Un home detingut per amenaçar amb una navalla i robar a un taxista en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 39 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència o intimidació, després d’amenaçar amb un ganivet d’uns 30 centímetres de tall a un taxista per a furtar-li la recaptació i el mòbil.

 

Els fets han passat esta matinada del divendres, quan la Sala 091 ha rebut la telefonada d’un taxista que manifestava que dos hòmens li havien robat amb una arma blanca.  Pel que pareix, després de parar el cotxe, un d’ells l’ha amenaçat amb un ganivet exigint-li la recaptació, un total de 80 euros, i el seu telèfon mòbil. El conductor, davant el temor del que poguera passar, els ha entregat tot el sol·licitat.

 

Els agents han anat ràpidament al lloc i una volta s’han entrevistat amb el taxista, este els ha dit que va recollir als clients en la gran via de Fernando el Catòlic i en acabar el trajecte, en el carrer de Quart, abans de baixar-se del cotxe, l’han amenaçat amb una navalla. 

 

El detingut està en situació irregular en Espanya

Amb les característiques aportades per la víctima i la ubicació del telèfon mòbil robat que posicionava prop del carrer de Pedro Velasco, els agents han començat una busca pels voltants. Ha sigut en este punt, a on han trobat a una persona que coincidia amb la descripció física que moments abans havia descrit la víctima. 

 

Davant tals fets, els agents han escorcollat a l’home trobant el mòbil furtat, a demés de quatre embolcalls de plata que contenia una substància estupefaent. A demés, els policies han avisat al perjudicat perquè cridara al seu mòbil, sonant en el lloc a on es trobava l’home. A causa de totes estes indagacions, els agents han detingut a l’home per un presumpte delicte de robatori amb violència. El detingut, amb antecedents policials i en situació irregular en Espanya, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Noves aules per garantir als pares la llengua base triada per als seus fills

Educació ha assegurat que tot l’alumnat tindrà garantida la continuïtat en la llengua base triada, i per això habilitarà o reconvertirà aules, sobretot en municipis castellanoparlants on ha crescut la demanda en valencià.

Tanquen la platja de Torre de la Sal per contaminació bacteriana fins a nou avís

La platja de Torre de la Sal, a Cabanes, ha quedat tancada al bany fins a nou avís per una elevada presència de la bacteria Escherichia coli en l’aigua.

Les noves plantes renovables podran guardar energia amb menys tràmits a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha anunciat que simplificarà el procediment perquè les plantes renovables de la Comunitat Valenciana puguen emmagatzemar energia, accelerar la seua finançació i reforçar la seguretat del subministrament elèctric.

Bernabé promet declarar València zona tensionada i aplicar la taxa turística si arriba a l’alcaldia

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l’alcaldia de València, ha avançat que, si governa, declararà la ciutat zona tensionada per la vivenda i posarà en marxa la taxa turística.

Quatre dels cinc sindicats educatius avalen el pla per a reduir la burocràcia docent

El nou acord de simplificació burocràtica d'Educació ha rebut el suport de STEPV, CSIF, CCOO i UGT, mentres que ANPE s'ha desmarcat en exigir un calendari d'implantació clar.

Quan es poden consultar les notes de la PAU i com reclamar en la Comunitat Valenciana

L’alumnat valencià que s’ha examinat enguany de la PAU podrà vore les seues notes este divendres 12 de juny a partir de les 13.00 hores a la plataforma de la Generalitat, amb terminis marcats per a reclamacions, visualització d’exàmens i preinscripció universitària.

Compromís sotmetrà a votació Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València el 4 de juliol

Compromís per València ha convocat una assemblea extraordinària el 4 de juliol per a ratificar Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València per a les municipals de 2027 i presentar el seu nou projecte polític davant la militància.

El Levante incorpora lliure el francés Enzo Bardeli fins a 2029

El Levante ha tancat el fitxatge lliure del migcampista francés Enzo Bardeli, de 25 anys, que firma fins a juny de 2029 i es convertix en el primer reforç per a la pròxima temporada.