Un home ferit en bolcar amb el cotxe en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant i els bombers del SPEIS han intervingut en un accident de trànsit este matí de dilluns, cap a les 11.00 hores, en l’avinguda de Dénia de la ciutat en el que un cotxe ha bolcat i un home ha acabat ferit. Els agents han hagut de tallar el trànsit a l’altura de la rotonda de la Santa Faç per a auxiliar-lo.

 

Segons fonts policials un cotxe ha perdut el control quan la via estava banyada a conseqüència de la pluja, i ha impactat quedant bolcat el vehicle lateralment en la calçada. Les causes de l’accident estan sent investigades per la unitat d’Atestats de la Policia Local

 

Per tals fets s’han traslladat tres patrulles de Policia Local que han hagut de senyalitzar la via i tallar el trànsit de l’avinguda de Dénia sentit Santa Faç i una unitat de la Guàrdia Civil, juntament amb dos dotacions de bombers, per a ajudar en la coordinació de l’emergència i restablir la normalitat i el trànsit d’esta via, sense que fora necessari fer maniobres d’excarceració del ferit. Amb posterioritat una grua ha retirat el cotxe, que ha quedat totalment danyat de l’impacte.

Últimes notícies

La exalcaldesa de Chiva afirma que no va rebre instruccions oficials durant la DANA del 29 d’octubre

La exalcaldesa de Chiva sosté davant la jutgessa que cap organisme oficial la va informar ni li va donar instruccions durant la DANA del 29 d'octubre i que desconeixia l'existència del Cecopal.

Castelló recupera la Copa d’Europa de clubs amb 580 atletes de dotze països

La Copa d'Europa de clubs torna després de set anys d'absència i es disputa este cap de setmana en l'estadi Gaetà Huguet de Castelló, amb 580 atletes de dotze països i 24 equips masculins i femenins.

Educació condiciona la represa de la negociació amb els sindicats al document compromés

Educació reprendrà la negociació amb els sindicats docents quan reba el document compromés, després de més de 30 reunions i una oferta de 200 euros mensuals per docent i més de seixanta mesures.

Evacuada la segona planta de l’Hospital de Torrevieja per un incendi sense ferits

Un incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja ha obligat a desallotjar la zona. El foc continua actiu i no s'han registrat ferits.

Morant recolza a Zapatero i acusa a Aznar de tindre a la mitat del seu Govern a la presó

Diana Morant defén el llegat de José Luis Rodríguez Zapatero, expressa la seua confiança en ell i contraposa la seua gestió a la de José María Aznar, a qui enlletgix que diversos dels seus ministres acabaren a la presó sense que ell fora investigat.

La comissió de les VPP citarà a Barcala i a 81 testimonis però deixa fora a Camarero i Pérez Llorca

La comissió d'investigació de Les Corts sobre les vivendes de protecció pública a Alacant cita a l'alcalde Luis Barcala i a 81 compareixents, però exclou a Susana Camarero i a Juanfran Pérez Llorca, la qual cosa enfronta als grups.

El professorat culmina la segona setmana de vaga amb protestes en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana tanca la seua segona setmana de vaga indefinida amb una gran manifestació a València i concentracions a Alacant i Castelló.

Catalá veu preocupant la imputació de Zapatero per delictes tan greus

María José Catalá considera preocupant que José Luis Rodríguez Zapatero siga el primer expresident imputat per delictes que qualifica de molt greus i reclama reflexió interna en el PSOE.