9.2 C
València
Dijous, 8 gener, 2026

Un home detingut per amenaçar de mort a la seua dona en Mislata

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dilluns en Mislata, en la comarca de l’Horta (València), a un home de 55 anys com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. Quan els agents han arribat al lloc, el sospitós empunyava un ganivet i cridava que anava a matar a la seua dona.

 

Els fets han passat cap a les 18.30 hores de la vesprada, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer de Mislata, a on es trobava un home cridant que anava a matar a la seua dona i portava un ganivet a la mà.

 

Immediatament els policies s’han dirigit a la zona i han trobat a un grup de persones, que els han assenyalat a un home, qui es trobava molt alterat i cridant «m’has arruïnat la vida, filla de puta et mataré», pel que els agents s’han acostat i han intentat calmarlo, observant que empunyava un ganivet. Els agents li han dit que el soltara, tirant-lo a la mitat del carrer, moment en què amb ajuda d’un altre policies, ja que continuava molt alterat, l’han reduït i l’han detingut.

 

Finalment, els agents han sabut que l’home s’havia presentat enfront d’una casa amb un ganivet de grans dimensions cridant, que anava a matar a la seua dona. El detingut ha anat fins a eixa vivenda, que era el dels seus sogres, i després ha anat a casa de la seua cunyada per a amenaçar de mort a la seua dona. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Banalitzar el tractament de l’obesitat augmenta el risc d’altres patologies

L'auge dels fàrmacs per a aprimar ha disparat el seu ús i, amb ell, els efectes adversos i els rebots de pes. Experts reclamen avaluació prèvia i canvis d'hàbits.

Generalitat i Ajuntament de València busquen seu provisional per a les obres de Sorolla

Generalitat i Ajuntament de València han acordat buscar una seu provisional, previsiblement el Museu de la Ciutat, per a exhibir les obres de Sorolla. Avancen l'arribada dels quadres mentres es resol el recurs i abans del seu trasllat al Palau de les Comunicacions.

Pérez Llorca insistix: el congrés del PPCV serà després de la reconstrucció per la dana

Pérez Llorca ha reiterat que el congrés del PPCV no es convocarà fins que concloga la reconstrucció després de la dana i ha assegurat que hi ha temps suficient. Els militants decidiran el futur del partit quan finalitze eixa fase, mentres un gestor integra totes les sensibilitats.

Pérez Llorca continuarà intentant pactes amb l’oposició malgrat el no de Morant

Pérez Llorca ha ratificat que continuarà buscant acords amb l'oposició malgrat el no de Diana Morant. Reivindica diàleg per a rebaixar la crispació i apel·la a donar exemple després de la DANA.

Llorca defén la col·laboració del PP en la investigació de la dana

Pérez Llorca ha sostingut que els dirigents del PP estan col·laborant amb la justícia en la causa per la dana del 29 d'octubre de 2024 i ha contrastat eixa actitud amb la del Govern d'Espanya. També ha dit que compten amb la presència de Edmundo González i María Corina Machado per als premis de la Fundació Broseta.

El Decret de Convivència valencià ha entrat en vigor amb més protecció a l’alumnat

La nova norma ha entrat en vigor per a reforçar la protecció de l'alumnat, previndre la violència i el ciberassetjament i consolidar entorns segurs i inclusius. Inclou una coordinació de benestar, límits al mòbil i procediments disciplinaris més àgils.

Generalitat i Ajuntament de València busquen seu temporal per al museu de Sorolla

Generalitat i Ajuntament van acordar buscar una seu provisional, probablement el Museu de la Ciutat, per a exhibir les obres de Sorolla de la Hispanic Society fins al seu trasllat al Palau de les Comunicacions.

Pérez Llorca insistix: el congrés del PPCV serà després de la reconstrucció per la DANA

Pérez Llorca ha reafirmat que el congrés del PPCV es convocarà quan acabe la reconstrucció després de la DANA i sosté que hi ha temps suficient.