17.2 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Un home detingut per agredir a una cambrera en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, capital de la Safor (València), a un home de 53 anys, d’origen britànic, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després de produir-li una bretxa en el cap a una cambrera després de tirar-li un bol de vidre. 

 

Els fets han passat cap a les 14.45 hores de la vesprada, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un local de la localitat a on, pel que pareix, s’havia produït una agressió cap a una cambrera

 

Immediatament, els policies s’han presentat en el lloc a on van trobar a la víctima, qui presentava una ferida en el cap, pel que han demanat un indicatiu sanitari. La patrulla ha sabut que moments abans un home, qui era client habitual, després de demanar una consumició i fer ús de les condícies, sense motiu aparent ha començat a donar veus i ha tirat un got a terra, per a tot seguit tirar-li un bol al cap de la cambrera i se n’ha anat del local.

 

Després de presentar-se l’indicatiu sanitari en el lloc i traslladar a la víctima per a ser atesa, ja que calia posar-li punts de sutura, els agents han fet diferents batudes per la zona i han trobat al sospitós una hora després en sa casa. Allí ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions. El detingut sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.  

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.