10.6 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Un home detingut per entrar en casa de la seua exparella i agredir al seu nóvio en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 37 anys, com a presumpte autor dels delictes de violació de domicili, amenaces i robatori amb força en les coses, després d’entrar en casa de la seua exparella pel balcó i amenaçar i pegar a l’actual parella d’ella. 

 

Els fets han passat cap a les 03.00 hores d’esta matinada de dimecres, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una del dis casa del districte de Trànsits de València, a on un home s’havia colat en la vivenda de la seua exparella i estava molt agressiu.

 

Els agents han anat fins a la casa, a on han trobat a una dona que els ha dit que moments abans mentres dormia amb la seua actual parella, els ha despertat el seu excompany sentimental amb qui havia viscut durant 14 anys. L’home s’hauria despenjat des del terrat i entrat pel balcó i hauria començat a declarar el seu amor per ella i demanar-li que tornara amb ell, per a després amenaçar a la seua parella, arribant a pegar-li punyades, sense causar-li lesions.

 

Davant d’eixos fets els policies l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte de violació de domicili i amenaces. Durant el registre, els agents han trobat una targeta bancària i unes claus de motocicleta de la dona pel que també se li imputa un delicte de robatori amb força. El detingut, sense antecedents policials ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per l'estirada d'una bossa amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava prop de 6.000 euros. Durant la fugida va anar perdent bitllets fins a ser arrestat.

Detingut per robar una bossa amb 6.000 euros a Alacant i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'una estirada en el centre de la ciutat. La Policia va recuperar més de 5.800 euros en seguir el rastre de bitllets.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'una estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. En la persecució va anar perdent bitllets fins a la seua captura.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

La Policia ha detingut a un home que va arrabassar la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar perdent bitllets fins a ser interceptat.

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per l'estirada de la bossa d'una dona que portava quasi 6.000 euros; en la fugida va anar deixant bitllets. La Policia va recuperar més de 5.800 euros i ho va posar a disposició judicial.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant com a presumpte autor de l'estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets fins a ser arrestat.

Desarticulada a Alacant una xarxa de ciberestafes capaç d’enviar milions de SMS i telefonades fraudulentes

La xarxa utilitzava una infraestructura tecnològica de gran capacitat per suplantar organismes oficials i enganyar les víctimes