Un home detingut per entrar en casa de la seua exparella i agredir al seu nóvio en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 37 anys, com a presumpte autor dels delictes de violació de domicili, amenaces i robatori amb força en les coses, després d’entrar en casa de la seua exparella pel balcó i amenaçar i pegar a l’actual parella d’ella. 

 

Els fets han passat cap a les 03.00 hores d’esta matinada de dimecres, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una del dis casa del districte de Trànsits de València, a on un home s’havia colat en la vivenda de la seua exparella i estava molt agressiu.

 

Els agents han anat fins a la casa, a on han trobat a una dona que els ha dit que moments abans mentres dormia amb la seua actual parella, els ha despertat el seu excompany sentimental amb qui havia viscut durant 14 anys. L’home s’hauria despenjat des del terrat i entrat pel balcó i hauria començat a declarar el seu amor per ella i demanar-li que tornara amb ell, per a després amenaçar a la seua parella, arribant a pegar-li punyades, sense causar-li lesions.

 

Davant d’eixos fets els policies l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte de violació de domicili i amenaces. Durant el registre, els agents han trobat una targeta bancària i unes claus de motocicleta de la dona pel que també se li imputa un delicte de robatori amb força. El detingut, sense antecedents policials ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

L’Elx arranca la pretemporada amb Anselmi al capdavant i la plantilla per completar

L’Elx comença este dimecres la pretemporada amb Martín Anselmi com a nou entrenador i diverses incògnites obertes en la configuració definitiva de la plantilla.

Naix OnRoute: el nou gegant logístic amb 500 camions i seu a Sagunt

Talaexprés, Logística Carosán, Futrans i Transnugón s’han unit per crear OnRoute, un operador logístic amb seu a Sagunt, una flota de 500 camions i presència en diversos punts d’Espanya i Portugal.

Els huit jugadors que se’n van del Llevant este 30 de juny

El Llevant ha acomiadat huit jugadors que finalitzen contracte o cessió este 30 de juny i els ha agraït el seu esforç i professionalitat al Ciutat de València.

L’ERTE Red de Ford Almussafes s’allarga fins a final d’any i complirà dos anys en vigor

L’ERTE Red que afecta tota la plantilla de Ford Almussafes s’ha prorrogat fins al 31 de desembre de 2026, quan este mecanisme de flexibilitat laboral complirà dos anys en vigor.

El Valencia Basket busca rebaixa per a entrar com a propietari de la Eurolliga

El Valencia Basket està negociant amb la Eurolliga la seua entrada definitiva com a club propietari, però intentarà rebaixar una tarifa general que pot rondar els 50 milions d’euros.

Francisco Roig continua en la llista dels majors deutors amb Hisenda amb 7,8 milions

L’Agència Tributària ha tornat a incloure l’empresari valencià Francisco Roig en la llista de grans morosos, amb un deute de 7,8 milions a través de Roig Grupo Corporativo. El llistat incorpora nous noms i en retira altres contribuents que han regularitzat la seua situació.

Pérez Llorca reivindica a Benidorm el model turístic equilibrat i sostenible de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca defensa a Benidorm que el model turístic de la Comunitat Valenciana és equilibrat i sostenible, anuncia més pressupost per al sector i avança un nou Pla Estratègic de Turisme 2026-2030.

Un nou tractament amb insulina reduïx a la mitat les hipoglucèmies en pacients amb diabetis tipus 2 hospitalitzats

Quasi mil pacients del General Doctor Balmis d'Alacant han sigut tractats amb un model que combina insulina i fàrmacs orals, amb millor control de la glucosa i la mitat d'hipoglucèmies clíniques greus.