Un home detingut per amenaçar de mort a la seua dona en Mislata

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dilluns en Mislata, en la comarca de l’Horta (València), a un home de 55 anys com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. Quan els agents han arribat al lloc, el sospitós empunyava un ganivet i cridava que anava a matar a la seua dona.

 

Els fets han passat cap a les 18.30 hores de la vesprada, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer de Mislata, a on es trobava un home cridant que anava a matar a la seua dona i portava un ganivet a la mà.

 

Immediatament els policies s’han dirigit a la zona i han trobat a un grup de persones, que els han assenyalat a un home, qui es trobava molt alterat i cridant «m’has arruïnat la vida, filla de puta et mataré», pel que els agents s’han acostat i han intentat calmarlo, observant que empunyava un ganivet. Els agents li han dit que el soltara, tirant-lo a la mitat del carrer, moment en què amb ajuda d’un altre policies, ja que continuava molt alterat, l’han reduït i l’han detingut.

 

Finalment, els agents han sabut que l’home s’havia presentat enfront d’una casa amb un ganivet de grans dimensions cridant, que anava a matar a la seua dona. El detingut ha anat fins a eixa vivenda, que era el dels seus sogres, i després ha anat a casa de la seua cunyada per a amenaçar de mort a la seua dona. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.