Un home amenaça als clients d’un bar, entre ells xiquets, amb un ganivet en Sueca

Sueca

Centre de Sueca | Maps

 

Agents de la Policia Local de Sueca, en la comarca de la Ribera Baixa (València), han detingut a un home per presumptament amenaçar amb un ganivet a les persones que es trobaven en un bar cèntric del municipi, entre elles xiquets.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les 21.30 hores d’este diumenge, quan la Policia Local de Sueca va rebre un avís dels clients de l’establiment.

 

Pel que pareix, un home estava amenaçant amb un ganivet a les persones que es trobaven en el bar, havia produït destrosses en el local i fins i tot va intentar agredir a una persona que li havia criticat per la seua actitud, segons ha informat des de l’Ajuntament de la localitat.

 

Una patrulla es va desplaçar fins al lloc, va localitzar al sospitós i va intentar persuadir-lo per a que entregara el ganivet. L’home tenia símptomes d’haver consumit alcohol i els agents no aconseguien que es calmara, per això, davant la seua actitud amenaçadora, van procedir a la seua immobilització.

 

Pel que pareix, el sospitós es va acostar massa a un dels agents amb actitud amenaçadora, traspassant la distància de seguretat, i la policia es «va vore obligada a utilitzar la pistola tàsser a fi de protegir la seua integritat i la de totes les persones del bar», segons ha explicat l’edil de Seguretat Ciutadana, Carlos Ramírez.

 

Finalment, l’home va ser detingut i ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.