20.6 C
València
Dissabte, 18 octubre, 2025

Un home detingut per agredir a una dona amb diferents botelles de vidre en Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alzira, en la Ribera (València), a un home de 51 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, després d’agredir amb diferents botelles de vidre a una dona que va necessitar 70 grapes per diferents parts del cos. 

 

Els fets han passat cap a les 00.15 hores d’esta matinada de dijous quan els agents que feien faenes de prevenció, han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un local de la localitat a on, pel que pareix, se sentien crits i botelles trencant-se. 

 

Immediatament, els policies s’han dirigit al lloc, a on han trobat la persiana baixada i després de donar colps en ella, han sentit com una persona demanava ajuda, pel que han tirat de la persiana, ja que es trobava oberta, i han entrat dins. Una volta allí, han vist una reguera de sang i vidres trencats fins al final del local, a on hi havia dos persones, una dona en terra amb sang plena de ferides i un home al costat d’ella amb la samarreta plena de sang.

 

La víctima ha necessitat assistència mèdica

Davant d’esta situació els agents han ajudat ràpidament a la dona, demanant la presència d’un indicatiu sanitari, ja que les ferides que presentava revestien gravetat.

 

Les primeres investigacions apunten al fet que moments abans, el sospitós havia agredit a la dona, pegant-li diferents voltes amb botelles, arribant a rebentar-li més d’una en el cap. A demés, també l’hauria apunyalat amb les botelles trencades, per a agarrar-la i estampar-li el cap contra un escaló, intentant la víctima escapar del seu agressor sense conseguir-ho.

 

Finalment els policies han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. La dona ha sigut traslladada fins a l’Hospital de la Ribera a on ha necessitat 70 grapes i una quantitat indeterminada de punts de sutura per coll, cap, braços i cames.

Últimes notícies

Antony rescata al Betis amb un doblet en el descompte davant el Vila-real

El Betis va neutralitzar un 2-0 amb dos gols d'Antony, l'últim en el 90+4, per a empatar en La Ceràmica. El Vila-real conserva la tercera plaça malgrat el colp final.

Antony rescata al Betis amb un doblet i sosté la baralla per la tercera plaça

El brasiler va marcar en el 66 i en el 94 per a igualar un 2-0 en La Ceràmica. El Betis va dominar el joc i el Vila-real manté la tercera plaça malgrat el colp final.

Antony rescata al Betis amb un doblet per a empatar 2-2 davant el Vila-real

Amb dos gols, el segon en el 94, Antony va remuntar un 2-0 per a firmar el 2-2 del Betis en La Ceràmica. El Vila-real conserva la tercera plaça en un dol directe per Europa.

Antony rescata al Betis amb un doblet davant el Vila-real (2-2)

Un doblet d'Antony, amb el segon en el temps afegit, va permetre al Betis empatar 2-2 en el camp del Vila-real. Els locals havien manat per dos gols.

Convertix un intent de robatori en xapes amb la cara desdibuixada i les esgota en hores

L'amo de la botiga Goatxa, a Benimaclet, va respondre amb humor a un intent de robatori: va convertir la imatge desdibuixada del merodeador en xapes d'un euro i les va esgotar en hores. La idea es va tornar viral i ja frega el mig miler d'unitats venudes

Espanya manté les mobilitzacions per a no oblidar-se de Palestina dos anys després

Organitzacions socials, sindicals i partits d'esquerra van convocar actes en diverses ciutats per a mantindre el focus a Gaza. Van reclamar no usar ports per a trànsit de material militar i van cridar a una gran marxa a Madrid.

Reanimen a un home de 34 anys després d’una parada cardíaca en l’avinguda Gaspar Aguilar de València

El SAMU va recuperar les constants d'un home de 34 anys després de patir una parada cardíaca en ple carrer en l'avinguda Gaspar Aguilar. El CICU va rebre l'avís a les 13.26 i va ser traslladat a l'Hospital Doctor Peset.

Un ferit en eixir-se de la via i bolcar un cotxe en la CV-376 a Llíria

Una persona va resultar ferida quan el turisme en el qual viatjava es va eixir de la CV-376 i va bolcar sobre un camp a Llíria. Bombers la van excarcerar i sanitaris la van assistir.