Un home detingut per agredir amb un martell a la seua dona en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 49 anys com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de colpejar a la seua parella al cap amb un martell. Els fets han passat este diumenge, cap a les 13.00 hores del migdia, quan els policies han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa del districte valencià de Trànsits, a on s’estava produint una discussió.

 

Una volta allí, els agents han vist a una dona en terra, que estava sent assistida per un veí, i a un home assegut en les escales del replà, i han sabut que els dos eren parella i que moments abans havien iniciat una discussió. Durant el transcurs d’esta, ell li hauria propinat punyades en la cara i li havia colpejat amb un martell en el cap. L’agredida ha conseguit llevar el martell, i s’ha defensat amb este. 

 

Els policies han demanat immediatament assistència sanitària, que ha atés la parella i ha traslladat a la dona fins a un hospital. També han trobat i han intervingut usat en l’agressió. Els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.