Un home detingut per agredir a una dona amb diferents botelles de vidre en Alzira

Ejemplo de shortcode con estilo
  Agents de la Policia Nacional han detingut en Alzira, en la Ribera (València), a un home de 51 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, després d’agredir amb diferents botelles de vidre a una dona que va necessitar 70 grapes per diferents parts del cos.    Els fets han passat […]

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alzira, en la Ribera (València), a un home de 51 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, després d’agredir amb diferents botelles de vidre a una dona que va necessitar 70 grapes per diferents parts del cos. 

 

Els fets han passat cap a les 00.15 hores d’esta matinada de dijous quan els agents que feien faenes de prevenció, han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un local de la localitat a on, pel que pareix, se sentien crits i botelles trencant-se. 

 

Immediatament, els policies s’han dirigit al lloc, a on han trobat la persiana baixada i després de donar colps en ella, han sentit com una persona demanava ajuda, pel que han tirat de la persiana, ja que es trobava oberta, i han entrat dins. Una volta allí, han vist una reguera de sang i vidres trencats fins al final del local, a on hi havia dos persones, una dona en terra amb sang plena de ferides i un home al costat d’ella amb la samarreta plena de sang.

 

La víctima ha necessitat assistència mèdica

Davant d’esta situació els agents han ajudat ràpidament a la dona, demanant la presència d’un indicatiu sanitari, ja que les ferides que presentava revestien gravetat.

 

Les primeres investigacions apunten al fet que moments abans, el sospitós havia agredit a la dona, pegant-li diferents voltes amb botelles, arribant a rebentar-li més d’una en el cap. A demés, també l’hauria apunyalat amb les botelles trencades, per a agarrar-la i estampar-li el cap contra un escaló, intentant la víctima escapar del seu agressor sense conseguir-ho.

 

Finalment els policies han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. La dona ha sigut traslladada fins a l’Hospital de la Ribera a on ha necessitat 70 grapes i una quantitat indeterminada de punts de sutura per coll, cap, braços i cames.

Últimes notícies

L’Atlético de Madrid venç 0-2 el Levante i pren el lideratge

L’Atlético de Madrid ha guanyat 0-2 al Levante al Ciutat de València i s’ha situat líder, amb un partit més que el Barcelona.

Les famílies recorden les 234 víctimes de la dana amb els reconeixements ‘Memoria’

L’associació de familiars ha homenatjat les 234 víctimes de la dana en la primera edició dels reconeixements 'Memoria', dos anys després de la catàstrofe.

El Villarreal acumula cinc lesionats musculars

El El Villarreal acumula cinc baixes per lesions musculars després de la lesió de Gerard Moreno. Encara falten informes sobre tres jugadors.

El Valencia vol encadenar victòries en la Lliga a la pista del necessitat Andorra

El Valencia Basket visita diumenge l’Andorra amb l’objectiu de sumar el tercer triomf consecutiu en la Lliga Endesa i mantindre’s en la zona alta.

L’Elche busca el primer triomf a casa davant d’un Valencia en descens

L’Elche rep el Valencia este diumenge a les 18.30 al Martínez Valero. Els il·licitans volen guanyar a casa i els valencianistes necessiten eixir del descens.

Aguirre: els tècnics no tenim varetes màgiques

Javier Aguirre ha recordat que un canvi d’entrenador no garantix victòries immediates abans del partit del Valencia a Elche.

Presó provisional sense fiança per al suposat «fundador e impulsor» de Blocus España

El jutjat de Torrent ha decretat presó provisional sense fiança per al considerat "fundador e impulsor" de Blocus España, detingut divendres a Picanya. Està investigat per diversos delictes relacionats amb la convocatòria de disturbis.

Dos detinguts més per les crides a saquejar comerços a València passen a disposició judicial

Dos detinguts a Picanya i Alfafar passen este dissabte a disposició judicial. La investigació ja suma cinc arrestos vinculats amb crides a provocar disturbis i saquejos a València.