Un home furta huit tones de taronges en Torreblanca

 

La Guàrdia Civil ha investigat a un home per, presumptament, furtar huit tones de taronges en la població de Torreblanca, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), segons ha informat l’institut armat en un comunicat. Esta actuació es fa en el marc dels serveis que la Guàrdia Civil té establits per a la prevenció i investigació dels robatoris i furts en el camp i les explotacions agrícoles i ramaderes en la província.

 

La Guàrdia Civil de Torreblanca va tindre coneixement que havien sigut furtats uns 8.000 quilos de taronges -varietat navelate- d’una parcel·la situada en la localitat de Torreblanca. Els agents van iniciar una investigació i van contactar amb agricultors, recol·lectors i veïns de la zona, i van conseguir esbrinar que eixe dia per la localitat s’havia vist estacionat un furgó replet de taronges de la mateixa varietat que les furtades.

 

D’eixa forma, es va conseguir identificar al propietari del vehicle usat, pel que es va procedir a la seua investigació com a presumpte autor del furt de 8.000 quilos de taronges, amb un valor aproximat de 2.400 euros. Les diligències Instruïdes han sigut entregades en els Deganats dels Jutjats de Castelló de la Plana.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.