Un helicòpter rescata un senderista holandés al Montgó

L'helicòpter Alfa 1 del Grup de Rescat del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant

L’helicòpter Alfa 1 del Grup de Rescat del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant | Consorci Provincial de Bombers d’Alacant

El Consorci Provincial de Bombers d’Alcant ha informat que esta vesprada cap a les 14.20 hores un helicòpter Alfa 1 ha rescatat un senderista holandés de 57 anys que ha resultat lesionat mentre pujava al Montgó, a Xàbia. Emergències ha rebut l’avís que l’home s’havia ferit quan estava al cim amb un grup d’holandesos a les 13.50 hores. Fins a la zona s’han mobilitzat els efectius del parc de bombers de Dénia per al rescat tant per terra com per aire. L’helicòpter Alfa 1 ha localitzat al senderista, amb una possible fractura de turmell, i una vegada al parc de bombers ha sigut traslladat amb una ambulància de Suport Vital Bàsic a l’Hospital de Dénia.

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.