15.2 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Un home entra en la presó després d’agredir amb un ganivet a un veí en Alcoi

La baralla va vindre per una discussió | Diario de Sevilla

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), a un home per suposadament agredir amb un ganivet de grans dimensions a un dels seus veïns durant una discussió. La víctima ha patit ferides en les mans i un braç.

 

El detingut, de 67 anys, ha ingressat en la presó, segons ha informat el cos policial este dimarts. Se li atribuïx un delicte d’homicidi en grau de temptativa. L’avís de la suposada agressió es va donar a la Sala del 091 de la Policia Nacional i s’informava d’una baralla en un portal a on hi havia una persona ferida.

 

Una dotació es va entrevistar amb la víctima, que va comptar com havia discutit amb un veí del seu edifici i este li havia agredit amb un ganivet intentant clavar-li’l en la panxa. En defensar-se, li havia tallat en les mans i en un dels braços.

 

L’agressor va negar els fets

Una volta atés el ferit i sol·licitada ajuda mèdica, els policies van seguir el rastre de la sang que havia quedat en terra de l’edifici i van localitzar al presumpte agressor, que negava els fets encara que presentava ferides en una de les seues mans i tenia la roba tacada de sang.

 

En el lloc va comparéixer un agent especialista de la Brigada de Policia Científica que va fer la corresponent inspecció tècnica policial en el lloc dels fets i que va poder acreditar la presumpta autoria dels fets. Els agents van procedir a la detenció de tal persona sent acusat d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa i va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alcoi, que va decretar el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

Antoñito Molina plena el Roig Arena de València amb la seua gira Em Promet

Antoñito Molina ha convertit el Roig Arena en una celebració col·lectiva amb una de les últimes parades de la seua gira Em Promet, amb entrades esgotades i un repertori corejat.

València escenifica un rescat en altura en la Setmana de Prevenció d’Incendis

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre de rescat en altura dins de la XX Setmana de la Prevenció d'Incendis. El cap de setmana inclou demostracions, unitat canina i tallers.

Torrons Picó fa nevar a Múrcia i complix el somni d’un xiquet de 7 anys

La firma de Xixona va organitzar una nevada festiva en Torreagüera per a anunciar al guanyador del seu concurs de redacció Tot és possible per Nadal. El premi inclou un lot de torrons i 2.000 euros en material per al col·legi del menor.

Les mínimes continuen baixant: quasi -5 °C a Ademuz i sota zero a l’interior

Les mínimes han descendit de nou en la Comunitat Valenciana, amb el valor més baix a Ademuz (-4,8 °C) i diversos municipis de l'interior sota zero.

El València rep al Girona, en alerta per la derrota a Granada i el triomf del rival davant el Barça

El líder de la Lliga Endesa rep al Girona amb la lliçó de Granada encara recent i l'avís del recent triomf gironí davant el Barça. Arriba reforçat per una victòria exigent en l'Eurolliga davant Estrella Roja.

Una exposició a Quart de Poblet homenatja dones silenciades i represaliades

La mostra 'Dones empresonades, entre moltes altres' reunix 28 obres a la Casa de Cultura de Quart de Poblet i s'emmarca en les accions del 25N.

Alacant, primer ‘lloc de memòria democràtica’ valencià pel seu paper com a bastió republicà en 1939

Alacant és des d'este dissabte el primer punt de la Comunitat Valenciana declarat com a 'lloc de memòria democràtica'. La distinció reconeix la seua condició d'últim bastió republicà i activa accions de senyalització i difusió en el Mercat Central, el port i la tomba de Miguel Hernández

El Llevant encadena per segona vegada tres derrotes seguides i toca fons

L'equip granota cau 1-0 a Mestalla, encadena per segona vegada tres derrotes i suma 1 de 15. És penúltim amb nou punts i podria quedar a quatre de la salvació.