Un home detingut per entrar en casa de la seua exparella i agredir al seu nóvio en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 37 anys, com a presumpte autor dels delictes de violació de domicili, amenaces i robatori amb força en les coses, després d’entrar en casa de la seua exparella pel balcó i amenaçar i pegar a l’actual parella d’ella. 

 

Els fets han passat cap a les 03.00 hores d’esta matinada de dimecres, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una del dis casa del districte de Trànsits de València, a on un home s’havia colat en la vivenda de la seua exparella i estava molt agressiu.

 

Els agents han anat fins a la casa, a on han trobat a una dona que els ha dit que moments abans mentres dormia amb la seua actual parella, els ha despertat el seu excompany sentimental amb qui havia viscut durant 14 anys. L’home s’hauria despenjat des del terrat i entrat pel balcó i hauria començat a declarar el seu amor per ella i demanar-li que tornara amb ell, per a després amenaçar a la seua parella, arribant a pegar-li punyades, sense causar-li lesions.

 

Davant d’eixos fets els policies l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte de violació de domicili i amenaces. Durant el registre, els agents han trobat una targeta bancària i unes claus de motocicleta de la dona pel que també se li imputa un delicte de robatori amb força. El detingut, sense antecedents policials ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.