Un home furta un cotxe després d’apunyalar un taxista en la cara a Alacant

El passat dimarts, 14 de novembre, un taxista va ser apunyalat en la localitat de Tibi, a l'Alcoià per un client d'uns 50 anys. L'home el va apunyalar en la cara després que el taxista el traslladara en el seu taxi a la ciutat d'Alzira i tornara a la província d'Alacant com havien quedat quan el client va requerir el servei. Després l'agressor va fugir en un altre cotxe després d'amenaçar amb un cúter i retindre al conductor i a un altre ocupant del vehicle. Els fets van ocórrer el dimarts a la vesprada dins del taxi, per motius que no han transcendit. L'home després d'haver-se realitzat el servei va atacar per sorpresa al taxista, que no es va poder defendre i se'n va anar sense pagar-li el trajecte. Es va alertar a la Guàrdia Civil d'Alacant que va rebre l'alarma de l'apunyalament al voltant de les 17 hores, per tant diverses patrulles del Centre Operatiu de Serveis (COS) van acudir fins a Tibi per a atendre la víctima i buscar a l'agressor.

Últimes notícies

Sis anys de presó per violar una dona en una vivenda de Vinaròs

La Audiencia Provincial de Castelló ha imposat sis anys de presó a un home per violar una dona en la seua vivenda de Vinaròs en 2021, i tres anys més de presó a un amic seu com a còmplice.

Els plats preparats prenen força: del producte a les solucions en el supermercat

La reducció del tamany de les llars, l’envelliment i la falta de temps han impulsat una nova generació de plats preparats i han transformat el paper del supermercat, que passa de vendre productes a oferir solucions basades en salut, sabor i conveniència.

José Luis Vera nega davant el jutge haver cobrat en negre en el cas Azud

L’advocat José Luis Vera ha tornat a declarar davant el Jutjat d’Instrucció número 13 de València pel cas Azud i ha negat haver cobrat en negre o haver tingut vincles amb el PSPV-PSOE, en una macrocausa que tanca nou anys d’instrucció amb 38 processats.

Arde Bogotá portarà la gira ‘Hervideros’ a València i Alacant en desembre

El grup murcià Arde Bogotá inclou València i Alacant en la seua gira 'Hervideros Vibra Mahou', amb concerts els dies 3 i 4 de desembre i entrades només a taquilla física.

Luis Rioja dona tres punts d’or al València i confia que siga l’inici d’una gran temporada

Luis Rioja, autor del gol del triomf del València a Mendizorrotza, destaca el valor dels tres punts i confia que siguen el punt d’inflexió d’una temporada fins ara molt irregular, malgrat arrossegar una lesió complicada al peu.

Thiago i Requena podran jugar contra el Vila-real malgrat estar cedits

Thiago Fernández i Dani Requena, cedits pel Vila-real al Llevant este estiu, podran jugar diumenge en La Ceràmica en no existir cap clàusula que ho impedisca.

El Villarreal es juga una nova oportunitat a Màlaga per reaccionar

Íñigo Pérez admet el mal inici del Villarreal en LALIGA i la Champions i assenyala el duel de dijous a La Rosaleda com una oportunitat clau per començar a revertir la situació, sobretot en l’aspecte mental.

Màlaga i Vila-real busquen la primera victòria en un duel marcat per les urgències

Màlaga i Vila-real arriben al duel de La Rosaleda sense conéixer encara la victòria en LALIGA EA Sports i amb problemes defensius evidents als dos equips.