Un home assesta 22 punyalades al seu pare perquè pensava que era el dimoni a Alacant

Un home acusat d'assestar 22 punyalades al seu pare en mig d'un brot d'esquizofrènia perquè "creia que era el dimoni" en octubre de 2015, ha assegurat durant el judici que no recorda el moment de l'agressió però que ho va fer perquè la víctima "contaminava el menjar de sa mare al tocar-lo" . A més a més, l'acusat va cridar al 112 per a avisar del que anava a fer.

En la primera sessió del judici, que ha començat hui al Tribunal del Jurat d'Elx,  han declarat l'acusat així com els agents de la Policia Nacional que van acudir al domicili després dels fets.

Per la seua part, l'acusació pública ha demanat l'absolució de l'acusat per un delicte d'assasinat al manifestar una malaltia mental, demanant un internament a un Centre psiquiàtric 20 anys.

 

El crim, gravat en vídeo

Els fets, que van tindre lloc el passat 20 d'octubre de 2015, van ser enregistrats per una càmera instal·lada a l'habitatge que l'acusat compartia amb els seus pares. En el vídeo, segons ha relatat un dels agents, es pot vore a la víctima mortal dient a l'acusat que cride a una ambulància perquè li subministre la medicació. Eixa telefonada l'acusat la va fer al 112 advertint del que anava a fer.

  

  

A continuació, tal com es pot apreciar al vídeo, l'acusat va anar fins a la cuina i va assestar amb un ganivet de 20 centímetres de fulla 22 punyalades al seu progenitor al tòrax i abdomen.

Últimes notícies

Nit tranquil·la a la Vall d’Uixó però l’incendi continua actiu i ja ha arrasat 8.500 hectàrees

La nit ha sigut meteorològicament tranquil·la a la zona de l'incendi de la Vall d'Uixó, però el foc continua actiu en el seu quart dia i ja ha cremat unes 8.500 hectàrees, amb centenars de veïns encara evacuats.

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.
FILMOTECA D'ESTIU