Un home detingut per agredir a una dona amb diferents botelles de vidre en Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alzira, en la Ribera (València), a un home de 51 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, després d’agredir amb diferents botelles de vidre a una dona que va necessitar 70 grapes per diferents parts del cos. 

 

Els fets han passat cap a les 00.15 hores d’esta matinada de dijous quan els agents que feien faenes de prevenció, han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un local de la localitat a on, pel que pareix, se sentien crits i botelles trencant-se. 

 

Immediatament, els policies s’han dirigit al lloc, a on han trobat la persiana baixada i després de donar colps en ella, han sentit com una persona demanava ajuda, pel que han tirat de la persiana, ja que es trobava oberta, i han entrat dins. Una volta allí, han vist una reguera de sang i vidres trencats fins al final del local, a on hi havia dos persones, una dona en terra amb sang plena de ferides i un home al costat d’ella amb la samarreta plena de sang.

 

La víctima ha necessitat assistència mèdica

Davant d’esta situació els agents han ajudat ràpidament a la dona, demanant la presència d’un indicatiu sanitari, ja que les ferides que presentava revestien gravetat.

 

Les primeres investigacions apunten al fet que moments abans, el sospitós havia agredit a la dona, pegant-li diferents voltes amb botelles, arribant a rebentar-li més d’una en el cap. A demés, també l’hauria apunyalat amb les botelles trencades, per a agarrar-la i estampar-li el cap contra un escaló, intentant la víctima escapar del seu agressor sense conseguir-ho.

 

Finalment els policies han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. La dona ha sigut traslladada fins a l’Hospital de la Ribera a on ha necessitat 70 grapes i una quantitat indeterminada de punts de sutura per coll, cap, braços i cames.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.