Demanen 14 anys per haver intentat matar a la dona amb un martell i punyalades en València

 

Un home s’enfronta a una pena de 14 anys de presó per intentar matar a la seua parella de fet en la vivenda que compartien en el Perellonet, una pedania de la Ciutat de València. Els fets van passar el divendres 12 de juliol de 2019, tal com ja vam explicar en València Diari. En aquell moment, l’agressor li va pegar un colp al cap amb un martell i li va clavar un descaragolador al pit a la víctima.

 

La Fiscalia acusa l’home d’un delicte d’assassinat, en grau de temptativa, amb la circumstància agreujant de parentiu i de discriminació per gènere, segons arreplega la qualificació provisional remesa al Jutjat de Violència sobre la Dona número 3 de València, firmada per Susana Gisbert.

 

Aquell dia, l’acusat va arribar a casa de vesprada, cap a les 18.30 hores, i va començar a pegar-li crits a la seua parella perquè no havia fet el dinar, segons l’escrit del fiscal. Després d’això, la va acusar de tindre relacions amb altres hòmens i va començar a pegar colps als mobles i a les portes.

 

Tot seguit, va agarrar un martell i li va pegar un colp al cap (per sorpresa i amb totes les seues forces), mentres ella estava assentada en el sofà: volia matar-la. Com que la víctima pegava crits de dolor, l’home la va agarrar del coll i li va clavar els dits per la gola. Després, encara li va clavar un descaragolador en el pit per a, definitivament, matar-la.

 

L’home va estar a punt de conseguir el seu objectiu, però diversos veïns van arribar al lloc dels fets en sentir els crits i van arriar a tirar la porta en terra per a poder entrar a la vivenda i protegir a la víctima.

 

Seqüeles greus des de l’agressió

Després de l’atac, la dona té diverses lesions que han necessitat tractament mèdic i operacions. Per a curar-se, la víctima ha necessitat set mesos. Un d’eixos mesos, de fet, ha sigut d’ingrés hospitalari. Ara per ara, li han quedat com a seqüeles diverses cicatrius (algunes li provoquen molèsties doloroses per a dormir) i la síndrome del muscle esquerre dolorós, que la patix en grau moderat.

 

Per eixos fets, la Fiscalia demana 14 anys de presó per a l’home i 15 anys de prohibició d’aproximació i comunicació respecte de la víctima en un radi de 500 metres. També li reclama llibertat vigilada durant cinc anys, després del compliment de la condemna. A demés, també es reclama una indemnització d’11.830 euros per les lesions patides, 12.000 euros per les seqüeles i uns altres 12.000 euros pel dany moral.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Girona s’imposa al Vila-real amb un autogol i frega la salvació

Un autogol de Pau Navarro va donar al Girona una victòria treballada davant el Vila-real que li allunya del descens i reforça la seua candidatura a mirar de nou cap a Europa.

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.