Un home detingut per cultivar més de 630 plantes de marihuana en Segorbe

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i ha investigat a un altre per, presumptament, cultivar més de 600 plantes de marihuana en una finca de la localitat de Segorbe, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló).

 

Segons ha informat l’institut armat en un comunicat, en agost es va iniciar una operació quan els agents van detectar una finca d’ús agrari de més de 10.000 metres quadrats que albergava en el seu interior dos hivernacles de 500 metres quadrats proveïts d’encerclaments per a ocultar a plantació, però als voltants emanava una forta olor característica a marihuana. Dins de la parcel·la, a demés, es van trobar tres depòsits de líquid per a reg d’aproximadament 1.000 litres de capacitat amb mànegues connectades per a afavorir el reg i diferents gossos de raça potencialment perillosa.

 

Els guàrdies civils van detectar l’existència de cinc sales de floració, llocs d’assecament i una zona de processament de les plantes collides, i van trobar una bàscula i una caixa amb cabdells preparats per al seu consum. La investigació va donar els seus fruits durant el matí del passat dijous, quan la Guàrdia Civil de Segorbe, juntament amb el suport de la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Comandància de la Guàrdia Civil de Castelló (USECIC), va conseguir desmantellar este punt de cultiu de droga.

 

En total s’han confiscat 636 plantes de cànnabis, 3 quilos de cabdells disposats per al seu consum i dos armes d’aire comprimit, una d’elles modificada en les seues característiques que donava l’aparença de ser d’un calibre superior. A demés, també hi havia material emprat en el cultiu, i s’ha detingut a un home i investigat a un altre com a autors d’un delicte contra la salut pública per la suposada participació en les faenes de cura i manteniment.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’elefanta Miri en el Bioparc de València després d’una ferida causada per un altre elefant

L'elefanta Miri ha mort en el Bioparc de València després que un mascle li perforara una artèria amb els seus ullals, malgrat la ràpida intervenció de l'equip de cuidadors.

Diana Morant alerta que el pacte PP-Vox a Extremadura repetix el model valencià que, afirma, va costar vides

Diana Morant advertix que el pacte de govern entre PP i Vox a Extremadura reproduïx el model aplicat en la Comunitat Valenciana, que, segons denúncia, va costar vides pel negacionismo davant la dana i les emergències.

Mónica Oltra alerta de democràcies indefenses davant el poder econòmic i prepara el seu retorn a l’alcaldia de València

Mónica Oltra denuncia que les democràcies estan cada vegada més indefenses enfront del poder econòmic i defén el seu retorn a la política local malgrat afrontar un juí pendent.

Detingudes 42 persones a València per 46 estafes del fill en dificultats

La Policia Nacional ha arrestat a València a 42 persones acusades de 46 estafes del fill en dificultats en tota Espanya, amb un botí de 221.477 euros i part dels diners ja bloquejats.

Envellir bé: l’experta que reclama prioritzar la qualitat de vida sobre viure més anys

La catedràtica Consuelo Borrás defén que l'objectiu de l'envelliment no és només sumar anys, sinó arribar a la vellesa amb autonomia mitjançant hàbits saludables i exercici físic.

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.