Un home detingut per amenaçar amb un ganivet a una treballadora d’un local en Torrevieja

 

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut al presumpte autor d’un robatori amb violència i intimidació, usant una arma blanca, dut a terme en un comerç regentat per una ciutadana de nacionalitat xinesa en la localitat de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant). 

 

La Guàrdia Civil de Torrevieja va iniciar una investigació a causa de la denúncia interposada per la propietària d’un local comercial en una zona molt concorreguda de la localitat, ja que segons va manifestar als agents, un home havia amenaçat amb una arma blanca a la dependenta del seu negoci mentres treballava, amb la intenció de robar-li. 

 

Segons la declaració de la denunciant, els fets van passar a mitjan vesprada, durant un moment en el que l’empleada es trobava a soles en el local. Un home va entrar per a comprar una llanda de refresc i de sobte, va accedir a l’interior del taulell, a on es trobava la dependenta, amb un ganivet de cuina a la mà. De manera intimidatòria li va exigir que obrira la caixa registradora i li donara tots els diners de la recaptació. 

 

La treballadora li va plantar cara

En este cas, el robatori no va eixir com l’autor esperava, que es va trobar amb un obstacle imprevist: una dependenta que li va plantar cara i li va impedir emportar-se els diners de la recaptació. I és que lluny de tindre por davant de l’actitud amenaçadora de l’intrús, la treballadora es va enfrontar a ell, produint-se un forcejament entre els dos.

 

Esta, protegint-se i a la mateixa volta espentant a l’home cap a la porta, va conseguir escapar-se d’ell i tirar-lo del local sense patir cap lesió i sense els diners. La Guàrdia Civil va iniciar una investigació dels fets per a identificar i detindre a l’autor del robatori.

 

Pel que pareix, i segons les investigacions dels agents, esta persona tenia un ampli historial d’antecedents per delictes d’estafa, amenaces i atemptat contra els agents de l’autoritat. Este fet va permetre als investigadors identificar-lo durant el visionat de les càmeres de seguretat del local. De fet, un dels investigadors el va reconéixer de seguida, sense cap classe de dubtes, ja que l’havia detingut recentment.

 

Les actuacions fetes pels agents van permetre trobar a l’autor del robatori, un home de 45 anys i resident en la localitat de Torrevieja. Per tals fets s’ha procedit a la detenció d’esta persona per un delicte de robatori amb violència i intimidació. Ha sigut posat a disposició judicial, decretant-se el seu ingrés a la presó.

 

En el moment de la detenció, l’autor es trobava en casa de la seua parella de la que té una ordre d’allunyament, ja que existix una denúncia prèvia de la dona a este per violència de gènere. Segons els agents, esta ordre ha sigut infringida en reiterades ocasions anteriorment. Per eixos fets se li ha imputat un delicte de trencament de condemna. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els sindicats mèdics convoquen un nou atur setmanal davant el bloqueig amb Sanitat

Els sindicats mèdics convoquen el tercer atur setmanal de l'any després del fracàs de les negociacions amb el Ministeri de Sanitat i un encreuament de retrets per la reforma de l'estatut marc.

Reciplasa garantix el servici després de l’incendi en la planta de residus d’Onda

Reciplasa assegura la recollida i el tractament de residus per als 46 municipis als quals presta servici malgrat l'incendi encara actiu en la planta d'Onda.

Els bombers intenten frenar l’avanç de l’incendi industrial en un desballestament d’Onda

Els bombers de la Diputació de Castelló treballen des de la vesprada del diumenge per a contindre l'incendi declarat en una campa exterior de l'empresa de desballestament Reciplasa a Onda, que ha obligat a desallotjaments preventius pel fum.

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.