Apunyala a la seua sogra per intervindre en una discussió amb la dona en València

El barri de Trànsits

El barri de Trànsits, en València | Maps

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 35 anys per presumptament agredir a la seua sogra amb un ganivet de 20 centímetres quan esta es va interposar en una discussió entre el sospitós i la seua dona, a la que pel que pareix estava agitant i insultant.

 

La sogra va ser atesa pels servicis sanitaris que la van traslladar a un hospital de València, segons han informat les forces de seguretat, que han precisat que els policies van intervindre un ganivet d’uns 20 centímetres de fulla que es trobava en la cuina.

 

Els fets van ocórrer quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Trànsits de València, on pel que pareix acabaven d’apunyalar a una dona i sol·licitava ajuda.

 

Els policies es van dirigir al lloc, on van trobar a una dona amb diversos talls asseguda en una cadira en la porta d’un establiment, atesa per diverses persones. Els agents van donar avís als servicis sanitaris.

 

  

La Policia va descobrir que moments abans, pel que pareix, el gendre de la víctima li havia apunyalat i que el sospitós es trobava al costat de la seua dona i el seu bebé de dos mesos en el domicili. Els agents es van dirigir al domicili ràpidament, on els va obrir la dona amb el bebé als braços.

 

 

Els policies van observar que la dona presentava un enrogiment en la pell, ja que moments abans, havia tingut una discussió amb el seu marit, i en el transcurs d’esta li havia agitat i insultat, moment en què es va interposar la mare.

 

Finalment, els agents es van dirigir a la cuina i van localitzar en la pica un ganivet mullat que va ser intervingut. Després de realitzar diverses comprovacions, van detindre a l’home com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i homicidi en grau de temptativa. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.