Un home detingut per pegar una pallissa a la seua nóvia en València

 

La Policia Nacional ha detingut en València a un home de 37 anys per, presumptament, pegar una pallissa a la seua parella sentimental, a qui va pegar diferents punyades en la cara, la va tirar al terra i la va amenaçar dins de sa casa. La dona, amb ferides sagnants en la cara, ha conseguit fugir durant uns instants de l’agressió i accedir al balcó per a demanar ajudar als veïns, segons ha informat el cos policial en un comunicat.

 

Els fets han passat cap a les 15.00 hores de la vesprada d’este dimarts en el districte de Trànsits quan la Policia ha sigut alertada que en el balcó d’una casa hi havia una dona sagnant i demanant ajuda. La patrulla s’ha mobilitzat fins a la casa i els ha obert la porta un home, qui s’ha mostrat en un estat de nerviosisme i ha donat una versió incongruent en la que ha declarat que la seua nóvia havia caigut.

 

Els agents han vist a la dona tombada nueta en el balcó amb ferides sagnants en tota la cara, que demanava ajuda i els ha dit: «És la meua parella m’ha pegat, mira com estic, em vol matar». Pel que pareix , l’agressió s’ha iniciat quan l’home ha tornat a casa enfadat i en actitud molt violenta, pel que ha començat a insultar i pegar a la víctima.

 

La dona ha acabat en l’hospital la Fe

Dins de la casa es trobava una tercera persona que conviu en la parella i que, a causa dels actes i fruit del pànic, s’ha tancat en una habitació, i encara que no havia vist de res de l’ocorregut, ha dit als policies que havia sentit crits i colps. Esta declaració, unida a les incongruències del sospitós, ha motivat la detenció de l’home, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

 

La dona ha sigut traslladada fins a l’hospital La Fe de València, a on ha sigut valorada de les ferides i dels colps rebuts, mentres que el detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial al Jutjat de Violència sobre la Dona de València.

Últimes notícies

Sueca allarga dos hores el servici de socorrisme en les platges pel eclipsi solar del 12 d’agost

Sueca reforçarà el dispositiu de socorrisme en les seues platges el 12 d’agost, amb dues hores més de vigilància per l’eclipsi solar i la previsió d’una major afluència de banyistes i curiosos.

Puigdemont demana reservar-se la marca ‘Estat del Mon’ per a publicacions a la UE

Carles Puigdemont ha sol·licitat davant la EUIPO, amb seu a Alacant, reservar-se la marca 'Estat del Mon' per a servicis de publicació i periodisme en el mercat de la Unió Europea. La protecció, si s'aprova, abastaria una àmplia gamma d'activitats editorials i digitals durant 10 anys.

Bernabé defensa que els missatges de Miguel Polo en la DANA acrediten que va estar alerta

Pilar Bernabé assegura que els missatges aportats per Miguel Polo al jutjat sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024 demostren que el president de la CHJ va estar alerta i va atendre tots els requeriments, i critica la gestió del Consell i de Carlos Mazón.

Nou oli d’oliva de l’Espadà i la Calderona aconseguix la DOP europea

La Unió Europea ha reconegut amb la Denominació d’Origen Protegida l’oli d’oliva de 28 municipis de les serres d’Espadà i Calderona, a les províncies de Castelló i València.

Metrovalencia reduïx trens en agost i aplica horari de dissabte els laborables

Metrovalencia aplicarà en tot agost la freqüència de dissabte també entre setmana per la menor demanda estival, però mantindrà sense canvis els horaris de diumenges, festius i servici nocturn.

Carlos Espí, el davanter valencià disciplinat que salta al Real Madrid

Carlos Espí, davanter de Tavernes de la Valldigna de 21 anys i estudiant universitari, afronta el repte del Real Madrid després de garantir la permanència del Levante amb 11 gols en mitja temporada a Primera.

Aemet activa l’avís taronja al sud de València per fortes tempestes amb pedra

Aemet ha activat este dissabte l’avís taronja al sud de la província de València per tempestes amb ratxes molt fortes de vent i granís, i manté alertes per calor extrema en l’interior valencià i punts d’Alacant i Castelló.

Més autobusos de l’EMT per a vore l’eclipsi solar del 12 d’agost a València

L’EMT de València reforçarà el servici amb una trentena d’autobusos addicionals el 12 d’agost per l’eclipsi solar, sobretot cap a les platges i les pedanies del sud.
FILMOTECA D'ESTIU