El passat dimarts, 14 de novembre, un taxista va ser apunyalat en la localitat de Tibi, a l'Alcoià per un client d'uns 50 anys. L'home el va apunyalar en la cara després que el taxista el traslladara en el seu taxi a la ciutat d'Alzira i tornara a la província d'Alacant com havien quedat quan el client va requerir el servei. Després l'agressor va fugir en un altre cotxe després d'amenaçar amb un cúter i retindre al conductor i a un altre ocupant del vehicle. Els fets van ocórrer el dimarts a la vesprada dins del taxi, per motius que no han transcendit. L'home després d'haver-se realitzat el servei va atacar per sorpresa al taxista, que no es va poder defendre i se'n va anar sense pagar-li el trajecte. Es va alertar a la Guàrdia Civil d'Alacant que va rebre l'alarma de l'apunyalament al voltant de les 17 hores, per tant diverses patrulles del Centre Operatiu de Serveis (COS) van acudir fins a Tibi per a atendre la víctima i buscar a l'agressor.
1 minutde lectura
Un home furta un cotxe després d’apunyalar un taxista en la cara a Alacant
Per València Diari
Últimes notícies
Educació
Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació
Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.
Educació
Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació
Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.
Economia
Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana
Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.
Cultura
Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA
Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.
Educació
Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta
La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.
Social
La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi
L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.
Educació
Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028
Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.
Medi ambient
Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà
Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.







