Mastodon
30.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Un home detingut per amenaçar de mort a la seua dona en Mislata

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dilluns en Mislata, en la comarca de l’Horta (València), a un home de 55 anys com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. Quan els agents han arribat al lloc, el sospitós empunyava un ganivet i cridava que anava a matar a la seua dona.

 

Els fets han passat cap a les 18.30 hores de la vesprada, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer de Mislata, a on es trobava un home cridant que anava a matar a la seua dona i portava un ganivet a la mà.

 

Immediatament els policies s’han dirigit a la zona i han trobat a un grup de persones, que els han assenyalat a un home, qui es trobava molt alterat i cridant «m’has arruïnat la vida, filla de puta et mataré», pel que els agents s’han acostat i han intentat calmarlo, observant que empunyava un ganivet. Els agents li han dit que el soltara, tirant-lo a la mitat del carrer, moment en què amb ajuda d’un altre policies, ja que continuava molt alterat, l’han reduït i l’han detingut.

 

Finalment, els agents han sabut que l’home s’havia presentat enfront d’una casa amb un ganivet de grans dimensions cridant, que anava a matar a la seua dona. El detingut ha anat fins a eixa vivenda, que era el dels seus sogres, i després ha anat a casa de la seua cunyada per a amenaçar de mort a la seua dona. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Toni Pérez lamenta la visita de Sánchez: sense tren a l’aeroport ni segona pista

El president de la Diputació d'Alacant titlla de decebedora la visita de Pedro Sánchez a l'aeroport i denúncia que no hi haja compromisos per al tren ni per a una segona pista.

La Generalitat bateja el viaducte d’accés a Torrent com a pont de la Comunitat de Madrid

La Generalitat canvia de nom el viaducte de la CV-403 que creua el barranc de Poio, a l'entrada de Torrent, com a pont de la Comunitat de Madrid. El gest agraïx el suport aportat després de les inundacions i el desplegament d'autobusos que va mantindre la mobilitat fins a la reobertura de Metrovalencia.

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una britànica de 64 anys ha sigut arrestada després de la mort per asfíxia d'una altra dona de 66 en un apartament del Racó de Loix. La investigació continua oberta.

El Consell titlla d’engrunes els 1.000 milions per a l’aeroport d’Alacant-Elx

El Consell critica que la inversió de 1.000 milions prevista per Aena per a Alacant-Elx no compensa el dèficit inversor i reclama decisions sobre segona pista i enllaç ferroviari.

Mor als 86 anys Batiste Martí, primer vacunat contra la covid en la Comunitat Valenciana

Batiste Martí, primera persona vacunada contra la covid en la Comunitat Valenciana, ha mort als 86 anys en la residència PMD Verge del Miracle de Rafenbunyol. L'ajuntament va emetre un bàndol i el funeral es va celebrar a La Pobla de Farnals.

Calp guarda dos minuts de silenci per la mort d’una bebé i una xiqueta de 4 anys

L'ajuntament convoca un acte de dol este divendres a les 10.00 en la plaça Miguel Roselló després de dos accidents mortals recents. La mesura s'emmarca en tres dies de dol oficial.

Sime Llicer convertix el MuVIM en una camara de les meravelles amb Talea

El MuVIM exhibix fins al 7 de desembre Talea, la camara de les meravelles de Sime Llicer inspirada en les Wunderkammer. La mostra proposa un recorregut ludico i simbolico que convida a mirar el món amb una altra escala.

Mazón tanca amb Indra un pla per a crear 1.000 ocupacions en 2026 en la Comunitat Valenciana

El Consell pacta amb Indra l'ampliació de la seua activitat estratègica i la creació de 1.000 ocupacions qualificades en 2026, amb focus en ciberseguretat i ús d'IA.