Un home detingut per intentar agredir uns policies que l’han sancionat per fer una festa il·legal en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una casa del districte de Russafa de la ciutat de València a un home de 56 anys com a presumpte autor d’un delicte de resistència i desobediència i atemptat contra un agent de l’autoritat, després de negar a identificar-se i intentar agredir als policies que es van presentar en la casa, a on s’estava celebrant una festa il·legal sense complir les normes establides per l’estat d’alarma.

 

A demés, es van proposar per a sanció a cinc persones que van acudir a la festa sense tindre en compte les mesures higièniques sanitàries vigents per a evitar la propagació del virus. Els fets van passar cap a les 22.15 hores de la nit, quan la Sala 091 va rebre una telefonada en la que comunicava que s’estava fent una festa il·legal en un baix situat en el districte de Russafa. Immediatament, els agents van acudir al lloc i van escoltar des de l’exterior a multitud de persones reunides i la música a un volum elevat.

 

Després de cridar en reiterades ocasions a la casa d’on procedia el soroll, finalment un home va obrir la porta als agents. En eixe moment, l’home sense fer ús de la mascareta obligatòria i en actitud alterada i intimidatòria va començar a amenaçar als policies. L’home, que portava un got de cristall a la mà amb beguda, va voler tirar-los el líquid als policies. Quan els agents li van advertir que la festa era il·legal, va augmentar la seua agressivitat i se’ls va acostar a la cara sense respectar la distància de seguretat. 

 

Per eixos fets, els agents van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte de resistència i desobediència i atemptat contra un agent de l’autoritat. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial. A demés, des de l’entrada de la casa, els agents van poder comprovar com dins hi havia un important número de persones reunides consumint begudes alcohòliques i incompliment les mesures sanitàries. Alguns dels assistents, en advertir la presència dels agents, van eixir de la casa, pel que els agents van proposar per a sanció a cinc persones. 

Últimes notícies

Mor un banyista a la Gran Platja de Santa Pola després de 50 minuts de reanimació

Un home ha mort este dimarts a la Gran Platja de Santa Pola després d intenses maniobres de reanimació durant quasi 50 minuts. L autòpsia haurà d aclarir ara la causa exacta de la seua mort.

Com viure l’eclipsi solar a la Comunitat Valenciana amb seguretat i sense col·lapses

La Comunitat Valenciana ha activat un ampli dispositiu de seguretat, trànsit, neteja i sanitat, amb nous punts oficials i recomanacions per observar l’eclipsi solar d’aquest dimecres sense riscos.

El Cervantes Saavedra estudiarà a Columbretes com reacciona la fauna marina a l’eclipsi solar

El Buque Escuela Cervantes Saavedra ha posat rumb a les Illes Columbretes per a observar l’eclipsi solar d’este dimecres i analitzar com canvia el comportament de les aus i la fauna marina al Mediterrani.

Elena Buenavida se suma a les Minnesota Lynx amb un contracte de desenvolupament

L'exterior canària del Valencia Basket Elena Buenavida ha fitxat per les Minnesota Lynx, líders actuals de la WNBA, amb un contracte de desenvolupament que li permetrà disputar fins a dotze partits de lliga regular.

Avís groc este dimecres a l’interior nord de València per màximes de 36 graus

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís groc per calor a l’interior nord de la província de València, amb màximes de 36 graus. Dijous l’alerta s’estendrà a tota la província i les temperatures podrien arribar als 38 graus a l’interior sud.

Oratge estable amb més calor i ruixats aïllats al sud interior hui a la Comunitat

L’oratge d’este dimecres ve marcat per més calor, vents fluixos i algun ruixat puntual a l’interior sud de la Comunitat Valenciana. Dijous es mantindrà l’ambient estable, amb núvols d’evolució i xàfecs aïllats poc probables.

Onze parlaments autonòmics paguen més que el Congrés i el Senat

Els parlamentaris de 11 comunitats tenen un sou base més alt que els diputats del Congrés i els senadors. La Comunitat Valenciana se situa en la part baixa de la taula retributiva autonòmica.

Calor extrem i tempestes posen en alerta quinze comunitats, amb deu en nivell taronja

La Aemet ha activat avisos en quinze comunitats per fortes calorades, pluges i tempestes, amb deu territoris en nivell taronja de risc greu. La Comunitat Valenciana es troba en nivell groc per temperatures elevades.