Anuncios

Un home tracta d’atropellar a un policia local de Foios

 

El passat divendres, 19 de març, cap a les 19.00 hores, la Policia Local de Foios, en la comarca de l’Horta Nord (València), va demanar a un veí de 46 anys de la localitat que s’identificarà mentres prenia alcohol en l’exterior d’un bar, fent-ho fora de l’horari permés i sense l’obligatòria mascareta com a mesura de precaució davant el coronavirus. L’home es va negar a identificar-se i va ser denunciat.

 

Posteriorment, segons ha explicat el diari ‘Levante-EMV’, cap a les 22.00 hores, l’home va intentar atropellar a un dels agents quan este havia finalitzat la seua jornada laboral. Tal com pareix, el sospitós va esperar al policia a les portes de les dependències policials. 

Anuncios

 

El cotxe es trobava estacionat en la via pública a escassos metres de les dependències. El policia local va vore a un cotxe blanc estacionat i amb una persona en el seu interior. Al principi, el fet no li va cridar molt l’atenció, però les alarmes es van disparar en sentir la frase ‘ja et tinc davant valent, ja se com és el teu cotxe’. 

 

El agent va reconèixer a l’home

En eixe moment, l’agent va reconèixer a la persona amb la que havia tingut problemes durant la vesprada per no voler identificar-se. El policia va tornar a les dependències policials per a avisar als seus companys de l’ocorregut. El conductor del vehicle blanc va accelerar de manera brusca amb la intenció d’atropellar-lo. L’agent va haver de posicionar-se darrere d’un dels vehicles policials estacionats per a no acabar ferit.

 

Després d’esquivar el turisme, va indicar als seus companys el carrer del municipi per la que el conductor havia eixit fugint a gran velocitat i sense llums en plena nit. Els agents van emprendre un dispositiu pels carrers pròxims, a on van identificar al vehicle estacionat en la calçada i dins del vehicle a la persona descrita per l’agent que havia patit l’intent d’atropellament.

 

L’home va amenaçar als agents, però afortunadament van poder atrapar-lo i traslladar-lo a dependències policials, a on se li va fer la prova d’alcoholèmia en mostrar símptomes d’estar influenciat per consum de begudes alcohòliques. El resultat del test va ser 0´85 mg/l en aire espirat. Les autoritats van instruir també diligències per haver comès un delicte contra la seguretat viària, a demés dels fets anteriors i l’intent d’atemptar contra l’autoritat. L’home va passar al final a disposició judicial.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.

Castelló arranca el repartiment d’ulleres per a veure l’eclipsi total del 12 d’agost

Castelló ha començat en el Planetari el repartiment de més de 12.000 ulleres homologades per la UE per a observar amb seguretat l'eclipsi total de sol del 12 d'agost de 2026, dins d'una programació especial d'activitats divulgatives.

Sis ferits en bolcar una furgoneta a Moncofa i un patinet en un altre accident a Castelló

Sis persones han resultat ferides de diversa consideració en bolcar la furgoneta en la qual viatjaven a Moncofa, mentres que un home de 41 anys ha patit politraumatismes en un altre accident entre un cotxe i un patinet a Castelló.
Anuncios