Un xic detingut per obligar a un altre a portar droga en els seus genitals des de Cartagena fins a Monòver

 

La Guàrdia Civil de Novelda, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), ha detingut a un xic, de 34 anys, per obligar a un altre a transportar droga en els seus genitals i per coaccionar-lo de manera reiterada perquè li pagara diners en efectiu. En concret, l’autor va introduir a la víctima en un vehicle en contra de la seua voluntat per a transportar 400 grams de cocaïna des d’un poblat xabolista de Cartagena (Múrcia) fins a Monòver, en el Vinalopó Mitjà.

 

S’ha detingut a esta persona com a presumpte autor d’un delicte de detenció il·legal i un altre de coaccions, ja que la víctima va arribar a entregar un total de mil euros en un mes, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

 

Les actuacions van començar quan una veïna de la localitat de Monòver va presentar el passat 1 de desembre una denúncia davant de la Guàrdia Civil per la desaparició del seu fill. El xic havia de tornar a mitjan matí d’un centre de dia, al que va diàriament, i en vore que no tornava, va decidir posar-ho en coneixement dels agents.

 

Entorn de la mitjanit, el desaparegut va tornar pels seus mitjans a la casa on conviu amb sa mare, manifestant que s’havia desorientat. Dos dies més tard, mare i fill es van personar de nou en dependències de la Guàrdia Civil per a posar en coneixement dels agents el que realment havia ocorregut el dia de la suposada desaparició.

 

El xic va ser segrestat

En esta ocasió la víctima va manifestar que «havia sigut segrestat» per un xic, del que coneixia només el seu sobrenom. Segons el denunciant, l’autor li havia amenaçat i el va obligar a introduir-se en un vehicle. Una volta en marxa, els dos xics es van dirigir cap a Cartagena per a comprar 400 grams de cocaïna. Va ser en eixe moment quan l’autor va obligar al denunciant a que portara en la seua zona genital la substància durant el trajecte de tornada.

 

Tot això davant de la possibilitat de trobar un control policial i en el cas que foren detectats, l’autor podria culpar al seu acompanyant. A demés, el denunciant va assegurar que era víctima de coaccions reiterades, ja que l’autor li havia intimidat amb la finalitat que li entregara diferents quantitats de diners en efectiu, un total de 1.000 euros en només un mes.

 

A causa d’esta nova denúncia, l’Àrea d’Investigació de Novelda va posar en marxa l’operació ‘Bokore’ per a esclarir els fets esdevinguts. Durant la investigació, els agents van conseguir identificar a un home d’Elda, la mateixa comarca, que des de feia mesos vivia en Monòver en un casa ocupada il·legalment. El fet que l’autor no tinguera una vivenda coneguda va dificultar les investigacions.

 

Els efectius van trobar i van detindre a l’acusat en els voltants de sa casa i després de passar a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Novelda, s’ha posat en llibertat amb càrrecs.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.