Un home detingut per entrar en casa de la seua exparella i agredir al seu nóvio en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 37 anys, com a presumpte autor dels delictes de violació de domicili, amenaces i robatori amb força en les coses, després d’entrar en casa de la seua exparella pel balcó i amenaçar i pegar a l’actual parella d’ella. 

 

Els fets han passat cap a les 03.00 hores d’esta matinada de dimecres, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una del dis casa del districte de Trànsits de València, a on un home s’havia colat en la vivenda de la seua exparella i estava molt agressiu.

 

Els agents han anat fins a la casa, a on han trobat a una dona que els ha dit que moments abans mentres dormia amb la seua actual parella, els ha despertat el seu excompany sentimental amb qui havia viscut durant 14 anys. L’home s’hauria despenjat des del terrat i entrat pel balcó i hauria començat a declarar el seu amor per ella i demanar-li que tornara amb ell, per a després amenaçar a la seua parella, arribant a pegar-li punyades, sense causar-li lesions.

 

Davant d’eixos fets els policies l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte de violació de domicili i amenaces. Durant el registre, els agents han trobat una targeta bancària i unes claus de motocicleta de la dona pel que també se li imputa un delicte de robatori amb força. El detingut, sense antecedents policials ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.