Apunyala a la seua sogra per intervindre en una discussió amb la dona en València

El barri de Trànsits

El barri de Trànsits, en València | Maps

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 35 anys per presumptament agredir a la seua sogra amb un ganivet de 20 centímetres quan esta es va interposar en una discussió entre el sospitós i la seua dona, a la que pel que pareix estava agitant i insultant.

 

La sogra va ser atesa pels servicis sanitaris que la van traslladar a un hospital de València, segons han informat les forces de seguretat, que han precisat que els policies van intervindre un ganivet d’uns 20 centímetres de fulla que es trobava en la cuina.

 

Els fets van ocórrer quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Trànsits de València, on pel que pareix acabaven d’apunyalar a una dona i sol·licitava ajuda.

 

Els policies es van dirigir al lloc, on van trobar a una dona amb diversos talls asseguda en una cadira en la porta d’un establiment, atesa per diverses persones. Els agents van donar avís als servicis sanitaris.

 

  

La Policia va descobrir que moments abans, pel que pareix, el gendre de la víctima li havia apunyalat i que el sospitós es trobava al costat de la seua dona i el seu bebé de dos mesos en el domicili. Els agents es van dirigir al domicili ràpidament, on els va obrir la dona amb el bebé als braços.

 

 

Els policies van observar que la dona presentava un enrogiment en la pell, ja que moments abans, havia tingut una discussió amb el seu marit, i en el transcurs d’esta li havia agitat i insultat, moment en què es va interposar la mare.

 

Finalment, els agents es van dirigir a la cuina i van localitzar en la pica un ganivet mullat que va ser intervingut. Després de realitzar diverses comprovacions, van detindre a l’home com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i homicidi en grau de temptativa. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.