9.6 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Un home assesta 22 punyalades al seu pare perquè pensava que era el dimoni a Alacant

Un home acusat d'assestar 22 punyalades al seu pare en mig d'un brot d'esquizofrènia perquè "creia que era el dimoni" en octubre de 2015, ha assegurat durant el judici que no recorda el moment de l'agressió però que ho va fer perquè la víctima "contaminava el menjar de sa mare al tocar-lo" . A més a més, l'acusat va cridar al 112 per a avisar del que anava a fer.

En la primera sessió del judici, que ha començat hui al Tribunal del Jurat d'Elx,  han declarat l'acusat així com els agents de la Policia Nacional que van acudir al domicili després dels fets.

Per la seua part, l'acusació pública ha demanat l'absolució de l'acusat per un delicte d'assasinat al manifestar una malaltia mental, demanant un internament a un Centre psiquiàtric 20 anys.

 

El crim, gravat en vídeo

Els fets, que van tindre lloc el passat 20 d'octubre de 2015, van ser enregistrats per una càmera instal·lada a l'habitatge que l'acusat compartia amb els seus pares. En el vídeo, segons ha relatat un dels agents, es pot vore a la víctima mortal dient a l'acusat que cride a una ambulància perquè li subministre la medicació. Eixa telefonada l'acusat la va fer al 112 advertint del que anava a fer.

  

  

A continuació, tal com es pot apreciar al vídeo, l'acusat va anar fins a la cuina i va assestar amb un ganivet de 20 centímetres de fulla 22 punyalades al seu progenitor al tòrax i abdomen.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.