Un home detingut per agredir amb un martell a la seua dona en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 49 anys com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de colpejar a la seua parella al cap amb un martell. Els fets han passat este diumenge, cap a les 13.00 hores del migdia, quan els policies han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa del districte valencià de Trànsits, a on s’estava produint una discussió.

 

Una volta allí, els agents han vist a una dona en terra, que estava sent assistida per un veí, i a un home assegut en les escales del replà, i han sabut que els dos eren parella i que moments abans havien iniciat una discussió. Durant el transcurs d’esta, ell li hauria propinat punyades en la cara i li havia colpejat amb un martell en el cap. L’agredida ha conseguit llevar el martell, i s’ha defensat amb este. 

 

Els policies han demanat immediatament assistència sanitària, que ha atés la parella i ha traslladat a la dona fins a un hospital. També han trobat i han intervingut usat en l’agressió. Els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.