«Si ho sé, no vinc»: l’arravatament de Carmen Borrego en la roda de premsa de ‘Las Campos’

 

Eren molts els que esperaven amb ansia la volta del reality de ‘Las Campos’, esta vegada filmat a Nova York com el principal reclam de la nova temporada. Ara, com informa ‘Look’, han celebrat una roda de premsa en la casa de la matriarca per a presentar l’especial nadalenc del programa.

  

  

No obstant açò, aquest esdeveniment ha deixat un moment una miqueta singular: l’arravatament final de Carmen Borrego, qui al final de la roda de premsa esclatava i criticava que a penes li havien prestat atenció.

 

De fet, les seues paraules exactes han sigut: «Per a què em pentine i em maquille jo?, si ho sé, no vinc», remugava profundament ofesa. Ràpidament, mentre el seu enfadament donava mostres d’estar disparant-se deia: «Com sempre els pregunten alguna cosa i comencen a contar el dia que van nàixer. Sempre fan igual».

  

  

No obstant açò aquest no va ser el seu únic comentari: la menuda de les Campos va mostrar el seu desencant en diverses ocasions, sobretot, quan la seua mare va començar a parlar de coses com que tant ella com la seua filla major, Terelu, tenien una vasta experiència en el món televisiu. Aquest comentari, excloïa de forma evident a Borrego i, òbviament, li va sentar malament.

 

María Teresa vol tornar a presentar un programa

En aquesta roda de premsa, també hi ha hagut espai per a altres moments a tenir en compte. Un en concret destaca per sobre dels altres i quasi eclipsa els enfadaments de Borrego: la subtil petició de María Teresa de tornar al mitjà amb un programa propi.

  

  

Eixa és una espineta que porta temps clavada i que li martiritza emocionalment; des de la fi de ‘Qué tiempo tan feliz’, la matriarca de les Campos no ha aconseguit tornar a pujar-se a un programa semblant. L’ictus que va patir el passat estiu tampoc va ajudar a açò, encara que ara assegura sentir-se com nova i, en les seues pròpies paraules: «té ganes de fer ja un programa en plató».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.