Apunyala a la seua sogra per intervindre en una discussió amb la dona en València

El barri de Trànsits

El barri de Trànsits, en València | Maps

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 35 anys per presumptament agredir a la seua sogra amb un ganivet de 20 centímetres quan esta es va interposar en una discussió entre el sospitós i la seua dona, a la que pel que pareix estava agitant i insultant.

 

La sogra va ser atesa pels servicis sanitaris que la van traslladar a un hospital de València, segons han informat les forces de seguretat, que han precisat que els policies van intervindre un ganivet d’uns 20 centímetres de fulla que es trobava en la cuina.

 

Els fets van ocórrer quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Trànsits de València, on pel que pareix acabaven d’apunyalar a una dona i sol·licitava ajuda.

 

Els policies es van dirigir al lloc, on van trobar a una dona amb diversos talls asseguda en una cadira en la porta d’un establiment, atesa per diverses persones. Els agents van donar avís als servicis sanitaris.

 

  

La Policia va descobrir que moments abans, pel que pareix, el gendre de la víctima li havia apunyalat i que el sospitós es trobava al costat de la seua dona i el seu bebé de dos mesos en el domicili. Els agents es van dirigir al domicili ràpidament, on els va obrir la dona amb el bebé als braços.

 

 

Els policies van observar que la dona presentava un enrogiment en la pell, ja que moments abans, havia tingut una discussió amb el seu marit, i en el transcurs d’esta li havia agitat i insultat, moment en què es va interposar la mare.

 

Finalment, els agents es van dirigir a la cuina i van localitzar en la pica un ganivet mullat que va ser intervingut. Després de realitzar diverses comprovacions, van detindre a l’home com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i homicidi en grau de temptativa. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.

Un bebé de 24 setmanes supera amb èxit una greu retinopatia en Elx

L’Hospital General Universitari d’Elx ha tractat amb èxit la retinopatia de la prematuritat en un nounat de 24 setmanes, una de les complicacions més greus associades a la prematuritat extrema. L’equip d’Oftalmologia i la UCI Neonatal ha aplicat un fàrmac biològic mínimament invasiu per a preservar la visió i reduir el risc de ceguesa.

El calor deixa 64 morts en quinze dies d’agost a la Comunitat Valenciana

La calor extrema ha causat 64 morts a la Comunitat Valenciana en la primera mitat d’agost, amb especial incidència en la segona setmana del mes.

Manipulen durant mesos una dona de 91 anys a Alacant per quedar-se amb el seu patrimoni

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones acusades de sotmetre durant mesos una dona de 91 anys a un control total per apoderar-se del seu patrimoni, amb un presumpte expoli de 20.000 euros i canvis en el seu testament.