Un home detingut per agredir a una cambrera en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, capital de la Safor (València), a un home de 53 anys, d’origen britànic, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després de produir-li una bretxa en el cap a una cambrera després de tirar-li un bol de vidre. 

 

Els fets han passat cap a les 14.45 hores de la vesprada, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un local de la localitat a on, pel que pareix, s’havia produït una agressió cap a una cambrera

 

Immediatament, els policies s’han presentat en el lloc a on van trobar a la víctima, qui presentava una ferida en el cap, pel que han demanat un indicatiu sanitari. La patrulla ha sabut que moments abans un home, qui era client habitual, després de demanar una consumició i fer ús de les condícies, sense motiu aparent ha començat a donar veus i ha tirat un got a terra, per a tot seguit tirar-li un bol al cap de la cambrera i se n’ha anat del local.

 

Després de presentar-se l’indicatiu sanitari en el lloc i traslladar a la víctima per a ser atesa, ja que calia posar-li punts de sutura, els agents han fet diferents batudes per la zona i han trobat al sospitós una hora després en sa casa. Allí ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions. El detingut sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.  

Últimes notícies

Tallada la N-234 i tancat el port de Sagunt per un incendi de vegetació a Estivella

Un incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha obligat a tallar l’accés a la N-234 i a tancar el port de Sagunt, amb cinc mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres treballant en l’extincio.

Sis espècies de cetacis es consoliden en les aigües de la Comunitat Valenciana

Medi Ambient ha constatat la presència recurrent de sis espècies de cetacis en aigües de la Comunitat Valenciana durant els dos últims anys, amb un clar predomini del dofí mular i del rorqual comú.

Iván Ortolá firma la seua primera victòria en Moto2 després d’una volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha aconseguit a Brno la seua primera victòria en Moto2, malgrat complir una sanció de volta llarga, en una cursa decidida en l’última corba davant David Alonso.

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.

Iván Ortolá aconseguix la seua primera victòria en Moto2 amb sanció de volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha estrenat el seu palmarés en Moto2 al Gran Premi de la República Txeca, a Brno, malgrat complir una sanció de volta llarga. David Alonso ha sigut segon i el líder del Mundial, Manuel González, ha acabat cinqué després dun inici molt complicat.

Avis groc per calor intensa este dilluns en l’interior i el litoral nord de València

Aemet ha activat l’avís groc per altes temperatures este dilluns entre les 13 i les 21 hores en l’interior i el litoral nord de la província de València, on es podrien arribar als 36 graus.

Valencia Basket busca colp al Palau per acostar-se al títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket visita dilluns el Barça al Palau Blaugrana en el tercer partit de la final de la Lliga Endesa amb l’objectiu de mantindre el ritme del segon xoc, sumar el primer triomf fora de casa i quedar-se a una sola victòria del títol.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.