Un xic detingut per obligar a un altre a portar droga en els seus genitals des de Cartagena fins a Monòver

 

La Guàrdia Civil de Novelda, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), ha detingut a un xic, de 34 anys, per obligar a un altre a transportar droga en els seus genitals i per coaccionar-lo de manera reiterada perquè li pagara diners en efectiu. En concret, l’autor va introduir a la víctima en un vehicle en contra de la seua voluntat per a transportar 400 grams de cocaïna des d’un poblat xabolista de Cartagena (Múrcia) fins a Monòver, en el Vinalopó Mitjà.

 

S’ha detingut a esta persona com a presumpte autor d’un delicte de detenció il·legal i un altre de coaccions, ja que la víctima va arribar a entregar un total de mil euros en un mes, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

 

Les actuacions van començar quan una veïna de la localitat de Monòver va presentar el passat 1 de desembre una denúncia davant de la Guàrdia Civil per la desaparició del seu fill. El xic havia de tornar a mitjan matí d’un centre de dia, al que va diàriament, i en vore que no tornava, va decidir posar-ho en coneixement dels agents.

 

Entorn de la mitjanit, el desaparegut va tornar pels seus mitjans a la casa on conviu amb sa mare, manifestant que s’havia desorientat. Dos dies més tard, mare i fill es van personar de nou en dependències de la Guàrdia Civil per a posar en coneixement dels agents el que realment havia ocorregut el dia de la suposada desaparició.

 

El xic va ser segrestat

En esta ocasió la víctima va manifestar que «havia sigut segrestat» per un xic, del que coneixia només el seu sobrenom. Segons el denunciant, l’autor li havia amenaçat i el va obligar a introduir-se en un vehicle. Una volta en marxa, els dos xics es van dirigir cap a Cartagena per a comprar 400 grams de cocaïna. Va ser en eixe moment quan l’autor va obligar al denunciant a que portara en la seua zona genital la substància durant el trajecte de tornada.

 

Tot això davant de la possibilitat de trobar un control policial i en el cas que foren detectats, l’autor podria culpar al seu acompanyant. A demés, el denunciant va assegurar que era víctima de coaccions reiterades, ja que l’autor li havia intimidat amb la finalitat que li entregara diferents quantitats de diners en efectiu, un total de 1.000 euros en només un mes.

 

A causa d’esta nova denúncia, l’Àrea d’Investigació de Novelda va posar en marxa l’operació ‘Bokore’ per a esclarir els fets esdevinguts. Durant la investigació, els agents van conseguir identificar a un home d’Elda, la mateixa comarca, que des de feia mesos vivia en Monòver en un casa ocupada il·legalment. El fet que l’autor no tinguera una vivenda coneguda va dificultar les investigacions.

 

Els efectius van trobar i van detindre a l’acusat en els voltants de sa casa i després de passar a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Novelda, s’ha posat en llibertat amb càrrecs.

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.