Un home agredeix sexualment al seu company de pis a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 46 anys com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual, després d’amenaçar al seu company de pis amb un ganivet mentre es dutxava, per a posteriorment pel que sembla realitzar-li una penetració anal sense el seu consentiment. 

 

Els fets van ocórrer a mitjan juliol, sobre les dotze i mitja de la vesprada, en un domicili de València, quan el company de pis de la víctima va aprofitar que era a la dutxa per a abordar-lo per l’esquena esgrimint un ganivet alhora que li amenaçava dient-li que si es movia el matava. Pel que sembla, es va iniciar un forcejament entre tots dos que va culminar quan els dos homes van caure a terra, moment en el qual l’agressor presumptament el va penetrar sense el seu consentiment.

 

Durant l’agressió sexual, la víctima va començar a demanar auxili a viva veu, la qual cosa va alertar a un veí que ràpidament va acudir al domicili. En veure el succeït, el veí va apartar al sospitós perquè cessarà l’atac i aquest en veure’s acorralat va emprendre la fugida.

 

Després de conéixer la presumpta agressió sexual, els investigadors van iniciar les perquisicions policials per a identificar al possible autor dels fets. Gràcies als ràpids esbrinaments dels agents, van localitzar i van detindre al company de pis de la víctima, com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual.

La víctima va ser assistida pels serveis sanitaris. L’arrestat, que compta antecedents policials per fets relacionats, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Sis cetacis rescatats de Canadà arriben a l’Oceanogràfic de València per a evitar la seua eutanasia

Dos belugues i quatre dofins rescatats del parc Marineland de Canadà han arribat esta matinada a l’Oceanogràfic de València després d’un trasllat internacional complex pensat per a garantir el seu benestar i evitar la seua eutanasia.

Aemet activa avís groc al litoral de València per màximes de fins a 36 graus

Aemet ha activat l’avís groc per calor en tot el litoral de la província de València este dijous, amb màximes que poden arribar als 36 graus per l’entrada de vent de ponent.

Nit fresca i calor intensa al prelitoral de València este dijous

Este dijous el cel estarà poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, amb nits una mica més fresques i màximes molt altes al prelitoral de València. Divendres arribaran ruixats dèbils al litoral d’Alacant i un descens generalitzat de les màximes, sobretot a l’interior.

Roben de matinada el valuós Tresor de Villena del museu Muvi

El Tresor de Villena, un dels conjunts d’orfebreria de l’edat de Bronze més importants d’Europa, ha sigut robat esta matinada del museu Muvi de Villena. La Guàrdia Civil i la Policia Judicial han obert una investigació després que l’alarma sonara a les 5.16 hores.

Avís groc per calor al litoral de València amb màximes de fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per altes temperatures a tot el litoral de la província de València, on es poden aplegar als 36 graus per l’efecte del vent de ponent.

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.