12.9 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Un home detingut per amenaçar amb una navalla i robar a un taxista en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 39 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència o intimidació, després d’amenaçar amb un ganivet d’uns 30 centímetres de tall a un taxista per a furtar-li la recaptació i el mòbil.

 

Els fets han passat esta matinada del divendres, quan la Sala 091 ha rebut la telefonada d’un taxista que manifestava que dos hòmens li havien robat amb una arma blanca.  Pel que pareix, després de parar el cotxe, un d’ells l’ha amenaçat amb un ganivet exigint-li la recaptació, un total de 80 euros, i el seu telèfon mòbil. El conductor, davant el temor del que poguera passar, els ha entregat tot el sol·licitat.

 

Els agents han anat ràpidament al lloc i una volta s’han entrevistat amb el taxista, este els ha dit que va recollir als clients en la gran via de Fernando el Catòlic i en acabar el trajecte, en el carrer de Quart, abans de baixar-se del cotxe, l’han amenaçat amb una navalla. 

 

El detingut està en situació irregular en Espanya

Amb les característiques aportades per la víctima i la ubicació del telèfon mòbil robat que posicionava prop del carrer de Pedro Velasco, els agents han començat una busca pels voltants. Ha sigut en este punt, a on han trobat a una persona que coincidia amb la descripció física que moments abans havia descrit la víctima. 

 

Davant tals fets, els agents han escorcollat a l’home trobant el mòbil furtat, a demés de quatre embolcalls de plata que contenia una substància estupefaent. A demés, els policies han avisat al perjudicat perquè cridara al seu mòbil, sonant en el lloc a on es trobava l’home. A causa de totes estes indagacions, els agents han detingut a l’home per un presumpte delicte de robatori amb violència. El detingut, amb antecedents policials i en situació irregular en Espanya, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Pérez Llorca destaca que la nova gestora del PPCV aglutina totes les sensibilitats

El nou president del PPCV subratlla una transició ràpida i sense soroll i perfila un equip integrador. Carlos Gil assumix la secretaria general i es mantenen òrgans clau.

La Comunitat Valenciana gana 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del jugat

En un sorteig sense Grossa a la regió, la Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions, el 11,13% del gastat. Teulada-Moraira, Alcoi i Elda concentren premis.

La Banda de Música de Teulada, 38 anys abonada al 25.508, repartix milions amb el quart premi de Nadal

L'Agrupació Musical Cultural de Teulada portava 38 anys fidel al número 25.508, que ha eixit com a quart premi de la Loteria de Nadal. La banda ha distribuït al voltant de 16 milions entre músics, famílies, socis i veïns.

València aprova definitivament el major pressupost de la seua història: 1.250 milions per a 2026

El ple ha donat llum verda definitiva a 1.250 milions per a 2026 amb el suport de PP i Vox i el rebuig de Compromís i PSPV. El consolidat suma 1.415,3 milions i prioritza servicis socials, seguretat i vivenda.

Gènova aprova una gestora per a dirigir el PP valencià amb Pérez Llorca al capdavant

La direcció nacional del PP ha aprovat una gestora per a pilotar el partit en la Comunitat Valenciana, encapçalada per Juanfran Pérez Llorca i amb Carlos Gil com a número dos.

Gènova aprova una gestora per a dirigir el PP valencià amb Pérez Llorca al capdavant

La Junta Directiva Nacional ha validat una gestora per al PP valencià liderada per Juanfran Pérez Llorca, amb Carlos Gil com a número dos i secretari general.

La jutgessa de la DANA pregunta a l’Advocacia de la Generalitat si el Consell va demanar assessorament per les inundacions

La instructora de la causa per la gestió de la DANA ha demanat a l'Advocacia que aclarisca si va haver-hi consultes del Consell el 29-O. També reclama dades i gravacions del 112 d'Euskadi.

Un jubilat de l’hospital de Sant Joan repartix 150 dècims del tercer premi entre zeladors i auxiliars

Ha distribuït 150 bitllets del 90.693, valorats en 7,5 milions, sobretot entre zeladors i auxiliars de l'hospital. Ell s'ha quedat un només dècim.