Un home amenaça als clients d’un bar, entre ells xiquets, amb un ganivet en Sueca

Sueca

Centre de Sueca | Maps

 

Agents de la Policia Local de Sueca, en la comarca de la Ribera Baixa (València), han detingut a un home per presumptament amenaçar amb un ganivet a les persones que es trobaven en un bar cèntric del municipi, entre elles xiquets.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les 21.30 hores d’este diumenge, quan la Policia Local de Sueca va rebre un avís dels clients de l’establiment.

 

Pel que pareix, un home estava amenaçant amb un ganivet a les persones que es trobaven en el bar, havia produït destrosses en el local i fins i tot va intentar agredir a una persona que li havia criticat per la seua actitud, segons ha informat des de l’Ajuntament de la localitat.

 

Una patrulla es va desplaçar fins al lloc, va localitzar al sospitós i va intentar persuadir-lo per a que entregara el ganivet. L’home tenia símptomes d’haver consumit alcohol i els agents no aconseguien que es calmara, per això, davant la seua actitud amenaçadora, van procedir a la seua immobilització.

 

Pel que pareix, el sospitós es va acostar massa a un dels agents amb actitud amenaçadora, traspassant la distància de seguretat, i la policia es «va vore obligada a utilitzar la pistola tàsser a fi de protegir la seua integritat i la de totes les persones del bar», segons ha explicat l’edil de Seguretat Ciutadana, Carlos Ramírez.

 

Finalment, l’home va ser detingut i ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.