18.8 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Evacuat en helicòpter un malalt a bord d’un vaixell cisterna en aigües de València

helicoptero canarias

Imatge d’arxiu d’un Helimer  | Creu Roja

Un helicòpter de Salvament Marítim, concretament l’Helimer 202, ha evacuat a un tripulant malalt que anava a bord del vaixell cisterna Emir Alp. L’helicòpter ha traslladat a la víctima a l’Hospital General de València, en un operatiu dirigit des del Centre de Coordinació de Salvament Marítim de València.

 

Els fets es van produir el dimecres passat, cap a les 09.45 del matí quan un tripulant del vaixell, que es trobava en aigües de València, va patir un fort dolor abdominal, segons ha informat Salvament Marítim.

 

Des del vaixell van sol·licitar l’evacuació mèdica del malalt i el Centre de Coordinació de Salvament Marítim en València va mobilitzar l’Helicòpter Helimer 202, que va traslladar al pacient fins a l’aeroport de Manises.

 

Una volta en l’aeròdrom valencià, una ambulància va portar al tripulant fins a l’Hospital General de València, segons han detallat les mateixes fonts.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La província de València registra la nit de febrer més càlida de l’última dècada

Les mínimes han repuntat pel vent de ponent i han deixat la nit de febrer més càlida en deu anys a la província de València, amb 18,8 °C a Miramar.

Tres comunitats en alerta taronja i altres onze en groc per vent, pluja i onatge

Andalusia, Galícia i la Comunitat Valenciana estan en nivell taronja per vent, pluja i mala mar, mentres altres onze comunitats mantenen avisos grocs.

Benidorm Fest 2026 obri els seus semifinals amb Kenneth com a favorit i marge per a sorpreses

La primera semifinal del Benidorm Fest 2026 arranca amb Kenneth com a favorit per l'impacte de 'Els ulls no mentixen' i un cartell divers que pot oferir sorpreses. El vot 50/50 entre jurat i públic promet una nit oberta.

11 de febrer posa el focus en dones i ciència: avanços i bretxes encara per tancar

L'11 de febrer visibilitza el paper de xiquetes i dones en la ciència. Les dades d'ONU i d'Espanya assenyalen avanços desiguals i bretxes en STEM i lideratge.

El president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer compareixerà al Senat per la dana

Miguel Polo acudirà este dimarts a la comissió d'investigació del Senat per a detallar l'actuació de la CHJ en la dana d'octubre de 2024. La cita arriba després de la seua declaració judicial i en ple debat polític sobre l'ús del SAIH i la coordinació en el Cecopi.

Dimarts amb núvols, pluges febles i pujada de temperatures; ratxes molt fortes a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts cels nuvolosos, pluges febles i un ascens de mínimes i màximes, més acusat a Castelló. El vent de l'oest bufarà fort, amb ratxes molt fortes a l'interior; el dimecres augmentarà la nuvolositat i tornaran les precipitacions disperses a l'interior nord.

València tanca parcs i suspén activitats per l’alerta taronja de vent

València tanca parcs, jardins i cementeris i suspén l'activitat a l'aire lliure per l'alerta taronja de vent activada per Aemet. L'Ajuntament emet recomanacions de seguretat i demana seguir l'evolució per canals oficials.

El Vila-real recupera la inspiració i goleja a un Espanyol bloquejat (4-1)

El Vila-real va tallar la seua mala ratxa amb un 4-1 que va desarborar a un Espanyol bloquejat. Mikautadze, un autogol de Salinas i les urpades de Pépé i Moleiro van decidir.