Anuncios

Un home detingut per atacar a una menor en el portal de sa casa en Alcoi

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), a un home de 46 anys, amb antecedents per delictes contra la llibertat sexual, acusat d’agredir sexualment a una menor d’edat quan el dimarts entrava en el portal de sa casa.

 

Segons ha informat la Policia en un comunicat, la víctima tornava de l’institut i, en entrar en el portal del seu edifici, va vore que un home que caminava de front per la mateixa vorera va aprofitar que no s’havia tancat la porta per a entrar en el vestíbul de l’edifici.

Anuncios

 

L’home es va abalançar sobre ella, la va tirar a terra i la va immobilitzar per a agredir-la sexualment. Després d’un forcejament, la víctima va conseguir telefonar a la Policia amb el mòbil que portava en la mà, i el presumpte agressor va fugir en eixe moment.

 

La menor va acabar en l’hospital

Immediatament es van personar el lloc diferents dotacions de la Policia Nacional que van fer una primera assistència a la menor agredida, que presentava ferides lleus pel que va ser trasllada a l’hospital d’Alcoi, a on va ser atesa.

La víctima va presentar una denúncia davant dels agents especialistes de la Unitat de Família i Dona (UFAM) de la Comissaria d’Alcoi, encarregats de la recepció i investigació dels delictes de caràcter sexual i violència de gènere. La investigació es va centrar principalment en la ruta de fugida de l’autor i la recopilació d’imàtgens de les càmeres de seguretat dels comerços limítrofs, i la busca de possibles testimonis.

 

Fruit de la investigació, a penes 48 hores després de la comissió del fet, els integrants de l’UFAM van conseguir identificar al presumpte autor i procedir a la seua detenció. Van localitzar i van intervindre la roba que portava eixe dia. El detingut, que comptava amb antecedents policials per delictes contra la llibertat sexual, ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció d’Alcoi, en funcions de guàrdia.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.
Anuncios