Un home tracta d’atropellar a un policia local de Foios

 

El passat divendres, 19 de març, cap a les 19.00 hores, la Policia Local de Foios, en la comarca de l’Horta Nord (València), va demanar a un veí de 46 anys de la localitat que s’identificarà mentres prenia alcohol en l’exterior d’un bar, fent-ho fora de l’horari permés i sense l’obligatòria mascareta com a mesura de precaució davant el coronavirus. L’home es va negar a identificar-se i va ser denunciat.

 

Posteriorment, segons ha explicat el diari ‘Levante-EMV’, cap a les 22.00 hores, l’home va intentar atropellar a un dels agents quan este havia finalitzat la seua jornada laboral. Tal com pareix, el sospitós va esperar al policia a les portes de les dependències policials. 

 

El cotxe es trobava estacionat en la via pública a escassos metres de les dependències. El policia local va vore a un cotxe blanc estacionat i amb una persona en el seu interior. Al principi, el fet no li va cridar molt l’atenció, però les alarmes es van disparar en sentir la frase ‘ja et tinc davant valent, ja se com és el teu cotxe’. 

 

El agent va reconèixer a l’home

En eixe moment, l’agent va reconèixer a la persona amb la que havia tingut problemes durant la vesprada per no voler identificar-se. El policia va tornar a les dependències policials per a avisar als seus companys de l’ocorregut. El conductor del vehicle blanc va accelerar de manera brusca amb la intenció d’atropellar-lo. L’agent va haver de posicionar-se darrere d’un dels vehicles policials estacionats per a no acabar ferit.

 

Després d’esquivar el turisme, va indicar als seus companys el carrer del municipi per la que el conductor havia eixit fugint a gran velocitat i sense llums en plena nit. Els agents van emprendre un dispositiu pels carrers pròxims, a on van identificar al vehicle estacionat en la calçada i dins del vehicle a la persona descrita per l’agent que havia patit l’intent d’atropellament.

 

L’home va amenaçar als agents, però afortunadament van poder atrapar-lo i traslladar-lo a dependències policials, a on se li va fer la prova d’alcoholèmia en mostrar símptomes d’estar influenciat per consum de begudes alcohòliques. El resultat del test va ser 0´85 mg/l en aire espirat. Les autoritats van instruir també diligències per haver comès un delicte contra la seguretat viària, a demés dels fets anteriors i l’intent d’atemptar contra l’autoritat. L’home va passar al final a disposició judicial.

Últimes notícies

La UPV impulsa una campanya solidària per a sostindre dues germanes gazatines refugiades a València

La Universitat Politècnica de València ha obert una campanya per arreplegar 12.000 euros i garantir durant un any les despeses bàsiques de Nariman i Roba Irheem, dues germanes gazatines que han arribat a València després de fugir de Gaza.

Més mitjans dels bombers d’Alacant este estiu per a arribar més prompte a les emergències

El Consorci de Bombers de la Diputació d’Alacant ha reforçat el dispositiu especial d’estiu, amb més retenes, un segon helicòpter i drons per a reduir els temps d’intervenció davant incendis i grans emergències a la província.

Arresten a Alacant un fugitit buscat per Algèria per blanqueig de capitals

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home de 46 anys reclamat per Algèria per blanqueig de capitals, relacionat amb una xarxa de contraban i exportació il·legal de petroli.

Alliberen 9 persones trans víctimes d’una xarxa de prostitució a València

La Policia Nacional ha desarticulat a València una organització que explotava sexualment persones trans sud-americanes, amb 5 detinguts i 9 víctimes alliberades.

Dubljevic penja les botes i el València Basket retira el dorsal 14 per sempre

Bojan Dubljevic ha anunciat la seua retirada com a jugador professional i el València Basket ha decidit retirar el dorsal 14 de la primera plantilla masculina i dedicar-li una pista a L'Alqueria del Basket.

Mor un motorista de 28 anys en eixir de la carretera a Montroi

Un jove motorista de 28 anys ha mort este dissabte en eixir de la via a la CV-435, a l’altura de Montroi, malgrat els intents de reanimació dels sanitaris.

Noves ajudes perquè els ajuntaments impulsen trinquets i pistes de pilota valenciana

La Generalitat ha anunciat un pla d’ajudes perquè els ajuntaments que projectin trinquets o altres instal·lacions de pilota valenciana puguen accedir a subvencions. L’anunci ha arribat en la final del Trofeu President de la Generalitat 2026, disputada al Trinquet de Pelayo.

Les famílies de Gandia reben els primers quatre restos identificats de víctimes del franquisme

L'Ajuntament de Gandia ha entregat a les famílies els restos de quatre víctimes del franquisme exhumades de les fosses comunes del cementeri municipal, després de quasi 87 anys d'espera.