Un home detingut per intentar ofegar i estrangular la seua parella a València

La Policia Local de València ha detingut a un home de 58 anys d'edat que presumptament va intentar ofegar i estrangular la seua parella dissabte passat en l'avinguda Blasco Ibáñez de València, segons ha informat la Prefectura en un comunicat. Els fets van ocórrer al voltant de les 2.30 hores, quan uns agents que patrullaven per l'Avinguda de Blasco Ibáñez van escoltar forts crits d'una dona demanant auxili des d'una de les balconades de la citada avinguda.

  

  

 

 

Els policies van poder comprovar que la dona estava aferrada als barrots de la balconada, i van anar en la seua ajuda. Quan van arribar al replà d'on procedien els crits, l'home ara detingut els va obrir la porta, i els agents van poder comprovar que la casa estava regirada amb objectes trencats per terra, a més que se seguien escoltant cridades d'auxili des de l'interior. Així doncs, els policies van accedir a l'habitatge i allí van trobar a la dona, qui va poder explicar-los que el seu marit havia tractat d'ofegar-la amb una manta i escanyar-la. Davant este nou cas de violència masclista, els agents van procedir a detindre a l'home i a traslladar-lo a la Inspecció Central de Guàrdia.

Últimes notícies

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser l’“absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica les paraules de Feijóo sobre l’absentisme laboral i assenyala Mazón i el Consell del PP per la seua actuació el dia de la DANA a València, acusant-los de no estar al seu lloc de treball.

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser el “vago i absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica Alberto Núñez Feijóo per parlar d’absentisme laboral i acusa Carlos Mazón i el Consell del PP de no estar al seu lloc durant la DANA de València, que va deixar 230 víctimes mortals.

Tellado promet que un govern del PP acabarà amb la “delinqüència” del PSOE i el “carrusel delictiu”

Miguel Tellado acusa el Govern de Pedro Sánchez de afavorir la desigualtat entre territoris i parla d’un “carrusel delictiu”, mentre Juanfran Pérez Llorca reclama una excepcionalitat valenciana en el nou model de finançament per la DANA de 2024.

Les víctimes de la DANA rebutgen la Mesa de Treball i acusen la Generalitat d’ús partidista

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que no acudirà a la tercera reunió de la Mesa Permanent de Treball perquè considera que la Generalitat està utilitzant este òrgan amb finalitats partidistes a favor del PP.

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.