17.8 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Un home detingut per atacar a una menor en el portal de sa casa en Alcoi

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), a un home de 46 anys, amb antecedents per delictes contra la llibertat sexual, acusat d’agredir sexualment a una menor d’edat quan el dimarts entrava en el portal de sa casa.

 

Segons ha informat la Policia en un comunicat, la víctima tornava de l’institut i, en entrar en el portal del seu edifici, va vore que un home que caminava de front per la mateixa vorera va aprofitar que no s’havia tancat la porta per a entrar en el vestíbul de l’edifici.

 

L’home es va abalançar sobre ella, la va tirar a terra i la va immobilitzar per a agredir-la sexualment. Després d’un forcejament, la víctima va conseguir telefonar a la Policia amb el mòbil que portava en la mà, i el presumpte agressor va fugir en eixe moment.

 

La menor va acabar en l’hospital

Immediatament es van personar el lloc diferents dotacions de la Policia Nacional que van fer una primera assistència a la menor agredida, que presentava ferides lleus pel que va ser trasllada a l’hospital d’Alcoi, a on va ser atesa.

La víctima va presentar una denúncia davant dels agents especialistes de la Unitat de Família i Dona (UFAM) de la Comissaria d’Alcoi, encarregats de la recepció i investigació dels delictes de caràcter sexual i violència de gènere. La investigació es va centrar principalment en la ruta de fugida de l’autor i la recopilació d’imàtgens de les càmeres de seguretat dels comerços limítrofs, i la busca de possibles testimonis.

 

Fruit de la investigació, a penes 48 hores després de la comissió del fet, els integrants de l’UFAM van conseguir identificar al presumpte autor i procedir a la seua detenció. Van localitzar i van intervindre la roba que portava eixe dia. El detingut, que comptava amb antecedents policials per delictes contra la llibertat sexual, ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció d’Alcoi, en funcions de guàrdia.

Últimes notícies

Morant acusa el PP d’iniciar els ‘jocs de la fam’ després de l’acarament per la dana

La líder del PSPV ha acusat el PP de passar de 'tot es va fer bé' a culpar-se per la gestió de la dana i ha demanat la compareixença urgent de Pérez Llorca. També ha assenyalat a la cúpula popular per la 'negligent' actuació i s'ha mostrat disposada a revelar les seues wasaps del dia de la tempesta.

Pradas defén que va donar la cara en la causa de la DANA i retrau que uns altres reinicialitzen els seus mòbils

La exconsellera s'ha ratificat davant la jutgessa en un acarament amb José Manuel Cuenca i ha sostingut que va informar Presidència durant la DANA. Assegura que va trencar la indicació de no cridar al president, va aportar guasaps i crides, i que va actuar segons criteri tècnic.

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a la exalcaldesa d’Orihuela i a huit persones més pel contracte d’escombraries

La Secció Sèptima de l'Audiència d'Alacant ha condemnat a nou dels 33 acusats en la peça del contracte d'escombraries d'Orihuela. Entre ells estan la exalcaldesa Mónica Lorente i tres exconcejales, en una segona sentència després de la validació d'escoltes i registres pel Suprem.

Salomé Pradas s’acosta a les víctimes de la DANA després de l’acarament i defén que ho ha aportat tot

La exconsellera s'ha dirigit als familiars després de l'acarament amb José Manuel Cuenca, ha defés la seua versió i ha demanat parlar amb ells. Les víctimes l'han increpada i han exigit responsabilitats.

Pradas es va sentir persuadida des de Presidència per a no confinar durant la dana

La exconsellera ha assegurat davant la jutgessa que va percebre pressions des de Presidència per a descartar el confinament durant la dana, en un acarament amb José Manuel Cuenca. La disputa ha girat entorn dels missatges, la cobertura legal i els telèfons mòbils com a prova.

Tosha Schareina, quart en l’etapa, s’allunya del podi del Dakar

El valencià va acabar a 9.47 de Luciano Benavides i és quart de la general de motos, a 20.13 del cap, en una jornada de navegació exigent.

10 detinguts per una estafa de 86.350 euros amb falses inversions en una multinacional

Deu persones han sigut detingudes en set províncies per una estafa que va captar 86.350 euros mitjançant suposades inversions en una gran energètica. La víctima va aportar estalvis i préstecs sota pressió.

Tosha Schareina, quart en l’etapa i més lluny del podi del Dakar en motos

Tosha Schareina va acabar quart en l'octava etapa del Dakar, a 9.47 de Luciano Benavides, i és quart de la general a 20.13 del nou líder. Benavides va guanyar per segona jornada seguida i va prendre el comandament per 10 segons sobre Daniel Sanders.