13.2 C
València
Dimecres, 17 desembre, 2025

Apareix de nou l’helicòpter nocturn sense amo d’Almassora i es resol el misteri

 

Esta passada setmana, els veïns de la localitat d’Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), es van alarmar per la presència d’un helicòpter que sobrevolava a pocs metres d’altura les platges. 

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, la sorpresa va continuar quan en Orpesa, en la mateixa comarca, alertaren d’una situació pareguda. Els testimonis captaren unes imàtgens a on s’observava un helicòpter sobrevolant un mateix punt sense moure’s.

 

Totes les autoritats, com Salvament Marítim, la Policia Local, la Policia Nacional, el Consorci de Bombers i la Guàrdia Civil, desconeixien la propietat de l’aeronau i suposaren que podia pertányer a alguna empresa privada del Port de Castelló. Encara que també veien estrany que es tractara d’això.

 

Com el misteri de l’helicòpter seguia sense resoldre’s, s’ha tornat a contactar amb Salvament Marítim, esta volta a nivell nacional. En esta ocasió ja han confirmat que l’aeronau és de la seua propietat i realitza estos moviments perquè fa simulacres i pràctiques esporàdiques en les costes provincials, per a preparar als seus equips per a futures emergències. 

Últimes notícies

El València aprova els comptes i un pressupost de 102,17 milions amb el corró accionarial de Lim

La junta va validar per àmplia majoria un pressupost equilibrat de 102,17 milions i va reelegir al consell i a l'auditor. No van prosperar canvis estatutaris ni la reducció del nombre de consellers.

Susana Camarero defén que el Consell protegix les víctimes i fixa vivenda, ocupació i joventut com a eixos

La vicepresidenta primera ha arrancat en Les Corts l'exposició del pla del Consell i ha reivindicat que la igualtat es traduïx en servicis i protecció. L'oposició ha demanat la seua dimissió per la gestió de la dana de 2024 i ha qüestionat l'execució en vivenda i les polítiques d'igualtat.

Jardins i un gratacel per a redissenyar la Marina de València i l’entorn de l’Edifici del Rellotge

L'Ajuntament i l'Autoritat Portuària han presentat la urbanització de l'entorn de l'Edifici del Rellotge i activen els tràmits per a una torre de 108 metres. Les obres dels jardins arrancaran després de la demolició de l'antic Edifici de la Copa per a millorar la connexió ciutat-port.

Solís va revelar converses per a una compensació pel documental de Vinícius

El València va revelar que negocia amb Conspiraçao Films i Netflix un acord extrajudicial amb compensació per la imatge del club en el documental Balla, Vini. La demanda per atemptat a l'honor va seguir el seu curs i el club va confiar en una resolució favorable.

Es duplica la incidència de grip en la Comunitat i el covid puja un 150%: molt prop del pic

La Comunitat Valenciana ha registrat un repunt d'infeccions respiratòries: la grip ha duplicat la seua incidència i el covid ha crescut un 150%. Els experts situen el pic molt a prop i alerten de l'impacte assistencial en plenes dates nadalenques.

PP i Vox avalen la reforma del reglament de Les Corts i eliminen el llenguatge inclusiu

El ple ha validat per lectura única una reforma que suprimix el llenguatge inclusiu, elimina quatre comissions i canvia les regles de la Mesa. PSPV i Compromís anuncien recurs al Constitucional.

València Basket es posa a prova a Jerusalem davant el Maccabi, primera visita ACB a Israel des de 2023

El València Basket visita al Maccabi a Jerusalem, primer partit d'un equip ACB a Israel des de 2023, amb seguretat reforçada i una ratxa de cinc triomfs.

Alcoi estudia denunciar a una productora per usar imatges de la tomba de Camilo Sesto en un rodatge pornogràfic

L'Ajuntament d'Alcoi estudia accions legals després de comprovar que recursos gravats en el cementeri de sant Antoni Abat van acabar en una pel·lícula per a adults. El consistori nega haver autoritzat contingut sexual i anuncia que reforçarà la seua normativa de rodatges.