Un home ferit en eixir-se’n amb el camió de l’AP-7, a l’altura de Vila-real

 

Este migida de dijous, cap a les 13.30 hores, s’ha produït un accident en eixir-se’n de la carretera un camió en el quilòmetre 442 de l’AP-7, a l’altura de la localitat de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), en el que el conductor, de 42 anys, ha acabat ferit.

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), fins al lloc de l’accident s’ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU). Un volta allí, l’equip mèdic ha assistit a la víctima, qui presentava ferides lleus.

 

Després de ser estabilitzat, l’home ha sigut traslladat fins a l’hospital de La Plana en la localitat. Ara per ara es desconeix l’estat actual de la víctima.

Últimes notícies

La Fiscalia demana tres anys i mig de presó per a un sacerdot per estafar 65.000 euros a una dona

La Fiscalia sol·licita tres anys i mig de presó per a un sacerdot missioner acusat d'aprofitar una relació sentimental amb una dona per a obtindre d'ella quasi 65.000 euros durant cinc anys.

Tres detinguts per robatoris amb violència en gasolineres de La Safor armats amb un martell

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens i una dona acusats d'assaltar amb violència dos gasolineres de La Safor al febrer, usant un martell de grans dimensions per a intimidar als treballadors.

Inici de setmana amb temps estable, pujada de màximes i vent molt fort en el nord de la Comunitat Valenciana

La setmana entre març i abril arranca en la Comunitat Valenciana amb ambient estable, màximes a l'alça, mínimes encara fredes en zones de l'interior i ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i l'interior nord de València.

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.