Un home assesta 22 punyalades al seu pare perquè pensava que era el dimoni a Alacant

Un home acusat d'assestar 22 punyalades al seu pare en mig d'un brot d'esquizofrènia perquè "creia que era el dimoni" en octubre de 2015, ha assegurat durant el judici que no recorda el moment de l'agressió però que ho va fer perquè la víctima "contaminava el menjar de sa mare al tocar-lo" . A més a més, l'acusat va cridar al 112 per a avisar del que anava a fer.

En la primera sessió del judici, que ha començat hui al Tribunal del Jurat d'Elx,  han declarat l'acusat així com els agents de la Policia Nacional que van acudir al domicili després dels fets.

Per la seua part, l'acusació pública ha demanat l'absolució de l'acusat per un delicte d'assasinat al manifestar una malaltia mental, demanant un internament a un Centre psiquiàtric 20 anys.

 

El crim, gravat en vídeo

Els fets, que van tindre lloc el passat 20 d'octubre de 2015, van ser enregistrats per una càmera instal·lada a l'habitatge que l'acusat compartia amb els seus pares. En el vídeo, segons ha relatat un dels agents, es pot vore a la víctima mortal dient a l'acusat que cride a una ambulància perquè li subministre la medicació. Eixa telefonada l'acusat la va fer al 112 advertint del que anava a fer.

  

  

A continuació, tal com es pot apreciar al vídeo, l'acusat va anar fins a la cuina i va assestar amb un ganivet de 20 centímetres de fulla 22 punyalades al seu progenitor al tòrax i abdomen.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.