Un home detingut per furtar rellotges de marca en un centre comercial de València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 36 anys com a presumpte autor d’un delicte de furt per emportar-se sis rellotges de marca per un valor de 55.200 euros en un centre comercial.

 

La investigació es va iniciar a causa d’una denúncia interposada fa 10 dies pel responsable d’un centre comercial de la capital, en la que es posava en coneixement dels agents que el dia anterior una persona s’havia colat en el magatzem de joieria, i s’havia emportat sis rellotges de marca Omega per un valor de 55.200 euros.

 

Fruit de les investigacions els policies van saber la identitat del sospitós que havia accedit al magatzem de joieria i agafat un xicotet maletí de la caixa forta, dins de la que hi havia sis rellotges, amagant-ho en una bossa de compra per a continuació eixir del local sense alçar sospites.

 

Finalment els agents van trobar al sospitós el dimarts i el van arrestar com a presumpte autor d’un delicte de furt. El detingut, amb diferents antecedents policials, ha passat a disposició judicial

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.