Un home detingut per amenaçar amb un ganivet a una treballadora d’un local en Torrevieja

 

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut al presumpte autor d’un robatori amb violència i intimidació, usant una arma blanca, dut a terme en un comerç regentat per una ciutadana de nacionalitat xinesa en la localitat de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant). 

 

La Guàrdia Civil de Torrevieja va iniciar una investigació a causa de la denúncia interposada per la propietària d’un local comercial en una zona molt concorreguda de la localitat, ja que segons va manifestar als agents, un home havia amenaçat amb una arma blanca a la dependenta del seu negoci mentres treballava, amb la intenció de robar-li. 

 

Segons la declaració de la denunciant, els fets van passar a mitjan vesprada, durant un moment en el que l’empleada es trobava a soles en el local. Un home va entrar per a comprar una llanda de refresc i de sobte, va accedir a l’interior del taulell, a on es trobava la dependenta, amb un ganivet de cuina a la mà. De manera intimidatòria li va exigir que obrira la caixa registradora i li donara tots els diners de la recaptació. 

 

La treballadora li va plantar cara

En este cas, el robatori no va eixir com l’autor esperava, que es va trobar amb un obstacle imprevist: una dependenta que li va plantar cara i li va impedir emportar-se els diners de la recaptació. I és que lluny de tindre por davant de l’actitud amenaçadora de l’intrús, la treballadora es va enfrontar a ell, produint-se un forcejament entre els dos.

 

Esta, protegint-se i a la mateixa volta espentant a l’home cap a la porta, va conseguir escapar-se d’ell i tirar-lo del local sense patir cap lesió i sense els diners. La Guàrdia Civil va iniciar una investigació dels fets per a identificar i detindre a l’autor del robatori.

 

Pel que pareix, i segons les investigacions dels agents, esta persona tenia un ampli historial d’antecedents per delictes d’estafa, amenaces i atemptat contra els agents de l’autoritat. Este fet va permetre als investigadors identificar-lo durant el visionat de les càmeres de seguretat del local. De fet, un dels investigadors el va reconéixer de seguida, sense cap classe de dubtes, ja que l’havia detingut recentment.

 

Les actuacions fetes pels agents van permetre trobar a l’autor del robatori, un home de 45 anys i resident en la localitat de Torrevieja. Per tals fets s’ha procedit a la detenció d’esta persona per un delicte de robatori amb violència i intimidació. Ha sigut posat a disposició judicial, decretant-se el seu ingrés a la presó.

 

En el moment de la detenció, l’autor es trobava en casa de la seua parella de la que té una ordre d’allunyament, ja que existix una denúncia prèvia de la dona a este per violència de gènere. Segons els agents, esta ordre ha sigut infringida en reiterades ocasions anteriorment. Per eixos fets se li ha imputat un delicte de trencament de condemna. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.