Un home detingut per intentar matar a un xic en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Marítim de la ciutat de València a un home de 48 anys com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després de produir ferides en el coll, muscle i mà a un altre home amb un ganivet de cuina de 20 centímetres.

 

Els fets han passat cap a les 08.25 hores del matí d’este diumenge, quan els agents que feien faenes de prevenció, han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa en el districte de Marítim a on, pel que pareix, una persona estava demanant ajuda. 

 

Immediatament, els policies s’han dirigit fins al lloc dels fets a on els ha obert la porta de la casa un home, i a on sentien en eixe moment crits i sorolls de baralla que provenien d’una de les habitacions, pel que els agents han entrat. Una volta dins, s’han trobat un home que empunyava un ganivet de grans dimensions i intentava clavar-li’l a un altre mentres este es defensava tractant d’agarrar el ganivet per la fulla.

 

El detingut ha passat a disposició judicial

Els policies han dit a l’agressor que deposara la seua actitud i soltara el ganivet, moment que ha aprofitat la víctima per a fugir i posar-se darrere dels agents mentres l’agressor ha continuat empunyant el ganivet pel que va haver de ser desarmat. Una volta comprovat l’estat de la víctima, han avisat als servicis sanitaris, ja que estava coberta de sang i presentava diferents talls en coll, muscle i mà.

 

Els policies han sabut que la víctima era amic del propietari de la casa i s’hauria quedat a dormir en esta, anant-se’n al llit mentres el propietari es quedava xarrant en el saló amb un altre home.  L’home que s’havia quedat xarrant amb el propietari de la casa s’ha despertat cap a les 06.00 hores del matí i ha entrat a l’habitació amb un ganivet a la mà intentant tallar-li el coll i agredint-lo fins a l’arribada dels agents.

 

Finalment, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa. La víctima ha hagut de ser traslladada a l‘Hospital General Universitari de València per a ser atesa de les lesions que presentava. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres anys de presó per a un agressor sexual reincident a la Vila Joiosa

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a tres anys de presó a un home per agredir sexualment a una dona que dormia a la seua casa a la Vila Joiosa. La pena inclou atenuants de reparació i embriaguesa i l'agreujant de reincidència, a més d'allunyament i llibertat vigilada.

El port d’Alacant estrenarà una línia regular de mercaderies amb Algèria

Algèria Express connectarà Alacant amb Orà i Bejaia amb freqüència quinzenal. El servici, operat per Sidra Line, combinarà càrrega contenerizada i convencional.

Onze associacions d’arts escèniques denuncien abandó de Cultura en la Comunitat

Onze associacions del sector han tornat a alertar d'una deriva que desmantella polítiques clau i agreuja els problemes. Cultura reitera el seu compromís i destaca més contractacions en el Circuit.

El PSPV exigix retirar l’aforament de Mazón per a aclarir la DANA de 2024

El PSPV-PSOE ha demanat retirar l'aforament de Carlos Mazón perquè la investigació per la DANA de 2024 avanç en el jutjat de Catarroja. El TSJCV ha rebutjat investigar-ho però ha precisat que la causa 'pot i deu' seguir en instrucció.

Compromís sosté que Bany va poder comptar amb informació privilegiada sobre els bons comercie

Compromís ha activat iniciatives per a esclarir possibles irregularitats en els bons comercie i reclama controls reforçats a la Cambra de Comerç d'Alacant. La formació vincula el cas a la detenció de Carlos Baño i exigix auditories i compareixences.

La mascletà de Tamarit homenatja el món faller amb ritme, potència i una senyera de fum

La Pirotècnia Tamarit ha firmat la setzena mascletà del cicle amb un tret de sis minuts i 216 quilos, dedicat als qui fan possibles les Falles. El tancament, amb una gran senyera de fum, ha segellat el tribut en una plaça abarrotada.

Baldoví afirma que Compromís ha donat una resposta immediata davant la denúncia per violència masclista contra un regidor d’Altea

Joan Baldoví ha defés que la coalició ha cessat l'edil de les seues àrees i l'ha apartat del govern local, a més d'activar els protocols interns. Ha recalcat el respecte al procés judicial i la línia roja enfront de la violència de gènere.

Llibertat amb càrrecs per al regidor d’Altea per maltractament amb lesions i coaccions lleus

L'edil de Compromís Rafael Ramón Mompó ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per un presumpte cas de violència masclista a Xàbia. No s'ha dictat orde de protecció i la causa s'ha remés a la Secció Penal de Benidorm.