Un home entra en la presó després d’agredir amb un ganivet a un veí en Alcoi

La baralla va vindre per una discussió | Diario de Sevilla

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), a un home per suposadament agredir amb un ganivet de grans dimensions a un dels seus veïns durant una discussió. La víctima ha patit ferides en les mans i un braç.

 

El detingut, de 67 anys, ha ingressat en la presó, segons ha informat el cos policial este dimarts. Se li atribuïx un delicte d’homicidi en grau de temptativa. L’avís de la suposada agressió es va donar a la Sala del 091 de la Policia Nacional i s’informava d’una baralla en un portal a on hi havia una persona ferida.

 

Una dotació es va entrevistar amb la víctima, que va comptar com havia discutit amb un veí del seu edifici i este li havia agredit amb un ganivet intentant clavar-li’l en la panxa. En defensar-se, li havia tallat en les mans i en un dels braços.

 

L’agressor va negar els fets

Una volta atés el ferit i sol·licitada ajuda mèdica, els policies van seguir el rastre de la sang que havia quedat en terra de l’edifici i van localitzar al presumpte agressor, que negava els fets encara que presentava ferides en una de les seues mans i tenia la roba tacada de sang.

 

En el lloc va comparéixer un agent especialista de la Brigada de Policia Científica que va fer la corresponent inspecció tècnica policial en el lloc dels fets i que va poder acreditar la presumpta autoria dels fets. Els agents van procedir a la detenció de tal persona sent acusat d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa i va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alcoi, que va decretar el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

Investiguen a un veí de Sant Jordi per abandonar al seu gos en estat crític

El Seprona de la Guàrdia Civil investiga a un veí de Sant Jordi (Castelló) per un presumpte delicte d'abandó animal després de trobar al seu gos en estat crític en una zona rural.

Mor Juan Maeso, anestesista condemnat pel major brot d’hepatitis C a València

Mor en un hospital Juan Maeso, l'anestesista condemnat a 1.933 anys de presó pel contagi massiu d'hepatitis C que va afectar 275 pacients a València.

La flota pesquera espanyola es planteja amarrar per la pujada del gasoil lligada a la guerra de l’Iran

Les associacions d'armadors i confraries alerten que la pujada del gasoil per la guerra de l'Iran porta a la flota al límit de la rendibilitat i pressionen per a aconseguir ajudes immediates.

El turisme d’interior de la Comunitat Valenciana s’acosta al ple per Setmana Santa amb fins a un 87% d’ocupació

El turisme d'interior de la Comunitat Valenciana preveu una ocupació d'entre el 74 i el 87% per Setmana Santa, amb fort pes de les reserves d'última hora i lideratge del viatger local.

Mor Juan Maeso, anestesista condemnat pel major contagi d’hepatitis C a València

L'anestesista Juan Maeso, condemnat a 1.933 anys de presó per un contagi massiu d'hepatitis C que va afectar 275 pacients a València, ha mort en un hospital després d'eixir en llibertat condicional en 2023 pel seu delicat estat de salut.

Juí a una presidenta de comunitat per carregar 80.000 euros al compte d’una veïna morta

Una presidenta de comunitat de propietaris de Dénia s'enfronta a dos anys de prision per presumpta estafa en carregar quasi 80.000 euros en rebuts al compte d'una veïna que ja habia mort.

Ferit un jove de 21 anys en xocar el seu cotxe contra un arbre a Alcoi

Un jove de 21 anys resulta ferit en col·lidir el cotxe que conduïa contra un arbre en un carrer del nucli urbà d'Alcoi i és traslladat a l'hospital.

Carlos Cuerpo i Arcadi España s’estrenen en la Moncloa abans del primer Consell de Ministres

Carlos Cuerpo i Arcadi España posen en l'escalinata de la Moncloa abans d'assistir al seu primer Consell de Ministres com a titulars de les seues noves carteres després de l'eixida de María Jesús Montero.