Un home patix un atac de cor en ple carrer de València

Cotxe de la Policia Local de València

Els agents de la policia han intervengut per a salvar-li la vida a l’home | Policia Local de València

 

Este djious de matí, entre les 8.00 i les 9.00 hores, s’ha produït un incident en ple carrer de la ciutat de València. Un veí ha patit una parada cardiorespiratòria mentres es trobava en la via pública. En eixos moments, agents de la 4a Unitat de Districte han intervingut per a intentar salvar-li la vida a l’home que s’ha trobat indispost.

 

Tal com informa la Policia Local de València en un comunicat en les seues xarxes socials, els fets s’han produït en el carrer de Josep Maria Bayarri, molt prop de l’Hospital General Universitari en el barri de la Llum. Segons han explicat els agents policials, li han practicat a l’ancià, un home de 79 anys, una Reanimació Cardiopulmonar (RCP), ja que patia una parada. Després d’este fet, els policies han pogut reanimar-lo amb un desfibril·lador. Este element ha sigut clau per a evitar la seua mort.

 

Gràcies a la intervenció dels agents que, segons algunes fonts, han estat fent-li les maniobres de reanimació durant 35 minuts, la vida de l’home ha pogut ser salvada. De fet, els agents sanitaris del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) han felicitat el difícil treball practicat pels policies. En este cas, la intervenció dels servicis sanitaris no ha sigut necessària, ja que la ràpida intervenció dels agents ha evitat la tragèdia. Com els mateixos policies han confessat, ha sigut una bona actuació per a celebrar el Dia de la Policia Local en València.

 

 

També pots llegir…

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.

L’Elx arriba al dol davant l’Atlètic amb l’últim precedent a favor en el Martínez Valero

L'Elx afronta la visita de l'Atlètic de Madrid amb el precedent favorable de la seua victòria en la temporada 2022-23, que va trencar la ratxa blanc-i-vermella en el Martínez Valero i va equilibrar el balanç històric en Primera Divisió.

El València Basket vol prolongar a Girona la seua ratxa per a blindar la segona plaça

El València Basket visita la pista del Bàsquet Girona a la recerca de la seua quinta victòria consecutiva en la Lliga Endesa, clau per a mantindre la segona plaça davant la pressió de UCAM Murcia i Baskonia.

El València s’embossa a Son Moix: només dos triomfs en les seues últimes deu visites de lliga

El València afrontarà la seua pròxima visita a Son Moix amb un pobre balanç recent: només dos victòries en els seus últims deu partits de Lliga en el camp del Mallorca, amb sis derrotes i dos empats.

Matt Costello avisa de la dificultat de visitar al Girona en la Lliga Endesa

Matt Costello advertix que jugar en la pista del Bàsquet Girona és sempre molt difícil i subratlla el gran moment del conjunt català abans del dol davant València Basket.

El Vila-real defén a Oviedo la seua bona ratxa històrica en Primera

El Vila-real visita a l'Oviedo en la jornada 33 amb un balanç positiu en les seues dos úniques visites de lliga a Primera: un empat sense gols i una remuntada memorable.

Mor l’elefanta Miri en el Bioparc de València després d’una ferida causada per un altre elefant

L'elefanta Miri ha mort en el Bioparc de València després que un mascle li perforara una artèria amb els seus ullals, malgrat la ràpida intervenció de l'equip de cuidadors.