Un home detingut per amenaçar de mort a la seua dona en Mislata

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dilluns en Mislata, en la comarca de l’Horta (València), a un home de 55 anys com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. Quan els agents han arribat al lloc, el sospitós empunyava un ganivet i cridava que anava a matar a la seua dona.

 

Els fets han passat cap a les 18.30 hores de la vesprada, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer de Mislata, a on es trobava un home cridant que anava a matar a la seua dona i portava un ganivet a la mà.

 

Immediatament els policies s’han dirigit a la zona i han trobat a un grup de persones, que els han assenyalat a un home, qui es trobava molt alterat i cridant «m’has arruïnat la vida, filla de puta et mataré», pel que els agents s’han acostat i han intentat calmarlo, observant que empunyava un ganivet. Els agents li han dit que el soltara, tirant-lo a la mitat del carrer, moment en què amb ajuda d’un altre policies, ja que continuava molt alterat, l’han reduït i l’han detingut.

 

Finalment, els agents han sabut que l’home s’havia presentat enfront d’una casa amb un ganivet de grans dimensions cridant, que anava a matar a la seua dona. El detingut ha anat fins a eixa vivenda, que era el dels seus sogres, i després ha anat a casa de la seua cunyada per a amenaçar de mort a la seua dona. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Compromís denuncia que el PP es doblega a Vox en el debat dels pressupostos

Carles Esteve, diputat de Compromís, acusa el PP valencià de plegar-se a Vox en el debat dels pressupostos de la Generalitat de 2026 i alerta d'una escalada contra la igualtat i els drets de part de la ciutadania.

Vox imposa la seua ‘prioritat nacional’ en vivenda i servicis socials als pressupostos de 2026

Les esmenes de Vox als pressupostos de la Generalitat per a 2026 incorporen per primera vegada el principi de ‘prioritat nacional’ en les polítiques de vivenda i servicis socials, gràcies a l’acord amb el PP en Les Corts.

La ‘prioritat nacional’ marcarà les ajudes d’habitatge i servicis socials en els pressupostos de 2026

Les esmenes de Vox als pressupostos de la Generalitat de 2026 incorporen per primera vegada el principi de prioritat nacional en les polítiques d’habitatge i servicis socials, amb el suport del PP, segons ha destacat el síndic José María Llanos.

Nova planta de vivenda industrialitzada a València amb 6.000 habitatges a l’any

Cecotec i Casas inHAUS invertixen 100 milions d’euros en una nova planta de vivenda industrialitzada, amb previsió d’alçar 6.000 habitatges a l’any i generar 4.000 llocs de treball.

Alcoi reparteix polseres contra els colps de calor als treballadors a l’aire lliure

L’Ajuntament d’Alcoi ha dotat una trentena de treballadors municipals amb polseres intel·ligents que avisen quan detecten risc de colp de calor. El sistema prioritza la seguretat sense geolocalitzar ni guardar dades dels usuaris.

Sumacàrcer tanca l’àrea recreativa de l’Esgoletja després de dues morts al Xúquer

L’Ajuntament de Sumacàrcer ha clausurat l’àrea recreativa de l’illa de l’Esgoletja després de la mort de dos banyistes en una setmana al riu Xúquer. El municipi ja havia registrat altres dos ofegaments en 2021 i 2024 en esta mateixa zona fluvial.

Aerocas rep 900.000 euros més per a projectar un nou hangar de manteniment a Castelló

El Consell ha autoritzat una ampliació de capital de 900.000 euros d'Aerocas per redactar el projecte d'un hangar de manteniment d'aeronaus A-330/350 a l'Aeroport de Castelló.

A presó el líder d’un grup de narcos desarticulat a Elx amb set detinguts

La Policia Nacional ha desmantellat a Elx una organització dedicada al tràfic de drogues al detall, amb set detinguts i l’ingrés a presó del presumpte cap, que gestionava diversos punts de venda a la ciutat.