Un home apunyala a la seua germana al carrer Peris i Valero de València

Una dona ha sigut apunyalada en la vesprada de hui al carrer Peris i Valero de València, en un cinqué pis del número 182 segons, al voltant de les 19.40 hores. La Policia Nacional ha rebut l'avís i s'ha desplaçat fins a l'habitatge trobant un home ple de sang, moment en el qual han decidit accedir dins l'habitatge. Els agents han trobat sang també a l'ascensor però no han trobat, en un primer moment, a la víctima, ja que havia aconseguit fugir al carrer a la recerca d'ajuda.

  

  

Els agents de policia han detingut a un home, germà de la víctima, en el mateix carrer. La dona té 59 anys i el germà sofreix una malaltia mental segons ha pogut saber València Diari.

 

La dona traslladada a l'Hospital Clínic

La dona ha resultat ferida en el tòrax i en el braç ha sigut traslladada a l'Hospital Cínic de València. La dona ha buscat ajuda al carrer i ha sigut traslladada a l'Hospital per un veí. La dona ha sigut ingressada d'urgència en un quiròfan per tal de fer-li la intervenció.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.