Un home i una dona moren en un incendi d’un habitatge a Alacant

Dos persones han resultat víctimes mortals d'un devastador incendi en un habitatge a Sant Joan d'Alacant. Es tracta d'un home i una dona d'entre 60 i 70 anys que es trobaven en la vivenda en el moment de l'incendi. L'avís s'ha produït a les 6.18 hores d'este matí segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències. L'habitatge afectat es troba en el carrer La Mar d'aquesta localitat, on s'han desplaçat tres vehicles del Consorci Provincial de Bombers de Sant Vicent del Raspeig, els quals han extingit les flames però no han pogut salvar les dos persones que es trobaven dins. Segons s'ha informat, en arribar, l'home ja havia mort carbonitzat, la dona ha mort després per inhalació de fum. Les mateixes fonts han informat que una de les coses que ha empitjorat l'estat de l'incendi és que la vivenda tenia les persianes metàl·liques, per la qual cosa les habitacions han arribat a tindre una gran càrrega tèrmica. En algunes estances s'ha arribat a una temperatura de 1.100 graus i en altres de 750 graus. Tota la vivenda s'ha vist afectada tant per les flames com  pel fum, i s'ha estés amb rapidesa. Els bombers han aconseguit extingir l'incendi entorn a les 8.10 hores d'este matí.

Un incendi calcina sis vehicles a Castelló

Un incendi va calcinar el passat dimecres en un pàrquing de Castelló sis vehicles estacionats. A part d'aquestos quantiosos danys materials, les flames van afectar altres 25 vehicles que han quedat danyats parcialment pel foc. L'incendi es va produir la matinada de dimecres a dijous en el carrer Puig Roda de Castelló, i ara ha transcendit que aquest incendi va deixar l'edifici de l'aparcament sense aigua- Segons ha avançat 'El Periódico Mediterráneo', hi ha nombrosos afectats, ja que no poden utilitzar el subministrament d'aigua. Els veïns denuncies que les flames han destrossat les tuberies i ara tota la finca es veu afectada i no té accés a aigua per a ús diari.

Els veïns intenten recuperar-se de l'incendi amb la nova situació que els obliga o a viure en casa de familiars o a utilitzar constantment banys públics. El pati de l'edifici encara està afectat pel fum i queden restes d'olor a fum. Els veïns del bloc sostenen que es tracta d'un incendi provocat: «ens han dit que l'incendi va tindre dos focus dispersos i allunyats, em costa creure que siga casualitat», ha dit un dels veïns. Mentrestant la Policia Local i els Bombers tracten d'esclarir com es van produir exactament les flames i en quines circumstàncies.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.

Sindicats i Sanitat seguixen rutes paral·leles en la segona setmana de la vaga de metges

Els metges mantenen un seguiment similar i el Ministeri activa mesures pactades amb el Fòrum de la Professió Mèdica, la qual cosa aprofundix el xoc amb el comité de vaga.