Un home detingut per amenaçar de mort a la seua dona en Mislata

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dilluns en Mislata, en la comarca de l’Horta (València), a un home de 55 anys com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. Quan els agents han arribat al lloc, el sospitós empunyava un ganivet i cridava que anava a matar a la seua dona.

 

Els fets han passat cap a les 18.30 hores de la vesprada, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer de Mislata, a on es trobava un home cridant que anava a matar a la seua dona i portava un ganivet a la mà.

 

Immediatament els policies s’han dirigit a la zona i han trobat a un grup de persones, que els han assenyalat a un home, qui es trobava molt alterat i cridant «m’has arruïnat la vida, filla de puta et mataré», pel que els agents s’han acostat i han intentat calmarlo, observant que empunyava un ganivet. Els agents li han dit que el soltara, tirant-lo a la mitat del carrer, moment en què amb ajuda d’un altre policies, ja que continuava molt alterat, l’han reduït i l’han detingut.

 

Finalment, els agents han sabut que l’home s’havia presentat enfront d’una casa amb un ganivet de grans dimensions cridant, que anava a matar a la seua dona. El detingut ha anat fins a eixa vivenda, que era el dels seus sogres, i després ha anat a casa de la seua cunyada per a amenaçar de mort a la seua dona. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.