18 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Un home amenaça als clients d’un bar, entre ells xiquets, amb un ganivet en Sueca

Sueca

Centre de Sueca | Maps

 

Agents de la Policia Local de Sueca, en la comarca de la Ribera Baixa (València), han detingut a un home per presumptament amenaçar amb un ganivet a les persones que es trobaven en un bar cèntric del municipi, entre elles xiquets.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les 21.30 hores d’este diumenge, quan la Policia Local de Sueca va rebre un avís dels clients de l’establiment.

 

Pel que pareix, un home estava amenaçant amb un ganivet a les persones que es trobaven en el bar, havia produït destrosses en el local i fins i tot va intentar agredir a una persona que li havia criticat per la seua actitud, segons ha informat des de l’Ajuntament de la localitat.

 

Una patrulla es va desplaçar fins al lloc, va localitzar al sospitós i va intentar persuadir-lo per a que entregara el ganivet. L’home tenia símptomes d’haver consumit alcohol i els agents no aconseguien que es calmara, per això, davant la seua actitud amenaçadora, van procedir a la seua immobilització.

 

Pel que pareix, el sospitós es va acostar massa a un dels agents amb actitud amenaçadora, traspassant la distància de seguretat, i la policia es «va vore obligada a utilitzar la pistola tàsser a fi de protegir la seua integritat i la de totes les persones del bar», segons ha explicat l’edil de Seguretat Ciutadana, Carlos Ramírez.

 

Finalment, l’home va ser detingut i ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.