Un home detingut per amenaçar amb un ganivet a una treballadora d’un local en Torrevieja

 

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut al presumpte autor d’un robatori amb violència i intimidació, usant una arma blanca, dut a terme en un comerç regentat per una ciutadana de nacionalitat xinesa en la localitat de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant). 

 

La Guàrdia Civil de Torrevieja va iniciar una investigació a causa de la denúncia interposada per la propietària d’un local comercial en una zona molt concorreguda de la localitat, ja que segons va manifestar als agents, un home havia amenaçat amb una arma blanca a la dependenta del seu negoci mentres treballava, amb la intenció de robar-li. 

 

Segons la declaració de la denunciant, els fets van passar a mitjan vesprada, durant un moment en el que l’empleada es trobava a soles en el local. Un home va entrar per a comprar una llanda de refresc i de sobte, va accedir a l’interior del taulell, a on es trobava la dependenta, amb un ganivet de cuina a la mà. De manera intimidatòria li va exigir que obrira la caixa registradora i li donara tots els diners de la recaptació. 

 

La treballadora li va plantar cara

En este cas, el robatori no va eixir com l’autor esperava, que es va trobar amb un obstacle imprevist: una dependenta que li va plantar cara i li va impedir emportar-se els diners de la recaptació. I és que lluny de tindre por davant de l’actitud amenaçadora de l’intrús, la treballadora es va enfrontar a ell, produint-se un forcejament entre els dos.

 

Esta, protegint-se i a la mateixa volta espentant a l’home cap a la porta, va conseguir escapar-se d’ell i tirar-lo del local sense patir cap lesió i sense els diners. La Guàrdia Civil va iniciar una investigació dels fets per a identificar i detindre a l’autor del robatori.

 

Pel que pareix, i segons les investigacions dels agents, esta persona tenia un ampli historial d’antecedents per delictes d’estafa, amenaces i atemptat contra els agents de l’autoritat. Este fet va permetre als investigadors identificar-lo durant el visionat de les càmeres de seguretat del local. De fet, un dels investigadors el va reconéixer de seguida, sense cap classe de dubtes, ja que l’havia detingut recentment.

 

Les actuacions fetes pels agents van permetre trobar a l’autor del robatori, un home de 45 anys i resident en la localitat de Torrevieja. Per tals fets s’ha procedit a la detenció d’esta persona per un delicte de robatori amb violència i intimidació. Ha sigut posat a disposició judicial, decretant-se el seu ingrés a la presó.

 

En el moment de la detenció, l’autor es trobava en casa de la seua parella de la que té una ordre d’allunyament, ja que existix una denúncia prèvia de la dona a este per violència de gènere. Segons els agents, esta ordre ha sigut infringida en reiterades ocasions anteriorment. Per eixos fets se li ha imputat un delicte de trencament de condemna. 

Últimes notícies

Pineda expressa la seua condemna més absoluta per l’assassinat masclista de Dolores

El subdelegat del Govern a Alacant, Manuel Pineda, mostra la seua condemna més absoluta i el suport institucional al municipi de Dolores després de l'assassinat masclista del dissabte.

El Sindicat Mèdic i Sanitat xoquen pel seguiment de la vaga de metges en la Comunitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana manté que la vaga de metges aconseguix un 80% de seguiment, mentres Sanitat la rebaixa al 7,37% i defén que la incidència és dispar per províncies.

El Reial Madrid afronta la Final Four de l’Eurolliga sense els seus pivots titulars

El Reial Madrid arriba a la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb l'ambició de recuperar el tron europeu malgrat les lesions dels seus dos pivots, Tavares i Len.

València i Reial Madrid se citen a Atenes per al seu sèptim dol de la temporada

València Basket i Reial Madrid es creuen en la semifinal de la Final a Quatre de l'Eurolliga a Atenes, en el qual serà el seu sèptim xoc d'un curs marcat per un títol taronja i una remuntada blanca inoblidable.

El València Basket viatja a la Final Four de l’Eurolliga sense pressió i amb una identitat molt definida

El València Basket disputarà des d'este divendres la Final Four de l'Eurolliga a Atenes, una fita per al club que arriba amb un pressupost modest, una identitat de joc molt marcada i sense tot just pressió competitiva.

Atenes decidix el campió de l’Eurolliga més llarga de la història

El renovat OAKA d'Atenes coronarà al campió d'una Eurolliga ampliada a 20 equips, amb Olympiacos, Fenerbahce, València Basket i Reial Madrid com a aspirants al títol.

La delegada del Govern condemna el doble crim masclista de Dolores i crida a mantindre’s alerta

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana condemna l'assassinat d'una dona i el seu fill a Dolores i reclama a la societat màxima alerta davant el repunt de feminicidis.

Bernabé subratlla la ràpida resposta de Zapatero després de la seua imputació en l’Audiència Nacional

Pilar Bernabé subratlla que José Luis Rodríguez Zapatero va reaccionar de manera immediata a la seua imputació en l'Audiència Nacional i remarca el respecte del PSOE a la justícia.