11.1 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Un home detingut per entrar en casa de la seua exparella i agredir al seu nóvio en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 37 anys, com a presumpte autor dels delictes de violació de domicili, amenaces i robatori amb força en les coses, després d’entrar en casa de la seua exparella pel balcó i amenaçar i pegar a l’actual parella d’ella. 

 

Els fets han passat cap a les 03.00 hores d’esta matinada de dimecres, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una del dis casa del districte de Trànsits de València, a on un home s’havia colat en la vivenda de la seua exparella i estava molt agressiu.

 

Els agents han anat fins a la casa, a on han trobat a una dona que els ha dit que moments abans mentres dormia amb la seua actual parella, els ha despertat el seu excompany sentimental amb qui havia viscut durant 14 anys. L’home s’hauria despenjat des del terrat i entrat pel balcó i hauria començat a declarar el seu amor per ella i demanar-li que tornara amb ell, per a després amenaçar a la seua parella, arribant a pegar-li punyades, sense causar-li lesions.

 

Davant d’eixos fets els policies l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte de violació de domicili i amenaces. Durant el registre, els agents han trobat una targeta bancària i unes claus de motocicleta de la dona pel que també se li imputa un delicte de robatori amb força. El detingut, sense antecedents policials ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Dos accidents en la V-21 i el bypass causen 11 km de retencions a València

Dos sinistres en la V-21 i el bypass estan complicant el trànsit este dilluns en l'àrea de València, amb uns 11 quilòmetres de cues. La DGT assenyala 4 km en la V-21 i quasi 7 en el bypass, a més de 6 km en l'A-7 a l'altura de Paterna.

Emergències manté el nivell groc per vent i la preemergència alta per incendis en la Comunitat Valenciana

Emergències manté este dilluns el nivell groc per vent en diverses zones de la Comunitat Valenciana i la preemergència alta per incendis. L'avís delimita les àrees afectades i reforça la vigilància preventiva.

Dilluns amb nuvolositat en augment, pluges febles i ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana

El cel passarà de poc a molt nuvolós a la vesprada, amb ruixats febles a l'interior i nord de Castelló. El vent de l'oest bufarà amb ratxes molt fortes.

L’Audiència jutja al ‘ionqui dels diners’ per tripijocs de contractes a València

L'Audiència de València jutja a Marcos Benavent i a un exgerente de fundació i tres empresaris per presumptes tripijocs en Cultura. La Fiscalia demana presó, multes, decomís i responsabilitat civil.

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.