Un home detingut per agredir amb un martell a la seua dona en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 49 anys com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de colpejar a la seua parella al cap amb un martell. Els fets han passat este diumenge, cap a les 13.00 hores del migdia, quan els policies han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa del districte valencià de Trànsits, a on s’estava produint una discussió.

 

Una volta allí, els agents han vist a una dona en terra, que estava sent assistida per un veí, i a un home assegut en les escales del replà, i han sabut que els dos eren parella i que moments abans havien iniciat una discussió. Durant el transcurs d’esta, ell li hauria propinat punyades en la cara i li havia colpejat amb un martell en el cap. L’agredida ha conseguit llevar el martell, i s’ha defensat amb este. 

 

Els policies han demanat immediatament assistència sanitària, que ha atés la parella i ha traslladat a la dona fins a un hospital. També han trobat i han intervingut usat en l’agressió. Els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Levante fitxa el davanter belga Yanis Musuayi fins a 2030

El Levante ha incorporat el davanter belga de 19 anys Yanis Musuayi, procedent del Club Brujas, amb contracte fins a juny de 2030. El jove atacant s’unirà als entrenaments granotes després d’una temporada destacada al filial Club NXT.

Primer diumenge d’agost amb calor intensa a l’interior de València i Alacant

El primer diumenge d’agost arriba amb cels poc nuvolosos i màximes notablement altes a l’interior de València i d’Alacant, segons AEMET.

Mor un jove de 21 anys per una envestida en els bous al carrer de Tírig

Un jove de 21 anys, ingressat des de dijous a l’UCI de l’Hospital General de Castelló després d’una envestida durant els bous al carrer de Tírig, ha mort i l’Ajuntament ha suspés tots els actes oficials de les festes.

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.
FILMOTECA D'ESTIU