Un home entra en la presó després d’agredir amb un ganivet a un veí en Alcoi

La baralla va vindre per una discussió | Diario de Sevilla

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), a un home per suposadament agredir amb un ganivet de grans dimensions a un dels seus veïns durant una discussió. La víctima ha patit ferides en les mans i un braç.

 

El detingut, de 67 anys, ha ingressat en la presó, segons ha informat el cos policial este dimarts. Se li atribuïx un delicte d’homicidi en grau de temptativa. L’avís de la suposada agressió es va donar a la Sala del 091 de la Policia Nacional i s’informava d’una baralla en un portal a on hi havia una persona ferida.

 

Una dotació es va entrevistar amb la víctima, que va comptar com havia discutit amb un veí del seu edifici i este li havia agredit amb un ganivet intentant clavar-li’l en la panxa. En defensar-se, li havia tallat en les mans i en un dels braços.

 

L’agressor va negar els fets

Una volta atés el ferit i sol·licitada ajuda mèdica, els policies van seguir el rastre de la sang que havia quedat en terra de l’edifici i van localitzar al presumpte agressor, que negava els fets encara que presentava ferides en una de les seues mans i tenia la roba tacada de sang.

 

En el lloc va comparéixer un agent especialista de la Brigada de Policia Científica que va fer la corresponent inspecció tècnica policial en el lloc dels fets i que va poder acreditar la presumpta autoria dels fets. Els agents van procedir a la detenció de tal persona sent acusat d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa i va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alcoi, que va decretar el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.