Un home assesta 22 punyalades al seu pare perquè pensava que era el dimoni a Alacant

Un home acusat d'assestar 22 punyalades al seu pare en mig d'un brot d'esquizofrènia perquè "creia que era el dimoni" en octubre de 2015, ha assegurat durant el judici que no recorda el moment de l'agressió però que ho va fer perquè la víctima "contaminava el menjar de sa mare al tocar-lo" . A més a més, l'acusat va cridar al 112 per a avisar del que anava a fer.

En la primera sessió del judici, que ha començat hui al Tribunal del Jurat d'Elx,  han declarat l'acusat així com els agents de la Policia Nacional que van acudir al domicili després dels fets.

Per la seua part, l'acusació pública ha demanat l'absolució de l'acusat per un delicte d'assasinat al manifestar una malaltia mental, demanant un internament a un Centre psiquiàtric 20 anys.

 

El crim, gravat en vídeo

Els fets, que van tindre lloc el passat 20 d'octubre de 2015, van ser enregistrats per una càmera instal·lada a l'habitatge que l'acusat compartia amb els seus pares. En el vídeo, segons ha relatat un dels agents, es pot vore a la víctima mortal dient a l'acusat que cride a una ambulància perquè li subministre la medicació. Eixa telefonada l'acusat la va fer al 112 advertint del que anava a fer.

  

  

A continuació, tal com es pot apreciar al vídeo, l'acusat va anar fins a la cuina i va assestar amb un ganivet de 20 centímetres de fulla 22 punyalades al seu progenitor al tòrax i abdomen.

Últimes notícies

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.

Un bomber critica que en la dana no s’activara a tota la plantilla i solo es demanaren voluntaris

Un bomber de la Unitat de Xàtiva va declarar com a testimoni que, durant la dana en la qual van morir 230 persones, s'hauria d'haver activat a tota la plantilla i no sols haver demanat voluntaris.