Un home detingut per cultivar més de 630 plantes de marihuana en Segorbe

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i ha investigat a un altre per, presumptament, cultivar més de 600 plantes de marihuana en una finca de la localitat de Segorbe, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló).

 

Segons ha informat l’institut armat en un comunicat, en agost es va iniciar una operació quan els agents van detectar una finca d’ús agrari de més de 10.000 metres quadrats que albergava en el seu interior dos hivernacles de 500 metres quadrats proveïts d’encerclaments per a ocultar a plantació, però als voltants emanava una forta olor característica a marihuana. Dins de la parcel·la, a demés, es van trobar tres depòsits de líquid per a reg d’aproximadament 1.000 litres de capacitat amb mànegues connectades per a afavorir el reg i diferents gossos de raça potencialment perillosa.

 

Els guàrdies civils van detectar l’existència de cinc sales de floració, llocs d’assecament i una zona de processament de les plantes collides, i van trobar una bàscula i una caixa amb cabdells preparats per al seu consum. La investigació va donar els seus fruits durant el matí del passat dijous, quan la Guàrdia Civil de Segorbe, juntament amb el suport de la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Comandància de la Guàrdia Civil de Castelló (USECIC), va conseguir desmantellar este punt de cultiu de droga.

 

En total s’han confiscat 636 plantes de cànnabis, 3 quilos de cabdells disposats per al seu consum i dos armes d’aire comprimit, una d’elles modificada en les seues característiques que donava l’aparença de ser d’un calibre superior. A demés, també hi havia material emprat en el cultiu, i s’ha detingut a un home i investigat a un altre com a autors d’un delicte contra la salut pública per la suposada participació en les faenes de cura i manteniment.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Emotiva sexta mascletà ‘in memoriam’ a Javi Nadal sota la pluja a València

La sexta mascletà de les Falles 2026 ha retut homenatge 'in memoriam' a Javi Nadal amb 194 quilos de pólvora, traca i 21 salves i un final aeri. Malgrat la pluja, el públic s'ha acollit sota paraigua i les autoritats han seguit el tret des del balcó.

Vila-real i Elx arriben amb la mateixa urgència i objectius oposats en La Ceràmica

Vila-real i Elx es veuen les cares amb l'obligació de guanyar: els locals miren a la Champions i els visitants a la permanència. El dol arranca a les 14.00.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes: ‘en el PSOE no caben señoros ni puters’

Diana Morant ha recolzat l'expulsió del PSOE de Toni González i ha subratllat que el partit se situa del costat de les víctimes enfront de l'assetjament.

Morant reivindica més feminisme enfront del feixisme i defén els drets de les dones

Diana Morant ha reclamat més feminisme enfront del feixisme en un acte del 8M i ha advertit contra la violència digital i els retrocessos en la Comunitat.

València Basket s’aferra a la segona plaça davant l’empenyiment del UCAM en el Roig Arena

València Basket rep a UCAM Murcia amb la segona plaça en joc. Els locals arriben amb ritme després de l'Eurolliga; els murcians, més descansats i amb precedents favorables a València.

Finalitza l’alerta groga per pluja a València i Alacant i es manté a Castelló

Emergències ha actualitzat els avisos: el nivell groc per pluja es manté a Castelló i acaba a València i Alacant. Fins al dia 8 poden acumular-se 60 l/m² en 12 hores i els ruixats podran anar amb tempesta.

La Generalitat declara d’Interés Turístic Autonòmic les festes de Moros i Cristians de Sagunt

La Generalitat atorga la distinció d'Interés Turístic Autonòmic a les festes de Moros i Cristians de Sagunt. La resolució, firmada per la consellera Marián Cano, es publicarà en el DOGV.

Morrissey inicia a València el seu gira espanyola amb nou disc i clàssics de The Smiths

El músic arranca a València el primer de tres concerts a Espanya per a presentar 'Make-up is a lie' i recuperar himnes de The Smiths. Les entrades estan esgotades a València, Saragossa i Sevilla.