Agents de la Policia Nacional han detingut en un establiment comercial del districte de Trànsits de València a un home de 43 anys, com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb violència i intimidació, després de sostraure un formatge i una paleta ibèrica que ascendien a 28 euros. L'ara arrestat va tornar al supermercat a recuperar la cartera que havia perdut durant el robatori, moment en el qual va ser interceptat per la Policia. Segons un comunicat de la Prefectura, els fets van ocórrer quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un establiment comercial del districte de Trànsits de València, on pel que sembla una persona havia forcejat amb un vigilant després de ser sorprès amb efectes amagats en la seua roba. Els policies es van dirigir al lloc i van esbrinar que, moments abans, un home havia introduït diversos efectes de l'establiment entre la seua roba i havia intentat abandonar el lloc sense pagar-los, moment en què va ser interceptat pel vigilant de seguretat i va aconseguir fugir de l'establiment. Pel que sembla, durant el forcejament, el detingut va perdre la seua cartera i va decidir tornar a per ella, moment en el qual els policies ja es trobaven en l'establiment amb el vigilant, per la qual cosa després dels esbrinaments oportuns, el van detindre com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb violència i intimidació. Els aliments furtats eren un formatge i una paleta ibèrica que ascendien a més de 28 euros. El detingut, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.
Últimes notícies
Esports
3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen
L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.
Esports
Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions
El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.
Esports
El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman
El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.
Esports
Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom
L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.
Oratge
La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida
Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.
Esports
Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen
El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.
Política
ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries
Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.
Oratge
Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi
Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.




