17.7 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Un home tracta d’atropellar a un policia local de Foios

 

El passat divendres, 19 de març, cap a les 19.00 hores, la Policia Local de Foios, en la comarca de l’Horta Nord (València), va demanar a un veí de 46 anys de la localitat que s’identificarà mentres prenia alcohol en l’exterior d’un bar, fent-ho fora de l’horari permés i sense l’obligatòria mascareta com a mesura de precaució davant el coronavirus. L’home es va negar a identificar-se i va ser denunciat.

 

Posteriorment, segons ha explicat el diari ‘Levante-EMV’, cap a les 22.00 hores, l’home va intentar atropellar a un dels agents quan este havia finalitzat la seua jornada laboral. Tal com pareix, el sospitós va esperar al policia a les portes de les dependències policials. 

 

El cotxe es trobava estacionat en la via pública a escassos metres de les dependències. El policia local va vore a un cotxe blanc estacionat i amb una persona en el seu interior. Al principi, el fet no li va cridar molt l’atenció, però les alarmes es van disparar en sentir la frase ‘ja et tinc davant valent, ja se com és el teu cotxe’. 

 

El agent va reconèixer a l’home

En eixe moment, l’agent va reconèixer a la persona amb la que havia tingut problemes durant la vesprada per no voler identificar-se. El policia va tornar a les dependències policials per a avisar als seus companys de l’ocorregut. El conductor del vehicle blanc va accelerar de manera brusca amb la intenció d’atropellar-lo. L’agent va haver de posicionar-se darrere d’un dels vehicles policials estacionats per a no acabar ferit.

 

Després d’esquivar el turisme, va indicar als seus companys el carrer del municipi per la que el conductor havia eixit fugint a gran velocitat i sense llums en plena nit. Els agents van emprendre un dispositiu pels carrers pròxims, a on van identificar al vehicle estacionat en la calçada i dins del vehicle a la persona descrita per l’agent que havia patit l’intent d’atropellament.

 

L’home va amenaçar als agents, però afortunadament van poder atrapar-lo i traslladar-lo a dependències policials, a on se li va fer la prova d’alcoholèmia en mostrar símptomes d’estar influenciat per consum de begudes alcohòliques. El resultat del test va ser 0´85 mg/l en aire espirat. Les autoritats van instruir també diligències per haver comès un delicte contra la seguretat viària, a demés dels fets anteriors i l’intent d’atemptar contra l’autoritat. L’home va passar al final a disposició judicial.

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.

Juan Foyth, operat del tendó d’Aquil·les, es perd la resta de la temporada

El defensa del Vila-real va ser intervingut a Vitòria després de trencar-se el tendó d'Aquil·les de la cama esquerra davant el Reial Madrid. El club no va donar terminis, però la lesió sol exigir al voltant de huit mesos de baixa.

La jutgessa de la dana cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La instructora de la causa sobre la gestió de la dana ha citat a tres escortes del llavors president Carlos Mazón per al 9 de febrer. També ha fixat les testificals d'Avelino Mascarell i de dos comandaments de la UME a inicis de març.

Els amos de Serra Gelada demanen executar la sentència que obliga a Benidorm a pagar 350 milions

Els propietaris del APR-7 de Serra Gelada han demanat l'execució de la sentència que obliga a Benidorm a pagar 350 milions, xifra que amb interessos ascendix a 352,6 milions. Reclamen execució immediata i alerten que la demora encarix el deute.