«Si ho sé, no vinc»: l’arravatament de Carmen Borrego en la roda de premsa de ‘Las Campos’

 

Eren molts els que esperaven amb ansia la volta del reality de ‘Las Campos’, esta vegada filmat a Nova York com el principal reclam de la nova temporada. Ara, com informa ‘Look’, han celebrat una roda de premsa en la casa de la matriarca per a presentar l’especial nadalenc del programa.

  

  

No obstant açò, aquest esdeveniment ha deixat un moment una miqueta singular: l’arravatament final de Carmen Borrego, qui al final de la roda de premsa esclatava i criticava que a penes li havien prestat atenció.

 

De fet, les seues paraules exactes han sigut: «Per a què em pentine i em maquille jo?, si ho sé, no vinc», remugava profundament ofesa. Ràpidament, mentre el seu enfadament donava mostres d’estar disparant-se deia: «Com sempre els pregunten alguna cosa i comencen a contar el dia que van nàixer. Sempre fan igual».

  

  

No obstant açò aquest no va ser el seu únic comentari: la menuda de les Campos va mostrar el seu desencant en diverses ocasions, sobretot, quan la seua mare va començar a parlar de coses com que tant ella com la seua filla major, Terelu, tenien una vasta experiència en el món televisiu. Aquest comentari, excloïa de forma evident a Borrego i, òbviament, li va sentar malament.

 

María Teresa vol tornar a presentar un programa

En aquesta roda de premsa, també hi ha hagut espai per a altres moments a tenir en compte. Un en concret destaca per sobre dels altres i quasi eclipsa els enfadaments de Borrego: la subtil petició de María Teresa de tornar al mitjà amb un programa propi.

  

  

Eixa és una espineta que porta temps clavada i que li martiritza emocionalment; des de la fi de ‘Qué tiempo tan feliz’, la matriarca de les Campos no ha aconseguit tornar a pujar-se a un programa semblant. L’ictus que va patir el passat estiu tampoc va ajudar a açò, encara que ara assegura sentir-se com nova i, en les seues pròpies paraules: «té ganes de fer ja un programa en plató».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmantellat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o amb càrregues i revendre'ls a Espanya i altres països europeus, causant perjuís a particulars i entitats financeres.