8.7 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Un home detingut per agredir a una dona amb diferents botelles de vidre en Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alzira, en la Ribera (València), a un home de 51 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, després d’agredir amb diferents botelles de vidre a una dona que va necessitar 70 grapes per diferents parts del cos. 

 

Els fets han passat cap a les 00.15 hores d’esta matinada de dijous quan els agents que feien faenes de prevenció, han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un local de la localitat a on, pel que pareix, se sentien crits i botelles trencant-se. 

 

Immediatament, els policies s’han dirigit al lloc, a on han trobat la persiana baixada i després de donar colps en ella, han sentit com una persona demanava ajuda, pel que han tirat de la persiana, ja que es trobava oberta, i han entrat dins. Una volta allí, han vist una reguera de sang i vidres trencats fins al final del local, a on hi havia dos persones, una dona en terra amb sang plena de ferides i un home al costat d’ella amb la samarreta plena de sang.

 

La víctima ha necessitat assistència mèdica

Davant d’esta situació els agents han ajudat ràpidament a la dona, demanant la presència d’un indicatiu sanitari, ja que les ferides que presentava revestien gravetat.

 

Les primeres investigacions apunten al fet que moments abans, el sospitós havia agredit a la dona, pegant-li diferents voltes amb botelles, arribant a rebentar-li més d’una en el cap. A demés, també l’hauria apunyalat amb les botelles trencades, per a agarrar-la i estampar-li el cap contra un escaló, intentant la víctima escapar del seu agressor sense conseguir-ho.

 

Finalment els policies han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. La dona ha sigut traslladada fins a l’Hospital de la Ribera a on ha necessitat 70 grapes i una quantitat indeterminada de punts de sutura per coll, cap, braços i cames.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana negociar noves normes del transvasament Tajo-Segura i exigix inversions clau

El president ha reclamat al Govern reobrir la negociació sobre les regles del Tajo-Segura amb criteris tècnics i tracte igual per als regants. Ha lligat la petició a un paquet de mesures en finançament, aigua, infraestructures, vivenda, sanitat i fiscalitat per a la província d'Alacant i la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana negociar noves normes d’explotació del transvasament Tajo-Segura

El president ha sol·licitat al Govern obrir una negociació amb comunitats i regants per a revisar les regles del transvasament amb criteris tècnics. També ha reclamat modernitzar regadius del Tajo i ha anunciat avanços en simplificació administrativa i sanitat.

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.