Un home detingut per intentar ofegar i estrangular la seua parella a València

La Policia Local de València ha detingut a un home de 58 anys d'edat que presumptament va intentar ofegar i estrangular la seua parella dissabte passat en l'avinguda Blasco Ibáñez de València, segons ha informat la Prefectura en un comunicat. Els fets van ocórrer al voltant de les 2.30 hores, quan uns agents que patrullaven per l'Avinguda de Blasco Ibáñez van escoltar forts crits d'una dona demanant auxili des d'una de les balconades de la citada avinguda.

  

  

 

 

Els policies van poder comprovar que la dona estava aferrada als barrots de la balconada, i van anar en la seua ajuda. Quan van arribar al replà d'on procedien els crits, l'home ara detingut els va obrir la porta, i els agents van poder comprovar que la casa estava regirada amb objectes trencats per terra, a més que se seguien escoltant cridades d'auxili des de l'interior. Així doncs, els policies van accedir a l'habitatge i allí van trobar a la dona, qui va poder explicar-los que el seu marit havia tractat d'ofegar-la amb una manta i escanyar-la. Davant este nou cas de violència masclista, els agents van procedir a detindre a l'home i a traslladar-lo a la Inspecció Central de Guàrdia.

Últimes notícies

El PSPV busca amb la societat civil una alternativa per a governar la Comunitat Valenciana

El PSPV-PSOE ha obert la seua Conferència Política a col·lectius socials i ciutadania per a dissenyar una alternativa de govern a la Generalitat i recuperar drets que considera retallats pels executius de PP i Vox.

Les oposicions de mestres arrenquen amb quasi 15.700 aspirants en la Comunitat

Educació inicia este cap de setmana les oposicions al cos de Mestres d’Infantil i Primària amb 15.697 aspirants per a 1.959 places en la Comunitat Valenciana, mentre CSIF reclama la màxima transparència i informació en tot el procés selectiu.

El PSPV acusa Catalá d’un discurs ‘racista’ que assenyala la població migrant pels assentaments

El portaveu socialista a l’Ajuntament de València, Borja Sanjuan, ha acusat l’alcaldessa María José Catalá d’emprar un discurs ‘racista’ en responsabilitzar la població migrant dels problemes vinculats als assentaments de persones sense llar, i li retreu que no assenyale els fons voltor i inversors que especulen amb la vivenda.

Morant planteja lleis d’equitat per garantir plaça universitària a tot l’alumnat

La ministra Diana Morant defensa a València unes lleis d’equitat que obliguen les autonomies a finançar prou places públiques, cosa que a la Comunitat Valenciana suposaria fins a 10.000 noves places. La Generalitat replica que ja autoritza totes les places sol·licitades i destaca l’augment de beques i del finançament universitari.

Morant retreu al PP que només haja creat odi a Ceuta mentre reclama dimissions

La ministra Diana Morant qüestiona els qui exigixen dimissions per la crisi migratòria a Ceuta i els acusa de crear odi i alimentar la tensió social, mentre defensa la gestió del Govern central.

Rebaixes d’impostos i campanya per a reactivar l’hostaleria d’El Saler després de l’incendi

L’Ajuntament de València ha aprovat rebaixes fiscals i una campanya de promoció per a bars i restaurants d’El Saler, El Palmar i El Perellonet afectats per l’incendi de la Devesa, i es personarà en la causa judicial per exigir responsabilitats.

Tres joves detinguts a la A-3 amb un quilo de cocaïna en un fals fons del cotxe

La Guàrdia Civil ha interceptat a l’A-3, a Requena, un vehicle d’alta gamma que s’havia donat a la fuga en un control i en el qual s’ha localitzat un quilo de cocaïna ocult en un doble fons. El conductor, de 20 anys, i els altres dos ocupants, de 24 i 33 anys, han sigut posats a disposició judicial acusats de diversos delictes.

Quatre joves detinguts pels greus incidents violents fora de Mestalla al maig

La Policia Nacional ha detingut a València quatre joves, d’entre 18 i 21 anys, acusats de desordes públics i atemptat a agents per les agressions registrades abans del partit Valencia-Barça del 23 de maig als voltants de Mestalla.