Un home ferit en caure amb la bici per un barranc en Castelló de la Plana

 

Els Bombers Municipals de Castelló de la Plana, juntament amb una dotació d’emergències sanitàries de la Generalitat Valenciana, han procedit este matí de diumenge al rescat d’un ciclista que havia patit un accident mentres feia exercici en els voltants de l’Hospital de la Magdalena.

 

Els fets s’han produït cap a les 09.30 hores del matí quan el telèfon d’emergències 112 ha rebut la telefonada d’un ciclista que alertava que un company seu havia patit una caiguda amb la bici i s’havia fet una ferida greu en una cama. Segons l’avís, el ciclista ferit estava perdent molta sang, pel que els acompanyants li havien fet un torniquet amb una cambra de bicicleta.

 

Fins al lloc s’ha desplaçat immediatament una reguarda de bombers municipals i una dotació d’emergències sanitàries els que han hagut d’arribar a peu fins al lloc del sinistre, ja que la zona a on s’ha produït la caiguda és bastant agresta i no hi havia accessos per a arribar amb els vehicles fins a on es trobava ferit el ciclista.

 

En arribar els efectius d’emergències al lloc de l’accident, la persona lesionada es trobava conscient i acompanyada de persones amb les que estava fent exercici descendint un xicotet barranc. El ciclista presentava una ferida profunda en una cama i després de ser estabilitzat pels facultatius mèdics, el ferit ha sigut evacuat a peu pels bombers municipals els qui han hagut de descendir amb la llitera per una senda de difícil accés. Finalment, cap a les 11.00 hores del matí, els servicis d’emergències han arribat fins a la zona a on havien deixat els vehicles d’emergències i el ciclista ferit ha sigut traslladat en una ambulància fins a l’Hospital General.

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.