Un home detingut per amenaçar amb un ganivet a una treballadora d’un local en Torrevieja

 

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut al presumpte autor d’un robatori amb violència i intimidació, usant una arma blanca, dut a terme en un comerç regentat per una ciutadana de nacionalitat xinesa en la localitat de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant). 

 

La Guàrdia Civil de Torrevieja va iniciar una investigació a causa de la denúncia interposada per la propietària d’un local comercial en una zona molt concorreguda de la localitat, ja que segons va manifestar als agents, un home havia amenaçat amb una arma blanca a la dependenta del seu negoci mentres treballava, amb la intenció de robar-li. 

 

Segons la declaració de la denunciant, els fets van passar a mitjan vesprada, durant un moment en el que l’empleada es trobava a soles en el local. Un home va entrar per a comprar una llanda de refresc i de sobte, va accedir a l’interior del taulell, a on es trobava la dependenta, amb un ganivet de cuina a la mà. De manera intimidatòria li va exigir que obrira la caixa registradora i li donara tots els diners de la recaptació. 

 

La treballadora li va plantar cara

En este cas, el robatori no va eixir com l’autor esperava, que es va trobar amb un obstacle imprevist: una dependenta que li va plantar cara i li va impedir emportar-se els diners de la recaptació. I és que lluny de tindre por davant de l’actitud amenaçadora de l’intrús, la treballadora es va enfrontar a ell, produint-se un forcejament entre els dos.

 

Esta, protegint-se i a la mateixa volta espentant a l’home cap a la porta, va conseguir escapar-se d’ell i tirar-lo del local sense patir cap lesió i sense els diners. La Guàrdia Civil va iniciar una investigació dels fets per a identificar i detindre a l’autor del robatori.

 

Pel que pareix, i segons les investigacions dels agents, esta persona tenia un ampli historial d’antecedents per delictes d’estafa, amenaces i atemptat contra els agents de l’autoritat. Este fet va permetre als investigadors identificar-lo durant el visionat de les càmeres de seguretat del local. De fet, un dels investigadors el va reconéixer de seguida, sense cap classe de dubtes, ja que l’havia detingut recentment.

 

Les actuacions fetes pels agents van permetre trobar a l’autor del robatori, un home de 45 anys i resident en la localitat de Torrevieja. Per tals fets s’ha procedit a la detenció d’esta persona per un delicte de robatori amb violència i intimidació. Ha sigut posat a disposició judicial, decretant-se el seu ingrés a la presó.

 

En el moment de la detenció, l’autor es trobava en casa de la seua parella de la que té una ordre d’allunyament, ja que existix una denúncia prèvia de la dona a este per violència de gènere. Segons els agents, esta ordre ha sigut infringida en reiterades ocasions anteriorment. Per eixos fets se li ha imputat un delicte de trencament de condemna. 

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.