11.3 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Un home apallissa a la seua dona i intenta ofegar-la davant el seu fill menor d’edat a Onda

La Policia Local d'Onda, de la comarca la Plana Baixa, ha detingut a un veí per presumptes maltractaments a la seua dona per apallissar-la davant del seu fill menor de cinc anys. La seua altra filla, també menor d'edat, va ser la qui va demanar ajuda, ja que va trobar a la seua mare «plena de colps», tal com conta 'Mediterráneo'. Així, la dona va patir hematomes en el coll així com altres ferides en altres parts del cos. La víctima va contar als agents que el seu marit l'havia agredit, colpejant-la fortament en la cara i el coll quan va arribar a casa sense dirigir-li cap paraula. A més, segons assegura este va intentar ofegar-la agafant-la del coll.

Un nou cas de violència de gènere

Tanmateix, segons la versió del marit la seua dona es va caure per les escales i ell únicament la va ajudar. Tot i que l'home va negar els maltractaments que li va realitzar a la seua dona, el seu fill qui va ser testimoni directe el va assenyalar com l'agressor de la seua mare. Finalment, els agents procediren a detenir a l'home. Quan este va sentir que era per un delicte de violència de gènere es va mostrar agressiu i en intentar posar-li les esposes li va causar a un dels agents lesions en el dit d'una de les seues mans. El detingut va passar eixa nit en la presó i de moment es troba a l'espera de ser traslladat al jutjat de guàrdia.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.