Un home patix un atac de cor en ple carrer de València

Cotxe de la Policia Local de València

Els agents de la policia han intervengut per a salvar-li la vida a l’home | Policia Local de València

 

Este djious de matí, entre les 8.00 i les 9.00 hores, s’ha produït un incident en ple carrer de la ciutat de València. Un veí ha patit una parada cardiorespiratòria mentres es trobava en la via pública. En eixos moments, agents de la 4a Unitat de Districte han intervingut per a intentar salvar-li la vida a l’home que s’ha trobat indispost.

 

Tal com informa la Policia Local de València en un comunicat en les seues xarxes socials, els fets s’han produït en el carrer de Josep Maria Bayarri, molt prop de l’Hospital General Universitari en el barri de la Llum. Segons han explicat els agents policials, li han practicat a l’ancià, un home de 79 anys, una Reanimació Cardiopulmonar (RCP), ja que patia una parada. Després d’este fet, els policies han pogut reanimar-lo amb un desfibril·lador. Este element ha sigut clau per a evitar la seua mort.

 

Gràcies a la intervenció dels agents que, segons algunes fonts, han estat fent-li les maniobres de reanimació durant 35 minuts, la vida de l’home ha pogut ser salvada. De fet, els agents sanitaris del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) han felicitat el difícil treball practicat pels policies. En este cas, la intervenció dels servicis sanitaris no ha sigut necessària, ja que la ràpida intervenció dels agents ha evitat la tragèdia. Com els mateixos policies han confessat, ha sigut una bona actuació per a celebrar el Dia de la Policia Local en València.

 

 

També pots llegir…

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.