12.6 C
València
Dimarts, 16 desembre, 2025

Un home detingut per intentar ofegar i estrangular la seua parella a València

La Policia Local de València ha detingut a un home de 58 anys d'edat que presumptament va intentar ofegar i estrangular la seua parella dissabte passat en l'avinguda Blasco Ibáñez de València, segons ha informat la Prefectura en un comunicat. Els fets van ocórrer al voltant de les 2.30 hores, quan uns agents que patrullaven per l'Avinguda de Blasco Ibáñez van escoltar forts crits d'una dona demanant auxili des d'una de les balconades de la citada avinguda.

  

  

 

 

Els policies van poder comprovar que la dona estava aferrada als barrots de la balconada, i van anar en la seua ajuda. Quan van arribar al replà d'on procedien els crits, l'home ara detingut els va obrir la porta, i els agents van poder comprovar que la casa estava regirada amb objectes trencats per terra, a més que se seguien escoltant cridades d'auxili des de l'interior. Així doncs, els policies van accedir a l'habitatge i allí van trobar a la dona, qui va poder explicar-los que el seu marit havia tractat d'ofegar-la amb una manta i escanyar-la. Davant este nou cas de violència masclista, els agents van procedir a detindre a l'home i a traslladar-lo a la Inspecció Central de Guàrdia.

Últimes notícies

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell per a corregir el dèficit inversor a Elx

El Consell ha segellat amb l'Ajuntament el conveni de l'E-TRAM i ha detallat un pla de 120 milions per a Ronda Sud i la EDAR Algorós. Pérez Llorca ha defés prioritzar a Elx i la cooperació institucional.

Ana Orantes tindrà carrer a València després d’un acord unànime

L'Ajuntament ha aprovat per unanimitat dedicar una via a Ana Orantes per a visibilitzar la violència masclista. El gest coincidix amb un minut de silenci per l'última víctima en la Comunitat.

El València CF presentarà un pressupost de 102,17 milions en la junta, a l’espera de Kiat Lim

El club sotmetrà a la junta un pressupost de 102,17 milions sense beneficis ni pèrdues i repassarà el seu deute després del refinançament. La presència de Kiat Lim seguix en l'aire

La Mitja Marató València 2026 esgota les seues 25.000 dorsals

La Mitja Marató València Trinidad Alfonso Zurich 2026 ha esgotat els 25.000 dorsals per a la prova del 25 d'octubre. La demanda s'ha tancat després d'un procés amb període de fidelitat, sorteig i llista d'espera.

La Marató València obri el sorteig de dorsals per a 2026

La Marató València ha obert el registre al sorteig de dorsals per a 2026 després de tancar el període de fidelitat de 2025. Queden 20.757 places que s'assignaran per 'ballot'.

Augmenta la pressió assistencial en hospitals valencians però es manté en nivells propis de l’època

El repunt d'infeccions respiratòries eleva les urgències i els ingressos pendents en la Comunitat Valenciana. Sanitat ho emmarca en la dinàmica estacional i activa reforços.

La jutgessa de la dana acorda un acarament entre Salomé Pradas i l’excap de gabinet de Mazón

La instructora ha acordat un acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca per a aclarir contradiccions sobre la gestió de la dana. La resolució no fixa data.

Thierry Ndikumwenayo i María Forero encapçalen l’equip espanyol per als Mundials de cross

Espanya va confirmar un equip de 20 atletes per als Mundials de camp a través de Tallahassee, amb Thierry Ndikumwenayo i María Forero com a referents. La selecció combina experiència i debutants en categories absoluta i sub20.