«Si ho sé, no vinc»: l’arravatament de Carmen Borrego en la roda de premsa de ‘Las Campos’

 

Eren molts els que esperaven amb ansia la volta del reality de ‘Las Campos’, esta vegada filmat a Nova York com el principal reclam de la nova temporada. Ara, com informa ‘Look’, han celebrat una roda de premsa en la casa de la matriarca per a presentar l’especial nadalenc del programa.

  

  

No obstant açò, aquest esdeveniment ha deixat un moment una miqueta singular: l’arravatament final de Carmen Borrego, qui al final de la roda de premsa esclatava i criticava que a penes li havien prestat atenció.

 

De fet, les seues paraules exactes han sigut: «Per a què em pentine i em maquille jo?, si ho sé, no vinc», remugava profundament ofesa. Ràpidament, mentre el seu enfadament donava mostres d’estar disparant-se deia: «Com sempre els pregunten alguna cosa i comencen a contar el dia que van nàixer. Sempre fan igual».

  

  

No obstant açò aquest no va ser el seu únic comentari: la menuda de les Campos va mostrar el seu desencant en diverses ocasions, sobretot, quan la seua mare va començar a parlar de coses com que tant ella com la seua filla major, Terelu, tenien una vasta experiència en el món televisiu. Aquest comentari, excloïa de forma evident a Borrego i, òbviament, li va sentar malament.

 

María Teresa vol tornar a presentar un programa

En aquesta roda de premsa, també hi ha hagut espai per a altres moments a tenir en compte. Un en concret destaca per sobre dels altres i quasi eclipsa els enfadaments de Borrego: la subtil petició de María Teresa de tornar al mitjà amb un programa propi.

  

  

Eixa és una espineta que porta temps clavada i que li martiritza emocionalment; des de la fi de ‘Qué tiempo tan feliz’, la matriarca de les Campos no ha aconseguit tornar a pujar-se a un programa semblant. L’ictus que va patir el passat estiu tampoc va ajudar a açò, encara que ara assegura sentir-se com nova i, en les seues pròpies paraules: «té ganes de fer ja un programa en plató».

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.