Un home detingut per intentar matar a un altre home en Ontinyent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Ontinyent, en la Vall d’Albaida (València), a un home de 54 anys com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després de clavarli un ganivet en el costat a un altre home per, pel que pareix, una disputa sentimental. 

 

Els fets han passat cap a les 07.30 hores d’este matí de divendres, quan un home s’ha presentat en la comissaria de la localitat, manifestant que havia sigut punxat en el costat esquerre. Allí, un agent de policia ha vist la lesió, pel que ha sol·licitat un indicatiu sanitari, que la víctima ha refusat i ha anat a l’hospital pels seus mitjans.

 

Immediatament, agents de la Policia Nacional s’han mobilitzat fins a l’hospital per a recaptar informació sobre el que havia passat, i han trobat allí al presumpte agressor, que estava sent atés pel personal sanitari per uns talls en la mà, i també han vist a la víctima.

 

La víctima ha sigut operada

Els policies han sabut que el presumpte agressor s’havia presentat a casa de la víctima amb un ganivet, per a «espantar-lo», per una disputa sentimental amb l’actual parella de l’agressor. Una volta allí, han iniciat un forcejament durant el que ha sigut lesionada la víctima caient a terra, pel que el sospitós ha fugit del lloc i ha tirat el ganivet  a un barranc.

 

Davant dels fets els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. Per la seua banda, la víctima ha hagut de ser intervinguda quirúrgicament per la lesió que presentava en l’abdomen. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Sis onades d’aire saharià des de maig calfen un inici d’estiu extrem a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha encadenat sis onades intenses d’aire saharià des de maig, amb nits boiroses, mar a quasi 30 graus i anomalies de temperatura que obliguen a extremar la vigilància de cara a la tardor.

Quarta petició d’Espanya a la UE per afrontar grans desastres naturals

El Govern espanyol ha demanat per quarta vegada el suport de la Unió Europea davant grans desastres naturals, esta volta pels greus incendis forestals que afecten diverses comunitats. L’executiu ha declarat l’emergència d’interés nacional a la Comunitat de Madrid i la província d’Àvila.

Murcia i la Comunitat Valenciana reforcen la vigilància davant el nou virus dels cítrics

La Regió de Múrcia i la Comunitat Valenciana han intensificat la coordinació científica i l’intercanvi de dades per controlar la clorosi nervial groga dels cítrics i limitar-ne l’impacte sobre les collites.

Geely injecta 221 milions per entrar en el 34 % de la planta Ford d’Almussafes

Geely Holding ha invertit 221 milions d’euros per adquirir el 34 % de la nova empresa conjunta amb Ford que gestionarà la planta d’Almussafes a partir de 2027, una operació que valora la societat en 650 milions.

El Consell qüestiona la defensa de Morant a Zapatero pel cas Plus Ultra

Miguel Barrachina ha qualificat dinexplicable la defensa que, al seu juí, fa Diana Morant de José Luis Rodríguez Zapatero, investigat per una presumpta trama de tràfic dinfluències vinculada a Plus Ultra.

Comiat emocionant a Roberto Bautista en el seu club de Castelló

El tennista castellonenc Roberto Bautista ha anunciat el seu adeu al tennis professional en un acte emotiu al club Plana Sport de Castelló, on ha repassat la seua trajectòria i ha confirmat que encara disputarà un últim partit d’exhibició en desembre.

La Comunitat Valenciana reforçarà en 2026 els seus llaços europeus en automoció, defensa i vivenda

La Generalitat ha anunciat que en 2026 reforçarà les aliances europees en sectors com l’automoció, la defensa, l’aeroespacial, la vivenda i els semiconductors, a través de la Fundació Comunitat Valenciana-Regió Europea. L’objectiu és defensar interessos valencians a la Unió Europea, atraure finançament i impulsar ocupació de qualitat.

El centre de dia de Ruzafa es consolida com a referent en el dany cerebral adquirit

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha reafirmat el compromís del Consell amb una atenció especialitzada a les persones amb dany cerebral adquirit durant una visita al centre de dia de l’IVASS al barri de Ruzafa, a València, considerat un model referent en rehabilitació i inclusió.