26 C
València
Divendres, 11 juliol, 2025

Un home ferit greu després d’una caiguda en l’estació d’Albatera-Catral en San Isidro

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Un home ha acabat ferit greu després de caure en un pas subterrani de l’estació d’Albatera-Catral en San Isidro, en la comarca del Baix Segura (Alacant). Fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat han informat del succés.

 

Els fets s’han produït este dilluns, poc després de les huit i mitja de la vesprada. En rebre l’avís, el CICU ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB) fins al lloc dels fets.

 

Els servicis mèdics han assistit a l’home de 35 anys per diverses ferides greus en diferents parts del cos i, després d’estabilitzar-lo, l’han traslladat a l‘hospital General Universitari d’Elx en l’ambulància de suport vital avançat (SAMU).

Últimes notícies

Divendres estable en la Comunitat Valenciana abans de fortes tempestes el dissabte a Castelló

La Comunitat Valenciana viurà un divendres amb temps estable que derivarà en pluges i tempestes en interior de Castelló i València. El dissabte s'espera un increment de la intensitat amb tempestes molt fortes i graníssol a Castelló.

Comunitat Valenciana i Castella-la Manxa lideren la preferència de docents per a trasllats en 2025

La Comunitat Valenciana, Castella-la Manxa i Andalusia són les comunitats més demandades per docents que busquen traslladar-se en 2025, mentres Madrid i Catalunya registren més eixides.

Tempesta intensa deixa 32 litres per metre quadrat en menys d’una hora a Enguera, València

Una tempesta d'alta intensitat descarrega 32 litres per metre quadrat en la zona de La Matea, Enguera, València, amb avís taronja per fortes pluges i graníssol.

El València CF embene a la promesa Yarek Gasiorowski al PSV per deu milions d’euros

El València CF ha concretat la venda de la seua jove defensa central Yarek Gasiorowski al PSV Eindhoven per deu milions d'euros, incloent-hi un percentatge en futures vendes. Gasiorowski, format en la pedrera valencianista, ha disputat 35 partits oficials i és internacional en categories inferiors d'Espanya.

Cinc cossos en descomposició trobats en les costes valencianes en els últims dies

La Guàrdia Civil i Salvament Marítim van trobar cinc cossos en descomposició en aigües valencianes, possiblement víctimes d'un naufragi de pastera.

Cimera Empresarial destaca la importància del turisme i rebutja la imposició de reduir la jornada laboral

La Cimera Empresarial recalca el paper clau del turisme en l'economia espanyola i s'oposa a la reducció obligatòria de la jornada laboral, promovent un enfocament basat a guanyar més i augmentar la productivitat.

Consum impulsa la seua expansió a Catalunya amb 220 milions per a 60 noves botigues i millora logística a Zona Franca de Barcelona

Consum invertirà 220 milions d'euros fins a 2027 per a obrir 60 botigues a Catalunya i modernitzar la seua xarxa logística a la Zona Franca de Barcelona, generant més de 1100 ocupacions.

Cent taulells a Catarroja mostren el nivell de l’aigua després de la dana del 29 d’octubre

L'Ajuntament de Catarroja ha instal·lat cent taulells en diversos carrers per a assenyalar fins a quina altura va arribar l'aigua després de la dana del passat 29 d'octubre, com a record i senyal de la reconstrucció.