Un home detingut a per agredir a la seua parella per negar-se a mantindre relacions en València

 

Agents de la setena Unitat de Districte Marítim de València han detingut a un home com a presumpte autor d’un delicte de violència de gènere contra la seua parella a la que, presumptament, va agredir per negar-se a mantindre relacions sexuals.

 

Els fets s’han produït cap a les 01.30 hores del dijous quan una patrulla ha sigut requerida per la sala CISE del 092 davant de les telefonades que es van rebre indicant que s’escoltaven forts colps i crits en una casa. Quan la patrulla ha arribat al lloc, ha trobat a una dona plorant i nerviosa, que ha manifestat haver tingut una discussió amb la seua parella, que estava dins de la casa, segons ha informat la Policia Local.

 

La dona ha explicat que l’ara detingut presumptament li havia agredit per negar-se a mantindre relacions sexuals, una agressió que no era la volta vegada que passava. Segons la dona, el detingut l’ajuda econòmicament tant a ella com a la seua filla pel que creu que «té el dret de tindre relacions sense el seu consentiment».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 12 anys perd una falange en explotar un petard en una falla infantil de Torrent

Un xiquet de 12 anys ha perdut una falange i ha patit cremades i ferides en manipular un petard de gran calibre que no havia detonat durant la nit de la cremà infantil a Torrent.

Tres ferits per arma blanca a València en l’últim dia de Falles

La Policia Nacional investiga tres agressions amb arma blanca registrades en diferents barris de València durant l'últim dia de Falles, que es van saldar amb tres hòmens ferits.

Troben en el pantà de La Pedrera el cos de l’home desaparegut a Fortuna

La Guàrdia Civil localitza en el pantà de La Pedrera el cos sense vida d'un home de 47 anys desaparegut a Fortuna i manté oberta la investigació a l'espera de l'autòpsia.

València endurix la normativa i deixa quasi impossible obrir nous apartaments turístics

L'Ajuntament de València ultima una normativa que limita de forma molt estricta els apartaments turístics, amb topalls per barris i fortes condicions urbanístiques.

La Guàrdia Civil intenta identificar un cadàver trobat en un penya-segat al costat del cap de la Nau

La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per a identificar el cadàver trobat en un penya-segat pròxim al cap de la Nau, en el terme municipal de Xàbia.

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.