Un home detingut per intentar matar a un altre home en Ontinyent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Ontinyent, en la Vall d’Albaida (València), a un home de 54 anys com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després de clavarli un ganivet en el costat a un altre home per, pel que pareix, una disputa sentimental. 

 

Els fets han passat cap a les 07.30 hores d’este matí de divendres, quan un home s’ha presentat en la comissaria de la localitat, manifestant que havia sigut punxat en el costat esquerre. Allí, un agent de policia ha vist la lesió, pel que ha sol·licitat un indicatiu sanitari, que la víctima ha refusat i ha anat a l’hospital pels seus mitjans.

 

Immediatament, agents de la Policia Nacional s’han mobilitzat fins a l’hospital per a recaptar informació sobre el que havia passat, i han trobat allí al presumpte agressor, que estava sent atés pel personal sanitari per uns talls en la mà, i també han vist a la víctima.

 

La víctima ha sigut operada

Els policies han sabut que el presumpte agressor s’havia presentat a casa de la víctima amb un ganivet, per a «espantar-lo», per una disputa sentimental amb l’actual parella de l’agressor. Una volta allí, han iniciat un forcejament durant el que ha sigut lesionada la víctima caient a terra, pel que el sospitós ha fugit del lloc i ha tirat el ganivet  a un barranc.

 

Davant dels fets els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. Per la seua banda, la víctima ha hagut de ser intervinguda quirúrgicament per la lesió que presentava en l’abdomen. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.