Un home detingut per intentar matar a un altre home en Ontinyent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Ontinyent, en la Vall d’Albaida (València), a un home de 54 anys com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després de clavarli un ganivet en el costat a un altre home per, pel que pareix, una disputa sentimental. 

 

Els fets han passat cap a les 07.30 hores d’este matí de divendres, quan un home s’ha presentat en la comissaria de la localitat, manifestant que havia sigut punxat en el costat esquerre. Allí, un agent de policia ha vist la lesió, pel que ha sol·licitat un indicatiu sanitari, que la víctima ha refusat i ha anat a l’hospital pels seus mitjans.

 

Immediatament, agents de la Policia Nacional s’han mobilitzat fins a l’hospital per a recaptar informació sobre el que havia passat, i han trobat allí al presumpte agressor, que estava sent atés pel personal sanitari per uns talls en la mà, i també han vist a la víctima.

 

La víctima ha sigut operada

Els policies han sabut que el presumpte agressor s’havia presentat a casa de la víctima amb un ganivet, per a «espantar-lo», per una disputa sentimental amb l’actual parella de l’agressor. Una volta allí, han iniciat un forcejament durant el que ha sigut lesionada la víctima caient a terra, pel que el sospitós ha fugit del lloc i ha tirat el ganivet  a un barranc.

 

Davant dels fets els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. Per la seua banda, la víctima ha hagut de ser intervinguda quirúrgicament per la lesió que presentava en l’abdomen. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

PP i Vox imposen en Les Corts el seu dictamen sobre la dana entre dures crítiques de l’oposició

PP i Vox acorden en Les Corts un dictamen de 126 pàgines sobre la dana de 2024 que responsabilitza a l'Estat i a la Generalitat, mentres l'oposició el qualifica d'ignomínia i el compara amb l'informe del metre de 2006.

València llança la campanya de l’Orgull 2026 amb el lema La meta que compartim

València presenta la campanya institucional de l'Orgull LGTBIQ+ 2026, centrada en l'esport i vinculada als XII Gai Games que se celebraran a la ciutat entre el 27 de juny i el 4 de juliol.

L’Enforne Alacant reforça el seu lateral dret amb el portugués Rafael Vasconcelos fins a 2028

L'Enforne Alacant incorpora a l'internacional portugués Rafael Vasconcelos, cedit pel Sporting de Portugal fins a 2028, per a reforçar el lateral dret i la primera línia.

Educació obri el termini d’inscripció per a les proves d’accés a la universitat

Educació obri el termini d'inscripció a la PAU 2026 per a alumnat de secundària i posa en marxa un portal renovat amb tota la informació acadèmica i administrativa.

L’any de somni de Claudio Barragán: del futbol regional a l’ascens del Eldense a Segona

Claudio Barragán culmina un any excepcional en aconseguir l'ascens del Eldense a la Lliga Hypermotion, després d'iniciar la passada temporada en la categoria més baixa del futbol regional.

Ford destaca que el Bast convertix a Almussafes en un pilar estratègic a Europa

La direcció de Ford trasllada a la plantilla d'Almussafes que l'arribada del nou Bast reforça el seu paper com a planta estratègica a Europa i marca l'estàndard que la companyia vol per a la regió.

El PP confia en un acord que pose fi a la vaga docent i acusa a Morant de polititzar-la

El síndic del PP en Les Corts, Fernando Pastor, confia en un acord entre Educació i sindicats que desactive la vaga indefinida del professorat i acusa a Diana Morant de polititzar el conflicte.

Els sindicats celebren el nou model Bast per a Ford Almussafes i exigixen detalls sobre ocupació

Els sindicats de Ford Almussafes valoren l'arribada del nou Bast a partir de 2028 com un alleujament per a la planta, però reclamen dades clares sobre volum de producció i ocupació associada.