11.4 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Un home detingut per cultivar més de 630 plantes de marihuana en Segorbe

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i ha investigat a un altre per, presumptament, cultivar més de 600 plantes de marihuana en una finca de la localitat de Segorbe, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló).

 

Segons ha informat l’institut armat en un comunicat, en agost es va iniciar una operació quan els agents van detectar una finca d’ús agrari de més de 10.000 metres quadrats que albergava en el seu interior dos hivernacles de 500 metres quadrats proveïts d’encerclaments per a ocultar a plantació, però als voltants emanava una forta olor característica a marihuana. Dins de la parcel·la, a demés, es van trobar tres depòsits de líquid per a reg d’aproximadament 1.000 litres de capacitat amb mànegues connectades per a afavorir el reg i diferents gossos de raça potencialment perillosa.

 

Els guàrdies civils van detectar l’existència de cinc sales de floració, llocs d’assecament i una zona de processament de les plantes collides, i van trobar una bàscula i una caixa amb cabdells preparats per al seu consum. La investigació va donar els seus fruits durant el matí del passat dijous, quan la Guàrdia Civil de Segorbe, juntament amb el suport de la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Comandància de la Guàrdia Civil de Castelló (USECIC), va conseguir desmantellar este punt de cultiu de droga.

 

En total s’han confiscat 636 plantes de cànnabis, 3 quilos de cabdells disposats per al seu consum i dos armes d’aire comprimit, una d’elles modificada en les seues característiques que donava l’aparença de ser d’un calibre superior. A demés, també hi havia material emprat en el cultiu, i s’ha detingut a un home i investigat a un altre com a autors d’un delicte contra la salut pública per la suposada participació en les faenes de cura i manteniment.

Últimes notícies

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del jugat

La Comunitat Valenciana ha sumat 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% dels 425,4 milions jugats. La Grossa no ha tocat, però els premis s'han repartit en múltiples localitats, amb especial pes a Alacant.

Pérez Llorca destaca que la nova gestora del PPCV aglutina totes les sensibilitats

El nou president del PPCV subratlla una transició ràpida i sense soroll i perfila un equip integrador. Carlos Gil assumix la secretaria general i es mantenen òrgans clau.