Un home detingut per amenaçar amb una navalla i robar a un taxista en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 39 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència o intimidació, després d’amenaçar amb un ganivet d’uns 30 centímetres de tall a un taxista per a furtar-li la recaptació i el mòbil.

 

Els fets han passat esta matinada del divendres, quan la Sala 091 ha rebut la telefonada d’un taxista que manifestava que dos hòmens li havien robat amb una arma blanca.  Pel que pareix, després de parar el cotxe, un d’ells l’ha amenaçat amb un ganivet exigint-li la recaptació, un total de 80 euros, i el seu telèfon mòbil. El conductor, davant el temor del que poguera passar, els ha entregat tot el sol·licitat.

 

Els agents han anat ràpidament al lloc i una volta s’han entrevistat amb el taxista, este els ha dit que va recollir als clients en la gran via de Fernando el Catòlic i en acabar el trajecte, en el carrer de Quart, abans de baixar-se del cotxe, l’han amenaçat amb una navalla. 

 

El detingut està en situació irregular en Espanya

Amb les característiques aportades per la víctima i la ubicació del telèfon mòbil robat que posicionava prop del carrer de Pedro Velasco, els agents han començat una busca pels voltants. Ha sigut en este punt, a on han trobat a una persona que coincidia amb la descripció física que moments abans havia descrit la víctima. 

 

Davant tals fets, els agents han escorcollat a l’home trobant el mòbil furtat, a demés de quatre embolcalls de plata que contenia una substància estupefaent. A demés, els policies han avisat al perjudicat perquè cridara al seu mòbil, sonant en el lloc a on es trobava l’home. A causa de totes estes indagacions, els agents han detingut a l’home per un presumpte delicte de robatori amb violència. El detingut, amb antecedents policials i en situació irregular en Espanya, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.

L’IVAM incorpora el disseny i renova l’oferta educativa per al curs 2026-27

L’IVAM ha presentat la programació pública, educativa i familiar per al curs 2026-27, amb el disseny com a nova línia d’investigació i una ampliació de les propostes per a jóvens, famílies i primera infància.

Pedro Sánchez visitarà dijous la fàbrica de coets de PLD Space a Elx

Pedro Sánchez té previst visitar este dijous la seu de PLD Space a Elx, empresa que ha liderat el primer llançament orbital privat europeu. La visita arriba després de l’adjudicació d’un contracte de 158,9 milions dins del European Launcher Challenge.