15.8 C
València
Dissabte, 8 novembre, 2025

Un home detingut per agredir a la seua nóvia i traure-la al carrer nueta en València

 

Agents de la Policia Local de València han detingut a un home de 53 anys que, presumptament, ha agredit a la seua nóvia, de 58 anys, i l’ha tret al carrer completament nueta. Un oficial fora de servici ha ajudat a la víctima, ha alertat a les forces de seguretat i ha retingut a l’agressor fins a l’arribada de la patrulla.

 

Els fets han passat en una zona pròxima al carrer dels Sants Justo i Pastor, cap a les 11.30 hores del divendres 23 d’octubre, quan els agents han sigut avisats per la Sala del 092 perquè, pel que pareix , un home estava agredint a una dona i l’havia treta a la via pública completament nua, segons han informat des de Protecció Ciutadana.

 

Agents de la 7a Unitat han acudit al lloc, a on han comprovat els fets i s’han entrevistat amb un oficial de la Unitat Mediambiental (UMA) que estava fora de servici i havia sigut testimoni de la presumpta agressió. L’oficial els ha explicat que havia vist a la dona nua en un portal i amb ferides, pel que havia retingut a l’home que es trobava amb ella.

 

Portaven dos setmanes vivint junts

Quan els agents s’han entrevistat amb la dona, ella ha manifestat que coneixia al presumpte autor de l’agressió des de feia menys de dos setmanes. La víctima havia iniciat una relació de parella amb l’home i des d’eixe moment convivien junts en casa d’ell.

 

Segons el seu relat, eixe dia, sense dir cap paraula, l’ara detingut l’havia treta de la casa per força mentres li pegava i l’espentava. Per part seua, el presumpte autor dels fets ha negat la versió de la dona. Per tot l’anterior, els agents finalment han procedit a la detenció de l’home i l’han traslladat a dependències policials per un presumpte delicte de violència de gènere.

Últimes notícies

Aitana i Ed Sheeran brillen en uns Los40 Music Awards il·luminats per LUX de Rosalía

Ed Sheeran suma tres guardons i Aitana aconseguix dos en una gala marcada per l'estrena en directe de LUX de Rosalía i pels missatges de suport a València després de la dana.

Oyarzabal rescata a la Reial Societat amb un penal a Elx (1-1)

Un penal transformat per Mikel Oyarzabal a dos minuts del final ha permés a la Reial Societat empatar en el Martínez Valero. L'Elx continua invicte a casa, encara que acumula cinc jornades sense guanyar.

Rosalía estrena en directe LUX en Los40 Music Awards amb orquestra i veles

L'artista ha presentat per primera vegada en viu el seu quart àlbum en el Roig Arena de València amb 'Relíquia' com a obertura, orquestra i ciris. El públic ha embogit amb un xou breu i intens.

Rosalía revoluciona la catifa roja del Roig Arena el dia que estrena LUX

La cantant ha acaparat l'atenció en Los40 Music Awards Santander 2025 amb una arribada que va paralitzar la catifa roja, coincidint amb l'estrena del seu quart àlbum, LUX.

Rescaten a diverses persones i dos gossos en un incendi a Vinaròs: cinc ferits

Els bombers han evacuat a tres persones d'un tercer pis —una amb mobilitat reduïda— i a dos ocupants del quart, a més de dos gossos. Quatre han patit inhalació de fum i una dona presenta cremades de segon grau.

Rosalía revoluciona la catifa roja del Roig Arena a València amb l’estrena de LUX

L'arribada de Rosalía a Los40 Music Awards 2025 ha detingut la catifa roja en el Roig Arena i ha coincidit amb l'estrena del seu quart àlbum, LUX. Col·legues com Bombai i Nil Moliner han elogiat el disc i el significat de celebrar la gala a València.

Vox demana al PP que propose un candidat per a rellevar a Mazón en la Generalitat Valenciana

Vox ha demanat al PP que designe un candidat a la Generalitat Valenciana per a negociar amb ell les polítiques del nou Executiu. La petició arriba després de la dimissió de Mazón i la publicació en el BOE del seu cessament.

Sánchez demana eleccions a la Comunitat Valenciana per a trencar la majoria negacionista

El president del Govern ha reclamat comicis a la Comunitat Valenciana per a trencar la majoria de PP i Vox, a la qual ha vinculat amb l'impacte de la dana. Ha advertit que les negociacions entre els dos partits poden desmantellar l'agenda climàtica al Mediterrani.