Un home patix un atac de cor en ple carrer de València

Cotxe de la Policia Local de València

Els agents de la policia han intervengut per a salvar-li la vida a l’home | Policia Local de València

 

Este djious de matí, entre les 8.00 i les 9.00 hores, s’ha produït un incident en ple carrer de la ciutat de València. Un veí ha patit una parada cardiorespiratòria mentres es trobava en la via pública. En eixos moments, agents de la 4a Unitat de Districte han intervingut per a intentar salvar-li la vida a l’home que s’ha trobat indispost.

 

Tal com informa la Policia Local de València en un comunicat en les seues xarxes socials, els fets s’han produït en el carrer de Josep Maria Bayarri, molt prop de l’Hospital General Universitari en el barri de la Llum. Segons han explicat els agents policials, li han practicat a l’ancià, un home de 79 anys, una Reanimació Cardiopulmonar (RCP), ja que patia una parada. Després d’este fet, els policies han pogut reanimar-lo amb un desfibril·lador. Este element ha sigut clau per a evitar la seua mort.

 

Gràcies a la intervenció dels agents que, segons algunes fonts, han estat fent-li les maniobres de reanimació durant 35 minuts, la vida de l’home ha pogut ser salvada. De fet, els agents sanitaris del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) han felicitat el difícil treball practicat pels policies. En este cas, la intervenció dels servicis sanitaris no ha sigut necessària, ja que la ràpida intervenció dels agents ha evitat la tragèdia. Com els mateixos policies han confessat, ha sigut una bona actuació per a celebrar el Dia de la Policia Local en València.

 

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Polònia serà el país convidat al València Design Fest 2026 amb una gran mostra artesanal

València Design Fest tornarà del 10 de setembre al 15 d’octubre de 2026 amb Polònia com a país convidat i una extensa programació centrada en l’artesania contemporània, el disseny i l’intercanvi professional.

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.

Quaranta atesos durant la Nit de l’Albà d’Elx, amb dues ferides greus

La Nit de l'Albà d'Elx ha deixat 40 persones ateses, majoritàriament per lesions lleus, encara que dues menors han patit danys més greus per cremades i impacte de canyes.

Un camió bolcat col·lapsa l’A-7 a Benifaió amb 6 km de cues

El bolc d’un camió en l’A-7 al terme de Benifaió ha provocat este divendres almenys sis quilòmetres de retencions en direcció Alacant. El vehicle ha quedat creuat en la calçada i el trànsit circula només pel voral.

El Valencia fitxa el lateral veneçolà Román Davis per al Mestalla i el Juvenil A

El Valencia ha incorporat el jove lateral veneçolà Román Davis, de 18 anys, cedit per la Universidad Central de Venezuela amb opció de compra, per reforçar el Juvenil A i el Mestalla.

L’Elx confia a tancar prompte el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha explicat que el club treballa per aconseguir el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce i ha detallat les posicions que encara vol reforçar abans del tancament del mercat.

Iñigo Pérez alerta d’un partit altament emocional en el debut a Santander

Iñigo Pérez preveu un partit molt emocional en el debut del Villarreal a LALIGA al camp del Racing de Santander i insistix que l’equip ha de saber gestionar eixa pressió. El tècnic navarrés es mostra satisfet amb la pretemporada, confia en els jòvens i fixa com a repte agarrar-se als llocs de Champions.