Un home detingut per intentar agredir uns policies que l’han sancionat per fer una festa il·legal en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una casa del districte de Russafa de la ciutat de València a un home de 56 anys com a presumpte autor d’un delicte de resistència i desobediència i atemptat contra un agent de l’autoritat, després de negar a identificar-se i intentar agredir als policies que es van presentar en la casa, a on s’estava celebrant una festa il·legal sense complir les normes establides per l’estat d’alarma.

 

A demés, es van proposar per a sanció a cinc persones que van acudir a la festa sense tindre en compte les mesures higièniques sanitàries vigents per a evitar la propagació del virus. Els fets van passar cap a les 22.15 hores de la nit, quan la Sala 091 va rebre una telefonada en la que comunicava que s’estava fent una festa il·legal en un baix situat en el districte de Russafa. Immediatament, els agents van acudir al lloc i van escoltar des de l’exterior a multitud de persones reunides i la música a un volum elevat.

 

Després de cridar en reiterades ocasions a la casa d’on procedia el soroll, finalment un home va obrir la porta als agents. En eixe moment, l’home sense fer ús de la mascareta obligatòria i en actitud alterada i intimidatòria va començar a amenaçar als policies. L’home, que portava un got de cristall a la mà amb beguda, va voler tirar-los el líquid als policies. Quan els agents li van advertir que la festa era il·legal, va augmentar la seua agressivitat i se’ls va acostar a la cara sense respectar la distància de seguretat. 

 

Per eixos fets, els agents van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte de resistència i desobediència i atemptat contra un agent de l’autoritat. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial. A demés, des de l’entrada de la casa, els agents van poder comprovar com dins hi havia un important número de persones reunides consumint begudes alcohòliques i incompliment les mesures sanitàries. Alguns dels assistents, en advertir la presència dels agents, van eixir de la casa, pel que els agents van proposar per a sanció a cinc persones. 

Últimes notícies

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.

Belén Segarra conta en un llibre com va passar de la depressió al ioga

La il·lustradora valenciana Belén Segarra presenta 'Mi libro de yoga', una obra on narra com el ioga va transformar la seua depressió en un nou camí de vida. El volum combina text i il·lustracions per a acostar esta pràctica a qualsevol persona, siga quina siga la seua edat o experiència.

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.