14 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Evacuat en helicòpter un malalt a bord d’un vaixell cisterna en aigües de València

helicoptero canarias

Imatge d’arxiu d’un Helimer  | Creu Roja

Un helicòpter de Salvament Marítim, concretament l’Helimer 202, ha evacuat a un tripulant malalt que anava a bord del vaixell cisterna Emir Alp. L’helicòpter ha traslladat a la víctima a l’Hospital General de València, en un operatiu dirigit des del Centre de Coordinació de Salvament Marítim de València.

 

Els fets es van produir el dimecres passat, cap a les 09.45 del matí quan un tripulant del vaixell, que es trobava en aigües de València, va patir un fort dolor abdominal, segons ha informat Salvament Marítim.

 

Des del vaixell van sol·licitar l’evacuació mèdica del malalt i el Centre de Coordinació de Salvament Marítim en València va mobilitzar l’Helicòpter Helimer 202, que va traslladar al pacient fins a l’aeroport de Manises.

 

Una volta en l’aeròdrom valencià, una ambulància va portar al tripulant fins a l’Hospital General de València, segons han detallat les mateixes fonts.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Li demanen 17 anys i mig per quasi deu incendis en horts i zones rurals d’Elx

La fiscalia sol·licita 17 anys i mig de presó per a un acusat de provocar prop d'una desena d'incendis a Elx en la nit del 29 de juny de 2019. El juí se celebrarà el 13 de gener en la Secció Sèptima de l'Audiència Provincial amb seu a la ciutat.

Ajornen el lliurament del Premi Convivència de la Fundació Broseta a Edmundo González per un viatge

La Fundació Manuel Broseta ha ajornat el lliurament del Premi Convivència a Edmundo González prevista en el Palau de la Generalitat per un viatge de l'opositor. La cerimònia es reprogramarà i es manté l'ofrena floral del 15 de gener.

Pradas subratlla que Mazón no responia i Cuenca nega frenar avisos de confinament

Pradas afirma que no va aconseguir contactar amb Mazón quan es valorava un possible confinament durant la DANA. Cuenca nega frenar avisos i demana criteri jurídic.

Més del 82% dels docents valencians denuncien falta de suport a l’educació pública

Un 82,9% percep escàs suport institucional i un 78,3% veu recursos insuficients. L'estudi de STEs assenyala a més ràtios altes, més burocràcia i un clima d'aula més tibant.

Víctimes de la dana reben a Pradas i Cuenca amb crits de ‘assassins’ en el jutjat

Diverses desenes d'afectats per la dana s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja i han increpat a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca abans del seu acarament. La jutgessa va acordar la diligència per a aclarir contradiccions sobre la gestió de l'emergència.

Pradas i l’excap de gabinet de Mazón confronten les seues versions davant la jutgessa per la gestió de la dana

La jutgessa celebra este dilluns un acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca per a aclarir contradiccions sobre el confinament durant la dana. Un informe de l'Advocacia, que va avalar eixa mesura, xoca amb la versió de l'excap de gabinet.

Víctimes de la DANA increpen a Pradas i Cuenca en el jutjat amb crits de ‘assassins’

Diverses desenes de membres d'associacions de víctimes de la DANA s'han concentrat en el jutjat de Catarroja i han rebut a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca amb crits de 'assassins'. La protesta ha precedit a l'acarament entre els dos, acordat per la jutgessa per a aclarir contradiccions sobre la gestió de l'emergència.

Associacions de víctimes reben a Pradas i Cuenca amb crits de ‘assassins’ en el jutjat de Catarroja

Diverses desenes d'afectats per la dana s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja i han increpat a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca abans de l'acarament.