Un home i una dona moren en un incendi d’un habitatge a Alacant

Ejemplo de shortcode con estilo
Dos persones han resultat víctimes mortals d'un devastador incendi en un habitatge a Sant Joan d'Alacant. Es tracta d'un home i una dona d'entre 60 i 70 anys que es trobaven en la vivenda en el moment de l'incendi. L'avís s'ha produït a les 6.18 hores d'este matí segons ha informat el Centre d'Informació i […]

Dos persones han resultat víctimes mortals d'un devastador incendi en un habitatge a Sant Joan d'Alacant. Es tracta d'un home i una dona d'entre 60 i 70 anys que es trobaven en la vivenda en el moment de l'incendi. L'avís s'ha produït a les 6.18 hores d'este matí segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències. L'habitatge afectat es troba en el carrer La Mar d'aquesta localitat, on s'han desplaçat tres vehicles del Consorci Provincial de Bombers de Sant Vicent del Raspeig, els quals han extingit les flames però no han pogut salvar les dos persones que es trobaven dins. Segons s'ha informat, en arribar, l'home ja havia mort carbonitzat, la dona ha mort després per inhalació de fum. Les mateixes fonts han informat que una de les coses que ha empitjorat l'estat de l'incendi és que la vivenda tenia les persianes metàl·liques, per la qual cosa les habitacions han arribat a tindre una gran càrrega tèrmica. En algunes estances s'ha arribat a una temperatura de 1.100 graus i en altres de 750 graus. Tota la vivenda s'ha vist afectada tant per les flames com  pel fum, i s'ha estés amb rapidesa. Els bombers han aconseguit extingir l'incendi entorn a les 8.10 hores d'este matí.

Un incendi calcina sis vehicles a Castelló

Un incendi va calcinar el passat dimecres en un pàrquing de Castelló sis vehicles estacionats. A part d'aquestos quantiosos danys materials, les flames van afectar altres 25 vehicles que han quedat danyats parcialment pel foc. L'incendi es va produir la matinada de dimecres a dijous en el carrer Puig Roda de Castelló, i ara ha transcendit que aquest incendi va deixar l'edifici de l'aparcament sense aigua- Segons ha avançat 'El Periódico Mediterráneo', hi ha nombrosos afectats, ja que no poden utilitzar el subministrament d'aigua. Els veïns denuncies que les flames han destrossat les tuberies i ara tota la finca es veu afectada i no té accés a aigua per a ús diari.

Els veïns intenten recuperar-se de l'incendi amb la nova situació que els obliga o a viure en casa de familiars o a utilitzar constantment banys públics. El pati de l'edifici encara està afectat pel fum i queden restes d'olor a fum. Els veïns del bloc sostenen que es tracta d'un incendi provocat: «ens han dit que l'incendi va tindre dos focus dispersos i allunyats, em costa creure que siga casualitat», ha dit un dels veïns. Mentrestant la Policia Local i els Bombers tracten d'esclarir com es van produir exactament les flames i en quines circumstàncies.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana reclamen viure sense por a Paiporta

Les víctimes de la dana han commemorat a Paiporta el segon aniversari de la tragèdia amb un acte de memòria i una demanda de seguretat.

Sis detinguts de la nova peça del caso Koldo queden en llibertat

La Guardia Civil ha deixat en llibertat les sis persones arrestades en una nova peça del caso Koldo. La investigació aborda presumptes mossegades en contractes d’obra pública.

El PSPV denuncia falta de recursos contra els incendis a Castelló

El PSPV-PSOE ha acusat el PP de retallar recursos d’emergències. La denúncia s’ha fet durant una visita a Artana i Eslida, afectades pels incendis d’este estiu.

Les empreses agroalimentàries valencianes concentren el 12,9 % de les vendes espanyoles

Les empreses valencianes concentren el 12,9 % de les vendes agroalimentàries d’Espanya i lideren el comerç minorista, amb una quota del 22,2 %.

Ouigo manté els trens entre València i Madrid per al pont de desembre després del pacte amb els maquinistes

L’acord amb SEMAF deixa sense efecte les parades del 4 i el 8 de desembre i les previstes per al 6 i el 9 de novembre

Muñoz creu que el míting de Pedro Sánchez a València busca aprofitar la dana

La portaveu del PP al Congreso ha considerat que el míting de Pedro Sánchez a València té com a objectiu utilitzar la tragèdia de la dana. També ha reclamat que s’executen obres hidràuliques a la Comunitat Valenciana.

El jutjat reclama les telefonades als municipis afectats per Forata

El jutjat de Catarroja ha demanat les gravacions de telefonades als municipis situats aigües avall de Forata. També ha requerit comunicacions relacionades amb la coordinació de l’emergència.

La parella d’Ábalos arriba a la Comandancia Provincial de Valencia

Andrea de la Torre, parella de José Luis Ábalos, ha sigut conduïda a la Comandancia Provincial de Valencia. La detenció s’ha produït en una operació del cas Koldo.