Un home furta en un establiment i és detingut al tornar a per la seua cartera en València

Agents de la Policia Nacional han detingut en un establiment comercial del districte de Trànsits de València a un home de 43 anys, com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb violència i intimidació, després de sostraure un formatge i una paleta ibèrica que ascendien a 28 euros. L'ara arrestat va tornar al supermercat a recuperar la cartera que havia perdut durant el robatori, moment en el qual va ser interceptat per la Policia. Segons un comunicat de la Prefectura, els fets van ocórrer quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un establiment comercial del districte de Trànsits de València, on pel que sembla una persona havia forcejat amb un vigilant després de ser sorprès amb efectes amagats en la seua roba. Els policies es van dirigir al lloc i van esbrinar que, moments abans, un home havia introduït diversos efectes de l'establiment entre la seua roba i havia intentat abandonar el lloc sense pagar-los, moment en què va ser interceptat pel vigilant de seguretat i va aconseguir fugir de l'establiment. Pel que sembla, durant el forcejament, el detingut va perdre la seua cartera i va decidir tornar a per ella, moment en el qual els policies ja es trobaven en l'establiment amb el vigilant, per la qual cosa després dels esbrinaments oportuns, el van detindre com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb violència i intimidació. Els aliments furtats eren un formatge i una paleta ibèrica que ascendien a més de 28 euros. El detingut, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Guido Rodríguez vol acomiadar Mestalla ‘com es mereix’ en la seua última temporada

Guido Rodríguez ha remarcat que el vestidor i l’afició han d’estar ‘més units que mai’ per a acomiadar Mestalla com es mereix abans del trasllat al Nou Mestalla, i ha explicat per què ha decidit continuar al València fins a 2028.

Onze detinguts a Torrevieja per dos laboratoris clandestins de ‘tusi’ destinats a l’oci nocturn

La Guàrdia Civil ha desarticulat a Torrevieja una organització que elaborava i venia ‘tusi’, amb dos laboratoris clandestins i onze persones detingudes, principalment vinculades a l’oci nocturn del municipi.

La Fe supera en mig any totes les donacions renals de viu de 2024 i s’acosta al rècord

L’Hospital La Fe ha realitzat deu trasplantaments renals de donant viu en el primer semestre de 2026, més que en tot 2024 i prop del rècord de 2025, gràcies a l’optimització del procés quirúrgic i de seguiment.

Jutgen tres persones per portar una patera amb migrants fins a la costa d’Oriola

L’Audiència Provincial d’Alacant jutja dos hòmens i una dona acusats d’haver traslladat en patera quatre migrants des d’Algèria fins a la costa d’Oriola, entre ells una menor, en un viatge que la fiscalia considera perillós.

Detingut a Elx un hostaler que pagava a persones vulnerables perquè furtaren llaunes gourmet

Un hostaler d’Elx ha sigut detingut per presumptament pagar a persones vulnerables perquè furtaren llaunes gourmet de supermercats, que després servia al seu bar sense garanties sanitàries.

Els voluntaris emocionals, clau per a les dones amb càncer de mama i ginecològic

Juanfran Pérez Llorca destaca a Benidorm el paper del voluntariat emocional per acompanyar dones amb càncer de mama i ginecològic i recorda la inversió de més de 23 milions en prevenció.

Rècord de rorquals davant la Marina Alta: 127 exemplars entre maig i juliol

Un equip de la UPV ha detectat 127 rorquals davant la Marina Alta entre el 25 de maig i el 6 de juliol, amb més fotoidentificacions i cries que mai en una campanya clau per a la conservació de l’espècie al Mediterrani.

Més de cent rorquals s’acosten a la Marina Alta entre maig i juliol

Un equip de la UPV ha registrat 127 rorquals davant la Marina Alta entre el 25 de maig i el 6 de juliol, amb més de 80 exemplars fotidentificats i diverses femelles amb cries en migració.