Un home furta un cotxe després d’apunyalar un taxista en la cara a Alacant

El passat dimarts, 14 de novembre, un taxista va ser apunyalat en la localitat de Tibi, a l'Alcoià per un client d'uns 50 anys. L'home el va apunyalar en la cara després que el taxista el traslladara en el seu taxi a la ciutat d'Alzira i tornara a la província d'Alacant com havien quedat quan el client va requerir el servei. Després l'agressor va fugir en un altre cotxe després d'amenaçar amb un cúter i retindre al conductor i a un altre ocupant del vehicle. Els fets van ocórrer el dimarts a la vesprada dins del taxi, per motius que no han transcendit. L'home després d'haver-se realitzat el servei va atacar per sorpresa al taxista, que no es va poder defendre i se'n va anar sense pagar-li el trajecte. Es va alertar a la Guàrdia Civil d'Alacant que va rebre l'alarma de l'apunyalament al voltant de les 17 hores, per tant diverses patrulles del Centre Operatiu de Serveis (COS) van acudir fins a Tibi per a atendre la víctima i buscar a l'agressor.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Raquel Carrera ja és la tercera màxima anotadora històrica del València Basket

La interior gallega aconseguix els 1.811 punts amb els 9 sumats davant Lointek Guernica i iguala a Marie Gülich en el tercer lloc històric; lideren Queralt Casas i Leticia Romero.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones

El nou centre de salut de Rincón de Loix ja està operatiu amb més espais i servicis i ha reforçat l'accessibilitat per a uns 20.000 usuaris. Urgències 24 hores s'activarà abans de l'estiu.

Catalá critica que Renfe no haja habilitat autobusos des d’Albal per a la mascletà

L'alcaldessa ha mostrat la seua sorpresa per l'absència d'autobusos de reforç des d'Albal mentres es limita l'arribada de Rodalia a l'Estació del Nord en hores de mascletà. Defén la seguretat del dispositiu i anuncia una avaluació després de les Falles.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat ha garantit la seua col·laboració a Benidorm per a acatar la sentència pels terrenys de la serra Gelada, que imposa una multa de 350 milions. El Consell emmarca el suport com a acompanyament per a executar la fallada amb responsabilitat.

Compromís proposa vivendes protegides permanents i adjudicades per sorteig

Compromís registra una proposició de llei perquè les vivendes de protecció pública siguen permanents, amb requisits iguals i adjudicació per sorteig públic. La iniciativa respon al cas dels Naus i preveu un registre de demandants i un calendari d'aprovació entre març i abril.

Possibles ruixats al final del dia a l’interior i màximes en ascens en la Comunitat

Este dilluns hi haurà intervals nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb ruixats en el litoral al matí i a l'interior al final del dia. Les màximes pujaran.

Els 120 decibels d’una mascletà: riscos i per què convé mantindre distància

Les mascletaes poden registrar pics pròxims a 120 dB en el punt de tret. La distància reduïx l'impacte: uns 30 m per a adults i més per a xiquets.

Les víctimes de la DANA demanen al TSJCV ignorar l’aforament de Carlos Mazón i mantindre la investigació a Catarroja

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la DANA ha demanat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que permeta investigar-lo en el jutjat de Catarroja.