Un home detingut per agredir a una cambrera en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, capital de la Safor (València), a un home de 53 anys, d’origen britànic, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després de produir-li una bretxa en el cap a una cambrera després de tirar-li un bol de vidre. 

 

Els fets han passat cap a les 14.45 hores de la vesprada, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un local de la localitat a on, pel que pareix, s’havia produït una agressió cap a una cambrera

 

Immediatament, els policies s’han presentat en el lloc a on van trobar a la víctima, qui presentava una ferida en el cap, pel que han demanat un indicatiu sanitari. La patrulla ha sabut que moments abans un home, qui era client habitual, després de demanar una consumició i fer ús de les condícies, sense motiu aparent ha començat a donar veus i ha tirat un got a terra, per a tot seguit tirar-li un bol al cap de la cambrera i se n’ha anat del local.

 

Després de presentar-se l’indicatiu sanitari en el lloc i traslladar a la víctima per a ser atesa, ja que calia posar-li punts de sutura, els agents han fet diferents batudes per la zona i han trobat al sospitós una hora després en sa casa. Allí ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions. El detingut sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.  

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.