Un home detingut per furtar rellotges de marca en un centre comercial de València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 36 anys com a presumpte autor d’un delicte de furt per emportar-se sis rellotges de marca per un valor de 55.200 euros en un centre comercial.

 

La investigació es va iniciar a causa d’una denúncia interposada fa 10 dies pel responsable d’un centre comercial de la capital, en la que es posava en coneixement dels agents que el dia anterior una persona s’havia colat en el magatzem de joieria, i s’havia emportat sis rellotges de marca Omega per un valor de 55.200 euros.

 

Fruit de les investigacions els policies van saber la identitat del sospitós que havia accedit al magatzem de joieria i agafat un xicotet maletí de la caixa forta, dins de la que hi havia sis rellotges, amagant-ho en una bossa de compra per a continuació eixir del local sense alçar sospites.

 

Finalment els agents van trobar al sospitós el dimarts i el van arrestar com a presumpte autor d’un delicte de furt. El detingut, amb diferents antecedents policials, ha passat a disposició judicial

Últimes notícies

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.

Un bomber critica que en la dana no s’activara a tota la plantilla i solo es demanaren voluntaris

Un bomber de la Unitat de Xàtiva va declarar com a testimoni que, durant la dana en la qual van morir 230 persones, s'hauria d'haver activat a tota la plantilla i no sols haver demanat voluntaris.

L’equip de govern d’Alacant resta importància a la citació de Barcala en Les Corts per les vivendes de la Platja de Sant Joan

L'equip de govern d'Alacant assegura no estar preocupat per la citació de l'alcalde Luis Barcala en la comissió de Les Corts sobre les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, mentres l'oposició exigix explicacions i transparència.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón perda el seu aforament

Més de 200 entitats socials, sindicals i cíviques convoquen una nova marxa a València per a reclamar que Carlos Mazón perda el seu aforament i denunciar la falta de canvis després de la dana.

Condemnat a més de dos anys de presó un policia que va fingir el robatori de la seua moto per a cobrar l’assegurança

L'Audiència Provincial de València imposa dos anys i un mes de presó a un agent que va fingir el robatori de la seua motocicleta per a cobrar més de 13.200 euros del segur, encara que la pena queda suspesa.