Un home detingut per intentar agredir uns policies que l’han sancionat per fer una festa il·legal en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una casa del districte de Russafa de la ciutat de València a un home de 56 anys com a presumpte autor d’un delicte de resistència i desobediència i atemptat contra un agent de l’autoritat, després de negar a identificar-se i intentar agredir als policies que es van presentar en la casa, a on s’estava celebrant una festa il·legal sense complir les normes establides per l’estat d’alarma.

 

A demés, es van proposar per a sanció a cinc persones que van acudir a la festa sense tindre en compte les mesures higièniques sanitàries vigents per a evitar la propagació del virus. Els fets van passar cap a les 22.15 hores de la nit, quan la Sala 091 va rebre una telefonada en la que comunicava que s’estava fent una festa il·legal en un baix situat en el districte de Russafa. Immediatament, els agents van acudir al lloc i van escoltar des de l’exterior a multitud de persones reunides i la música a un volum elevat.

 

Després de cridar en reiterades ocasions a la casa d’on procedia el soroll, finalment un home va obrir la porta als agents. En eixe moment, l’home sense fer ús de la mascareta obligatòria i en actitud alterada i intimidatòria va començar a amenaçar als policies. L’home, que portava un got de cristall a la mà amb beguda, va voler tirar-los el líquid als policies. Quan els agents li van advertir que la festa era il·legal, va augmentar la seua agressivitat i se’ls va acostar a la cara sense respectar la distància de seguretat. 

 

Per eixos fets, els agents van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte de resistència i desobediència i atemptat contra un agent de l’autoritat. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial. A demés, des de l’entrada de la casa, els agents van poder comprovar com dins hi havia un important número de persones reunides consumint begudes alcohòliques i incompliment les mesures sanitàries. Alguns dels assistents, en advertir la presència dels agents, van eixir de la casa, pel que els agents van proposar per a sanció a cinc persones. 

Últimes notícies

La Fiscalia admet un error i rebaixa a 2 anys i mig la petició de presó per als activistes de Greenpeace

La Fiscalia ha reconegut un error en aplicar un Codi Penal no vigent i ha reduït de cinc a dos anys i mig la petició de presó per a onze activistes de Greenpeace jutjats per desordes públics pel bloqueig d’un gaser al port de Sagunt en 2021. La defensa sosté que va ser una protesta pacífica protegida pels drets humans i reclama l’absolució.

Mor als 84 anys Manuel Boix, referent internacional de l’art valencià

L’artiste plàstic Manuel Boix, nascut a l’Alcúdia en 1942 i Premi Nacional d’Arts Plàstiques, ha mort als 84 anys. La vetla tindrà lloc este dijous a la casa familiar abans de la seua incineració en un acte íntim.

Sergio García torna a l’Obert d’Espanya de golf a Madrid

Sergio García ha confirmat que tornarà a disputar l’Obert d’Espanya, que es jugarà del 8 a l’11 d’octubre al Club de Campo Villa de Madrid, on coincidirà amb figures com Jon Rahm i Shane Lowry.

Hábitat València convertix la fira en un gran aparador del millor disseny espanyol

Hábitat València i les fires Textilhogar, Espacio Cocina SICI i 360 by Cevisama ocuparan 112.000 m² a Feria Valencia amb 1.221 marques de producte de gamma mitjana-alta i una previsió de 40.000 professionals visitants.

La covid es dispara un 125 % en una setmana a la Comunitat Valenciana

La incidència d’infeccions respiratòries per covid-19 ha augmentat un 125 % en una setmana a la Comunitat Valenciana, fins als 117,2 casos per cada 100.000 habitants, mentres la grip baixa i el VRS es manté a zero.

Els testimonis defenen que la protesta de Greenpeace a Sagunt no va causar danys

Agents de la Guàrdia Civil, responsables portuaris i periodistes han coincidit en el juí que l’acció de Greenpeace a Sagunt en 2021 va ser pacífica, sense danys materials ni risc materialitzat per al trànsit marítim.

El Suprem confirma 4 anys de presó a Santi Mina per abusos sexuals

El Tribunal Suprem ha confirmat la condemna a quatre anys de presó al futbolista i exjugador del València Santi Mina per un delicte d’abusos sexuals comesos en 2017 a Mojácar, i ha mantingut la indemnització de 25.000 euros fixada pel TSJA.

El CCCC mostra el vídeoassaig de Joan Morey sobre veu i comunicació contemporània

El Centre del Carme Cultura Contemporània exposa fins al 22 de novembre el projecte de videoart de Joan Morey, un assaig audiovisual que connecta escultures barroques, poder de la veu i formes de comunicació actuals.