17.1 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Un home ferit greu en ser apunyalat enmig del carrer en Dénia

 

Esta vesprada de dimecres, cap a les 18.00 hores, s’ha produït una agressió enmig del carrer del Marqués de Campos de la localitat de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), en el que un home de 40 anys ha pegat dos punyalades amb un ganivet a un altre home per l’esquena enmig del carrer. La víctima ha acabat greument ferida.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, una de les punyalades ha anat al costat dret i l’altra al pulmó, pel que l’home ferit ha sigut assistit pels servicis sanitaris i, una volta estabilitzat, ha sigut traslladat fins a l’hospital Marina Alta de la localitat.

 

L’autor dels fets ha intentat escapar del lloc dels fets amb l’arma de l’agressió en la mà i amb la roba plena de sang, però agents de la Policia Nacional, que han anat gràcies a l’avís de diferents testimonis, han conseguit pillar-lo a pocs metres del lloc dels fets. Després de fer les primeres investigacions policials, tot indica a què es tractaria d’una revenja per droga.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Roig Arena vibra en la seua primera final de Copa del Rei i ja mira a 2027

Amb més de quinze mil espectadors, el Roig Arena va vibrar amb la final entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. El recinte va tancar la seua primera Copa i el torneig tornarà en 2027.

Detenen als pares de l’acusat de matar al seu veí a Benimàmet

La Policia Nacional ha arrestat als progenitors del presumpte agressor de Benimàmet per a prendre'ls declaració i aclarir si van tindre implicació en el crim. L'homicidi s'ha produït després de l'avís d'una veïna per sorolls en una vivenda del carrer Gavarda.

Felip VI visita el Roig Arena abans d’assistir a la final de la Copa del Rei

Felip VI va visitar el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. Va arribar amb antelació i va ser rebut per autoritats.

El Barcelona va recuperar el lideratge amb un 3-0 al Llevant

L'equip de Hansi Flic va aprofitar la punxada blanca a Pamplona i va firmar un 3-0 amb gols de Bernal, De Jong i Fermín per a tornar al cim de LaLiga.

Felip VI recorre el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei

El rei va visitar el Roig Arena, seu de la Copa del Rei des del dijous, i va arribar 40 minuts abans del duel entre el Reial Madrid i el Kosner Baskonia. La presència institucional va subratllar la rellevància de l'esdeveniment i del nou recinte valencià.

Felip VI visita el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei

Felip VI va visitar el Roig Arena de València abans d'assistir a la final de la Copa del Rei entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. La presència del monarca va reforçar el tancament d'un torneig que el recinte va acollir des del dijous.

Carlos Álvarez lamenta el 3-0 davant el Barcelona: ‘L’equip competix però no ens dona de moment’

Carlos Álvarez ha assumit després del 3-0 davant el Barcelona que el Llevant competix però no aconseguix transformar-lo en punts. Confia a reaccionar davant rivals directes.

3-0: el Barcelona va recuperar el lideratge amb autoritat

El Barcelona va aprofitar l'ensopegada del Reial Madrid a Pamplona i va recuperar el lideratge amb un 3-0 al Llevant. Van marcar Bernal, De Jong i Fermín López.