Un home detingut per intentar matar a un xic en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Marítim de la ciutat de València a un home de 48 anys com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després de produir ferides en el coll, muscle i mà a un altre home amb un ganivet de cuina de 20 centímetres.

 

Els fets han passat cap a les 08.25 hores del matí d’este diumenge, quan els agents que feien faenes de prevenció, han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa en el districte de Marítim a on, pel que pareix, una persona estava demanant ajuda. 

 

Immediatament, els policies s’han dirigit fins al lloc dels fets a on els ha obert la porta de la casa un home, i a on sentien en eixe moment crits i sorolls de baralla que provenien d’una de les habitacions, pel que els agents han entrat. Una volta dins, s’han trobat un home que empunyava un ganivet de grans dimensions i intentava clavar-li’l a un altre mentres este es defensava tractant d’agarrar el ganivet per la fulla.

 

El detingut ha passat a disposició judicial

Els policies han dit a l’agressor que deposara la seua actitud i soltara el ganivet, moment que ha aprofitat la víctima per a fugir i posar-se darrere dels agents mentres l’agressor ha continuat empunyant el ganivet pel que va haver de ser desarmat. Una volta comprovat l’estat de la víctima, han avisat als servicis sanitaris, ja que estava coberta de sang i presentava diferents talls en coll, muscle i mà.

 

Els policies han sabut que la víctima era amic del propietari de la casa i s’hauria quedat a dormir en esta, anant-se’n al llit mentres el propietari es quedava xarrant en el saló amb un altre home.  L’home que s’havia quedat xarrant amb el propietari de la casa s’ha despertat cap a les 06.00 hores del matí i ha entrat a l’habitació amb un ganivet a la mà intentant tallar-li el coll i agredint-lo fins a l’arribada dels agents.

 

Finalment, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa. La víctima ha hagut de ser traslladada a l‘Hospital General Universitari de València per a ser atesa de les lesions que presentava. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.

Morcillo tria l’Elche com a oportunitat clau per a la seua carrera

El centrecampista Javier Morcillo ha destacat en la seua presentació amb l’Elche que fitxar pel club il·licità és una oportunitat única i que confia en l’alt nivell de l’equip per a aconseguir la permanència.

Cinc anys de presó per apunyalar amb un tornavís un home a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat tres hòmens a cinc anys de presó per intentar matar un home amb un tornavís d’estrela i hauràn d’indemnitzar-lo amb més de 40.000 euros. La sentència també els prohibix acostar-se a la víctima durant sis anys i és ferma.