Un home detingut per atacar a una menor en el portal de sa casa en Alcoi

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), a un home de 46 anys, amb antecedents per delictes contra la llibertat sexual, acusat d’agredir sexualment a una menor d’edat quan el dimarts entrava en el portal de sa casa.

 

Segons ha informat la Policia en un comunicat, la víctima tornava de l’institut i, en entrar en el portal del seu edifici, va vore que un home que caminava de front per la mateixa vorera va aprofitar que no s’havia tancat la porta per a entrar en el vestíbul de l’edifici.

 

L’home es va abalançar sobre ella, la va tirar a terra i la va immobilitzar per a agredir-la sexualment. Després d’un forcejament, la víctima va conseguir telefonar a la Policia amb el mòbil que portava en la mà, i el presumpte agressor va fugir en eixe moment.

 

La menor va acabar en l’hospital

Immediatament es van personar el lloc diferents dotacions de la Policia Nacional que van fer una primera assistència a la menor agredida, que presentava ferides lleus pel que va ser trasllada a l’hospital d’Alcoi, a on va ser atesa.

La víctima va presentar una denúncia davant dels agents especialistes de la Unitat de Família i Dona (UFAM) de la Comissaria d’Alcoi, encarregats de la recepció i investigació dels delictes de caràcter sexual i violència de gènere. La investigació es va centrar principalment en la ruta de fugida de l’autor i la recopilació d’imàtgens de les càmeres de seguretat dels comerços limítrofs, i la busca de possibles testimonis.

 

Fruit de la investigació, a penes 48 hores després de la comissió del fet, els integrants de l’UFAM van conseguir identificar al presumpte autor i procedir a la seua detenció. Van localitzar i van intervindre la roba que portava eixe dia. El detingut, que comptava amb antecedents policials per delictes contra la llibertat sexual, ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció d’Alcoi, en funcions de guàrdia.

Últimes notícies

Detinguts 17 joves per assaltar dones majors i robar-los les joies a la Marina Baixa

La Guàrdia Civil ha detingut 17 persones, d’entre 17 i 31 anys, acusades de 18 robatoris amb violència i 3 furts a dones majors a Altea, l’Alfàs del Pi i altres municipis de la Marina Baixa. La banda presumptament les seguia fins al portal de casa per arrancar-los les joies, sovint amb lesions.

Mor un home de 76 anys després d’una parada cardiorespiratòria a la platja de Ponent-Los Náufragos de Torrevella

Un home de 76 anys ha mort a primera hora del matí a la platja de Ponent-Los Náufragos de Torrevella després de patir una parada cardiorespiratòria, malgrat els intents de reanimació del personal sanitari.

Anselmi explica quin Elx vol: agressiu, valent i sempre mirant la porteria rival

L argentí Martín Anselmi definix el seu model per a l Elx: un equip agressiu, solidari, dinàmic i molt connectat en atac i pressió.

Judici oral a un jove per injuriar Carlos Mazón en xarxes mig any després de la dana

Una jutgessa de València ha obert judici oral contra un jove de 21 anys que, en abril de 2025, va insultar en obert l’aleshores president de la Generalitat, Carlos Mazón, a la xarxa social X. La Fiscalia demana una multa de 3.000 euros per un presumpte delicte d’injúries contra autoritat.

El relat més íntim de Ferran Torres: quan va pensar a deixar el futbol

Ferran Torres, heroi de la segona estrela d’Espanya, ha revelat que va arribar a perdre la il·lusió pel futbol i va pensar a deixar-lo per la pressió i les crítiques, fins que va demanar ajuda psicològica.

El xofer de Pradas diu que no recorda converses ni telefonades el dia de la DANA

El xofer de l’exconsellera Salomé Pradas ha declarat al jutjat de Catarroja que no recorda ni converses ni telefonades durant els desplaçaments del dia de la DANA perquè, segons ha explicat, anava pendent de la carretera. Ha detallat el recorregut d’aquella jornada i ha remarcat que va tindre poques interaccions amb la resta de càrrecs presents.

Fins a 41 graus: avís taronja per calor extrema en set comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana

Set comunitats, entre elles la Comunitat Valenciana, han activat l’avís taronja per una nova onada de calor amb màximes de fins a 41 graus, segons Aemet.

Una nova ‘calculadora’ permetrà personalitzar el risc de càncer de mama en dones d’Espanya

El projecte MamoRisk analitzarà 10.000 dones de 14 comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana, per predir el risc individual de càncer de mama a 2 i 5 anys.