Un home detingut per amenaçar amb una navalla i robar a un taxista en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 39 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència o intimidació, després d’amenaçar amb un ganivet d’uns 30 centímetres de tall a un taxista per a furtar-li la recaptació i el mòbil.

 

Els fets han passat esta matinada del divendres, quan la Sala 091 ha rebut la telefonada d’un taxista que manifestava que dos hòmens li havien robat amb una arma blanca.  Pel que pareix, després de parar el cotxe, un d’ells l’ha amenaçat amb un ganivet exigint-li la recaptació, un total de 80 euros, i el seu telèfon mòbil. El conductor, davant el temor del que poguera passar, els ha entregat tot el sol·licitat.

 

Els agents han anat ràpidament al lloc i una volta s’han entrevistat amb el taxista, este els ha dit que va recollir als clients en la gran via de Fernando el Catòlic i en acabar el trajecte, en el carrer de Quart, abans de baixar-se del cotxe, l’han amenaçat amb una navalla. 

 

El detingut està en situació irregular en Espanya

Amb les característiques aportades per la víctima i la ubicació del telèfon mòbil robat que posicionava prop del carrer de Pedro Velasco, els agents han començat una busca pels voltants. Ha sigut en este punt, a on han trobat a una persona que coincidia amb la descripció física que moments abans havia descrit la víctima. 

 

Davant tals fets, els agents han escorcollat a l’home trobant el mòbil furtat, a demés de quatre embolcalls de plata que contenia una substància estupefaent. A demés, els policies han avisat al perjudicat perquè cridara al seu mòbil, sonant en el lloc a on es trobava l’home. A causa de totes estes indagacions, els agents han detingut a l’home per un presumpte delicte de robatori amb violència. El detingut, amb antecedents policials i en situació irregular en Espanya, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.