Un home detingut per intentar ofegar i estrangular la seua parella a València

La Policia Local de València ha detingut a un home de 58 anys d'edat que presumptament va intentar ofegar i estrangular la seua parella dissabte passat en l'avinguda Blasco Ibáñez de València, segons ha informat la Prefectura en un comunicat. Els fets van ocórrer al voltant de les 2.30 hores, quan uns agents que patrullaven per l'Avinguda de Blasco Ibáñez van escoltar forts crits d'una dona demanant auxili des d'una de les balconades de la citada avinguda.

  

  

 

 

Els policies van poder comprovar que la dona estava aferrada als barrots de la balconada, i van anar en la seua ajuda. Quan van arribar al replà d'on procedien els crits, l'home ara detingut els va obrir la porta, i els agents van poder comprovar que la casa estava regirada amb objectes trencats per terra, a més que se seguien escoltant cridades d'auxili des de l'interior. Així doncs, els policies van accedir a l'habitatge i allí van trobar a la dona, qui va poder explicar-los que el seu marit havia tractat d'ofegar-la amb una manta i escanyar-la. Davant este nou cas de violència masclista, els agents van procedir a detindre a l'home i a traslladar-lo a la Inspecció Central de Guàrdia.

Últimes notícies

València tanca l’accés a la Devesa i extrema les mesures davant l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha tancat l’accés a la Devesa de El Saler fins divendres, ha activat canons d’aigua i ha reforçat la vigilància per l’alerta roja per calor i l’elevat risc d’incendis forestals.

Més de 10 milions en pèrdues agràries per la pedra a Utiel-Requena i comarques veïnes

La Unió Llauradora calcula més de 10 milions d'euros en danys directes sobre 10.000 hectàrees de cultius a Utiel-Requena, la Vall d'Albaida i l'Alt Palància pels temporals entre el 10 i el 15 d'agost.

Cartells de Lawerta per a homenatjar l’últim Mestalla en cada partit del València

El València CF ha llançat la campanya ‘Mestalla ès Etern’, amb cartells del dissenyador Lawerta per a cada partit de LALIGA i Copa del Rei a l’estadi, en la que podria ser l’última temporada al Camp de Mestalla.

Els hotels valencians omplin més del 92 % en la primera mitat d’agost

Els hotels de la Comunitat Valenciana han assolit una ocupació mitjana del 92,1 % en la primera quinzena d’agost, huit dècimes més que en 2025. Benidorm i el sud d’Alacant lideren, mentres el turisme internacional continua guanyant pes.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana abans de l’avís roig per calor extrema

La passada nit moltes localitats de la Comunitat Valenciana no han baixat dels 20 graus, amb fins a 27,4 a Alcoi, en la vespra d’un avís roig per màximes que poden arribar als 44 graus al litoral de València i Alacant.

Una agent de la Policia Local d’El Campello salva la vida d’un motorista amb RCP

Una agent de la Policia Local d’El Campello ha salvat la vida d’un motorista accidentat a la N-332 practicant-li maniobres de RCP fins a l’arribada dels servicis sanitaris.

Mor un home en xocar dos camions a l’A-3 a Requena

Un home de 55 anys ha mort i un altre de 41 ha resultat ferit en una col·lisió entre dos camions a l’A-3, al terme de Requena. El tram ja està obert i sense complicacions per al trànsit.

Borkowoska encapçala l’arribada dels fitxatges del València Basket per a la pretemporada

L’aterratge a València de la polonesa Kamila Borkowoska obri l’arribada escalonada dels nous reforços del Valencia Basket femení per al primer projecte de Javi Torralba, vigent campió de Lliga i Copa.