12.8 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Un home assesta 22 punyalades al seu pare perquè pensava que era el dimoni a Alacant

Un home acusat d'assestar 22 punyalades al seu pare en mig d'un brot d'esquizofrènia perquè "creia que era el dimoni" en octubre de 2015, ha assegurat durant el judici que no recorda el moment de l'agressió però que ho va fer perquè la víctima "contaminava el menjar de sa mare al tocar-lo" . A més a més, l'acusat va cridar al 112 per a avisar del que anava a fer.

En la primera sessió del judici, que ha començat hui al Tribunal del Jurat d'Elx,  han declarat l'acusat així com els agents de la Policia Nacional que van acudir al domicili després dels fets.

Per la seua part, l'acusació pública ha demanat l'absolució de l'acusat per un delicte d'assasinat al manifestar una malaltia mental, demanant un internament a un Centre psiquiàtric 20 anys.

 

El crim, gravat en vídeo

Els fets, que van tindre lloc el passat 20 d'octubre de 2015, van ser enregistrats per una càmera instal·lada a l'habitatge que l'acusat compartia amb els seus pares. En el vídeo, segons ha relatat un dels agents, es pot vore a la víctima mortal dient a l'acusat que cride a una ambulància perquè li subministre la medicació. Eixa telefonada l'acusat la va fer al 112 advertint del que anava a fer.

  

  

A continuació, tal com es pot apreciar al vídeo, l'acusat va anar fins a la cuina i va assestar amb un ganivet de 20 centímetres de fulla 22 punyalades al seu progenitor al tòrax i abdomen.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguts 19 jóvens, 18 menors, per robatoris amb violència i lesions a València

La Policia Nacional ha detingut a 19 jóvens, 18 d'ells menors, per deu robatoris amb violència i dos delictes de lesions en el districte de Trànsits de València. Actuaven en grup amb una violència desmesurada i van arribar a usar armes blanques; la investigació continua oberta.

Desmantellat un punt de venda de drogues al costat d’un saló d’apostes a Guardamar

Un home de 40 anys ha sigut detingut després de desmantellar-se un punt de venda de cocaïna i MDMA al costat d'un saló d'apostes a Guardamar. Es van confiscar drogues, material de tall i útils de dosificat; el jutjat va decretar la seua llibertat amb mesures cautelars.

El vent deixa ratxes de 117 km/h a Alcoi i hi ha avís taronja a Castelló

Les ratxes més intenses s'han mesurat a Alcoi, amb 117 km/h, i s'han registrat valors molt alts a Ayora, Xert, La Torre de les Maçanes i Buñol. Aemet manté avisos per vent este dijous a Castelló, amb nivell taronja a l'interior nord.

Agents dels EUA i el Canadà descobrixen la joia amagada de la Costa Blanca

Una quinzena d'agents dels EUA i el Canadà recorre durant tres dies la Costa Blanca per a conéixer la seua oferta de golf, gastronomia i cultura. L'objectiu és posicionar el destí a Amèrica del Nord i tancar aliances comercials.

Tancament temporal del trànsit de trens entre Catalunya i Comunitat Valenciana per fort vent

El trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana romandrà tancat d'11.00 a 16.00 per ratxes molt fortes de vent. Adif ha avisat de possibles canvis segons evolucione el temps.

El detingut per l’assassinat de la seua exmuller i filla a Xilxes passarà demà a disposició judicial

L'arrestat, inicialment detingut per infringir una orde d'allunyament, afronta la imputació per dos assassinats. Les diligències seguixen sota secret i s'analitzen les cambres municipals.

Vent protagonista hui en la Comunitat Valenciana, amb baixada de temperatures i cels buidats

Ratxes molt fortes assotaran les tres províncies amb cel poc nuvolós o buidat i un descens de les màximes. Demà pujaran a l'interior i la mar continuarà mogut.

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.