Un home detingut per atacar a una menor en el portal de sa casa en Alcoi

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), a un home de 46 anys, amb antecedents per delictes contra la llibertat sexual, acusat d’agredir sexualment a una menor d’edat quan el dimarts entrava en el portal de sa casa.

 

Segons ha informat la Policia en un comunicat, la víctima tornava de l’institut i, en entrar en el portal del seu edifici, va vore que un home que caminava de front per la mateixa vorera va aprofitar que no s’havia tancat la porta per a entrar en el vestíbul de l’edifici.

 

L’home es va abalançar sobre ella, la va tirar a terra i la va immobilitzar per a agredir-la sexualment. Després d’un forcejament, la víctima va conseguir telefonar a la Policia amb el mòbil que portava en la mà, i el presumpte agressor va fugir en eixe moment.

 

La menor va acabar en l’hospital

Immediatament es van personar el lloc diferents dotacions de la Policia Nacional que van fer una primera assistència a la menor agredida, que presentava ferides lleus pel que va ser trasllada a l’hospital d’Alcoi, a on va ser atesa.

La víctima va presentar una denúncia davant dels agents especialistes de la Unitat de Família i Dona (UFAM) de la Comissaria d’Alcoi, encarregats de la recepció i investigació dels delictes de caràcter sexual i violència de gènere. La investigació es va centrar principalment en la ruta de fugida de l’autor i la recopilació d’imàtgens de les càmeres de seguretat dels comerços limítrofs, i la busca de possibles testimonis.

 

Fruit de la investigació, a penes 48 hores després de la comissió del fet, els integrants de l’UFAM van conseguir identificar al presumpte autor i procedir a la seua detenció. Van localitzar i van intervindre la roba que portava eixe dia. El detingut, que comptava amb antecedents policials per delictes contra la llibertat sexual, ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció d’Alcoi, en funcions de guàrdia.

Últimes notícies

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.