Un home detingut per intentar matar a un altre home en Ontinyent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Ontinyent, en la Vall d’Albaida (València), a un home de 54 anys com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després de clavarli un ganivet en el costat a un altre home per, pel que pareix, una disputa sentimental. 

 

Els fets han passat cap a les 07.30 hores d’este matí de divendres, quan un home s’ha presentat en la comissaria de la localitat, manifestant que havia sigut punxat en el costat esquerre. Allí, un agent de policia ha vist la lesió, pel que ha sol·licitat un indicatiu sanitari, que la víctima ha refusat i ha anat a l’hospital pels seus mitjans.

 

Immediatament, agents de la Policia Nacional s’han mobilitzat fins a l’hospital per a recaptar informació sobre el que havia passat, i han trobat allí al presumpte agressor, que estava sent atés pel personal sanitari per uns talls en la mà, i també han vist a la víctima.

 

La víctima ha sigut operada

Els policies han sabut que el presumpte agressor s’havia presentat a casa de la víctima amb un ganivet, per a «espantar-lo», per una disputa sentimental amb l’actual parella de l’agressor. Una volta allí, han iniciat un forcejament durant el que ha sigut lesionada la víctima caient a terra, pel que el sospitós ha fugit del lloc i ha tirat el ganivet  a un barranc.

 

Davant dels fets els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. Per la seua banda, la víctima ha hagut de ser intervinguda quirúrgicament per la lesió que presentava en l’abdomen. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.

Avís de crescudes sobtades en barrancs i rius menuts de Castelló este divendres

La Confederación Hidrográfica del Ebro ha alertat de possibles crescudes sobtades en barrancs i cursos menuts de Castelló i altres províncies per la vesprada d'este divendres, davant els avisos grocs per pluges intenses i tempestes de l'Aemet.

STAS denuncia que el reforç de vigilància forestal arriba massa tard

La secció sindical de STAS en Vaersa a València ha acusat la Generalitat d’improvisar en el reforç de la vigilància forestal, que arriba en ple agost, i ha criticat les condicions laborals dels brigadistes. El sindicat dona suport a la incorporació de 122 efectius però no descarta mobilitzacions ni una possible vaga.

Paterna demana tancar el Parc del Túria i la Vallesa durant l’eclipsi solar

L’Ajuntament de Paterna ha sol·licitat a la Generalitat Valenciana el tancament preventiu del Parc Natural del Túria i de l’entorn de la Vallesa durant l’eclipsi solar del 12 d’agost, davant la previsió d’una elevada afluència de visitants i per risc d’incendis.

Alfondeguilla dedicarà un carrer a Moncofa per l’ajuda en l’incendi de la Vall d’Uixó

Alfondeguilla ha aprovat dedicar l’actual carrer Herrero Tejedor a Moncofa com a agraïment per l’acollida dels evacuats durant l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que va obligar a desallotjar el municipi durant sis dies.

Risc màxim d’incendis en la Comunitat per a la jornada de l’eclipsi solar

La Generalitat ha declarat el nivell 3 de preemergència per risc màxim d’incendis el 12 d’agost, coincidint amb l’eclipsi solar, amb el tancament de nombrosos parcs naturals i fortes restriccions a l’ús del foc i a les acampades.

Compromís exigix que Pérez Llorca explique en Les Corts l’acollida de menors migrants

Compromís ha sol·licitat la compareixença urgent de Juanfran Pérez Llorca i Elena Albalat en la Diputació Permanent per a explicar els recursos que la Generalitat destina a l’acollida de menors migrants no acompanyats. El grup critica la posició de Vox i reclama que la Comunitat Valenciana complisca la normativa i actue amb humanitat.

Educació crea quasi 4.800 places d’FP en empresa a la Comunitat Valenciana

Educació ha impulsat 4.765 places de Formació en Empresa per al curs 2025-2026 a la Comunitat Valenciana, per a reforçar el vincle entre FP i mercat laboral. El pla es basa en quasi 1.800 empreses prospectades i informes per a planificar l’oferta de 2026-2027.
FILMOTECA D'ESTIU