10.7 C
València
Dissabte, 7 febrer, 2026

«Si ho sé, no vinc»: l’arravatament de Carmen Borrego en la roda de premsa de ‘Las Campos’

 

Eren molts els que esperaven amb ansia la volta del reality de ‘Las Campos’, esta vegada filmat a Nova York com el principal reclam de la nova temporada. Ara, com informa ‘Look’, han celebrat una roda de premsa en la casa de la matriarca per a presentar l’especial nadalenc del programa.

  

  

No obstant açò, aquest esdeveniment ha deixat un moment una miqueta singular: l’arravatament final de Carmen Borrego, qui al final de la roda de premsa esclatava i criticava que a penes li havien prestat atenció.

 

De fet, les seues paraules exactes han sigut: «Per a què em pentine i em maquille jo?, si ho sé, no vinc», remugava profundament ofesa. Ràpidament, mentre el seu enfadament donava mostres d’estar disparant-se deia: «Com sempre els pregunten alguna cosa i comencen a contar el dia que van nàixer. Sempre fan igual».

  

  

No obstant açò aquest no va ser el seu únic comentari: la menuda de les Campos va mostrar el seu desencant en diverses ocasions, sobretot, quan la seua mare va començar a parlar de coses com que tant ella com la seua filla major, Terelu, tenien una vasta experiència en el món televisiu. Aquest comentari, excloïa de forma evident a Borrego i, òbviament, li va sentar malament.

 

María Teresa vol tornar a presentar un programa

En aquesta roda de premsa, també hi ha hagut espai per a altres moments a tenir en compte. Un en concret destaca per sobre dels altres i quasi eclipsa els enfadaments de Borrego: la subtil petició de María Teresa de tornar al mitjà amb un programa propi.

  

  

Eixa és una espineta que porta temps clavada i que li martiritza emocionalment; des de la fi de ‘Qué tiempo tan feliz’, la matriarca de les Campos no ha aconseguit tornar a pujar-se a un programa semblant. L’ictus que va patir el passat estiu tampoc va ajudar a açò, encara que ara assegura sentir-se com nova i, en les seues pròpies paraules: «té ganes de fer ja un programa en plató».

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.