9.8 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Un home detingut per intentar matar a un xic en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Marítim de la ciutat de València a un home de 48 anys com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després de produir ferides en el coll, muscle i mà a un altre home amb un ganivet de cuina de 20 centímetres.

 

Els fets han passat cap a les 08.25 hores del matí d’este diumenge, quan els agents que feien faenes de prevenció, han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa en el districte de Marítim a on, pel que pareix, una persona estava demanant ajuda. 

 

Immediatament, els policies s’han dirigit fins al lloc dels fets a on els ha obert la porta de la casa un home, i a on sentien en eixe moment crits i sorolls de baralla que provenien d’una de les habitacions, pel que els agents han entrat. Una volta dins, s’han trobat un home que empunyava un ganivet de grans dimensions i intentava clavar-li’l a un altre mentres este es defensava tractant d’agarrar el ganivet per la fulla.

 

El detingut ha passat a disposició judicial

Els policies han dit a l’agressor que deposara la seua actitud i soltara el ganivet, moment que ha aprofitat la víctima per a fugir i posar-se darrere dels agents mentres l’agressor ha continuat empunyant el ganivet pel que va haver de ser desarmat. Una volta comprovat l’estat de la víctima, han avisat als servicis sanitaris, ja que estava coberta de sang i presentava diferents talls en coll, muscle i mà.

 

Els policies han sabut que la víctima era amic del propietari de la casa i s’hauria quedat a dormir en esta, anant-se’n al llit mentres el propietari es quedava xarrant en el saló amb un altre home.  L’home que s’havia quedat xarrant amb el propietari de la casa s’ha despertat cap a les 06.00 hores del matí i ha entrat a l’habitació amb un ganivet a la mà intentant tallar-li el coll i agredint-lo fins a l’arribada dels agents.

 

Finalment, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa. La víctima ha hagut de ser traslladada a l‘Hospital General Universitari de València per a ser atesa de les lesions que presentava. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.