Un home ferit en caure amb la bici per un barranc en Castelló de la Plana

 

Els Bombers Municipals de Castelló de la Plana, juntament amb una dotació d’emergències sanitàries de la Generalitat Valenciana, han procedit este matí de diumenge al rescat d’un ciclista que havia patit un accident mentres feia exercici en els voltants de l’Hospital de la Magdalena.

 

Els fets s’han produït cap a les 09.30 hores del matí quan el telèfon d’emergències 112 ha rebut la telefonada d’un ciclista que alertava que un company seu havia patit una caiguda amb la bici i s’havia fet una ferida greu en una cama. Segons l’avís, el ciclista ferit estava perdent molta sang, pel que els acompanyants li havien fet un torniquet amb una cambra de bicicleta.

 

Fins al lloc s’ha desplaçat immediatament una reguarda de bombers municipals i una dotació d’emergències sanitàries els que han hagut d’arribar a peu fins al lloc del sinistre, ja que la zona a on s’ha produït la caiguda és bastant agresta i no hi havia accessos per a arribar amb els vehicles fins a on es trobava ferit el ciclista.

 

En arribar els efectius d’emergències al lloc de l’accident, la persona lesionada es trobava conscient i acompanyada de persones amb les que estava fent exercici descendint un xicotet barranc. El ciclista presentava una ferida profunda en una cama i després de ser estabilitzat pels facultatius mèdics, el ferit ha sigut evacuat a peu pels bombers municipals els qui han hagut de descendir amb la llitera per una senda de difícil accés. Finalment, cap a les 11.00 hores del matí, els servicis d’emergències han arribat fins a la zona a on havien deixat els vehicles d’emergències i el ciclista ferit ha sigut traslladat en una ambulància fins a l’Hospital General.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.