Un home detingut per agredir amb un martell a la seua dona en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 49 anys com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de colpejar a la seua parella al cap amb un martell. Els fets han passat este diumenge, cap a les 13.00 hores del migdia, quan els policies han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa del districte valencià de Trànsits, a on s’estava produint una discussió.

 

Una volta allí, els agents han vist a una dona en terra, que estava sent assistida per un veí, i a un home assegut en les escales del replà, i han sabut que els dos eren parella i que moments abans havien iniciat una discussió. Durant el transcurs d’esta, ell li hauria propinat punyades en la cara i li havia colpejat amb un martell en el cap. L’agredida ha conseguit llevar el martell, i s’ha defensat amb este. 

 

Els policies han demanat immediatament assistència sanitària, que ha atés la parella i ha traslladat a la dona fins a un hospital. També han trobat i han intervingut usat en l’agressió. Els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un detingut i quatre investigats pel robatori de 63 tones de cítrics a Carcaixent

Un operatiu de l'Equip Roca de Sueca, amb suport de Policia Local i Guàrdies Rurals, ha destapat la sostracció de 63 tones de taronges a Carcaixent. Els autors formalitzaven vendes a través d'una empresa i van obtindre 14.613 euros, amb un detingut i quatre investigats.

En llibertat amb mesures cautelars el detingut per maltractament després de la caiguda de la seua parella

Un jutjat d'Alzira va acordar la llibertat amb ordes d'allunyament i prohibició de comunicació. No hi ha indicis que ho vinculen a la caiguda; se li investiga per maltractament habitual.

El bar de Paiporta que concilia: equip de mares i horari d’esmorzars

Després de la DANA, el bar Arosa va reobrir amb un model centrat en l'esmorzar i un equip de cinc mares. Obri de 8 a 14 i prioritza la vida familiar sense perdre viabilitat.

L’Audiència de València confirma la negativa a citar a Pedro Sánchez com a testimoni per la DANA

L'Audiència Provincial de València ha ratificat la decisió de la jutgessa de Catarroja i ha rebutjat citar a Pedro Sánchez com a testimoni en la causa per la DANA. Desestima el recurs de Fes-te Sentir per falta d'utilitat probatòria i pel caràcter prospectiu de la diligència.

Un bar de Paiporta aposta per conciliar: mares al capdavant i sol esmorzars

Després de la dana, el bar Arosa de Paiporta va reobrir amb un equip de mares i un horari de 8 a 14 només per a esmorzars. Menys ingressos i més vida familiar.

Detingut a Alacant un fugitiu condemnat a 20 anys a Itàlia per robatoris i lesions greus

Un home de 31 anys ha sigut detingut a Alacant en compliment d'una OEDE després de fugir d'Itàlia, on va ser condemnat a 20 anys per robatoris violents a ancians. L'Audiència Nacional tramita la seua extradició.

L’Audiència de València ha confirmat la negativa al fet que Pedro Sánchez declare per la gestió de la DANA

L'Audiència Provincial de València ha ratificat la decisió de la jutgessa de Catarroja i ha rebutjat la testifical del president per falta d'utilitat. El tribunal desestima el recurs de Fes-te Sentir en apreciar tints prospectius en la diligència sol·licitada.

Traslladen a l’hospital a una dona després de caure-li un arc d’il·luminació fallera a València

Una dona de 40 anys ha sigut traslladada a l'Hospital General de València després de rebre l'impacte d'un arc d'il·luminació fallera al carrer Marvà. Bombers i Policia Local han acudit i revisen la instal·lació.