17.8 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Un home detingut per intentar agredir uns policies que l’han sancionat per fer una festa il·legal en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una casa del districte de Russafa de la ciutat de València a un home de 56 anys com a presumpte autor d’un delicte de resistència i desobediència i atemptat contra un agent de l’autoritat, després de negar a identificar-se i intentar agredir als policies que es van presentar en la casa, a on s’estava celebrant una festa il·legal sense complir les normes establides per l’estat d’alarma.

 

A demés, es van proposar per a sanció a cinc persones que van acudir a la festa sense tindre en compte les mesures higièniques sanitàries vigents per a evitar la propagació del virus. Els fets van passar cap a les 22.15 hores de la nit, quan la Sala 091 va rebre una telefonada en la que comunicava que s’estava fent una festa il·legal en un baix situat en el districte de Russafa. Immediatament, els agents van acudir al lloc i van escoltar des de l’exterior a multitud de persones reunides i la música a un volum elevat.

 

Després de cridar en reiterades ocasions a la casa d’on procedia el soroll, finalment un home va obrir la porta als agents. En eixe moment, l’home sense fer ús de la mascareta obligatòria i en actitud alterada i intimidatòria va començar a amenaçar als policies. L’home, que portava un got de cristall a la mà amb beguda, va voler tirar-los el líquid als policies. Quan els agents li van advertir que la festa era il·legal, va augmentar la seua agressivitat i se’ls va acostar a la cara sense respectar la distància de seguretat. 

 

Per eixos fets, els agents van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte de resistència i desobediència i atemptat contra un agent de l’autoritat. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial. A demés, des de l’entrada de la casa, els agents van poder comprovar com dins hi havia un important número de persones reunides consumint begudes alcohòliques i incompliment les mesures sanitàries. Alguns dels assistents, en advertir la presència dels agents, van eixir de la casa, pel que els agents van proposar per a sanció a cinc persones. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vent del nord-oest huracanat a Castelló i descens de temperatures este dissabte

Este dissabte hi haurà intervals nuvolosos que obriran a la vesprada, amb mínimes a la baixa i vent del nord-oest amb ratxes huracanades a Castelló. En la mar es preveu forta maror a gruixuda.

Ratxes de 172 km/h a Castelló i avís roig per vent este dissabte

El temporal de mestral ha deixat ratxes de fins a 172 km/h en el Maestrazgo i ha activat l'avís roig a Castelló, amb taronja a València i Alacant. La DGT ha limitat la velocitat a 80 km/h i els bombers han atés incidències per caigudes d'arbres i un pal, sense danys personals a la província de València.

La Comunitat Valenciana activa el nivell màxim de preemergència per risc extrem d’incendis

La Comunitat Valenciana ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d'incendis en tota l'autonomia este dissabte. Queda prohibit fer foc i se suspenen treballs en terreny forestal.

La DGT limita a 80 km/h la velocitat a Castelló i es reforcen els bombers pel vent

La DGT ha fixat en 80 km/h la velocitat màxima en les carreteres de Castelló per avís roig per vent de fins a 140 km/h durant este dissabte. A València s'activa un reforç de 65 efectius de bombers davant l'empitjorament previst.

0-0 en el Martínez Valero: Sergio Herrera amarga a l’Elx i allarga la ratxa d’Osasuna

L'Elx va dominar i va generar ocasions molt clares, però es va topar amb un Sergio Herrera excel·lent i va sumar un altre empat sense gols en 2026. Osasuna va eixir reforçat amb un punt que prolonga el seu bon moment fora.

Emergències aconsella no eixir davant l’alerta de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha recomanat no eixir i evitar desplaçaments davant l'episodi de vent previst este dissabte en la Comunitat Valenciana. Castelló estarà en alerta roja amb ratxes de fins a 140 km/h i la resta en taronja.

Renfe avisa de possibles afeccions als trens en la Comunitat pel vent

Renfe ha advertit de possibles incidències en el servici ferroviari de la Comunitat Valenciana pels avisos roig i taronja per vent. Les ratxes previstes de fins a 140 km/h a Castelló i 100 km/h a València i Alacant podrien motivar ajustos operatius i retards.

El Consell defén un traçat fiscal ferm per a rebaixar impostos i atraure inversió

El Consell ha reivindicat el seu pla per a eixir del 'infern fiscal' i atraure inversió, amb una nova rebaixa en Successions i Donacions i més deduccions en l'IRPF. Ha assegurat que l'objectiu és baixar impostos mantenint la capacitat recaptatòria.