Un home detingut per agredir a una dona amb diferents botelles de vidre en Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alzira, en la Ribera (València), a un home de 51 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, després d’agredir amb diferents botelles de vidre a una dona que va necessitar 70 grapes per diferents parts del cos. 

 

Els fets han passat cap a les 00.15 hores d’esta matinada de dijous quan els agents que feien faenes de prevenció, han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un local de la localitat a on, pel que pareix, se sentien crits i botelles trencant-se. 

 

Immediatament, els policies s’han dirigit al lloc, a on han trobat la persiana baixada i després de donar colps en ella, han sentit com una persona demanava ajuda, pel que han tirat de la persiana, ja que es trobava oberta, i han entrat dins. Una volta allí, han vist una reguera de sang i vidres trencats fins al final del local, a on hi havia dos persones, una dona en terra amb sang plena de ferides i un home al costat d’ella amb la samarreta plena de sang.

 

La víctima ha necessitat assistència mèdica

Davant d’esta situació els agents han ajudat ràpidament a la dona, demanant la presència d’un indicatiu sanitari, ja que les ferides que presentava revestien gravetat.

 

Les primeres investigacions apunten al fet que moments abans, el sospitós havia agredit a la dona, pegant-li diferents voltes amb botelles, arribant a rebentar-li més d’una en el cap. A demés, també l’hauria apunyalat amb les botelles trencades, per a agarrar-la i estampar-li el cap contra un escaló, intentant la víctima escapar del seu agressor sense conseguir-ho.

 

Finalment els policies han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. La dona ha sigut traslladada fins a l’Hospital de la Ribera a on ha necessitat 70 grapes i una quantitat indeterminada de punts de sutura per coll, cap, braços i cames.

Últimes notícies

El Elche encadena davant el Barça la seua segona pitjor golejada com a local en Primera

El Elche ha caigut 0-5 davant el Barcelona al Martínez Valero i ha patit la segona derrota més ampla de la seua història com a local en Primera Divisió, només superada pel 0-6 també davant el Barça en la temporada 2014-15.

La FVMP reclama a la CHJ netejar amb urgència el nou llit del Túria i els barrancs

La Federació Valenciana de Municipis i Províncies exigix a la Confederación Hidrográfica del Júcar actuacions prioritàries de neteja i manteniment al nou llit del Túria i a diversos barrancs abans de les pluges de la tardor.

Corberán denuncia la desigualtat de descans del Valencia davant el Betis

Carlos Corberán assegura que el Valencia arribarà al partit de Lliga contra el Betis amb un dia menys de descans i un 33 % menys de recuperació física, cosa que considera una situació injusta, encara que desvincula el club sevillà de la responsabilitat.

Investiguen la mort d’una dona de 64 anys trobada en la platja de Puçol

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona de 64 anys trobada flotant en la platja de Puçol, sense signes aparents de violència. Els agents esperen confirmar la identitat i no descarten cap hipòtesi, inclosa la del suïcidi.

El PSPV reclama explicacions a À Punt per la cobertura dels incendis a la Comunitat Valenciana

El PSPV-PSOE ha sol·licitat que el director general d'À Punt comparega en Les Corts per a detallar els criteris seguits en la cobertura dels incendis forestals d'este estiu a la Comunitat Valenciana, que els socialistes consideren insuficient en els moments més greus de l'emergència.

Naixen unes 70 cries de tortuga babaua en la platja d’El Torres de la Vila Joiosa

Al voltant de 70 cries de tortuga babaua han eixit d’un niu no detectat a la platja d’El Torres, a la Vila Joiosa. La majoria s’han alliberat al mar i una desena participarà en un programa de conservació a l’Oceanogràfic de València.

València reclama al TSJCV que revise la sentència sobre nous hotels al Cabanyal-Canyamelar

L’Ajuntament de València ha demanat al TSJCV que rectifique la sentència que relaxa la moratòria d’hotels al Cabanyal-Canyamelar, en considerar que no ha tingut en compte deu sol·licituds de nous establiments hotelers.

Els hotels del Cabanyal podran recuperar llicències en suspendre’s part de la moratòria

El TSJCV ha declarat parcialment nul·la la suspensió de llicències d’hotels al Cabanyal-Canyamelar i Compromís alerta d’un possible impacte patrimonial en l’Ajuntament de València.