11.4 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Un home detingut per intentar matar a un altre home en Ontinyent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Ontinyent, en la Vall d’Albaida (València), a un home de 54 anys com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després de clavarli un ganivet en el costat a un altre home per, pel que pareix, una disputa sentimental. 

 

Els fets han passat cap a les 07.30 hores d’este matí de divendres, quan un home s’ha presentat en la comissaria de la localitat, manifestant que havia sigut punxat en el costat esquerre. Allí, un agent de policia ha vist la lesió, pel que ha sol·licitat un indicatiu sanitari, que la víctima ha refusat i ha anat a l’hospital pels seus mitjans.

 

Immediatament, agents de la Policia Nacional s’han mobilitzat fins a l’hospital per a recaptar informació sobre el que havia passat, i han trobat allí al presumpte agressor, que estava sent atés pel personal sanitari per uns talls en la mà, i també han vist a la víctima.

 

La víctima ha sigut operada

Els policies han sabut que el presumpte agressor s’havia presentat a casa de la víctima amb un ganivet, per a «espantar-lo», per una disputa sentimental amb l’actual parella de l’agressor. Una volta allí, han iniciat un forcejament durant el que ha sigut lesionada la víctima caient a terra, pel que el sospitós ha fugit del lloc i ha tirat el ganivet  a un barranc.

 

Davant dels fets els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. Per la seua banda, la víctima ha hagut de ser intervinguda quirúrgicament per la lesió que presentava en l’abdomen. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Pérez Llorca, Tellado i Mompó han acompanyat a Catalá en el sopar de Nadal del PP de València

Mig miler d'afiliats han acudit al sopar de Nadal del PP de València, en la qual Pérez Llorca, Tellado i Mompó han abrigallat a Catalá. L'alcaldessa ha reivindicat unitat, ha fet balanç de gestió i ha carregat contra el PSOE.

Enric Mas competirà en la Challenge Mallorca 2026 després de la seua operació de varices

Enric Mas ja entrena després de passar per quiròfan i fixa la seua reaparició en la Challenge Mallorca 2026. Movistar presenta el seu projecte per a 2026 amb Uijtdebroeks com a aposta de lideratge.

Enric Mas confia a tornar millor després de la seua operació de varices

El mallorquí es va mostrar optimista en la presentació del Movistar Team: després d'operar-se de varices a la cama esquerra, ja entrena i apunta a iniciar 2026 amb bon peu.

Unzué apunta a Uijtdebroeks com a líder del Movistar per a 2026

Movistar va presentar els seus equips i el seu full de ruta per a 2026. Unzué confia a impulsar a Cian Uijtdebroeks com a referent i reforçar el bloc masculí i femení.

El cap de gabinet de Mazón va atestar que no sabia de confinaments i va remetre la decisió a un assessor

José Manuel Cuenca va declarar que desconeixia l'encaix legal d'un confinament durant la dana i va traslladar el dubte a un altre membre del gabinet. Els missatges amb Salomé Pradas il·lustren el debat intern i motiven una nova citació judicial.

Ford renova per sis mesos l’ERTO Xarxa d’Almussafes amb les mateixes condicions

La planta d'Almussafes ha renovat per sis mesos l'ERTO Xarxa amb les regles vigents en 2025: 4.152 afectats de manera rotativa, 996 llocs diaris en regulacion i el 90% del salari amb el 100% de complements.

El sector agroalimentari reclama més innovació per a ser sostenible i competitiu

La IV Trobada Renowagro ha posat el focus en la tecnologia i l'I+D com a palanques per a guanyar rendibilitat, sostenibilitat i competitivitat. Administracions, indústria i científics han defés regles clares per a accelerar l'adopció de solucions en el camp.

La Diputació preveu reobrir la Plaça de Bous de València abans de la Fira de Falles de 2026

La Diputació de València ha avançat al 90% la renovació integral de la il·luminació de la Plaça de Bous i preveu reobrir el cus abans de la Fira de Falles de 2026. L'actuació millora eficiència, seguretat i estàndards per a retransmissió en alta definició.