Un home detingut per amenaçar amb una navalla i robar a un taxista en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 39 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència o intimidació, després d’amenaçar amb un ganivet d’uns 30 centímetres de tall a un taxista per a furtar-li la recaptació i el mòbil.

 

Els fets han passat esta matinada del divendres, quan la Sala 091 ha rebut la telefonada d’un taxista que manifestava que dos hòmens li havien robat amb una arma blanca.  Pel que pareix, després de parar el cotxe, un d’ells l’ha amenaçat amb un ganivet exigint-li la recaptació, un total de 80 euros, i el seu telèfon mòbil. El conductor, davant el temor del que poguera passar, els ha entregat tot el sol·licitat.

 

Els agents han anat ràpidament al lloc i una volta s’han entrevistat amb el taxista, este els ha dit que va recollir als clients en la gran via de Fernando el Catòlic i en acabar el trajecte, en el carrer de Quart, abans de baixar-se del cotxe, l’han amenaçat amb una navalla. 

 

El detingut està en situació irregular en Espanya

Amb les característiques aportades per la víctima i la ubicació del telèfon mòbil robat que posicionava prop del carrer de Pedro Velasco, els agents han començat una busca pels voltants. Ha sigut en este punt, a on han trobat a una persona que coincidia amb la descripció física que moments abans havia descrit la víctima. 

 

Davant tals fets, els agents han escorcollat a l’home trobant el mòbil furtat, a demés de quatre embolcalls de plata que contenia una substància estupefaent. A demés, els policies han avisat al perjudicat perquè cridara al seu mòbil, sonant en el lloc a on es trobava l’home. A causa de totes estes indagacions, els agents han detingut a l’home per un presumpte delicte de robatori amb violència. El detingut, amb antecedents policials i en situació irregular en Espanya, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Deting a Alacant un fugitiu reclamat per Àustria per 11 robatoris en supermercats

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 26 anys reclamat per Àustria per onze robatoris amb força en supermercats, en què es van furtar begudes alcohòliques valorades en 29.187 euros. El detingut havia sigut condemnat a tres anys de presó i estava reclamat mitjançant una Ordre Europea de Detenció i Lliurament.

Les mínimes baixen fins als 10 graus a Ademús en una nova nit fresca a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit de descens tèrmic, amb 10 graus de mínima a Ademús i 10,5 a Vilafranca del Cid, mentre que les tres capitals de província han registrat valors lleugerament superiors als d'ahir.

Oratge estable per a l’últim diumenge d’agost: cel ras i temperatures a l’alça

L’últim diumenge d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb cel ras o poc ennuvolat, temperatures lleugerament més altes i vent fluix variable que girarà a sud i est a migdia.

Tres detinguts per diversos robatoris violents a la via pública a Oriola

La Policia Nacional ha detingut a Oriola tres hòmens, de 20, 21 i 46 anys, per dos sèries de robatoris amb violència a la via pública, amb quatre víctimes, totes elles veïnes del municipi.

Maria Schwinning, l’actriu valenciana de 18 anys que viu el seu any d’or

L’actriu valenciana Maria Schwinning, de 18 anys, ha estrenat enguany dos pel·lícules i una sèrie, ha guanyat el seu primer premi i assegura que viu el moment amb calma i ganes de continuar creixent.

Un estudi revela com la premsa ha polaritzat la batalla entre La Revuelta i El Hormiguero

Una investigació de la UPV i la Universitat de Salamanca conclou que la premsa digital ha convertit la rivalitat entre La Revuelta i El Hormiguero en un enfrontament simbòlic i ideològic, més enllà de les audiències televisives.

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.