Evacuat en helicòpter un malalt a bord d’un vaixell cisterna en aigües de València

helicoptero canarias

Imatge d’arxiu d’un Helimer  | Creu Roja

Un helicòpter de Salvament Marítim, concretament l’Helimer 202, ha evacuat a un tripulant malalt que anava a bord del vaixell cisterna Emir Alp. L’helicòpter ha traslladat a la víctima a l’Hospital General de València, en un operatiu dirigit des del Centre de Coordinació de Salvament Marítim de València.

 

Els fets es van produir el dimecres passat, cap a les 09.45 del matí quan un tripulant del vaixell, que es trobava en aigües de València, va patir un fort dolor abdominal, segons ha informat Salvament Marítim.

 

Des del vaixell van sol·licitar l’evacuació mèdica del malalt i el Centre de Coordinació de Salvament Marítim en València va mobilitzar l’Helicòpter Helimer 202, que va traslladar al pacient fins a l’aeroport de Manises.

 

Una volta en l’aeròdrom valencià, una ambulància va portar al tripulant fins a l’Hospital General de València, segons han detallat les mateixes fonts.

 

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.

Un regidor del PSPV denuncia a un edil del PP per amenaces després d’un ple a Redován

Un regidor del PSPV a Redován ha denunciat a un edil del PP per suposades amenaces i intent d'agressió després del ple del 26 de març, fets que ja investiga la Guàrdia Civil.

La sinistralitat viària cau en la Comunitat Valenciana amb 19 morts en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana registra 19 morts en carretera en el primer trimestre, 13 menys que un any abans, en un context de rècord de seguretat viària a Espanya.