Un home amenaça als clients d’un bar, entre ells xiquets, amb un ganivet en Sueca

Sueca

Centre de Sueca | Maps

 

Agents de la Policia Local de Sueca, en la comarca de la Ribera Baixa (València), han detingut a un home per presumptament amenaçar amb un ganivet a les persones que es trobaven en un bar cèntric del municipi, entre elles xiquets.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les 21.30 hores d’este diumenge, quan la Policia Local de Sueca va rebre un avís dels clients de l’establiment.

 

Pel que pareix, un home estava amenaçant amb un ganivet a les persones que es trobaven en el bar, havia produït destrosses en el local i fins i tot va intentar agredir a una persona que li havia criticat per la seua actitud, segons ha informat des de l’Ajuntament de la localitat.

 

Una patrulla es va desplaçar fins al lloc, va localitzar al sospitós i va intentar persuadir-lo per a que entregara el ganivet. L’home tenia símptomes d’haver consumit alcohol i els agents no aconseguien que es calmara, per això, davant la seua actitud amenaçadora, van procedir a la seua immobilització.

 

Pel que pareix, el sospitós es va acostar massa a un dels agents amb actitud amenaçadora, traspassant la distància de seguretat, i la policia es «va vore obligada a utilitzar la pistola tàsser a fi de protegir la seua integritat i la de totes les persones del bar», segons ha explicat l’edil de Seguretat Ciutadana, Carlos Ramírez.

 

Finalment, l’home va ser detingut i ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.

Cinc joves detinguts per insults i agressions homòfobes a hòmens al llit del Túria

La Policia Nacional ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per presumptes delictes d’odi i robatori amb violencia i intimidacio contra diversos hòmens al llit del Túria, als quals insultaven i intentaven furtar pel fet de ser homosexuals.

Els missatges per confinar als pisos més alts es van arribar a plantejar a les 19.25 hores pel risc a Forata

Ignacio Grande va informar Susana Camarero que el Cecopi valorava a les 19.25 hores enviar missatges als mòbils perquè la població es confinara als pisos més alts davant el risc sobre la presa de Forata i l impacte en municipis com Montroy i Real de Montroy.

L’últim dia de vaga indefinida del professorat només suma un seguiment del 5,98 %

L’última jornada de la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari en la Comunitat Valenciana ha tancat amb un seguiment del 5,98 %, amb més suport en la província de València que en Castelló i Alacant.

Un cotxe en flames col·lapsa l’AP-7 a la Vila Joiosa en sentit València

L’incendi d’un vehicle en l’AP-7 a l’altura de la Vila Joiosa ha provocat llargues retencions en sentit València, tot i que no s’han registrat danys personals.

València reforçarà la seguretat al Jardí del Túria després d’agressions homòfobes

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha condemnat les agressions homòfobes al Jardí del Túria i ha anunciat més coordinació amb la Policia Local i el Servici d’Igualtat per prevenir nous casos.

Una avaria de senyalització obliga a parar uns minuts totes les línies de Metrovalencia

Un problema tècnic de senyalització i comunicacions ha obligat a detindre uns minuts la circulació de totes les línies de Metrovalencia i ha generat retards generalitzats, tot i que el servici ja s’ha restablit amb demores.