Un home detingut per agredir a la seua nóvia i traure-la al carrer nueta en València

 

Agents de la Policia Local de València han detingut a un home de 53 anys que, presumptament, ha agredit a la seua nóvia, de 58 anys, i l’ha tret al carrer completament nueta. Un oficial fora de servici ha ajudat a la víctima, ha alertat a les forces de seguretat i ha retingut a l’agressor fins a l’arribada de la patrulla.

 

Els fets han passat en una zona pròxima al carrer dels Sants Justo i Pastor, cap a les 11.30 hores del divendres 23 d’octubre, quan els agents han sigut avisats per la Sala del 092 perquè, pel que pareix , un home estava agredint a una dona i l’havia treta a la via pública completament nua, segons han informat des de Protecció Ciutadana.

 

Agents de la 7a Unitat han acudit al lloc, a on han comprovat els fets i s’han entrevistat amb un oficial de la Unitat Mediambiental (UMA) que estava fora de servici i havia sigut testimoni de la presumpta agressió. L’oficial els ha explicat que havia vist a la dona nua en un portal i amb ferides, pel que havia retingut a l’home que es trobava amb ella.

 

Portaven dos setmanes vivint junts

Quan els agents s’han entrevistat amb la dona, ella ha manifestat que coneixia al presumpte autor de l’agressió des de feia menys de dos setmanes. La víctima havia iniciat una relació de parella amb l’home i des d’eixe moment convivien junts en casa d’ell.

 

Segons el seu relat, eixe dia, sense dir cap paraula, l’ara detingut l’havia treta de la casa per força mentres li pegava i l’espentava. Per part seua, el presumpte autor dels fets ha negat la versió de la dona. Per tot l’anterior, els agents finalment han procedit a la detenció de l’home i l’han traslladat a dependències policials per un presumpte delicte de violència de gènere.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.