Un home furta huit tones de taronges en Torreblanca

 

La Guàrdia Civil ha investigat a un home per, presumptament, furtar huit tones de taronges en la població de Torreblanca, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), segons ha informat l’institut armat en un comunicat. Esta actuació es fa en el marc dels serveis que la Guàrdia Civil té establits per a la prevenció i investigació dels robatoris i furts en el camp i les explotacions agrícoles i ramaderes en la província.

 

La Guàrdia Civil de Torreblanca va tindre coneixement que havien sigut furtats uns 8.000 quilos de taronges -varietat navelate- d’una parcel·la situada en la localitat de Torreblanca. Els agents van iniciar una investigació i van contactar amb agricultors, recol·lectors i veïns de la zona, i van conseguir esbrinar que eixe dia per la localitat s’havia vist estacionat un furgó replet de taronges de la mateixa varietat que les furtades.

 

D’eixa forma, es va conseguir identificar al propietari del vehicle usat, pel que es va procedir a la seua investigació com a presumpte autor del furt de 8.000 quilos de taronges, amb un valor aproximat de 2.400 euros. Les diligències Instruïdes han sigut entregades en els Deganats dels Jutjats de Castelló de la Plana.

Últimes notícies

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.

Almassora accelera la neteja dels embornals davant possibles pluges intenses

L’Ajuntament d’Almassora ha activat un pla especial de revisió i neteja d’embornals i estacions de bombeig davant el risc de pluges intenses en les pròximes setmanes.

Queixa per la falta de cadires amfíbies en la platja accessible de Muchavista

El Síndic de Greuges ha obert una investigació per la manca d’una de les dos cadires amfíbies a la platja accessible de Muchavista, a El Campello, arran de la queixa d’una mare d’una jove amb discapacitat greu.

L’incendi de la Devesa-El Saler continua estabilitzat i sense rebrots importants

L’incendi forestal de la Devesa-El Saler, a València, continua estabilitzat este dissabte, amb el perímetre consolidat i sense rebrots importants durant la nit.

La hostaleria d’El Saler exigix ajudes per les pèrdues de l’incendi

SOS Hostelería ha reclamat a l’Ajuntament de València i a l’Agència Tributària mesures fiscals urgents per a més de vint locals d’El Saler afectats per l’incendi i els talls d’accessos en plena fi de vacacions.

Detinguda una parella a Alacant amb 400 grams de marihuana en patinet

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home i una dona que circulaven en patinet amb 400 grams de marihuana i que, segons la investigació, regentaven una associació cannàbica amb més droga emmagatzemada al seu domicili.