Anuncios

Un home tracta d’atropellar a un policia local de Foios

 

El passat divendres, 19 de març, cap a les 19.00 hores, la Policia Local de Foios, en la comarca de l’Horta Nord (València), va demanar a un veí de 46 anys de la localitat que s’identificarà mentres prenia alcohol en l’exterior d’un bar, fent-ho fora de l’horari permés i sense l’obligatòria mascareta com a mesura de precaució davant el coronavirus. L’home es va negar a identificar-se i va ser denunciat.

 

Posteriorment, segons ha explicat el diari ‘Levante-EMV’, cap a les 22.00 hores, l’home va intentar atropellar a un dels agents quan este havia finalitzat la seua jornada laboral. Tal com pareix, el sospitós va esperar al policia a les portes de les dependències policials. 

Anuncios

 

El cotxe es trobava estacionat en la via pública a escassos metres de les dependències. El policia local va vore a un cotxe blanc estacionat i amb una persona en el seu interior. Al principi, el fet no li va cridar molt l’atenció, però les alarmes es van disparar en sentir la frase ‘ja et tinc davant valent, ja se com és el teu cotxe’. 

 

El agent va reconèixer a l’home

En eixe moment, l’agent va reconèixer a la persona amb la que havia tingut problemes durant la vesprada per no voler identificar-se. El policia va tornar a les dependències policials per a avisar als seus companys de l’ocorregut. El conductor del vehicle blanc va accelerar de manera brusca amb la intenció d’atropellar-lo. L’agent va haver de posicionar-se darrere d’un dels vehicles policials estacionats per a no acabar ferit.

 

Després d’esquivar el turisme, va indicar als seus companys el carrer del municipi per la que el conductor havia eixit fugint a gran velocitat i sense llums en plena nit. Els agents van emprendre un dispositiu pels carrers pròxims, a on van identificar al vehicle estacionat en la calçada i dins del vehicle a la persona descrita per l’agent que havia patit l’intent d’atropellament.

 

L’home va amenaçar als agents, però afortunadament van poder atrapar-lo i traslladar-lo a dependències policials, a on se li va fer la prova d’alcoholèmia en mostrar símptomes d’estar influenciat per consum de begudes alcohòliques. El resultat del test va ser 0´85 mg/l en aire espirat. Les autoritats van instruir també diligències per haver comès un delicte contra la seguretat viària, a demés dels fets anteriors i l’intent d’atemptar contra l’autoritat. L’home va passar al final a disposició judicial.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dani Martín arrasa en el seu debut en el Roig Arena amb un concert de 25+1 anys de música

Dani Martín triomfa en la seua primera visita al Roig Arena amb un concert de quasi dos hores i mitja que repassa les seues 25+1 anys de carrera i penja el cartell de sold out a València.

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.
Anuncios