Un home ferit en bolcar amb el cotxe en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant i els bombers del SPEIS han intervingut en un accident de trànsit este matí de dilluns, cap a les 11.00 hores, en l’avinguda de Dénia de la ciutat en el que un cotxe ha bolcat i un home ha acabat ferit. Els agents han hagut de tallar el trànsit a l’altura de la rotonda de la Santa Faç per a auxiliar-lo.

 

Segons fonts policials un cotxe ha perdut el control quan la via estava banyada a conseqüència de la pluja, i ha impactat quedant bolcat el vehicle lateralment en la calçada. Les causes de l’accident estan sent investigades per la unitat d’Atestats de la Policia Local

 

Per tals fets s’han traslladat tres patrulles de Policia Local que han hagut de senyalitzar la via i tallar el trànsit de l’avinguda de Dénia sentit Santa Faç i una unitat de la Guàrdia Civil, juntament amb dos dotacions de bombers, per a ajudar en la coordinació de l’emergència i restablir la normalitat i el trànsit d’esta via, sense que fora necessari fer maniobres d’excarceració del ferit. Amb posterioritat una grua ha retirat el cotxe, que ha quedat totalment danyat de l’impacte.

Últimes notícies

Dones venezolanES arrepleguen material sanitari a Alacant per a La Guaira després del terratrémol

Lassociació AMASVE ha iniciat una campanya durgent a Alacant per arreplegar material sanitari i medicaments que viatjaran dilluns a La Guaira, zona zero del doble terratrémol a Veneçuela. La presidenta, Míriam Álvarez, viatjarà personalment amb els subministraments mentres busca un dels seus fills, desaparegut a la ciutat veneçolana.

Infraestructures educatives: data clau per a la negociació entre Educació i sindicats

Educació i sindicats de docents es reuniran dimarts 30 de juny per a negociar el bloc d Infraestructures Educatives i el decret de jornada i horari del professorat no universitari, amb diversos plans d inversió sobre la taula.

Mig milió d’euros i equip de rescat valencià per a ajudar Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha destinat 500.000 euros a ajuda humanitària urgent per a Veneçuela i ha activat un equip especialitzat de bombers i gossos de rescat per a sumar-se al dispositiu de resposta després dels terratrémols de Caracas i La Guaira.

Benidorm obrirà SkyFest, un nou recinte d’estiu amb més de 20 concerts

Benidorm inaugurarà este diumenge SkyFest, un nou espai d’espectacles als antics camps Hermanos Martínez Munuera, amb més de vint concerts i capacitat màxima per a 25.000 assistents fins a setembre.

Dos rescatistes de la Marina Baixa viatgen a Veneçuela amb gossos per buscar supervivents

Dos membres del grup GEIR-K9 de la Marina Baixa viatgen este divendres a Caracas amb dos gossos especialitzats per buscar supervivents del doble terratrémol de Veneçuela.

Detingut a Alacant per estavellar el cotxe després d’una discussió amb la seua parella

Un home de 30 anys ha sigut detingut a Alacant acusat de violència masclista i de causar danys després d’estavellar suposadament de manera intencionada el seu vehicle contra un contenidor de vidre i dos cotxes estacionats al barri de Babel, després d’una discussió amb la seua parella.

Barrachina acusa Espanya i Morant de justificar delictes en lloc de defensar una millor financiació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha acusat els ministres socialistes Arcadi España i Diana Morant de centrar-se en justificar decisions judicialment qüestionades del Govern de Pedro Sánchez en lloc d’impulsar una nova financiació autonòmica pactada amb totes les comunitats.

Transport públic més barat fins a finals de 2026: el Consell allarga els descomptes

El Consell ha acordat prorrogar fins al 31 de desembre de 2026 les reduccions temporals de tarifes en el transport públic autonòmic, amb gratuïtat per als menors de 15 anys i descomptes importants per a jóvens i abonats.