Un home detingut per agredir a la seua nóvia i traure-la al carrer nueta en València

 

Agents de la Policia Local de València han detingut a un home de 53 anys que, presumptament, ha agredit a la seua nóvia, de 58 anys, i l’ha tret al carrer completament nueta. Un oficial fora de servici ha ajudat a la víctima, ha alertat a les forces de seguretat i ha retingut a l’agressor fins a l’arribada de la patrulla.

 

Els fets han passat en una zona pròxima al carrer dels Sants Justo i Pastor, cap a les 11.30 hores del divendres 23 d’octubre, quan els agents han sigut avisats per la Sala del 092 perquè, pel que pareix , un home estava agredint a una dona i l’havia treta a la via pública completament nua, segons han informat des de Protecció Ciutadana.

 

Agents de la 7a Unitat han acudit al lloc, a on han comprovat els fets i s’han entrevistat amb un oficial de la Unitat Mediambiental (UMA) que estava fora de servici i havia sigut testimoni de la presumpta agressió. L’oficial els ha explicat que havia vist a la dona nua en un portal i amb ferides, pel que havia retingut a l’home que es trobava amb ella.

 

Portaven dos setmanes vivint junts

Quan els agents s’han entrevistat amb la dona, ella ha manifestat que coneixia al presumpte autor de l’agressió des de feia menys de dos setmanes. La víctima havia iniciat una relació de parella amb l’home i des d’eixe moment convivien junts en casa d’ell.

 

Segons el seu relat, eixe dia, sense dir cap paraula, l’ara detingut l’havia treta de la casa per força mentres li pegava i l’espentava. Per part seua, el presumpte autor dels fets ha negat la versió de la dona. Per tot l’anterior, els agents finalment han procedit a la detenció de l’home i l’han traslladat a dependències policials per un presumpte delicte de violència de gènere.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hisenda impulsarà reunions amb les comunitats per a tancar un finançament molt beneficiós

Hisenda anuncia una ronda de reunions amb totes les comunitats autònomes per a explicar la seua proposta de finançament, que considera extremadament beneficiosa per a l'estat del benestar i, especialment, per a la Comunitat Valenciana.

Castro avisa abans de visitar al Vila-real: No és fàcil, però tampoc és fàcil guanyar-nos

Luís Castro reconeix la dificultat de visitar al Vila-real en La Ceràmica, però reivindica el moment competitiu del Llevant i la solidesa defensiva de les últimes jornades.

Arcadi España defén la contundència del PSOE enfront del juí a José Luis Ábalos

Arcadi España assegura que el PSOE ha actuat amb celeritat i contundència davant el cas Ábalos i marca distàncies amb altres partits, als quals retrau homenatges i falta de resposta. Diana Morant subratlla que el partit esperarà al moment processal adequat per a personar-se en la causa.

Rescatat després de deu hores perdut en una zona boscosa de Millares

La Guàrdia Civil ha localitzat amb vida a un home de 69 anys després de passar deu hores desaparegut en una zona boscosa i escarpada de Millares, a València. En l'operatiu van participar mitjans terrestres, aeris, bombers i brigades forestals.

Divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats i baixada de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i València i un descens de les temperatures màximes, mentres les mínimes pugen lleugerament.

Detingut a Benidorm un fugitiu britànic reclamat per narcotràfic i blanqueig

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a un britànic de 32 anys buscat pel Regne Unit per integrar una xarxa de drogues i blanqueig entre 2022 i 2024, que podria enfrontar-se a cadena perpètua.

Arranca la manifestació del Primer de Maig a València marcada per la pluja i les reivindicacions socials

La manifestació del Primer de Maig a València se celebra sota un cel gris i amb la presència de dos ministres, centrada en la defensa de salaris dignes, vivenda i drets socials.

Immobilitzat un camió amb l’eix trencat que circulava de manera temerària per la A-7 a Bétera

La Guàrdia Civil de Trànsit ha interceptat en l'A-7, entre Museros i Bétera, un camió carregat de taronges que circulava de manera temerària amb l'eix trencat i 26 defectes tècnics detectats.