El passat dimarts, 14 de novembre, un taxista va ser apunyalat en la localitat de Tibi, a l'Alcoià per un client d'uns 50 anys. L'home el va apunyalar en la cara després que el taxista el traslladara en el seu taxi a la ciutat d'Alzira i tornara a la província d'Alacant com havien quedat quan el client va requerir el servei. Després l'agressor va fugir en un altre cotxe després d'amenaçar amb un cúter i retindre al conductor i a un altre ocupant del vehicle. Els fets van ocórrer el dimarts a la vesprada dins del taxi, per motius que no han transcendit. L'home després d'haver-se realitzat el servei va atacar per sorpresa al taxista, que no es va poder defendre i se'n va anar sense pagar-li el trajecte. Es va alertar a la Guàrdia Civil d'Alacant que va rebre l'alarma de l'apunyalament al voltant de les 17 hores, per tant diverses patrulles del Centre Operatiu de Serveis (COS) van acudir fins a Tibi per a atendre la víctima i buscar a l'agressor.
Un home furta un cotxe després d’apunyalar un taxista en la cara a Alacant
Últimes notícies
Local
Alicant tornarà a confiar en Espadero i Gómez per a les fogueres oficials de 2027
Les maquetes de Pedro Espadero i Sergio Gómez han sigut triades com a foguera oficial adulta i infantil dAlicant per a 2027, en la seua vintena i catorzena plantà davant lAjuntament.
Successos
Barrachina evita pronunciar-se sobre si un avís Es-Alert abans hauria salvat vides el 29-O
El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, admet que no sap si un Es-Alert més prompte el 29 d’octubre de 2024 hauria evitat morts per la dana i remeta el debat als tècnics, en línia amb la defensa de Carlos Mazón en la causa oberta a Catarroja.
Oratge
Un episodi de calor molt anòmal portarà temperatures de rècord en setembre
A partir de divendres, la Comunitat Valenciana viurà un episodi de calor molt anòmal per a setembre, amb màximes de fins a 34 graus en el litoral i nits de fort oratge de bochor.
Medi ambient
Deu tortugues babaues nascudes a Almassora tornen a la mar després d’un any de cures
Deu tortugues babaues nascudes en 2025 a la platja de Benafelí, a Almassora, han sigut alliberades al Mediterrani després d’un any en el programa de conservació ‘Head Starting’. El projecte, impulsat per la Fundació Oceanogràfic i la Fundació Azul Marino, busca augmentar la supervivència d’esta espècie amenaçada.
Oratge
Agost de 2026 bat tots els rècords de calor a la Comunitat Valenciana
Agost de 2026 ha sigut el més calorós registrat a la Comunitat Valenciana, amb una anomalia tèrmica de 2,1 graus i nits sufocants. Les pluges han sigut globalment normals, però molt irregulars i amb reventons que han deixat ratxes de vent de més de 100 km/h.
Social
El Consell se suma a la petició de dimissió de Pedro Sánchez per la crisi de Ceuta
El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha afirmat que el Govern valencià dona suport a la petició de dimissió de Pedro Sánchez per la crisi migratòria de Ceuta i ha exigit la convocatòria d’eleccions generals. També ha defensat les mobilitzacions multitudinàries en diverses ciutats i ha remarcat que la Comunitat Valenciana no ha rebut cap proposta per a l’acollida de menors no acompanyats.
Cultura
Pérez Llorca insta la nova presidenta de l’AVL a reforçar el diàleg i el consens
Juanfran Pérez Llorca ha demanat a Maria Àngels Francés que la nova etapa de l’AVL es base en el diàleg, el rigor i el consens, i ella s’ha compromés a impulsar el valencià amb independència i objectivitat.
Economia
Bamba acosta als lectors valencians ‘La vida en la escritura’ d’Annie Dillard
'La vida en la escritura', clàssic contemporani sobre l'ofici d'escriure d'Annie Dillard, es publica per primera vegada a Espanya de la mà de l'editorial valenciana Bamba, que continua així el seu projecte de recuperació de l'autora.







