Un home detingut per maltractar a dos gossos en sa casa en Castelló de la Plana

 

La Policia de la Generalitat ha detingut a una persona per, presumptament, maltractar a dos gossos en sa casa en Castelló de la Plana. D’eixa manera, mentres es feia un servici ordinari, els agents policials han identificat a una persona que mantenia en sa casa a dos gossos en un «alarmant» estat de desnutrició i insalubritat.

 

A la brutícia extrema del lloc en el que estaven els dos gossos, envoltats d’excrements, s’afig que no hi havia llum i els dos animals no tenien recipients per a aigua o menjar. Els agents han procedit a la detenció del propietari dels gossos, sobre el que ja constava una reclamació judicial per altres assumptes.

 

Els policies que han participat en l’operació han assistit als animals proporcionant-los aigua, en primer lloc, i algun aliment que ha sigut facilitat per una veïna. Amb posterioritat, han contactat amb la Policia Local de la ciutat per a traslladar-los a un centre de protecció animal.

Anuncios

Últimes notícies

El València Basket es juga la vida en l’Eurolliga en la pista del Panathinaikos

El València Basket visita la pista del Panathinaikos obligat a guanyar per a seguir amb opcions en els quarts de final de l'Eurolliga, després de dos ajustes derrotes en el Roig Arena.

Ortí defén els servicis mínims i reclama compatibilitzar la vaga docent amb la protecció de l’alumnat

La Conselleria d'Educació negociarà els servicis mínims de la vaga indefinida del professorat des de l'escolta i el diàleg, amb l'objectiu de garantir el dret a la protesta sense comprometre l'atenció a l'alumnat, especialment el més vulnerable i el que afronta les PAU.

Pedro Martínez confia a allargar la sèrie davant Panathinaikos malgrat el 0-2

Pedro Martínez assumix l'escenari límit del València Basket en l'Eurolliga, però manté la confiança a guanyar en la pista del Panathinaikos i allargar la sèrie de quarts.

PP i Vox bloquegen la pròrroga de la comissió de la dana i el PSPV portarà el cas al Constitucional

PP i Vox impedixen ampliar la comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts, que conclourà este mes, i el PSPV anuncia un recurs d'empara davant el Tribunal Constitucional.

Augmenten un 13,65% les consultes psicosocials en l’Associació Contra el Càncer de València

L'Associació Espanyola contra el Càncer a València va atendre en 2025 a 6.313 persones, amb un augment del 13,65% en les consultes psicosocials i un perfil majoritari de dones de mitjana edat en tractament actiu.

El Constitucional admet a tràmit el recurs del Govern contra la Llei Trans valenciana

El Tribunal Constitucional ha admés a tràmit el recurs del Govern contra diversos articles de la Llei d'Acompanyament 5/2025 que modifiquen la Llei Trans valenciana i ha suspés cautelarment la seua aplicació.

La comissió sobre les VPP d’Alacant ajorna la votació del seu pla de treball

La comissió d'investigació sobre les vivendes de protecció pública a Alacant debat els plans de treball proposats, però posposa la seua votació per a una pròxima sessió després del desacord entre els grups.

El Vila-real encadena dos victòries de lliga seguides a Son Moix

El Vila-real arriba a Son Moix reforçat per dos triomfs consecutius en Lliga davant el Mallorca, dins d'un historial molt igualat en l'estadi balear.