Un home ferit en bolcar amb el cotxe en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant i els bombers del SPEIS han intervingut en un accident de trànsit este matí de dilluns, cap a les 11.00 hores, en l’avinguda de Dénia de la ciutat en el que un cotxe ha bolcat i un home ha acabat ferit. Els agents han hagut de tallar el trànsit a l’altura de la rotonda de la Santa Faç per a auxiliar-lo.

 

Segons fonts policials un cotxe ha perdut el control quan la via estava banyada a conseqüència de la pluja, i ha impactat quedant bolcat el vehicle lateralment en la calçada. Les causes de l’accident estan sent investigades per la unitat d’Atestats de la Policia Local

 

Per tals fets s’han traslladat tres patrulles de Policia Local que han hagut de senyalitzar la via i tallar el trànsit de l’avinguda de Dénia sentit Santa Faç i una unitat de la Guàrdia Civil, juntament amb dos dotacions de bombers, per a ajudar en la coordinació de l’emergència i restablir la normalitat i el trànsit d’esta via, sense que fora necessari fer maniobres d’excarceració del ferit. Amb posterioritat una grua ha retirat el cotxe, que ha quedat totalment danyat de l’impacte.

Anuncios

Últimes notícies

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.

Les víctimes de la dana carreguen contra el tancament de la comissió de Les Corts

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 mostren la seua indignació pel tancament de la comissió d'investigació de Les Corts, que donen per fracassada i purament partidista.