Un home entra en la presó després d’agredir amb un ganivet a un veí en Alcoi

La baralla va vindre per una discussió | Diario de Sevilla

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), a un home per suposadament agredir amb un ganivet de grans dimensions a un dels seus veïns durant una discussió. La víctima ha patit ferides en les mans i un braç.

 

El detingut, de 67 anys, ha ingressat en la presó, segons ha informat el cos policial este dimarts. Se li atribuïx un delicte d’homicidi en grau de temptativa. L’avís de la suposada agressió es va donar a la Sala del 091 de la Policia Nacional i s’informava d’una baralla en un portal a on hi havia una persona ferida.

 

Una dotació es va entrevistar amb la víctima, que va comptar com havia discutit amb un veí del seu edifici i este li havia agredit amb un ganivet intentant clavar-li’l en la panxa. En defensar-se, li havia tallat en les mans i en un dels braços.

 

L’agressor va negar els fets

Una volta atés el ferit i sol·licitada ajuda mèdica, els policies van seguir el rastre de la sang que havia quedat en terra de l’edifici i van localitzar al presumpte agressor, que negava els fets encara que presentava ferides en una de les seues mans i tenia la roba tacada de sang.

 

En el lloc va comparéixer un agent especialista de la Brigada de Policia Científica que va fer la corresponent inspecció tècnica policial en el lloc dels fets i que va poder acreditar la presumpta autoria dels fets. Els agents van procedir a la detenció de tal persona sent acusat d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa i va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alcoi, que va decretar el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.