Un home agredeix sexualment al seu company de pis a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 46 anys com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual, després d’amenaçar al seu company de pis amb un ganivet mentre es dutxava, per a posteriorment pel que sembla realitzar-li una penetració anal sense el seu consentiment. 

 

Els fets van ocórrer a mitjan juliol, sobre les dotze i mitja de la vesprada, en un domicili de València, quan el company de pis de la víctima va aprofitar que era a la dutxa per a abordar-lo per l’esquena esgrimint un ganivet alhora que li amenaçava dient-li que si es movia el matava. Pel que sembla, es va iniciar un forcejament entre tots dos que va culminar quan els dos homes van caure a terra, moment en el qual l’agressor presumptament el va penetrar sense el seu consentiment.

 

Durant l’agressió sexual, la víctima va començar a demanar auxili a viva veu, la qual cosa va alertar a un veí que ràpidament va acudir al domicili. En veure el succeït, el veí va apartar al sospitós perquè cessarà l’atac i aquest en veure’s acorralat va emprendre la fugida.

 

Després de conéixer la presumpta agressió sexual, els investigadors van iniciar les perquisicions policials per a identificar al possible autor dels fets. Gràcies als ràpids esbrinaments dels agents, van localitzar i van detindre al company de pis de la víctima, com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual.

La víctima va ser assistida pels serveis sanitaris. L’arrestat, que compta antecedents policials per fets relacionats, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.