Apunyala a la seua sogra per intervindre en una discussió amb la dona en València

El barri de Trànsits

El barri de Trànsits, en València | Maps

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 35 anys per presumptament agredir a la seua sogra amb un ganivet de 20 centímetres quan esta es va interposar en una discussió entre el sospitós i la seua dona, a la que pel que pareix estava agitant i insultant.

 

La sogra va ser atesa pels servicis sanitaris que la van traslladar a un hospital de València, segons han informat les forces de seguretat, que han precisat que els policies van intervindre un ganivet d’uns 20 centímetres de fulla que es trobava en la cuina.

 

Els fets van ocórrer quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Trànsits de València, on pel que pareix acabaven d’apunyalar a una dona i sol·licitava ajuda.

 

Els policies es van dirigir al lloc, on van trobar a una dona amb diversos talls asseguda en una cadira en la porta d’un establiment, atesa per diverses persones. Els agents van donar avís als servicis sanitaris.

 

  

La Policia va descobrir que moments abans, pel que pareix, el gendre de la víctima li havia apunyalat i que el sospitós es trobava al costat de la seua dona i el seu bebé de dos mesos en el domicili. Els agents es van dirigir al domicili ràpidament, on els va obrir la dona amb el bebé als braços.

 

 

Els policies van observar que la dona presentava un enrogiment en la pell, ja que moments abans, havia tingut una discussió amb el seu marit, i en el transcurs d’esta li havia agitat i insultat, moment en què es va interposar la mare.

 

Finalment, els agents es van dirigir a la cuina i van localitzar en la pica un ganivet mullat que va ser intervingut. Després de realitzar diverses comprovacions, van detindre a l’home com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i homicidi en grau de temptativa. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.