Un home entra en la presó després d’agredir amb un ganivet a un veí en Alcoi

La baralla va vindre per una discussió | Diario de Sevilla

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), a un home per suposadament agredir amb un ganivet de grans dimensions a un dels seus veïns durant una discussió. La víctima ha patit ferides en les mans i un braç.

 

El detingut, de 67 anys, ha ingressat en la presó, segons ha informat el cos policial este dimarts. Se li atribuïx un delicte d’homicidi en grau de temptativa. L’avís de la suposada agressió es va donar a la Sala del 091 de la Policia Nacional i s’informava d’una baralla en un portal a on hi havia una persona ferida.

 

Una dotació es va entrevistar amb la víctima, que va comptar com havia discutit amb un veí del seu edifici i este li havia agredit amb un ganivet intentant clavar-li’l en la panxa. En defensar-se, li havia tallat en les mans i en un dels braços.

 

L’agressor va negar els fets

Una volta atés el ferit i sol·licitada ajuda mèdica, els policies van seguir el rastre de la sang que havia quedat en terra de l’edifici i van localitzar al presumpte agressor, que negava els fets encara que presentava ferides en una de les seues mans i tenia la roba tacada de sang.

 

En el lloc va comparéixer un agent especialista de la Brigada de Policia Científica que va fer la corresponent inspecció tècnica policial en el lloc dels fets i que va poder acreditar la presumpta autoria dels fets. Els agents van procedir a la detenció de tal persona sent acusat d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa i va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alcoi, que va decretar el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.