Un home detingut per pegar una pallissa a la seua nóvia en València

 

La Policia Nacional ha detingut en València a un home de 37 anys per, presumptament, pegar una pallissa a la seua parella sentimental, a qui va pegar diferents punyades en la cara, la va tirar al terra i la va amenaçar dins de sa casa. La dona, amb ferides sagnants en la cara, ha conseguit fugir durant uns instants de l’agressió i accedir al balcó per a demanar ajudar als veïns, segons ha informat el cos policial en un comunicat.

 

Els fets han passat cap a les 15.00 hores de la vesprada d’este dimarts en el districte de Trànsits quan la Policia ha sigut alertada que en el balcó d’una casa hi havia una dona sagnant i demanant ajuda. La patrulla s’ha mobilitzat fins a la casa i els ha obert la porta un home, qui s’ha mostrat en un estat de nerviosisme i ha donat una versió incongruent en la que ha declarat que la seua nóvia havia caigut.

 

Els agents han vist a la dona tombada nueta en el balcó amb ferides sagnants en tota la cara, que demanava ajuda i els ha dit: «És la meua parella m’ha pegat, mira com estic, em vol matar». Pel que pareix , l’agressió s’ha iniciat quan l’home ha tornat a casa enfadat i en actitud molt violenta, pel que ha començat a insultar i pegar a la víctima.

 

La dona ha acabat en l’hospital la Fe

Dins de la casa es trobava una tercera persona que conviu en la parella i que, a causa dels actes i fruit del pànic, s’ha tancat en una habitació, i encara que no havia vist de res de l’ocorregut, ha dit als policies que havia sentit crits i colps. Esta declaració, unida a les incongruències del sospitós, ha motivat la detenció de l’home, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

 

La dona ha sigut traslladada fins a l’hospital La Fe de València, a on ha sigut valorada de les ferides i dels colps rebuts, mentres que el detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial al Jutjat de Violència sobre la Dona de València.

Últimes notícies

Milers de persones omplin València en una Processó Cívica tranquil·la i sense incidents

La Processó Cívica de la Senyera del 9 d’Octubre ha recorregut el centre de València amb normalitat i sense incidents destacats, en una jornada marcada per la convivència amb l’acampada pel dret a la vivenda i la suspensió de la mascletà.

Pérez Llorca encapçalarà la delegació valenciana en el primer míting electoral de Feijóo a Madrid

Juanfran Pérez Llorca liderarà este dissabte la delegació del PPCV que viatjarà a Madrid per a donar suport a Alberto Núñez Feijóo en el seu primer míting electoral de precampanya, amb una àmplia mobilització de militants i simpatitzants valencians.

L’inici del pont del Pilar ja col·lapsa diverses carreteres valencianes

L’arrancada del pont del Pilar ha deixat ja trànsit molt intens en les principals eixides i accessos de València, Castelló i Alacant, especialment a l’AP-7, l’A-3 i l’A-7, segons la DGT. Diversos accidents en altres punts d’Espanya, inclòs un a Gandia, empitjoren la situació viària.

Buchanan patix una lesió muscular al bíceps femoral dret i és baixa per al Villarreal

Tajon Buchanan ha patit una lesió muscular al bíceps femoral de la cama dreta i és baixa indefinida per al Villarreal, que no ha fixat termini de recuperació.

El Madrid busca reconciliar-se amb el Bernabéu davant un Vila-real llançat

El Real Madrid torna al Santiago Bernabéu després del paró de seleccions obligat a oferir una versió convincent davant un Vila-real en ratxa, amb dos triomfs seguits i la vista també posada en la Champions.

Detingut a Alcoi un quart membre d’una trama que portava embarassades a Espanya per a regularitzar-se

La Guàrdia Civil ha detingut a Alcoi un home de 38 anys, de nacionalitat brasilera, acusat de gestionar la logística d’una xarxa que portava dones embarassades al final de la gestació perquè els seus fills nasqueren a Espanya i així obtindre la nacionalitat. La investigació, iniciada a Burgos, ha permés desmantellar l’organització i continua oberta, sense descartar noves detencions.

Desmantellada una trama de frau de 70 milions d’euros en l’IVA a Espanya

La Agencia Tributaria ha liderat una macrooperació, amb registres a València i Màlaga i coordinació europea, contra una xarxa que ha defraudat 70 milions en IVA mitjançant frau carrusel.

Sanjuan agraïx als acampats de València que defenguen el dret a quedar-se

El portaveu socialista Borja Sanjuan agraïx a les persones acampades en la plaça de l'Ajuntament que reivindiquen el dret a la vivenda i a continuar vivint en València coincidint amb el 9 d'Octubre.