. Els testimonis captaren unes imàtgens a on s’observava un helicòpter sobrevolant un mateix punt sense moure’s.

 

Totes les autoritats, com Salvament Marítim, la Policia Local, la Policia Nacional, el Consorci de Bombers i la Guàrdia Civil, desconeixien la propietat de l’aeronau i suposaren que podia pertányer a alguna empresa privada del Port de Castelló. Encara que també veien estrany que es tractara d’això.

 

Com el misteri de l’helicòpter seguia sense resoldre’s, s’ha tornat a contactar amb Salvament Marítim, esta volta a nivell nacional. En esta ocasió ja han confirmat que l’aeronau és de la seua propietat i realitza estos moviments perquè fa simulacres i pràctiques esporàdiques en les costes provincials, per a preparar als seus equips per a futures emergències. 

Últimes notícies

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.

Asaja Alacant ajorna la tractorada al 29 de gener després de la tragèdia ferroviària de Adamuz

L'organització posposa la protesta prevista per al dijous pels tres dies de dol oficial i manté recorregut, horari i reivindicacions per al 29 de gener.

Marcelino busca un bàlsam davant l’Ajax i apel·la a l’orgull del Vila-real

El tècnic va afirmar que guanyar a l'Ajax seria un xicotet bàlsam per a acomiadar la Champions a casa. Va anunciar canvis, va destacar el prestigi i va analitzar al rival.

La Fiscalia rebutja considerar víctima de la DANA a un mort per falta d’assistència mèdica

La Fiscalia de València no veu relació causal directa entre la DANA i la mort d'un veí de Guadassuar i l'exclou del cas. També descarta lesions psicològiques i la causa incorpora la crida d'un enginyer sobre la presa de Buseo.