10 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Un home detingut per intentar agredir uns policies que l’han sancionat per fer una festa il·legal en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una casa del districte de Russafa de la ciutat de València a un home de 56 anys com a presumpte autor d’un delicte de resistència i desobediència i atemptat contra un agent de l’autoritat, després de negar a identificar-se i intentar agredir als policies que es van presentar en la casa, a on s’estava celebrant una festa il·legal sense complir les normes establides per l’estat d’alarma.

 

A demés, es van proposar per a sanció a cinc persones que van acudir a la festa sense tindre en compte les mesures higièniques sanitàries vigents per a evitar la propagació del virus. Els fets van passar cap a les 22.15 hores de la nit, quan la Sala 091 va rebre una telefonada en la que comunicava que s’estava fent una festa il·legal en un baix situat en el districte de Russafa. Immediatament, els agents van acudir al lloc i van escoltar des de l’exterior a multitud de persones reunides i la música a un volum elevat.

 

Després de cridar en reiterades ocasions a la casa d’on procedia el soroll, finalment un home va obrir la porta als agents. En eixe moment, l’home sense fer ús de la mascareta obligatòria i en actitud alterada i intimidatòria va començar a amenaçar als policies. L’home, que portava un got de cristall a la mà amb beguda, va voler tirar-los el líquid als policies. Quan els agents li van advertir que la festa era il·legal, va augmentar la seua agressivitat i se’ls va acostar a la cara sense respectar la distància de seguretat. 

 

Per eixos fets, els agents van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte de resistència i desobediència i atemptat contra un agent de l’autoritat. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial. A demés, des de l’entrada de la casa, els agents van poder comprovar com dins hi havia un important número de persones reunides consumint begudes alcohòliques i incompliment les mesures sanitàries. Alguns dels assistents, en advertir la presència dels agents, van eixir de la casa, pel que els agents van proposar per a sanció a cinc persones. 

Últimes notícies

El primer mes de Juanfran Pérez Llorca: perdó a les víctimes, nou Consell i diàleg

Es complix un mes des de la presa de possessió de Juanfran Pérez Llorca. Claus: disculpa a les víctimes de la dana, reordenació del Consell, comissió mixta amb el Govern, gestora en el PP i anomenada al diàleg.

De les ‘pràctiques ficus’ als simuladors: així es formen els futurs mèdics

La massificació en Medicina impulsa la simulació clínica per a evitar les 'pràctiques ficus'. Les universitats ajusten rotacions i convenis per a garantir aprenentatge real.

La Policia d’Indonèsia investiga possible negligència en el naufragi d’un vaixell amb espanyols

La Policia d'Indonèsia ha obert una investigació per possible negligència després del naufragi d'un vaixell turístic amb espanyols. Una menor va morir i tres seguixen desapareguts.

De les ‘pràctiques ficus’ als simuladors: així es formen els futurs mèdics

Les pràctiques clíniques s'han tornat més planificades i rotatòries, però la massificació impulsa la simulació amb maniquins i centres especialitzats. Les diferències entre models públic i privat marquen el ritme de l'aprenentatge.

Cap de setmana de pluges a València i Alacant i cota de neu en descens a Castelló

El primer cap de setmana de 2026 arriba amb ruixats localment forts en el sud de València i nord d'Alacant i amb la cota de neu en descens a l'interior nord de Castelló.

Octava jornada de busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

La busca dels tres espanyols desapareguts després del naufragi del KM Putri Sakinah va entrar en la seua octava jornada amb quatre sonares i una àrea més delimitada. La Policia manté oberta una investigació per a esclarir responsabilitats.

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.