12.9 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Un home detingut per agredir a una cambrera en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, capital de la Safor (València), a un home de 53 anys, d’origen britànic, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després de produir-li una bretxa en el cap a una cambrera després de tirar-li un bol de vidre. 

 

Els fets han passat cap a les 14.45 hores de la vesprada, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un local de la localitat a on, pel que pareix, s’havia produït una agressió cap a una cambrera

 

Immediatament, els policies s’han presentat en el lloc a on van trobar a la víctima, qui presentava una ferida en el cap, pel que han demanat un indicatiu sanitari. La patrulla ha sabut que moments abans un home, qui era client habitual, després de demanar una consumició i fer ús de les condícies, sense motiu aparent ha començat a donar veus i ha tirat un got a terra, per a tot seguit tirar-li un bol al cap de la cambrera i se n’ha anat del local.

 

Després de presentar-se l’indicatiu sanitari en el lloc i traslladar a la víctima per a ser atesa, ja que calia posar-li punts de sutura, els agents han fet diferents batudes per la zona i han trobat al sospitós una hora després en sa casa. Allí ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions. El detingut sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.  

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.