Apunyala a la seua sogra per intervindre en una discussió amb la dona en València

El barri de Trànsits

El barri de Trànsits, en València | Maps

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 35 anys per presumptament agredir a la seua sogra amb un ganivet de 20 centímetres quan esta es va interposar en una discussió entre el sospitós i la seua dona, a la que pel que pareix estava agitant i insultant.

 

La sogra va ser atesa pels servicis sanitaris que la van traslladar a un hospital de València, segons han informat les forces de seguretat, que han precisat que els policies van intervindre un ganivet d’uns 20 centímetres de fulla que es trobava en la cuina.

 

Els fets van ocórrer quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Trànsits de València, on pel que pareix acabaven d’apunyalar a una dona i sol·licitava ajuda.

 

Els policies es van dirigir al lloc, on van trobar a una dona amb diversos talls asseguda en una cadira en la porta d’un establiment, atesa per diverses persones. Els agents van donar avís als servicis sanitaris.

 

  

La Policia va descobrir que moments abans, pel que pareix, el gendre de la víctima li havia apunyalat i que el sospitós es trobava al costat de la seua dona i el seu bebé de dos mesos en el domicili. Els agents es van dirigir al domicili ràpidament, on els va obrir la dona amb el bebé als braços.

 

 

Els policies van observar que la dona presentava un enrogiment en la pell, ja que moments abans, havia tingut una discussió amb el seu marit, i en el transcurs d’esta li havia agitat i insultat, moment en què es va interposar la mare.

 

Finalment, els agents es van dirigir a la cuina i van localitzar en la pica un ganivet mullat que va ser intervingut. Després de realitzar diverses comprovacions, van detindre a l’home com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i homicidi en grau de temptativa. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.