El passat dimarts, 14 de novembre, un taxista va ser apunyalat en la localitat de Tibi, a l'Alcoià per un client d'uns 50 anys. L'home el va apunyalar en la cara després que el taxista el traslladara en el seu taxi a la ciutat d'Alzira i tornara a la província d'Alacant com havien quedat quan el client va requerir el servei. Després l'agressor va fugir en un altre cotxe després d'amenaçar amb un cúter i retindre al conductor i a un altre ocupant del vehicle. Els fets van ocórrer el dimarts a la vesprada dins del taxi, per motius que no han transcendit. L'home després d'haver-se realitzat el servei va atacar per sorpresa al taxista, que no es va poder defendre i se'n va anar sense pagar-li el trajecte. Es va alertar a la Guàrdia Civil d'Alacant que va rebre l'alarma de l'apunyalament al voltant de les 17 hores, per tant diverses patrulles del Centre Operatiu de Serveis (COS) van acudir fins a Tibi per a atendre la víctima i buscar a l'agressor.
Un home furta un cotxe després d’apunyalar un taxista en la cara a Alacant
Últimes notícies
Successos
Deting a Tortosa un fugitiu reclamat per Interpol per robatoris en empreses de Castelló
La Guàrdia Civil ha detingut a Tortosa un home reclamat per Interpol i vinculat a dos robatoris amb força en empreses de la província de Castelló el passat 5 de juny.
Ciència i tecnologia
Un SMS de Sanitat alerta com vore l’eclipsi solar de forma segura a la Comunitat Valenciana
La Conselleria de Sanitat ha enviat un SMS amb recomanacions per a observar de forma segura l’eclipsi solar del 12 d’agost i ha reforçat urgències, Oftalmologia i el dispositiu d’ambulàncies a la Comunitat Valenciana.
Salut
El calor extrem ja s’associa amb 249 morts a la Comunitat Valenciana des de juliol
Les altes temperatures han causat 249 morts estimades a la Comunitat Valenciana des de l’1 de juliol, 75 d’elles a la província de València. El sistema MoMo adverteix que les xifres són provisionals i es revisen de manera contínua.
Esports
Mig segle de l’arribada de Mario Kempes, el gran mite del valencianisme
Fa 50 anys que un desconegut Mario Kempes va aterrar a València. Hui és considerat el major ídol de la història del club.
Oratge
Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 36 graus a l’interior de València dimecres
Aemet ha activat per a este dimecres l’avís groc per temperatures de fins a 36 graus a l’interior de la província de València i el Racó d’Ademús, coincidint amb l’eclipsi de sol. L’avís estarà vigent entre les 13.00 hores i la mitjanit del dia 13.
Successos
Controlat l’incendi de Tírig després de cremar 810 hectàrees de massa forestal
L’incendi declarat divendres a Tírig ha quedat controlat este dimarts després d’afectar 810 hectàrees, sobretot forestals, entre Tírig i Catí.
Ciència i tecnologia
On vore l’eclipsi solar a la Comunitat Valenciana: 9 punts oficials i fins a 60.000 persones
La Comunitat Valenciana ha habilitat nou punts oficials per a observar l’eclipsi solar, amb aforaments que van de 600 a 60.000 persones, principalment a les platges de Castelló i València i en diversos municipis d’interior.
Ciència i tecnologia
Parcs naturals tancats i màximes restriccions per l’eclipsi solar del 12 d’agost
La Generalitat ha declarat el nivell 3 de preemergència per risc d’incendis en tota la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, amb el tancament dels parcs naturals i la prohibició de transitar per senders i encendre foc. Les acampades i activitats a l’aire lliure en zones forestals també queden fortament limitades.











