Un home ferit en bolcar amb el cotxe en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant i els bombers del SPEIS han intervingut en un accident de trànsit este matí de dilluns, cap a les 11.00 hores, en l’avinguda de Dénia de la ciutat en el que un cotxe ha bolcat i un home ha acabat ferit. Els agents han hagut de tallar el trànsit a l’altura de la rotonda de la Santa Faç per a auxiliar-lo.

 

Segons fonts policials un cotxe ha perdut el control quan la via estava banyada a conseqüència de la pluja, i ha impactat quedant bolcat el vehicle lateralment en la calçada. Les causes de l’accident estan sent investigades per la unitat d’Atestats de la Policia Local

 

Per tals fets s’han traslladat tres patrulles de Policia Local que han hagut de senyalitzar la via i tallar el trànsit de l’avinguda de Dénia sentit Santa Faç i una unitat de la Guàrdia Civil, juntament amb dos dotacions de bombers, per a ajudar en la coordinació de l’emergència i restablir la normalitat i el trànsit d’esta via, sense que fora necessari fer maniobres d’excarceració del ferit. Amb posterioritat una grua ha retirat el cotxe, que ha quedat totalment danyat de l’impacte.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.