Un home detingut per atacar a una menor en el portal de sa casa en Alcoi

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), a un home de 46 anys, amb antecedents per delictes contra la llibertat sexual, acusat d’agredir sexualment a una menor d’edat quan el dimarts entrava en el portal de sa casa.

 

Segons ha informat la Policia en un comunicat, la víctima tornava de l’institut i, en entrar en el portal del seu edifici, va vore que un home que caminava de front per la mateixa vorera va aprofitar que no s’havia tancat la porta per a entrar en el vestíbul de l’edifici.

 

L’home es va abalançar sobre ella, la va tirar a terra i la va immobilitzar per a agredir-la sexualment. Després d’un forcejament, la víctima va conseguir telefonar a la Policia amb el mòbil que portava en la mà, i el presumpte agressor va fugir en eixe moment.

 

La menor va acabar en l’hospital

Immediatament es van personar el lloc diferents dotacions de la Policia Nacional que van fer una primera assistència a la menor agredida, que presentava ferides lleus pel que va ser trasllada a l’hospital d’Alcoi, a on va ser atesa.

La víctima va presentar una denúncia davant dels agents especialistes de la Unitat de Família i Dona (UFAM) de la Comissaria d’Alcoi, encarregats de la recepció i investigació dels delictes de caràcter sexual i violència de gènere. La investigació es va centrar principalment en la ruta de fugida de l’autor i la recopilació d’imàtgens de les càmeres de seguretat dels comerços limítrofs, i la busca de possibles testimonis.

 

Fruit de la investigació, a penes 48 hores després de la comissió del fet, els integrants de l’UFAM van conseguir identificar al presumpte autor i procedir a la seua detenció. Van localitzar i van intervindre la roba que portava eixe dia. El detingut, que comptava amb antecedents policials per delictes contra la llibertat sexual, ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció d’Alcoi, en funcions de guàrdia.

Últimes notícies

Dimecres amb ruixats forts a la vesprada a l’interior de Castelló

L’oratge d’este dimecres preveu cels poc nuvolosos a la Comunitat Valenciana, però amb ruixats o tempestes localment fortes a la vesprada a l’interior de Castelló. Temperatures lleugerament més altes a l’interior i vents fluixos de direcció variable, tendint a component este.

L’atur puja en agost en 5.847 persones a la Comunitat Valenciana

L’atur registrat en agost ha augmentat en 5.847 persones a la Comunitat Valenciana, un 2,03 %, fins a les 294.519. Tot i això, hi ha 2.235 aturats menys que en agost de 2025.

Presó sense fiança per a la dona acusada de matar a ganivetades un home en un bar de València

Una jutgessa d Instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per a una dona de 35 anys acusada de matar presumptament a ganivetades un home de 45 anys en un bar del barri de l Olivereta el passat cap de setmana.

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.