Un home agredeix sexualment al seu company de pis a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 46 anys com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual, després d’amenaçar al seu company de pis amb un ganivet mentre es dutxava, per a posteriorment pel que sembla realitzar-li una penetració anal sense el seu consentiment. 

 

Els fets van ocórrer a mitjan juliol, sobre les dotze i mitja de la vesprada, en un domicili de València, quan el company de pis de la víctima va aprofitar que era a la dutxa per a abordar-lo per l’esquena esgrimint un ganivet alhora que li amenaçava dient-li que si es movia el matava. Pel que sembla, es va iniciar un forcejament entre tots dos que va culminar quan els dos homes van caure a terra, moment en el qual l’agressor presumptament el va penetrar sense el seu consentiment.

 

Durant l’agressió sexual, la víctima va començar a demanar auxili a viva veu, la qual cosa va alertar a un veí que ràpidament va acudir al domicili. En veure el succeït, el veí va apartar al sospitós perquè cessarà l’atac i aquest en veure’s acorralat va emprendre la fugida.

 

Després de conéixer la presumpta agressió sexual, els investigadors van iniciar les perquisicions policials per a identificar al possible autor dels fets. Gràcies als ràpids esbrinaments dels agents, van localitzar i van detindre al company de pis de la víctima, com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual.

La víctima va ser assistida pels serveis sanitaris. L’arrestat, que compta antecedents policials per fets relacionats, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Setmana d’inici amb ruixats a València i sud de Castelló i oratge més calorós

La setmana ha començat en la Comunitat Valenciana amb núvols i ruixats forts a València i el sud de Castelló, mentres les temperatures màximes es mantindran o pujaran lleugerament.

Golejada del Barcelona per a iniciar la Lliga amb un 0-5 a Elx

El Barcelona ha iniciat la defensa del títol amb una contundent victòria per 0-5 al camp de l’Elx, en un partit on ha destacat el potencial ofensiu malgrat no tindre un davanter centre pur. Raphinha, amb un doblet, Adeyemi, Fermín i Gordon, en un debut brillant, han firmat els gols.

Gerard lamenta el gol final encaixat pel Villarreal al Metropolitano

Gerard Moreno, autor del 1-1 de penalti davant l Atlético de Madrid, ha lamentat que el Villarreal encaixara un segon gol que considera molt evitable i ha destacat el marge de millora amb el nou entrenador, Íñigo Pérez.

El Villarreal d’Íñigo Pérez ix del Metropolitano frustrat després de deixar escapar la victòria

Íñigo Pérez admet que el Villarreal se’n va del Metropolitano amb frustració després d’un 2-2 en què guanyava 1-2 i jugava amb superioritat numèrica. El tècnic defensa que el seu equip ha interpretat el partit quasi a la perfecció, però lamenta haver deixat escapar més punts en este inici de LALIGA.

Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.