Un home detingut per agredir a la seua nóvia i traure-la al carrer nueta en València

 

Agents de la Policia Local de València han detingut a un home de 53 anys que, presumptament, ha agredit a la seua nóvia, de 58 anys, i l’ha tret al carrer completament nueta. Un oficial fora de servici ha ajudat a la víctima, ha alertat a les forces de seguretat i ha retingut a l’agressor fins a l’arribada de la patrulla.

 

Els fets han passat en una zona pròxima al carrer dels Sants Justo i Pastor, cap a les 11.30 hores del divendres 23 d’octubre, quan els agents han sigut avisats per la Sala del 092 perquè, pel que pareix , un home estava agredint a una dona i l’havia treta a la via pública completament nua, segons han informat des de Protecció Ciutadana.

 

Agents de la 7a Unitat han acudit al lloc, a on han comprovat els fets i s’han entrevistat amb un oficial de la Unitat Mediambiental (UMA) que estava fora de servici i havia sigut testimoni de la presumpta agressió. L’oficial els ha explicat que havia vist a la dona nua en un portal i amb ferides, pel que havia retingut a l’home que es trobava amb ella.

 

Portaven dos setmanes vivint junts

Quan els agents s’han entrevistat amb la dona, ella ha manifestat que coneixia al presumpte autor de l’agressió des de feia menys de dos setmanes. La víctima havia iniciat una relació de parella amb l’home i des d’eixe moment convivien junts en casa d’ell.

 

Segons el seu relat, eixe dia, sense dir cap paraula, l’ara detingut l’havia treta de la casa per força mentres li pegava i l’espentava. Per part seua, el presumpte autor dels fets ha negat la versió de la dona. Per tot l’anterior, els agents finalment han procedit a la detenció de l’home i l’han traslladat a dependències policials per un presumpte delicte de violència de gènere.

Últimes notícies

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.