Un home detingut per atacar a una menor en el portal de sa casa en Alcoi

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), a un home de 46 anys, amb antecedents per delictes contra la llibertat sexual, acusat d’agredir sexualment a una menor d’edat quan el dimarts entrava en el portal de sa casa.

 

Segons ha informat la Policia en un comunicat, la víctima tornava de l’institut i, en entrar en el portal del seu edifici, va vore que un home que caminava de front per la mateixa vorera va aprofitar que no s’havia tancat la porta per a entrar en el vestíbul de l’edifici.

 

L’home es va abalançar sobre ella, la va tirar a terra i la va immobilitzar per a agredir-la sexualment. Després d’un forcejament, la víctima va conseguir telefonar a la Policia amb el mòbil que portava en la mà, i el presumpte agressor va fugir en eixe moment.

 

La menor va acabar en l’hospital

Immediatament es van personar el lloc diferents dotacions de la Policia Nacional que van fer una primera assistència a la menor agredida, que presentava ferides lleus pel que va ser trasllada a l’hospital d’Alcoi, a on va ser atesa.

La víctima va presentar una denúncia davant dels agents especialistes de la Unitat de Família i Dona (UFAM) de la Comissaria d’Alcoi, encarregats de la recepció i investigació dels delictes de caràcter sexual i violència de gènere. La investigació es va centrar principalment en la ruta de fugida de l’autor i la recopilació d’imàtgens de les càmeres de seguretat dels comerços limítrofs, i la busca de possibles testimonis.

 

Fruit de la investigació, a penes 48 hores després de la comissió del fet, els integrants de l’UFAM van conseguir identificar al presumpte autor i procedir a la seua detenció. Van localitzar i van intervindre la roba que portava eixe dia. El detingut, que comptava amb antecedents policials per delictes contra la llibertat sexual, ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció d’Alcoi, en funcions de guàrdia.

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.