Un home detingut per intentar matar a un xic en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Marítim de la ciutat de València a un home de 48 anys com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després de produir ferides en el coll, muscle i mà a un altre home amb un ganivet de cuina de 20 centímetres.

 

Els fets han passat cap a les 08.25 hores del matí d’este diumenge, quan els agents que feien faenes de prevenció, han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa en el districte de Marítim a on, pel que pareix, una persona estava demanant ajuda. 

 

Immediatament, els policies s’han dirigit fins al lloc dels fets a on els ha obert la porta de la casa un home, i a on sentien en eixe moment crits i sorolls de baralla que provenien d’una de les habitacions, pel que els agents han entrat. Una volta dins, s’han trobat un home que empunyava un ganivet de grans dimensions i intentava clavar-li’l a un altre mentres este es defensava tractant d’agarrar el ganivet per la fulla.

 

El detingut ha passat a disposició judicial

Els policies han dit a l’agressor que deposara la seua actitud i soltara el ganivet, moment que ha aprofitat la víctima per a fugir i posar-se darrere dels agents mentres l’agressor ha continuat empunyant el ganivet pel que va haver de ser desarmat. Una volta comprovat l’estat de la víctima, han avisat als servicis sanitaris, ja que estava coberta de sang i presentava diferents talls en coll, muscle i mà.

 

Els policies han sabut que la víctima era amic del propietari de la casa i s’hauria quedat a dormir en esta, anant-se’n al llit mentres el propietari es quedava xarrant en el saló amb un altre home.  L’home que s’havia quedat xarrant amb el propietari de la casa s’ha despertat cap a les 06.00 hores del matí i ha entrat a l’habitació amb un ganivet a la mà intentant tallar-li el coll i agredint-lo fins a l’arribada dels agents.

 

Finalment, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa. La víctima ha hagut de ser traslladada a l‘Hospital General Universitari de València per a ser atesa de les lesions que presentava. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La ratxa de Carlos Espí manté viu al Llevant davant el Getafe

Un gol de Carlos Espí en el minut 83 va donar al Llevant una victòria agònica davant el Getafe després de fallar dos penals i li permet seguir a quatre punts de la salvació.

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.