Un home detingut per pegar una pallissa a la seua nóvia en València

 

La Policia Nacional ha detingut en València a un home de 37 anys per, presumptament, pegar una pallissa a la seua parella sentimental, a qui va pegar diferents punyades en la cara, la va tirar al terra i la va amenaçar dins de sa casa. La dona, amb ferides sagnants en la cara, ha conseguit fugir durant uns instants de l’agressió i accedir al balcó per a demanar ajudar als veïns, segons ha informat el cos policial en un comunicat.

 

Els fets han passat cap a les 15.00 hores de la vesprada d’este dimarts en el districte de Trànsits quan la Policia ha sigut alertada que en el balcó d’una casa hi havia una dona sagnant i demanant ajuda. La patrulla s’ha mobilitzat fins a la casa i els ha obert la porta un home, qui s’ha mostrat en un estat de nerviosisme i ha donat una versió incongruent en la que ha declarat que la seua nóvia havia caigut.

 

Els agents han vist a la dona tombada nueta en el balcó amb ferides sagnants en tota la cara, que demanava ajuda i els ha dit: «És la meua parella m’ha pegat, mira com estic, em vol matar». Pel que pareix , l’agressió s’ha iniciat quan l’home ha tornat a casa enfadat i en actitud molt violenta, pel que ha començat a insultar i pegar a la víctima.

 

La dona ha acabat en l’hospital la Fe

Dins de la casa es trobava una tercera persona que conviu en la parella i que, a causa dels actes i fruit del pànic, s’ha tancat en una habitació, i encara que no havia vist de res de l’ocorregut, ha dit als policies que havia sentit crits i colps. Esta declaració, unida a les incongruències del sospitós, ha motivat la detenció de l’home, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

 

La dona ha sigut traslladada fins a l’hospital La Fe de València, a on ha sigut valorada de les ferides i dels colps rebuts, mentres que el detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial al Jutjat de Violència sobre la Dona de València.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.