Un home furta huit tones de taronges en Torreblanca

 

La Guàrdia Civil ha investigat a un home per, presumptament, furtar huit tones de taronges en la població de Torreblanca, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), segons ha informat l’institut armat en un comunicat. Esta actuació es fa en el marc dels serveis que la Guàrdia Civil té establits per a la prevenció i investigació dels robatoris i furts en el camp i les explotacions agrícoles i ramaderes en la província.

 

La Guàrdia Civil de Torreblanca va tindre coneixement que havien sigut furtats uns 8.000 quilos de taronges -varietat navelate- d’una parcel·la situada en la localitat de Torreblanca. Els agents van iniciar una investigació i van contactar amb agricultors, recol·lectors i veïns de la zona, i van conseguir esbrinar que eixe dia per la localitat s’havia vist estacionat un furgó replet de taronges de la mateixa varietat que les furtades.

 

D’eixa forma, es va conseguir identificar al propietari del vehicle usat, pel que es va procedir a la seua investigació com a presumpte autor del furt de 8.000 quilos de taronges, amb un valor aproximat de 2.400 euros. Les diligències Instruïdes han sigut entregades en els Deganats dels Jutjats de Castelló de la Plana.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Comencen a funcionar les llançadores d’Albal cap a Torrent Avinguda i La Torre

Les llançadores entre Albal i els nodes de Torrent Avinguda i La Torre han començat amb normalitat per a cobrir el tram que Rodalia no presta durant les mascletaes. L'operatiu seguirà actiu mentres dure la retallada temporal de les línies C1 i C2.

El Real Oviedo encara una altra final per la permanència davant un València renascut

El cuer necessita retallar els huit punts que li separen de la salvació i rep a un València en ratxa. Almada acumula baixes, Corberán manté l'impuls.

La Generalitat defén la legalitat d’anul·lar sancions laborals per la DANA

La Generalitat ha defés que l'anul·lació de sancions després de la DANA de 2024 es va resoldre amb criteris tècnics i legals. Respon així a la petició d'investigació a la Fiscalia.

El Reial Madrid busca sostindre el seu renàixer davant un Elx en crisi amb el City de rerefons

El Reial Madrid arriba reforçat per la seua nit europea, però amb huit baixes i calendari al límit. L'Elx viatja sense triomfs fora i amb el descens a un punt.

Treball porta a la Generalitat Valenciana a la Fiscalia per anul·lar sancions laborals després de la DANA

Treball ha traslladat a la Fiscalia l'anul·lació d'expedients sancionadors atribuïda a la Generalitat Valenciana després de la DANA de 2024. Els casos incloïen riscos greus i una defunció constatats per la Inspecció.

Martínez Mus defén que la futura plataforma sobre el Túria alleujarà el trànsit i reduirà temps

La Generalitat aposta per una plataforma de transport sobre el Túria que retallarà temps de viatge i descarregarà de trànsit la V-30. El pla s'emmarca en un treball conjunt amb el sector logístic per a prioritzar projectes i millorar la competitivitat.

Creu Roja atén quasi mig centenar de lipotímies durant la mascletà del divendres a València

Creu Roja ha realitzat 77 assistències durant la mascletà del divendres en la plaça de l'Ajuntament de València. Van predominar les lipotímies i va haver-hi tres evacuacions.

Sense incidències en la primera jornada d’aturs de maquinistes en FGV

Els aturs convocats per Semaf en Metrovalencia i el TRAM d'Alacant transcorren sense incidents ressenyables i amb servicis mínims. Empresa i sindicat discrepen sobre el seguiment.