Un home detingut per pegar una pallissa a la seua nóvia en València

Ejemplo de shortcode con estilo
  La Policia Nacional ha detingut en València a un home de 37 anys per, presumptament, pegar una pallissa a la seua parella sentimental, a qui va pegar diferents punyades en la cara, la va tirar al terra i la va amenaçar dins de sa casa. La dona, amb ferides sagnants en la cara, ha conseguit fugir durant uns […]

 

La Policia Nacional ha detingut en València a un home de 37 anys per, presumptament, pegar una pallissa a la seua parella sentimental, a qui va pegar diferents punyades en la cara, la va tirar al terra i la va amenaçar dins de sa casa. La dona, amb ferides sagnants en la cara, ha conseguit fugir durant uns instants de l’agressió i accedir al balcó per a demanar ajudar als veïns, segons ha informat el cos policial en un comunicat.

 

Els fets han passat cap a les 15.00 hores de la vesprada d’este dimarts en el districte de Trànsits quan la Policia ha sigut alertada que en el balcó d’una casa hi havia una dona sagnant i demanant ajuda. La patrulla s’ha mobilitzat fins a la casa i els ha obert la porta un home, qui s’ha mostrat en un estat de nerviosisme i ha donat una versió incongruent en la que ha declarat que la seua nóvia havia caigut.

 

Els agents han vist a la dona tombada nueta en el balcó amb ferides sagnants en tota la cara, que demanava ajuda i els ha dit: «És la meua parella m’ha pegat, mira com estic, em vol matar». Pel que pareix , l’agressió s’ha iniciat quan l’home ha tornat a casa enfadat i en actitud molt violenta, pel que ha començat a insultar i pegar a la víctima.

 

La dona ha acabat en l’hospital la Fe

Dins de la casa es trobava una tercera persona que conviu en la parella i que, a causa dels actes i fruit del pànic, s’ha tancat en una habitació, i encara que no havia vist de res de l’ocorregut, ha dit als policies que havia sentit crits i colps. Esta declaració, unida a les incongruències del sospitós, ha motivat la detenció de l’home, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

 

La dona ha sigut traslladada fins a l’hospital La Fe de València, a on ha sigut valorada de les ferides i dels colps rebuts, mentres que el detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial al Jutjat de Violència sobre la Dona de València.

Últimes notícies

València homenatja les víctimes de l’accident ferroviari d’Urda

València ha guardat un minut de silenci per les víctimes del xoc entre dos trens d’alta velocitat a Urda. L’acte ha comptat amb representants municipals i autonòmics.

Paiporta ajorna l’acte per les víctimes de la dana després de l’accident ferroviari

L’Associació de Víctimes DANA 29 de Octubre trasllada al 5 de novembre l’homenatge previst a Paiporta. Les altres marxes es mantenen.

Boluda Shipping adquirirà Samskip i potenciarà el transport marítim al nord d’Europa

Boluda Shipping ha firmat un acord amb Samskip per a adquirir la totalitat de la companyia, inclosos tots els seus actius i operacions, amb l’objectiu d’oferir als clients més connexions, més capacitat i servicis més eficients i fiables. Està previst que l’operació es tanque l’1 de gener de 2027, subjecta a l’aprovació de les autoritats competents i al compliment de les condicions acordades.

Ferit greu un home apunyalat per l’esquena al nord d’Alacant

Un home de 47 anys ha sigut ingressat greu a l’Hospital de San Juan després de rebre una punyalada per l’esquena al nord d’Alacant.

Detenen a València un menor per incitar a disturbis i saquejos dissabte que ve

La Policia Nacional ha detingut a València un menor de 17 anys per incitar en les xarxes socials a causar disturbis i saquejos durant la celebració de Halloween dissabte que ve.

L’exdirectora de l’Institut de les Dones nega irregularitats en contractes dels Punts Violeta

Isabel García i Elisabeth García han negat davant un jutjat de Mislata haver comés irregularitats en contractes municipals per a gestionar Punts Violeta.

Baixa la incidència de les infeccions respiratòries per grip i covid a la Comunitat

La incidència de les infeccions respiratòries agudes per grip ha baixat a 6,7 casos per cada 100.000 habitants, davant dels 22 de la setmana anterior. També ha descendit la incidència de la covid-19, mentre que la incidència conjunta de les infeccions respiratòries i els ingressos hospitalaris greus han augmentat.

L’aniversari de la dana pot reactivar el dolor emocional de les persones afectades

El COPCV alerta que el segon aniversari de la dana pot reactivar emocions i records traumàtics. Demana escoltar i acompanyar les persones afectades.