14.1 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

Un home ferit en caure amb la bici per un barranc en Castelló de la Plana

 

Els Bombers Municipals de Castelló de la Plana, juntament amb una dotació d’emergències sanitàries de la Generalitat Valenciana, han procedit este matí de diumenge al rescat d’un ciclista que havia patit un accident mentres feia exercici en els voltants de l’Hospital de la Magdalena.

 

Els fets s’han produït cap a les 09.30 hores del matí quan el telèfon d’emergències 112 ha rebut la telefonada d’un ciclista que alertava que un company seu havia patit una caiguda amb la bici i s’havia fet una ferida greu en una cama. Segons l’avís, el ciclista ferit estava perdent molta sang, pel que els acompanyants li havien fet un torniquet amb una cambra de bicicleta.

 

Fins al lloc s’ha desplaçat immediatament una reguarda de bombers municipals i una dotació d’emergències sanitàries els que han hagut d’arribar a peu fins al lloc del sinistre, ja que la zona a on s’ha produït la caiguda és bastant agresta i no hi havia accessos per a arribar amb els vehicles fins a on es trobava ferit el ciclista.

 

En arribar els efectius d’emergències al lloc de l’accident, la persona lesionada es trobava conscient i acompanyada de persones amb les que estava fent exercici descendint un xicotet barranc. El ciclista presentava una ferida profunda en una cama i després de ser estabilitzat pels facultatius mèdics, el ferit ha sigut evacuat a peu pels bombers municipals els qui han hagut de descendir amb la llitera per una senda de difícil accés. Finalment, cap a les 11.00 hores del matí, els servicis d’emergències han arribat fins a la zona a on havien deixat els vehicles d’emergències i el ciclista ferit ha sigut traslladat en una ambulància fins a l’Hospital General.

Últimes notícies

València suspén les activitats nadalenques municipals per l’alerta taronja de pluges

L'Ajuntament ha ampliat mesures davant previsió de precipitacions intenses i ratxes de vent: suspén actes a l'aire lliure i recomana cancel·lar esdeveniments privats.

Omar Mascarell lidera el 3-1 i saca al Mallorca del descens

El Mallorca va véncer 3-1 a l'Elx amb una actuació decisiva d'Omar Mascarell, autor d'un gol i una assistència. El triomf el va traure de la zona de descens

Mallorca i Elx empaten 1-1 al descans després del gol de Morlanes i un autogol

Mallorca es va avançar amb una miqueta de Manu Morlanes, però un gol en pròpia porta de Pablo Maffeo va anivellar el marcador abans del descans. Virgili i Muriqi van perdonar davant Iñaki Peña.

Obra d’art de Griezmann per al 2-1 de l’Atlètic davant el València

L'Atlètic va derrotar 2-1 al València amb un control i definició de Griezmann en el 74'. Koke va obrir el marcador i Beltrán va empatar abans en un dol d'anada i tornada.

Beltrán: ‘Vam ficar el gol, ens vam anar arrere i li vam donar la pilota a ells’

Lucas Beltrán va considerar injusta la derrota del València per 2-1 davant l'Atlètic. Va admetre que, després d'empatar, l'equip va recular i va cedir la possessió, la qual cosa va facilitar el punt decisiu.

2-1: Griezmann decidix a l’Atlètic amb un control i zurdazo davant el València

L'Atlètic es va imposar 2-1 al València gràcies a una acció tècnica de Griezmann a 16 minuts del final. Koke va obrir el marcador i Beltrán va empatar abans del colp definitiu.

Obra d’art de Griezmann decidix el 2-1 de l’Atlètic davant el València

Antoine Griezmann va segellar amb un control i zurdazo el 2-1 de l'Atlètic davant el València després de l'empat de Beltrán. Koke va obrir el marcador i el VAR va intervindre dos vegades.

El Consorci de Bombers de València eleva a 245 els efectius per l’alerta taronja de pluges

El Consorci de Bombers de València ha activat el reforç per alerta taronja i eleva de 175 a 245 els efectius per a afrontar pluges i tempestes. Es demana extremar precaucions, evitar zones inundables i assegurar elements exteriors.