Un home detingut per cultivar més de 630 plantes de marihuana en Segorbe

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i ha investigat a un altre per, presumptament, cultivar més de 600 plantes de marihuana en una finca de la localitat de Segorbe, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló).

 

Segons ha informat l’institut armat en un comunicat, en agost es va iniciar una operació quan els agents van detectar una finca d’ús agrari de més de 10.000 metres quadrats que albergava en el seu interior dos hivernacles de 500 metres quadrats proveïts d’encerclaments per a ocultar a plantació, però als voltants emanava una forta olor característica a marihuana. Dins de la parcel·la, a demés, es van trobar tres depòsits de líquid per a reg d’aproximadament 1.000 litres de capacitat amb mànegues connectades per a afavorir el reg i diferents gossos de raça potencialment perillosa.

 

Els guàrdies civils van detectar l’existència de cinc sales de floració, llocs d’assecament i una zona de processament de les plantes collides, i van trobar una bàscula i una caixa amb cabdells preparats per al seu consum. La investigació va donar els seus fruits durant el matí del passat dijous, quan la Guàrdia Civil de Segorbe, juntament amb el suport de la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Comandància de la Guàrdia Civil de Castelló (USECIC), va conseguir desmantellar este punt de cultiu de droga.

 

En total s’han confiscat 636 plantes de cànnabis, 3 quilos de cabdells disposats per al seu consum i dos armes d’aire comprimit, una d’elles modificada en les seues característiques que donava l’aparença de ser d’un calibre superior. A demés, també hi havia material emprat en el cultiu, i s’ha detingut a un home i investigat a un altre com a autors d’un delicte contra la salut pública per la suposada participació en les faenes de cura i manteniment.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.