Un home patix un atac de cor en ple carrer de València

Cotxe de la Policia Local de València

Els agents de la policia han intervengut per a salvar-li la vida a l’home | Policia Local de València

 

Este djious de matí, entre les 8.00 i les 9.00 hores, s’ha produït un incident en ple carrer de la ciutat de València. Un veí ha patit una parada cardiorespiratòria mentres es trobava en la via pública. En eixos moments, agents de la 4a Unitat de Districte han intervingut per a intentar salvar-li la vida a l’home que s’ha trobat indispost.

 

Tal com informa la Policia Local de València en un comunicat en les seues xarxes socials, els fets s’han produït en el carrer de Josep Maria Bayarri, molt prop de l’Hospital General Universitari en el barri de la Llum. Segons han explicat els agents policials, li han practicat a l’ancià, un home de 79 anys, una Reanimació Cardiopulmonar (RCP), ja que patia una parada. Després d’este fet, els policies han pogut reanimar-lo amb un desfibril·lador. Este element ha sigut clau per a evitar la seua mort.

 

Gràcies a la intervenció dels agents que, segons algunes fonts, han estat fent-li les maniobres de reanimació durant 35 minuts, la vida de l’home ha pogut ser salvada. De fet, els agents sanitaris del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) han felicitat el difícil treball practicat pels policies. En este cas, la intervenció dels servicis sanitaris no ha sigut necessària, ja que la ràpida intervenció dels agents ha evitat la tragèdia. Com els mateixos policies han confessat, ha sigut una bona actuació per a celebrar el Dia de la Policia Local en València.

 

 

També pots llegir…

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Govern urgix al PP a deixar de protegir a Mazón malgrat que no serà investigat

L'Executiu ha demanat al PP que cessament la 'protecció' a Carlos Mazón per la seua gestió de la DANA. Respecta que el TSJCV no ho investigue, però remarca responsabilitats polítiques.

Pradas demana al CGPJ investigar els àudios i el xat que el TSJCV va rebutjar sobre la jutgessa de la DANA

La defensa de Salomé Pradas ha demanat al CGPJ requerir els àudios i el xat de WhatsApp aportats en una querella contra la jutgessa, inadmesa pel TSJCV. Busca incorporar-los a la queixa disciplinària perquè es valore el seu impacte en la instrucció.

Un home de 58 anys ha sigut hospitalitzat després de ser reanimat i inhalar fum en un incendi a València

Un home de 58 anys ha sigut hospitalitzat després de patir una parada cardiorespiratòria i inhalar fum en l'incendi d'una vivenda a València. Va ser atés de matinada i traslladat a l'Hospital Arnau de Vilanova.

Barcala garantix la continuïtat del Parc Central i el soterrament de les vies a Alacant

L'alcalde d'Alacant ha garantit la continuïtat del Parc Central i el soterrament de les vies per a eliminar l'efecte barrera. La solució aprofita el desnivell del traçat per a cobrir-lo, connectar barris i crear un gran centre de mobilitat

Les falles sostenibles premien a Borrull-Socors i Pere Cabanes-Joan XXIII

Els premis 2026 a les falles sostenibles han distingit a Borrull-Socors en grans i a Pere Cabanes-Joan XXIII en infantils, amb dotació econòmica i estendard ecològic.

8 de cada 10 ciutadans secunden multar a qui creua el pas de zebra mirant el mòbil

El 83,2% recolza sancionar als vianants que creuen mirant el mòbil i el 76,4% als qui se salten el roig, segons 3.570 enquestes en grans ciutats.

Carcaixent declara emergència sanitària per la vaga de les escombraries i contracta un servici extern

L'Ajuntament ha declarat emergència sanitària després de la vaga de recollida i ha activat una neteja extraordinària amb una empresa externa. Reclamarà el cost a la Mancomunitat.

Més de 25.000 denúncies per desaparició en 2025 i 2.635 en la Comunitat Valenciana

Espanya va registrar 25.086 denúncies per desaparició en 2025, un 5% menys que en 2024, amb més del 90% de casos esclarits i 2.635 en la Comunitat Valenciana.