Un home furta huit tones de taronges en Torreblanca

 

La Guàrdia Civil ha investigat a un home per, presumptament, furtar huit tones de taronges en la població de Torreblanca, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), segons ha informat l’institut armat en un comunicat. Esta actuació es fa en el marc dels serveis que la Guàrdia Civil té establits per a la prevenció i investigació dels robatoris i furts en el camp i les explotacions agrícoles i ramaderes en la província.

 

La Guàrdia Civil de Torreblanca va tindre coneixement que havien sigut furtats uns 8.000 quilos de taronges -varietat navelate- d’una parcel·la situada en la localitat de Torreblanca. Els agents van iniciar una investigació i van contactar amb agricultors, recol·lectors i veïns de la zona, i van conseguir esbrinar que eixe dia per la localitat s’havia vist estacionat un furgó replet de taronges de la mateixa varietat que les furtades.

 

D’eixa forma, es va conseguir identificar al propietari del vehicle usat, pel que es va procedir a la seua investigació com a presumpte autor del furt de 8.000 quilos de taronges, amb un valor aproximat de 2.400 euros. Les diligències Instruïdes han sigut entregades en els Deganats dels Jutjats de Castelló de la Plana.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia busca a l’autor dels trets que han matat a un home a Alacant

La Policia Nacional continua la busca del responsable dels tirs que anit van posar fi a la vida d'un home de 59 anys en el barri del Pla. La investigació continua oberta i no es descarta una bala perduda en un tiroteig pròxim.

Dos detinguts a Torrevieja amb un cotxe robat al Regne Unit i un ferit en intentar fugir

Dos lituans de 32 i 36 anys han sigut detinguts a Torrevieja a bord d'un vehicle d'alta gamma robat al Regne Unit. El copilot, amb una orde europea de detenció, va resultar ferit en intentar escapar.

La Policia Nacional reforça la seguretat de les Falles amb VIPA 6×6 i control antidrons

La Policia Nacional desplega un operatiu especial per a les Falles 2026 amb reforços i tecnologia per a vigilar aglomeracions i neutralitzar drons. El pla suma 6.000 efectius entre forces estatals i Policia Local.

La Generalitat posarà llançadores d’Albal a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat reforçarà Metrobús i posarà en marxa llançadores entre Albal, Torrent Avinguda i La Torre per a connectar als viatgers de Rodalia durant les mascletaes. El servici cobrirà la franja en la qual els trens només arribaran fins a Albal, amb eixides aproximades de 13.10 a 14.40.

València demana concretar les mesures per a portar C-1 i C-2 de Rodalia a l’Estació del Nord

València s'ha mostrat disposada a estudiar que les línies C-1 i C-2 de Rodalia arriben a l'Estació del Nord, però ha exigit mesures concretes i un informe del CNP. El Consistori ha recordat els 105 atesos de l'any passat i ha demanat reunions tècniques encara no celebrades.

Tellado acusa a Sánchez de centrar-se en les misèries del seu Govern i no donar mesures davant la guerra

El secretari general del PP ha retret al Govern la seua tardança davant el conflicte a Orient Mitjà i ha detallat un paquet fiscal i energètic per a contindre preus.

PP lamenta la polèmica i PSPV demana garanties per l’accés amb tren a València en la mascletà

La interrupció parcial de l'accés de Rodalia a l'Estació del Nord per la mascletà ha deslligat retrets entre Govern i Ajuntament. PP, PSPV, Compromís i Vox han fixat posicions i reclamen solucions sense renunciar a la seguretat.

Alabés i Vila-real es juguen permanència i Champions en el debut de Quique Sánchez Flores

Mendizorroza obri la jornada 28 amb un dol d'objectius oposats: l'Alabés busca oxigen per a la salvació i el Vila-real vol afermar-se en la zona Champions.