Un home agredeix sexualment al seu company de pis a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 46 anys com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual, després d’amenaçar al seu company de pis amb un ganivet mentre es dutxava, per a posteriorment pel que sembla realitzar-li una penetració anal sense el seu consentiment. 

 

Els fets van ocórrer a mitjan juliol, sobre les dotze i mitja de la vesprada, en un domicili de València, quan el company de pis de la víctima va aprofitar que era a la dutxa per a abordar-lo per l’esquena esgrimint un ganivet alhora que li amenaçava dient-li que si es movia el matava. Pel que sembla, es va iniciar un forcejament entre tots dos que va culminar quan els dos homes van caure a terra, moment en el qual l’agressor presumptament el va penetrar sense el seu consentiment.

 

Durant l’agressió sexual, la víctima va començar a demanar auxili a viva veu, la qual cosa va alertar a un veí que ràpidament va acudir al domicili. En veure el succeït, el veí va apartar al sospitós perquè cessarà l’atac i aquest en veure’s acorralat va emprendre la fugida.

 

Després de conéixer la presumpta agressió sexual, els investigadors van iniciar les perquisicions policials per a identificar al possible autor dels fets. Gràcies als ràpids esbrinaments dels agents, van localitzar i van detindre al company de pis de la víctima, com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual.

La víctima va ser assistida pels serveis sanitaris. L’arrestat, que compta antecedents policials per fets relacionats, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.