Un home ferit en caure amb la bici per un barranc en Castelló de la Plana

 

Els Bombers Municipals de Castelló de la Plana, juntament amb una dotació d’emergències sanitàries de la Generalitat Valenciana, han procedit este matí de diumenge al rescat d’un ciclista que havia patit un accident mentres feia exercici en els voltants de l’Hospital de la Magdalena.

 

Els fets s’han produït cap a les 09.30 hores del matí quan el telèfon d’emergències 112 ha rebut la telefonada d’un ciclista que alertava que un company seu havia patit una caiguda amb la bici i s’havia fet una ferida greu en una cama. Segons l’avís, el ciclista ferit estava perdent molta sang, pel que els acompanyants li havien fet un torniquet amb una cambra de bicicleta.

 

Fins al lloc s’ha desplaçat immediatament una reguarda de bombers municipals i una dotació d’emergències sanitàries els que han hagut d’arribar a peu fins al lloc del sinistre, ja que la zona a on s’ha produït la caiguda és bastant agresta i no hi havia accessos per a arribar amb els vehicles fins a on es trobava ferit el ciclista.

 

En arribar els efectius d’emergències al lloc de l’accident, la persona lesionada es trobava conscient i acompanyada de persones amb les que estava fent exercici descendint un xicotet barranc. El ciclista presentava una ferida profunda en una cama i després de ser estabilitzat pels facultatius mèdics, el ferit ha sigut evacuat a peu pels bombers municipals els qui han hagut de descendir amb la llitera per una senda de difícil accés. Finalment, cap a les 11.00 hores del matí, els servicis d’emergències han arribat fins a la zona a on havien deixat els vehicles d’emergències i el ciclista ferit ha sigut traslladat en una ambulància fins a l’Hospital General.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.