Un home amenaça als clients d’un bar, entre ells xiquets, amb un ganivet en Sueca

Sueca

Centre de Sueca | Maps

 

Agents de la Policia Local de Sueca, en la comarca de la Ribera Baixa (València), han detingut a un home per presumptament amenaçar amb un ganivet a les persones que es trobaven en un bar cèntric del municipi, entre elles xiquets.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les 21.30 hores d’este diumenge, quan la Policia Local de Sueca va rebre un avís dels clients de l’establiment.

 

Pel que pareix, un home estava amenaçant amb un ganivet a les persones que es trobaven en el bar, havia produït destrosses en el local i fins i tot va intentar agredir a una persona que li havia criticat per la seua actitud, segons ha informat des de l’Ajuntament de la localitat.

 

Una patrulla es va desplaçar fins al lloc, va localitzar al sospitós i va intentar persuadir-lo per a que entregara el ganivet. L’home tenia símptomes d’haver consumit alcohol i els agents no aconseguien que es calmara, per això, davant la seua actitud amenaçadora, van procedir a la seua immobilització.

 

Pel que pareix, el sospitós es va acostar massa a un dels agents amb actitud amenaçadora, traspassant la distància de seguretat, i la policia es «va vore obligada a utilitzar la pistola tàsser a fi de protegir la seua integritat i la de totes les persones del bar», segons ha explicat l’edil de Seguretat Ciutadana, Carlos Ramírez.

 

Finalment, l’home va ser detingut i ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cullera recupera el búnquer del Faro de la Guerra Civil i l’obrirà a visites

Cullera ha restaurat el búnquer del Faro, construït en 1938 durant la Guerra Civil, i prepara ara la seua musealització per a obrir-lo a les visites públiques.

Compromís acusa l’Ajuntament de València d’un contracte ‘a mida’ per als Bombers

Compromís assegura que l’Ajuntament de València ha adjudicat un contracte ‘a mida’ per a equipar camions de Bombers amb tabletes, amb el preu inflat i irregularitats assenyalades per l’Agència Valenciana Antifrau.

La Generalitat vol mantindre els contractes d’emergència mentre duren les seqüeles de les catàstrofes

El comissionat per a la Recuperació, Raúl Mérida, reclama contractes d’emergència més àgils i flexibilitat per a ajuntaments i afectats per la dana, així com una nova alerta negra per a catàstrofes.

Cinc detinguts a l’Alacantí per explotar repartidors en una empresa de paqueteria

La Policia Nacional ha desarticulat una xarxa que explotava repartidors estrangers en situació irregular a Elda, Petrer, Monòver i Sax, amb jornades abusives i sous precaris.

Més de 9.000 docents ja coneixen la seua comissió de servici per al curs 2026-27

Educació ha avançat un mes la resolució provisional de les comissions de servici per al curs 2026-2027, amb 9.042 destinacions assignades, la majoria a la província de València.

L’aeroport de Castelló arranca 2026 amb rècord de passatgers i més rutes internacionals

L’aeroport de Castelló ha tancat el primer semestre de 2026 amb 148.009 passatgers, un 9 % més que l’any anterior, i amb la xifra més alta de rutes regulars des que funciona la infraestructura.

Xavi Albert agafa el timó del Valencia Basket masculí per a dos temporades

El Valencia Basket ha confirmat Xavi Albert com a entrenador principal de la primera plantilla masculina per a les dos pròximes temporades, després de l’eixida de Pedro Martínez al Real Madrid.

Cinc detinguts en desmantellar quatre punts de venda de droga a Sueca i Riola

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones i ha desarticulat quatre punts de venda de cocaïna i marihuana a Sueca i Riola, on la droga es venia fins i tot a menors.