22.5 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Un home furta en un establiment i és detingut al tornar a per la seua cartera en València

Agents de la Policia Nacional han detingut en un establiment comercial del districte de Trànsits de València a un home de 43 anys, com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb violència i intimidació, després de sostraure un formatge i una paleta ibèrica que ascendien a 28 euros. L'ara arrestat va tornar al supermercat a recuperar la cartera que havia perdut durant el robatori, moment en el qual va ser interceptat per la Policia. Segons un comunicat de la Prefectura, els fets van ocórrer quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un establiment comercial del districte de Trànsits de València, on pel que sembla una persona havia forcejat amb un vigilant després de ser sorprès amb efectes amagats en la seua roba. Els policies es van dirigir al lloc i van esbrinar que, moments abans, un home havia introduït diversos efectes de l'establiment entre la seua roba i havia intentat abandonar el lloc sense pagar-los, moment en què va ser interceptat pel vigilant de seguretat i va aconseguir fugir de l'establiment. Pel que sembla, durant el forcejament, el detingut va perdre la seua cartera i va decidir tornar a per ella, moment en el qual els policies ja es trobaven en l'establiment amb el vigilant, per la qual cosa després dels esbrinaments oportuns, el van detindre com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb violència i intimidació. Els aliments furtats eren un formatge i una paleta ibèrica que ascendien a més de 28 euros. El detingut, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

L’esquerra urgix al PP a activar ja la comissió sobre les VPP a Alacant

PSPV-PSOE, Compromís i EU-Podem han urgit a l'alcalde Luis Barcala a convocar ja la comissió que investigue presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. Denuncien cinc dies de retard malgrat l'acord plenari unànime i citen les dimissions en Urbanisme com a mostra de la gravetat del cas

Espanya remunta a Alemanya amb un triplet d’Álvarez i es va de València amb huit punts

Espanya va véncer 3-1 a Alemanya després d'una remuntada liderada per Patricia Álvarez, que va firmar un triplet. Tanca la parada de València amb huit punts i dos triomfs seguits

Aemet activarà al migdia l’avís taronja per vents de 90 km/h en el litoral i sud de València i seguirà el dimecres

Aemet activarà des del migdia del dimarts l'avís taronja per vent de 90 km/h en el litoral i sud de València, que seguirà el dimecres. Hi haurà avisos grocs a Castelló i Alacant amb ratxes de 70-90 km/h segons zones.

El Vila-real brinda per la salvació des de llocs de Champions i recorda a Senzillesa

El club va celebrar el seu tradicional brindis per la permanència després d'aconseguir els 42 punts, amb Fernando Roig al capdavant i un record especial per a José Manuel Llaneza. L'acte, el més primerenc, va arribar amb l'equip en zona de Champions i amb la mirada posada a Europa.

Sergio García veu perjudicial a curt termini que només puntuen els 10 primers en LIV Golf

Sergio García va valorar que el OWGR comence a puntuar els tornejos de LIV Golf, però va alertar que limitar els punts als deu primers pot perjudicar a curt termini.

Aemet activarà al migdia l’avís taronja per vents de 90 km/h a València i ho mantindrà el dimecres

Aemet activa a les 12.00 del dimarts l'avís taronja per vent de l'oest amb ratxes de 90 km/h en el litoral i l'interior sud de València. L'alerta continuarà el dimecres i hi haurà avisos grocs a Castelló i Alacant.

Un estudi del CSIC ha trobat una variant genètica comuna que eleva el risc de covid greu

Un projecte liderat pel CSIC ha identificat un polimorfisme del gen OAS1, present entorn del 20% de la població, associat a major risc de COVID-19 greu. La troballa, publicat en iScience, ajuda a explicar per què algunes persones jóvens i sanes van desenrotllar quadres severs.

Veïns de Benillup demanen a Pérez Llorca frenar l’avanç del Barranc de Caraita

Veïns de Benillup han enviat una carta al president de la Generalitat per a exigir una solució integral a la inestabilitat del Barranc de Caraita, molt pròxim a vivendes.