20 C
València
Dimarts, 4 novembre, 2025

Un home roba en una joieria de València i lliga a l’encarregada

Lloc dels fets

Carrer Emilio Baró, en València | Maps

 

Un home de 33 anys ha sigut detingut este divendres, al voltant de les 18.30 hores, després de dur a terme un atracament en una joieria localitzada en la ciutat de València.

 

En l’incident, que va tindre lloc en el local situat en el carrer Emilio Baró, l’home va assaltar la joieria i deixà lligada a la responsable del comerç, per a poder robar un gran botí.

 

Tal com ha avançat ‘Levante’ l’avís dels veïns va facilitar que la policia arribara fins al local i impedira que l’home fugira amb el material robat. 

 

L’arrestat, de 33 anys, va ser posat ahir a disposició judicial i després, de prendre-li declaració el jutge, va acordar la seua llibertat amb càrrecs, acusat de robatori amb violència en grau de temptativa

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El taxi exigix un pla per a limitar els servicis de VTC després d’una marxa que ha causat retencions

El sector del taxi ha reclamat a la Conselleria un pla eficaç per a frenar els servicis urbans de VTC i sancionar a les plataformes, en una protesta que ha generat retencions durant hores a València. Els convocants han xifrat un seguiment massiu de la vaga i han demanat més control i inspeccions.

Tercera remodelació del Govern valencià en dos anys deixa 9 Conselleries després de fusionar àrees clau

El Consell s'ha limitat a unir la Vicepresidència Segona de Recuperació Econòmica i Social amb Medi Ambient. Martínez Mus passa a ser el número 3 de l'Executiu.

Bustinduy exigix a Feijóo que demane perdó per ovacionar a Mazón després de la DANA

El ministre de Drets Socials ha retret al líder del PP el seu suport a Carlos Mazón després de la catàstrofe i ha emmarcat l'exigència en la seua compareixença al Senat.

Camarero demana humanitat i que cessament la cacera política contra Mazón

Camarero demana 'humanitat' cap a Carlos Mazón després de la seua dimissió i denúncia una 'cacera política' contra ell. Reivindica la continuïtat del projecte i acords en Les Corts.

El Consell guarda un minut de silenci per l’assassinat masclista d’una dona a Alacant

El Consell ha guardat un minut de silenci després de confirmar-se l'assassinat masclista d'una dona de 37 anys a Alacant. Igualtat ha incorporat el cas al registre oficial i la xifra de 2025 puja a 35, 1.330 des de 2003.

El Govern demana eleccions en la Comunitat Valenciana després de la renúncia de Mazón per a no deixar-la en mans de Vox

La portaveu Pilar Alegría ha reclamat comicis després de la renúncia de Carlos Mazón i ha retret a Feijóo que opte per Vox. L'Executiu vincula les converses PP-Vox a una investidura sense urnes.

Tellado confia en un acord amb Vox per a rellevar a Mazón com més prompte millor

Tellado ha assegurat que PP i Vox aconseguiran prompte un acord per a nomenar el substitut de Carlos Mazón i ha destacat el 'bon to' entre Feijóo i Abascal.

La Mitja Marató València obri el sorteig de dorsals per a 2026

La Mitja Marató València ha estrenat un sistema mixt amb fidelitat i sorteig. El ballot està obert fins al 14 de novembre a les 11.00 en la web oficial.