Un home patix un atac de cor en ple carrer de València

Cotxe de la Policia Local de València

Els agents de la policia han intervengut per a salvar-li la vida a l’home | Policia Local de València

 

Este djious de matí, entre les 8.00 i les 9.00 hores, s’ha produït un incident en ple carrer de la ciutat de València. Un veí ha patit una parada cardiorespiratòria mentres es trobava en la via pública. En eixos moments, agents de la 4a Unitat de Districte han intervingut per a intentar salvar-li la vida a l’home que s’ha trobat indispost.

 

Tal com informa la Policia Local de València en un comunicat en les seues xarxes socials, els fets s’han produït en el carrer de Josep Maria Bayarri, molt prop de l’Hospital General Universitari en el barri de la Llum. Segons han explicat els agents policials, li han practicat a l’ancià, un home de 79 anys, una Reanimació Cardiopulmonar (RCP), ja que patia una parada. Després d’este fet, els policies han pogut reanimar-lo amb un desfibril·lador. Este element ha sigut clau per a evitar la seua mort.

 

Gràcies a la intervenció dels agents que, segons algunes fonts, han estat fent-li les maniobres de reanimació durant 35 minuts, la vida de l’home ha pogut ser salvada. De fet, els agents sanitaris del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) han felicitat el difícil treball practicat pels policies. En este cas, la intervenció dels servicis sanitaris no ha sigut necessària, ja que la ràpida intervenció dels agents ha evitat la tragèdia. Com els mateixos policies han confessat, ha sigut una bona actuació per a celebrar el Dia de la Policia Local en València.

 

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.