Un home detingut per cultivar més de 630 plantes de marihuana en Segorbe

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i ha investigat a un altre per, presumptament, cultivar més de 600 plantes de marihuana en una finca de la localitat de Segorbe, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló).

 

Segons ha informat l’institut armat en un comunicat, en agost es va iniciar una operació quan els agents van detectar una finca d’ús agrari de més de 10.000 metres quadrats que albergava en el seu interior dos hivernacles de 500 metres quadrats proveïts d’encerclaments per a ocultar a plantació, però als voltants emanava una forta olor característica a marihuana. Dins de la parcel·la, a demés, es van trobar tres depòsits de líquid per a reg d’aproximadament 1.000 litres de capacitat amb mànegues connectades per a afavorir el reg i diferents gossos de raça potencialment perillosa.

 

Els guàrdies civils van detectar l’existència de cinc sales de floració, llocs d’assecament i una zona de processament de les plantes collides, i van trobar una bàscula i una caixa amb cabdells preparats per al seu consum. La investigació va donar els seus fruits durant el matí del passat dijous, quan la Guàrdia Civil de Segorbe, juntament amb el suport de la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Comandància de la Guàrdia Civil de Castelló (USECIC), va conseguir desmantellar este punt de cultiu de droga.

 

En total s’han confiscat 636 plantes de cànnabis, 3 quilos de cabdells disposats per al seu consum i dos armes d’aire comprimit, una d’elles modificada en les seues característiques que donava l’aparença de ser d’un calibre superior. A demés, també hi havia material emprat en el cultiu, i s’ha detingut a un home i investigat a un altre com a autors d’un delicte contra la salut pública per la suposada participació en les faenes de cura i manteniment.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.

El Vila-real festeja el seu passe a la Champions amb una volta d’honor i una graderia entregada

El Vila-real va celebrar la golejada davant el Llevant i la seua classificació matemàtica per a la Lliga de Campions amb una volta d'honor, l'himne de la competició i una graderia totalment entregada.

Mikautadze avança al Vila-real després de dominar al Llevant en La Ceràmica

Un gol de Georges Mikautadze, després d'un greu error defensiu del Llevant, avança al Vila-real en La Ceràmica després d'una primera part de clar domini local.

La Fiscalia demana 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual a dos pacients

La Fiscalia sol·licita huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a dos pacients a les quals va atendre com a metge digestiu en una clínica privada d'Alacant.

Les víctimes de la dana rebutgen reunir-se amb la Generalitat per falta de respostes urgents

Les associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 i els comités locals refusen acudir a la reunió convocada per la Generalitat en considerar que l'orde del dia ignora les prioritats urgents dels afectats.