13.7 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Un home detingut per agredir a una cambrera en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, capital de la Safor (València), a un home de 53 anys, d’origen britànic, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després de produir-li una bretxa en el cap a una cambrera després de tirar-li un bol de vidre. 

 

Els fets han passat cap a les 14.45 hores de la vesprada, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un local de la localitat a on, pel que pareix, s’havia produït una agressió cap a una cambrera

 

Immediatament, els policies s’han presentat en el lloc a on van trobar a la víctima, qui presentava una ferida en el cap, pel que han demanat un indicatiu sanitari. La patrulla ha sabut que moments abans un home, qui era client habitual, després de demanar una consumició i fer ús de les condícies, sense motiu aparent ha començat a donar veus i ha tirat un got a terra, per a tot seguit tirar-li un bol al cap de la cambrera i se n’ha anat del local.

 

Després de presentar-se l’indicatiu sanitari en el lloc i traslladar a la víctima per a ser atesa, ja que calia posar-li punts de sutura, els agents han fet diferents batudes per la zona i han trobat al sospitós una hora després en sa casa. Allí ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions. El detingut sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.  

Últimes notícies

Marcelino recalca que el Vila-real pot ser a prop, però veu difícil disputar-li la Lliga a Madrid i Barça

El tècnic, abans de mesurar-se al Barcelona, va defendre la bona ratxa en Lliga i va admetre que les eliminacions van fer mal, amb baixes i dubtes que condicionen.

El València Basket presentarà una queixa davant l’Eurolliga per insults racistes d’aficionats del Maccabi

València Basket presentarà este divendres una queixa davant l'Eurolliga per insults racistes i violència verbal patits davant Maccabi. Aportarà proves gràfiques.

Sarabia considera injust el format de la Copa del Rei

Eder Sarabia va carregar contra el sistema de la Copa del Rei pel distint nombre de partits i l'absència de sorteig pur. Va reafirmar que l'Elx anirà pel torneig.

La Generalitat demana activar com més prompte millor la comissió mixta després de la DANA

La Generalitat ha demanat al Govern activar com més prompte millor la comissió mixta per a la recuperació després de la DANA. Martínez Mus va enviar una carta al ministre per a fixar composició i funcionament i emplaça a reunir-se abans de gener.

La jutgessa de la dana rebutja citar a Rufián a petició d’una acusació

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha denegat citar a Gabriel Rufián i als pares de la menor morta. Considera que la corda exhibida no és prova i que repetir declaracions seria injustificat i perjudicial.

El PP aprova en solitari el pressupost de la Diputació d’Alacant per a 2026: 360,8 milions

El ple ha aprovat uns comptes de 360,8 milions, quasi un 8% més que l'any anterior, amb el vot exclusiu del PP i el rebuig de PSOE, Compromís i Vox.

Barrachina veu indispensable la reunió en Moncloa i lamenta un resultat decebedor

El portaveu del Govern valencià qualifica d'imprescindible la trobada entre Juanfran Pérez Llorca i el president del Govern, però critica que a penes va haver-hi avanços i que una única petició es va atendre amb 14 mesos de retard.

Morant urgix al PP a exigir l’acta a l’alcalde de Jérica imputat per agressió sexual

Diana Morant ha urgit al PP a exigir l'acta a l'alcalde de Jérica, investigat per una denúncia d'agressió sexual a dos menors, i a expulsar-lo si no dimitix. Ha demanat explicacions a Juanfran Pérez Llorca i a Alberto Núñez Feijóo i una condemna pública inequívoca.