Un helicòpter rescata un senderista holandés al Montgó

L'helicòpter Alfa 1 del Grup de Rescat del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant

L’helicòpter Alfa 1 del Grup de Rescat del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant | Consorci Provincial de Bombers d’Alacant

El Consorci Provincial de Bombers d’Alcant ha informat que esta vesprada cap a les 14.20 hores un helicòpter Alfa 1 ha rescatat un senderista holandés de 57 anys que ha resultat lesionat mentre pujava al Montgó, a Xàbia. Emergències ha rebut l’avís que l’home s’havia ferit quan estava al cim amb un grup d’holandesos a les 13.50 hores. Fins a la zona s’han mobilitzat els efectius del parc de bombers de Dénia per al rescat tant per terra com per aire. L’helicòpter Alfa 1 ha localitzat al senderista, amb una possible fractura de turmell, i una vegada al parc de bombers ha sigut traslladat amb una ambulància de Suport Vital Bàsic a l’Hospital de Dénia.

Últimes notícies

El Govern responsabilitza a l’Ajuntament de València de gestionar l’acampada de docents

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana sosté que és l'Ajuntament de València qui ha d'autoritzar i, si és el cas, retirar l'acampada de docents en la plaça de la Verge, en el marc de la vaga indefinida iniciada l'11 de maig.

Callosa de Segura declara tres dies de dol per l’últim crim masclista

L'Ajuntament de Callosa de Segura ha decretat tres dies de dol oficial per l'últim crim masclista i ha cridat la ciutadania a guardar un minut de silenci davant el consistori.

La Generalitat rebutja una negociació bilateral del finançament i reclama el CPFF

La Generalitat insistix que la reforma del finançament autonòmic ha de debatre's de manera multilateral en el Consell de Política Fiscal i Financera i descarta reunions bilaterals amb Hisenda.

Detinguda la parella de la dona assassinada per escanyament a Callosa de Segura

La Guàrdia Civil ha detingut a la parella d'una dona trobada morta per escanyament a Callosa de Segura, en un presumpte nou cas de violència masclista.

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament convoca una vaga de famílies el 5 de juny

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic convoca una vaga de famílies el 5 de juny per a buidar les aules i recolzar al professorat en la quarta setmana de vaga indefinida.

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.

Díez reclama traure a l’AVL de la disputa política mentres el seu pressupost puja un 5,1% en 2026

El vicepresident segon José Díez defén en Les Corts que el pressupost de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua augmente un 5,1% en 2026 i reclama mantindre-la al marge de la confrontació partidista.