Un home ferit en bolcar amb el cotxe en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant i els bombers del SPEIS han intervingut en un accident de trànsit este matí de dilluns, cap a les 11.00 hores, en l’avinguda de Dénia de la ciutat en el que un cotxe ha bolcat i un home ha acabat ferit. Els agents han hagut de tallar el trànsit a l’altura de la rotonda de la Santa Faç per a auxiliar-lo.

 

Segons fonts policials un cotxe ha perdut el control quan la via estava banyada a conseqüència de la pluja, i ha impactat quedant bolcat el vehicle lateralment en la calçada. Les causes de l’accident estan sent investigades per la unitat d’Atestats de la Policia Local

 

Per tals fets s’han traslladat tres patrulles de Policia Local que han hagut de senyalitzar la via i tallar el trànsit de l’avinguda de Dénia sentit Santa Faç i una unitat de la Guàrdia Civil, juntament amb dos dotacions de bombers, per a ajudar en la coordinació de l’emergència i restablir la normalitat i el trànsit d’esta via, sense que fora necessari fer maniobres d’excarceració del ferit. Amb posterioritat una grua ha retirat el cotxe, que ha quedat totalment danyat de l’impacte.

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.