Un home detingut per agredir a la seua nóvia i traure-la al carrer nueta en València

 

Agents de la Policia Local de València han detingut a un home de 53 anys que, presumptament, ha agredit a la seua nóvia, de 58 anys, i l’ha tret al carrer completament nueta. Un oficial fora de servici ha ajudat a la víctima, ha alertat a les forces de seguretat i ha retingut a l’agressor fins a l’arribada de la patrulla.

 

Els fets han passat en una zona pròxima al carrer dels Sants Justo i Pastor, cap a les 11.30 hores del divendres 23 d’octubre, quan els agents han sigut avisats per la Sala del 092 perquè, pel que pareix , un home estava agredint a una dona i l’havia treta a la via pública completament nua, segons han informat des de Protecció Ciutadana.

 

Agents de la 7a Unitat han acudit al lloc, a on han comprovat els fets i s’han entrevistat amb un oficial de la Unitat Mediambiental (UMA) que estava fora de servici i havia sigut testimoni de la presumpta agressió. L’oficial els ha explicat que havia vist a la dona nua en un portal i amb ferides, pel que havia retingut a l’home que es trobava amb ella.

 

Portaven dos setmanes vivint junts

Quan els agents s’han entrevistat amb la dona, ella ha manifestat que coneixia al presumpte autor de l’agressió des de feia menys de dos setmanes. La víctima havia iniciat una relació de parella amb l’home i des d’eixe moment convivien junts en casa d’ell.

 

Segons el seu relat, eixe dia, sense dir cap paraula, l’ara detingut l’havia treta de la casa per força mentres li pegava i l’espentava. Per part seua, el presumpte autor dels fets ha negat la versió de la dona. Per tot l’anterior, els agents finalment han procedit a la detenció de l’home i l’han traslladat a dependències policials per un presumpte delicte de violència de gènere.

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.