«Si ho sé, no vinc»: l’arravatament de Carmen Borrego en la roda de premsa de ‘Las Campos’

 

Eren molts els que esperaven amb ansia la volta del reality de ‘Las Campos’, esta vegada filmat a Nova York com el principal reclam de la nova temporada. Ara, com informa ‘Look’, han celebrat una roda de premsa en la casa de la matriarca per a presentar l’especial nadalenc del programa.

  

  

No obstant açò, aquest esdeveniment ha deixat un moment una miqueta singular: l’arravatament final de Carmen Borrego, qui al final de la roda de premsa esclatava i criticava que a penes li havien prestat atenció.

 

De fet, les seues paraules exactes han sigut: «Per a què em pentine i em maquille jo?, si ho sé, no vinc», remugava profundament ofesa. Ràpidament, mentre el seu enfadament donava mostres d’estar disparant-se deia: «Com sempre els pregunten alguna cosa i comencen a contar el dia que van nàixer. Sempre fan igual».

  

  

No obstant açò aquest no va ser el seu únic comentari: la menuda de les Campos va mostrar el seu desencant en diverses ocasions, sobretot, quan la seua mare va començar a parlar de coses com que tant ella com la seua filla major, Terelu, tenien una vasta experiència en el món televisiu. Aquest comentari, excloïa de forma evident a Borrego i, òbviament, li va sentar malament.

 

María Teresa vol tornar a presentar un programa

En aquesta roda de premsa, també hi ha hagut espai per a altres moments a tenir en compte. Un en concret destaca per sobre dels altres i quasi eclipsa els enfadaments de Borrego: la subtil petició de María Teresa de tornar al mitjà amb un programa propi.

  

  

Eixa és una espineta que porta temps clavada i que li martiritza emocionalment; des de la fi de ‘Qué tiempo tan feliz’, la matriarca de les Campos no ha aconseguit tornar a pujar-se a un programa semblant. L’ictus que va patir el passat estiu tampoc va ajudar a açò, encara que ara assegura sentir-se com nova i, en les seues pròpies paraules: «té ganes de fer ja un programa en plató».

Últimes notícies

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.