Un home ferit en caure amb la bici per un barranc en Castelló de la Plana

 

Els Bombers Municipals de Castelló de la Plana, juntament amb una dotació d’emergències sanitàries de la Generalitat Valenciana, han procedit este matí de diumenge al rescat d’un ciclista que havia patit un accident mentres feia exercici en els voltants de l’Hospital de la Magdalena.

 

Els fets s’han produït cap a les 09.30 hores del matí quan el telèfon d’emergències 112 ha rebut la telefonada d’un ciclista que alertava que un company seu havia patit una caiguda amb la bici i s’havia fet una ferida greu en una cama. Segons l’avís, el ciclista ferit estava perdent molta sang, pel que els acompanyants li havien fet un torniquet amb una cambra de bicicleta.

 

Fins al lloc s’ha desplaçat immediatament una reguarda de bombers municipals i una dotació d’emergències sanitàries els que han hagut d’arribar a peu fins al lloc del sinistre, ja que la zona a on s’ha produït la caiguda és bastant agresta i no hi havia accessos per a arribar amb els vehicles fins a on es trobava ferit el ciclista.

 

En arribar els efectius d’emergències al lloc de l’accident, la persona lesionada es trobava conscient i acompanyada de persones amb les que estava fent exercici descendint un xicotet barranc. El ciclista presentava una ferida profunda en una cama i després de ser estabilitzat pels facultatius mèdics, el ferit ha sigut evacuat a peu pels bombers municipals els qui han hagut de descendir amb la llitera per una senda de difícil accés. Finalment, cap a les 11.00 hores del matí, els servicis d’emergències han arribat fins a la zona a on havien deixat els vehicles d’emergències i el ciclista ferit ha sigut traslladat en una ambulància fins a l’Hospital General.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.