13.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Evacuat en helicòpter un malalt a bord d’un vaixell cisterna en aigües de València

helicoptero canarias

Imatge d’arxiu d’un Helimer  | Creu Roja

Un helicòpter de Salvament Marítim, concretament l’Helimer 202, ha evacuat a un tripulant malalt que anava a bord del vaixell cisterna Emir Alp. L’helicòpter ha traslladat a la víctima a l’Hospital General de València, en un operatiu dirigit des del Centre de Coordinació de Salvament Marítim de València.

 

Els fets es van produir el dimecres passat, cap a les 09.45 del matí quan un tripulant del vaixell, que es trobava en aigües de València, va patir un fort dolor abdominal, segons ha informat Salvament Marítim.

 

Des del vaixell van sol·licitar l’evacuació mèdica del malalt i el Centre de Coordinació de Salvament Marítim en València va mobilitzar l’Helicòpter Helimer 202, que va traslladar al pacient fins a l’aeroport de Manises.

 

Una volta en l’aeròdrom valencià, una ambulància va portar al tripulant fins a l’Hospital General de València, segons han detallat les mateixes fonts.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.