Un home detingut a per agredir a la seua parella per negar-se a mantindre relacions en València

 

Agents de la setena Unitat de Districte Marítim de València han detingut a un home com a presumpte autor d’un delicte de violència de gènere contra la seua parella a la que, presumptament, va agredir per negar-se a mantindre relacions sexuals.

 

Els fets s’han produït cap a les 01.30 hores del dijous quan una patrulla ha sigut requerida per la sala CISE del 092 davant de les telefonades que es van rebre indicant que s’escoltaven forts colps i crits en una casa. Quan la patrulla ha arribat al lloc, ha trobat a una dona plorant i nerviosa, que ha manifestat haver tingut una discussió amb la seua parella, que estava dins de la casa, segons ha informat la Policia Local.

 

La dona ha explicat que l’ara detingut presumptament li havia agredit per negar-se a mantindre relacions sexuals, una agressió que no era la volta vegada que passava. Segons la dona, el detingut l’ajuda econòmicament tant a ella com a la seua filla pel que creu que «té el dret de tindre relacions sense el seu consentiment».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’incendi de Tibi evoluciona favorablement després de calcinar entre 8 i 10 hectàrees

Els bombers continuen treballant en l’incendi de Tibi, ja controlat, després de cremar entre 8 i 10 hectàrees al Maigmó.

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.